Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Καλησπέρα,
σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά του συγκεκριμένου αεροπλάνου. Δεν έχω εμπειρία με αεροπλάνα, παρά μονο με ελικόπτερα (όχι 3D ακόμα, αλλά αξιοπρεπέστατες πορείες) ^%^ .
Είναι σωστή επιλογή για αρχή;
σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά του συγκεκριμένου αεροπλάνου. Δεν έχω εμπειρία με αεροπλάνα, παρά μονο με ελικόπτερα (όχι 3D ακόμα, αλλά αξιοπρεπέστατες πορείες) ^%^ .
Είναι σωστή επιλογή για αρχή;
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Νίκο, αρκετοί μπερδεύουν τα cessna 182 με εκπαιδευτικά λόγω του ότι είναι υψηλοπτέρυγα. Δεν ισχύει όμως πάντα αυτό!
Έχεις κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο στο μυαλό σου? Στο λέω αυτό, γιατί κάποια είναι αρκετά για έναν αρχάριο και κάποια πιο δύστροπα!
Έχεις κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο στο μυαλό σου? Στο λέω αυτό, γιατί κάποια είναι αρκετά για έναν αρχάριο και κάποια πιο δύστροπα!
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Αντώνη σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου και την απάντησή σου.
Το μοντέλο το έχω ήδη βρεί. Τα στοιχεία του είνα τα εξής: (για να μην βάλω link).
Length: 780mm / 30.7in
WingSpan: 980mm / 38.6in
Prop: 8x6 (Spare Included)
Weight: 600g w/ battery
Motor: Brushless Bell motor, similar to the towerpro 2908-21 (1530kv)
ESC: 25A brushless
Battery: 11.1v 1300mAh 3S1P (Not included)
Battery Compartment: 110 x 34 x 32mm (MAX)
Servos: 9g x 4 (Quality servos, with precise contr
Το μοντέλο το έχω ήδη βρεί. Τα στοιχεία του είνα τα εξής: (για να μην βάλω link).
Length: 780mm / 30.7in
WingSpan: 980mm / 38.6in
Prop: 8x6 (Spare Included)
Weight: 600g w/ battery
Motor: Brushless Bell motor, similar to the towerpro 2908-21 (1530kv)
ESC: 25A brushless
Battery: 11.1v 1300mAh 3S1P (Not included)
Battery Compartment: 110 x 34 x 32mm (MAX)
Servos: 9g x 4 (Quality servos, with precise contr
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
OK λοιπόν. Το link είναι:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6331
ps. Ευχαριστώ κ. Αντώνη :>)
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6331
ps. Ευχαριστώ κ. Αντώνη :>)
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Επίσης, μετά από μελέτη στο forum, διαπίστωσα ότι πολλοί συνχομπίστες προτείνουν για αρχή το easy star. Θα ήταν καλύτερα κάτι τέτοιο;
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 9:28 pm
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
ανεπιφυλακτα το καλυτερο για αρχη.το τσεσνακι κρατατο για λιγο αργοτερα.W:-)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
πράγματι για πρώτο είναι πολύ καλύτερο και ανθεκτικότερο το easy star (δες το ανάλογο θέμα) όσο για την στιγμή που θα πάρεις cessna προτίμησε κάποια καλύτερη και μεγαλύτερη
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
NikosNC έγραψε: ↑Επίσης, μετά από μελέτη στο forum, διαπίστωσα ότι πολλοί συνχομπίστες προτείνουν για αρχή το easy star. Θα ήταν καλύτερα κάτι τέτοιο;
Εγώ που είμαι νέος (μόλις 1 ώρα πτήσης) σου προτείνω το easy star με κλειστά μάτια. Πέφτει και σπάει; Βγάζεις την κόλλα της multiplex και σε 5 λεπτά είσαι και πάλι στον αέρα. Χώρια που δεν τραυματίζεις μοτέρ-προπέλα στις πτώσεις!
Επιπλέον το μοντελάκι πλανάρει μόνο του άμα έχει λίγο αεράκι, οπότε σε βοηθάει να δουλέψεις στροφές με αριστερό χεράκι χωρίς να έχεις το νου σου και στο γκάζι.
+1 από εμένα
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Παιδιά δεν προσέξατε τι εγραψε ο ανθρωπος!!! Πετάει ελικόπτερο! Κάνει πορεία με αυτό, και του λέτε να πάρει easy???!!!
Δεν ειναι ασχετος ξέρει αρκετά ωστε το συγκεκριμένο cessnaki να το πετάξει ανετα!
Γνωμη μου να προχωρήσεις στην αγορά του cessna !@/-=}{{
Δεν ειναι ασχετος ξέρει αρκετά ωστε το συγκεκριμένο cessnaki να το πετάξει ανετα!
Γνωμη μου να προχωρήσεις στην αγορά του cessna !@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
........εσύ γιατί το πήρες Γιάννη .......δεν ήξερες να πετάς ? χα!χα! χα!
Εξάλου το esay star (διπλό σε μέγεθος απο την εν λόγω cessna)ειναι ένα μοντελάκι που εκτός του οτι θα την βάλει στην νοοτροπία του αεροπλάνου, θα το έχει για τις διακοπές η και κάποιες ανεμοπτερικές πτήσεις Σίγουρα η εμπειρία του στο ελικόπτερο τον κάνει κλάσεις ανώτερο απο κάποιον που δεν έχει πιάσει κατευθυνση στα χέρια του
Με την καθοδήγηση ενός εμπειρότερου και λίγο sim θα τα πάει μια χαρά
Εξάλου το esay star (διπλό σε μέγεθος απο την εν λόγω cessna)ειναι ένα μοντελάκι που εκτός του οτι θα την βάλει στην νοοτροπία του αεροπλάνου, θα το έχει για τις διακοπές η και κάποιες ανεμοπτερικές πτήσεις Σίγουρα η εμπειρία του στο ελικόπτερο τον κάνει κλάσεις ανώτερο απο κάποιον που δεν έχει πιάσει κατευθυνση στα χέρια του
Με την καθοδήγηση ενός εμπειρότερου και λίγο sim θα τα πάει μια χαρά
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Για αρχή σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και τη βοήθεια.
Το ελικόπτερο το χειρίζομαι θα έλεγα αρκετά καλά (πορείες, nose in σχετικά καλά). Τώρα ετοιμάζομαι ψυχολογικά για loop@P@. Επειδή δεν έχω πετάξει ποτέ αεροπλάνο οι απορίες μου είναι οι παρακάτω.
Το ελικόπτερο το χειρίζομαι θα έλεγα αρκετά καλά (πορείες, nose in σχετικά καλά). Τώρα ετοιμάζομαι ψυχολογικά για loop@P@. Επειδή δεν έχω πετάξει ποτέ αεροπλάνο οι απορίες μου είναι οι παρακάτω.
- Εάν χειρίζεσαι ελικόπτερο, σε βοηθάει μετέπειτα να πετάξεις αεροπλάνο (ή το ανάποδο, γιατί δεν μπορώ να γνωρίζω τον βαθμό δυσκολίας από την στιγμή που δεν εχω γνώμη για σύγκριση των δύο); Εντάξει στον εξομοιωτή, αλλά στην πραγματικότητα;
- Και η άλλη απορία έχει να κάνει με το υψηλοπτέρυγο-χαμηλοπτέρυγο. Ποιές είναι οι διαφορές; Για να μην κουράζω, αν υπάρχει ήδη κάποια συζήτηση για αυτό, παραπέμψτε με εκεί.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Για το πρώτο σκέλος της ερώτησης ήδη έγραψα από πάνω ότι σε σχέση με κάποιο άπειρο έχεις μεγάλο προτέρημα Μία βασική διαφορά είναι ότι το αεροπλάνο φεύγει μακριά οπότε πρέπει να μάθεις να αναγνωρίζεις το σχήμα και την πορεία του από μακριά αλλα να μάθεις να κάνεις τις διορθώσεις που πρέπει όταν το βλεπεις να έρχεται Αυτό δεν είναι κάτι που πρέπει να σε τρομάζει μια και είναι στάδιο που όλοι αργά η γρήγορα το ξεπερνούν
Η επιλογή ανάμεσα νε μοντέλο με το φτερό πάνω η κάτω με τα υπάρχοντα μοντέλα είναι σχετική
Θεωρητικά το μοντέλο με το φτερό πάνω είναι σταθερότερο και βρίσκει ευκολότερα την οριζόντια θέση στον αέρα Μπορεί να πετάξει με ποιο μικρή ταχύτητα και ρίχνει φτερό δύσκολα Η τάση που έχει να πετά οριζόντια μπορεί να σε βοηθάει στην απλή πτήση αλλά να αποφασίσεις για το πρώτο roll η ανάποδη πτήση τότε αρχίζει να δυσκολεύει το πράγμα
Στην πράξη υπάρχουν μοντέλα με το φτερό χαμηλά και μεγάλη δίεδρο (πχ Τ28 parkzone ) που πετούν πολύ ευκολότερα από άλλα με το φτερό επάνω που έχει ακροβατικό (decathlon) η δύσκολο φτερό Η Cessna έχει απαιτητικό φτερό αν είναι σωστή αντιγραφή Αυτό το λέω διότι πολλοί κατασκευαστές μικρών μοντέλων κάνουν παρεμβάσεις στα φτερά για να τα κάνουν ευκολότερα
Στα είπα όσο ποιο απλά μπορούσα ……αν κάτι δεν κατάλαβες ευχαρίστως να συμπληρώσω
Η επιλογή ανάμεσα νε μοντέλο με το φτερό πάνω η κάτω με τα υπάρχοντα μοντέλα είναι σχετική
Θεωρητικά το μοντέλο με το φτερό πάνω είναι σταθερότερο και βρίσκει ευκολότερα την οριζόντια θέση στον αέρα Μπορεί να πετάξει με ποιο μικρή ταχύτητα και ρίχνει φτερό δύσκολα Η τάση που έχει να πετά οριζόντια μπορεί να σε βοηθάει στην απλή πτήση αλλά να αποφασίσεις για το πρώτο roll η ανάποδη πτήση τότε αρχίζει να δυσκολεύει το πράγμα
Στην πράξη υπάρχουν μοντέλα με το φτερό χαμηλά και μεγάλη δίεδρο (πχ Τ28 parkzone ) που πετούν πολύ ευκολότερα από άλλα με το φτερό επάνω που έχει ακροβατικό (decathlon) η δύσκολο φτερό Η Cessna έχει απαιτητικό φτερό αν είναι σωστή αντιγραφή Αυτό το λέω διότι πολλοί κατασκευαστές μικρών μοντέλων κάνουν παρεμβάσεις στα φτερά για να τα κάνουν ευκολότερα
Στα είπα όσο ποιο απλά μπορούσα ……αν κάτι δεν κατάλαβες ευχαρίστως να συμπληρώσω
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Αντώνη (μου επιτρέπεις τον ενικό ε; :,)),
ήσουν κατατοπιστικότατος. Όπως το βλέπω, μάλλον δεν θα μου φτάσει μόνο ένα αεροπλάνο (γιατί είμαι σίγουρος ότι θα εθιστώ). Το ''ρίχνει φτερό'', να υποθέσω ότι σημαίνει κάτι σαν το ''στολάρισμα'';
ήσουν κατατοπιστικότατος. Όπως το βλέπω, μάλλον δεν θα μου φτάσει μόνο ένα αεροπλάνο (γιατί είμαι σίγουρος ότι θα εθιστώ). Το ''ρίχνει φτερό'', να υποθέσω ότι σημαίνει κάτι σαν το ''στολάρισμα'';
Απάντηση: Cessna 182 για αρχή. Σωστή επιλογή;
Νίκος σε μία παρόμοια περίπτωση ήμουν και εγώ όταν ξεκίνησα με τα αερολπάνα! Είχα εμπειρία από θερμικά και ηλεκτρικά ελικόπτερα, επομένως δεν μου ήταν άγνωστη η αίσθηση της Τ/Κ, των κινήσεων/διορθώσεων και του όγκου στον αέρα!
Το πρώτο μου αεροπλάνο (θερμικό εκπαιδευτικό) το απογείωσα και το προσγείωσα με την πρώτη χωρίς κανένα πρόβλημα!
Προσωπικά θα σου πρότεινα να αφήσεις το συγκεκριμένο cessna και να δεις κάτι άλλο! Μπορείς το easy star που σου αναφέρουν ή ακόμα και 4κάναλα π.χ. T28 Parkzone κοντά σε αυτό το μέγεθος! Αργότερα αφού δεις πως σου αρέσει τότε πας σε κάτι ακόμα καλύτερο!!
Αφού μένεις και κοντά μπορείς το Σάββατο να έρθεις από τον Μαραθώνα να τα δεις όλα αυτά από κοντά! Αν θες μπορούμε να πάμε και παρέα!
Το πρώτο μου αεροπλάνο (θερμικό εκπαιδευτικό) το απογείωσα και το προσγείωσα με την πρώτη χωρίς κανένα πρόβλημα!
Προσωπικά θα σου πρότεινα να αφήσεις το συγκεκριμένο cessna και να δεις κάτι άλλο! Μπορείς το easy star που σου αναφέρουν ή ακόμα και 4κάναλα π.χ. T28 Parkzone κοντά σε αυτό το μέγεθος! Αργότερα αφού δεις πως σου αρέσει τότε πας σε κάτι ακόμα καλύτερο!!
Αφού μένεις και κοντά μπορείς το Σάββατο να έρθεις από τον Μαραθώνα να τα δεις όλα αυτά από κοντά! Αν θες μπορούμε να πάμε και παρέα!