καλησπερα σε ολουσ τους αερομοντελιστες
ειμαι νεος στο αθλημα και εχω μια απορια....
εχω αγορασει ενα T REX 450 V2 (CLONO)
μετα την πρωτη μου πτώση αλακασα πολλα πανω στο ελικοπτερο το προβλημα μου ειναι οτι ο κινητηρας στροφαρι αντιθετα
εφοσον ανοιγοκλεισo το γκαζι κανα διο τρεις φορες παιρνει αντιθετη φορα με αποτελεζμα
να γυρναει ο κινητήρας κανονικα και στι φορα του και να γιρνανε τα φτερα του ελικοπτερου.
ο κινητηρας ειναι καινουριος,τα τρια καλωδια του κινητηρα τα εχω αλλαξει πολλες φορες τα χρoματα αλλα και παλι τα ιδια
δεν ξερω σε τι οφιλετε λογο το οτι ειμαι νεος ελπιζω να καταλαβατε την ερώτηση μου ευχαριστω...
προβλημα κινητηρα T rex 450 v2 (clone)
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 20, 2011 8:38 pm
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: προβλημα κινητηρα T rex 450 v2 (clone)
Αν αλλάξεις τα 2 απο τα 3 καλώδια μεταξύ τους ο κινητήρας θα λειτουργήσει ανάποδα.
Εκτός και αν έχεις χαλάσεi κάποια ρύθμιση στο esc.
Αν έχεις δυνατότητα προσπάθησε να το ξαναπρογραμματίσεις.
εφοσον ανοιγοκλεισo το γκαζι κανα διο τρεις φορες παιρνει αντιθετη φορα με αποτελεζμα
Εκτός και αν έχεις χαλάσεi κάποια ρύθμιση στο esc.
Αν έχεις δυνατότητα προσπάθησε να το ξαναπρογραμματίσεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 20, 2011 8:38 pm
Απάντηση: προβλημα κινητηρα T rex 450 v2 (clone)
δεν εχω ιδεα τι ειναι το esc.
πως προγραμματίζεται το μοτερ
πως προγραμματίζεται το μοτερ
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: προβλημα κινητηρα T rex 450 v2 (clone)
Το esc είναι ενα ηλεκτρονικό βοήθημα που παρεμβάλεται μεταξύ μπαταρίας και μοτέρ.
Απο την μια μεριά θα δείς οτι έχει 3 καλώδια που πάνε στο μοτέρ και απο την άλλη 2 που πάνε στην μπαταρία.
Το μοτέρ δεν προγραμματίζεται. Αυτό που μπορεί να προγραμματιστεί είναι το esc.
Με το γκάζι στο φούλ σύνδεσε την μπαταρία. Μόλις ακούσεις τα πρώτα ηχητικά σηματα απο το μοτέρ τότε κατέβασε το stick τέρμα κάτω. Στην συνέχεια θα ακούσεις 2-3 μπίπ και το esc έχει κατα κάποιο τρόπο σεταριστεί.
Λέω κατα κάποιο τρόπο γιατί ενα esc έχει πολλές ρυθμίσεις και αν δεν έχεις κάρτα προγραμματισμού θα πρέπει να το κάνεις με τα ηχητικά σήματα.
Απο την μια μεριά θα δείς οτι έχει 3 καλώδια που πάνε στο μοτέρ και απο την άλλη 2 που πάνε στην μπαταρία.
Το μοτέρ δεν προγραμματίζεται. Αυτό που μπορεί να προγραμματιστεί είναι το esc.
Με το γκάζι στο φούλ σύνδεσε την μπαταρία. Μόλις ακούσεις τα πρώτα ηχητικά σηματα απο το μοτέρ τότε κατέβασε το stick τέρμα κάτω. Στην συνέχεια θα ακούσεις 2-3 μπίπ και το esc έχει κατα κάποιο τρόπο σεταριστεί.
Λέω κατα κάποιο τρόπο γιατί ενα esc έχει πολλές ρυθμίσεις και αν δεν έχεις κάρτα προγραμματισμού θα πρέπει να το κάνεις με τα ηχητικά σήματα.
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 20, 2011 8:38 pm
Απάντηση: προβλημα κινητηρα T rex 450 v2 (clone)
το δοκιμασα μολις τωρα αλλα και παλι τρωει κολλημα
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: προβλημα κινητηρα T rex 450 v2 (clone)
Αν βγάλεις το μοτέρ από το γρανάζι ώστε να γυρνάει ελεύθερα κάνει πάλι τα ίδια ή όχι? Το στροφείο γυρνάει σωστά ή ψιλοφρακάρει λόγω στραβού κεντρικού άξονα? Πάντως ,από άποψη προγραμματισμού του ρυθμιστή ταχύτητας, αυτό που περιγράφεις θα μπορούσε να έχει σχέση με τη ρύθμιση του timing αλλά μην ξέροντας για ποιον ρυθμιστή μιλάμε και πως προγραμματίζεται δεν μπορώ να σου πω συγκεκριμένα πως θα ελένξεις τη σωστή ρύθμιση του timing στον συγκεκριμένο ρυθμιστή.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 20, 2011 8:38 pm
Απάντηση: προβλημα κινητηρα T rex 450 v2 (clone)
εχω βγαλει το γραναζι απο το μοτερ και και παλι τα ιδια δλδ κανει διακοπες και μετα απο καπιο χρονικο διαστιμα επανερχετε
ελενξα και το στροφειο και ειναι ισιο δεν φρακαρει...
ελενξα και το στροφειο και ειναι ισιο δεν φρακαρει...