Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Όπως είπα στο πρώτο μου post,εξαρχής δούλεψα με το manual του T-rex450SE v2.Ο κλόνος σε σχέση με το original είναι κατα 99% ίδιος.
Στο utube υπάρχουν πολλά βίντεο αλλα το manual είναι αρκετό και έχει πολύ περισσότερες πληροφορίες!
Η μόνες απορίες που είχα ήταν αυτή που ρώτησα για την ουρά όσων αφορά τις ροδέλλες και επίσης για το πώς θα στερεωθεί το μεταλικό γρανάζι πάνω στον άξονα του drive gear.
Τελικά δοκίμασα χωρίς ροδέλες και όλα "δείχνουν" να δουλέυουν σωστά.
Το γρανάζι στον άξονα το εφάρμοσα με χρήση loctite 270 μετα απο μία σύντομη έρευνα στο HeliFreak.
Το μοντέλο εν τέλη το έχω ολοκληρώσει απο προχθές που μου ήρθε και το ανταλλακτικό για το metal tail drive gear.
Αναμένω δέκτη και γυροσκόπιο για να ολοκληρώσω και να σας πώ και τις πρώτες εντυπώσεις!
Αφήνω και ένα link για το manual σε υψηλή ανάλυση σε περίπτωση που το χρειαστεί κανείς στο μέλλον.
Φιλικά,
Τάκης.
http://video.helifreak.com/?subpath=finless&filename=sev2manual_high.zip
Κατασκευή HK450GT - Απορία!
Απάντηση: Κατασκευή HK450GT - Απορία!
Χρονια πολλα
Εχω την εντυπωση οτι αντι την R48 σωστη θα ηταν η loctite 609 (ή 638) οι οποιες ειναι retainer και οχι η Loctite 270 η οποια ειναι threadlock...
Εχω την εντυπωση οτι αντι την R48 σωστη θα ηταν η loctite 609 (ή 638) οι οποιες ειναι retainer και οχι η Loctite 270 η οποια ειναι threadlock...
Απάντηση: Κατασκευή HK450GT - Απορία!
Χρονια πολλα ultimate
Δεν εχεις αδικο ως προς τον τύπο και θα συμφωνησω οτι σιγουρα θα ειναι καλυτερα.Αλλα αυτο που με προετρεψαν οσοι ρωτησα ηταν η χρηση 270/271.Μεχρι στιγμης τουλαχιστον,μετα απο 4 ωρες πτηση ολα δειχνουν καλα.
Δεν εχεις αδικο ως προς τον τύπο και θα συμφωνησω οτι σιγουρα θα ειναι καλυτερα.Αλλα αυτο που με προετρεψαν οσοι ρωτησα ηταν η χρηση 270/271.Μεχρι στιγμης τουλαχιστον,μετα απο 4 ωρες πτηση ολα δειχνουν καλα.