Great Planes Piper J-3 Cub
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Great Planes Piper J-3 Cub
Ενα απο τα αγαπημενα μου αεροπλανα επιτελους ηρθε στα χερια μου...Το πρωτο μου θερμικο και η πρωτη μου κατασκευη...Cub J-3 ARF
Οταν ανοιξα το κουτι η αληθεια ειναι οτι ψιλοπανικοβληθηκα...αλλα με τις οδηγειες που εχει νομιζω οτι δεν υπαρχει κανενας λογος....Υπερπληρεις...απλα...
Μεγαλο σε μεγεθος και παναλαφρο..με ανοιγμα φτερων περι τα δυο μετρα...
Μοτερ 4τ Οs FSa-72 που απο τα λεγομενα πολλων αν γινει κατι(φτου-φτου..)να μπορω να το βαλω και σε αλλο αντιστοιχο μοντελο...
Σερβο Futaba...Δεκτης Spectrum Ar700...
Eλπιζω να μην κολησω πουθενα αλλα και αν γινει.... ξερω οτι θα εχω την βοηθεια σας....!@/-=}{{
ΑΑΑ...και οτι συμβουλες...ελευθερα....
Και μερικες φωτο....
Οταν ανοιξα το κουτι η αληθεια ειναι οτι ψιλοπανικοβληθηκα...αλλα με τις οδηγειες που εχει νομιζω οτι δεν υπαρχει κανενας λογος....Υπερπληρεις...απλα...
Μεγαλο σε μεγεθος και παναλαφρο..με ανοιγμα φτερων περι τα δυο μετρα...
Μοτερ 4τ Οs FSa-72 που απο τα λεγομενα πολλων αν γινει κατι(φτου-φτου..)να μπορω να το βαλω και σε αλλο αντιστοιχο μοντελο...
Σερβο Futaba...Δεκτης Spectrum Ar700...
Eλπιζω να μην κολησω πουθενα αλλα και αν γινει.... ξερω οτι θα εχω την βοηθεια σας....!@/-=}{{
ΑΑΑ...και οτι συμβουλες...ελευθερα....
Και μερικες φωτο....
- Συνημμένα
-
- DSC00315.JPG (94.47 KiB) Προβλήθηκε 172 φορές
-
- DSC00312.JPG (82.23 KiB) Προβλήθηκε 172 φορές
-
- DSC00313.jpg (88.34 KiB) Προβλήθηκε 172 φορές
-
- DSC00311.jpg (75.11 KiB) Προβλήθηκε 172 φορές
-
- DSC00318.JPG (81.83 KiB) Προβλήθηκε 172 φορές
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Ηρακλή με γεια!! Το Cub ήταν ένα αεροπλάνο που πάντα μου άρεσε. Θα το ευχαριστηθείς πολύ στην πτήση, αργό αλλά σου κάνει τα κέφια και έχει υπόσταση στον αέρα!
Όσο για την κατασκευή, τα Cub είναι ίσως από τα πιο απλά και πιο εύκολα!!!
Αν χρειαστείς κάτι εδώ είμαστε!
Άντε, να το δούμε και σύντομα στον Μαραθώνα!
Όσο για το μοτέρ, άψογη επιλογή και πολλή δύναμη για το συγκεκριμένο!
Όσο για την κατασκευή, τα Cub είναι ίσως από τα πιο απλά και πιο εύκολα!!!
Αν χρειαστείς κάτι εδώ είμαστε!
Άντε, να το δούμε και σύντομα στον Μαραθώνα!
Όσο για το μοτέρ, άψογη επιλογή και πολλή δύναμη για το συγκεκριμένο!
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
...καλορίζικο κ' καλοπέταχτο Ηρακλή...όμορφο το J-3Cub...δεν πιστεύω να σε δυσκολέψει στην κατασκευή...εξάλλου η βοήθεια των φίλων του 'petame.gr' είναι απλόχερη κ' δεδομένη...!
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Ευχαριστω Αντωνη,Νικο....
Ειναι το πρωτο μου και οσο να ειναι καποιες αποριες της εχω...!@/-=}{{
Ειναι το πρωτο μου και οσο να ειναι καποιες αποριες της εχω...!@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
hkousoulos έγραψε: ↑Ευχαριστω Αντωνη,Νικο....
Ειναι το πρωτο μου και οσο να ειναι καποιες αποριες της εχω...!@/-=}{{
Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
Το μοντέλο το είχα και πέταξε πολύ όμορφα με μια OS70 του κάποτε!!!
Κάνε ότι λέει το manual και δεν θα έχεις κανένα μα κανένα θέμα, ακόμα και το CG είναι ακριβός αυτό που πρέπει.
Υ.Γ.: Το μοτέρ που έχεις είναι μπόμπα. Όσο για το μοντέλο, θα βαρεθείς να πετάς. Καλή επιλογή φίλε μου.
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Ευχαριστω Κωστα...Ειναι αληθεια οτι ειναι χαλαρο και ομορφο στην πτηση του??
Ειναι κατι που πρεπει να προσεξω?
Το μοτερ ξερεις αν μπορω να το βαλω καθετα...γιατι στα σχεδια το εχει οριζοντια και δεν χωραει ουτε για δειγμα μεσα στο cowl...
Ειναι κατι που πρεπει να προσεξω?
Το μοτερ ξερεις αν μπορω να το βαλω καθετα...γιατι στα σχεδια το εχει οριζοντια και δεν χωραει ουτε για δειγμα μεσα στο cowl...
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Τα cub έχουν σαν χαρακτηριστικό την χαλαρή πτήση και όμορφη υπόσταση στον αέρα!
Μόνο που θέλουν rudder για να στρίψουν και ίσως αντίθετα aileron, γιατί αν μπουν σε spin δύσκολα μαζεύονται!
Το μοτέρ μπορείς να το βάλεις ανάποδα, αλλά δες αν θα μπορείς έτσι να βολέψεις την εξάτμιση! Επίσης, μη λυπηθείς να κάνεις εισόδους/εξόδους αέρα για τη σωστή ψύξη!!
Μόνο που θέλουν rudder για να στρίψουν και ίσως αντίθετα aileron, γιατί αν μπουν σε spin δύσκολα μαζεύονται!
Το μοτέρ μπορείς να το βάλεις ανάποδα, αλλά δες αν θα μπορείς έτσι να βολέψεις την εξάτμιση! Επίσης, μη λυπηθείς να κάνεις εισόδους/εξόδους αέρα για τη σωστή ψύξη!!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Ηρακλή ......αεροπλανάρα μεγειές μεγειές και καλή κατασκευή
Πολύ όμορφο
Είμαι και εγώ απο τους fun τών Cub αν και ποτέ δεν είχα:'(
Βαζε φώτο να χαζευουμε και αν μπορούμε να βοηθάμε
Πολύ όμορφο
Είμαι και εγώ απο τους fun τών Cub αν και ποτέ δεν είχα:'(
Βαζε φώτο να χαζευουμε και αν μπορούμε να βοηθάμε
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Το μοτέρ στο δικό μου το είχα βάλει όπως λέει το manual (με την κεφαλή να βγαίνει δεξιά) και αντί της αποστάσεως των 133mm που λέει το manual επέλεξα 140mm για να απέφευγα την οποιαδήποτε πρόσθεση βαριδιών κτλ…..πρακτικά το μοντέλο ζύγισε απλά μετακινώντας την μπαταρία (είχα βάλει ένα NiMh Pack 1500mAh / 6V) χωρίς βαρίδια.
Φοβάμαι πως το μοτέρ σου είναι ένα κλικ πιο ελαφρύ από της παλιότερες OS 70άρες Surpass, οπότε θα σου πρωτινά το μοτέρ να το βιδώσεις στο τέλος αφού τα βάλεις όλα επάνω και θα είσαι έτυμος να ζυγίσεις, διότι νομίζω ότι θα πρέπει να το βάλεις Minimum 140mm από το firewall σου για να μην έχεις θέμα πρόσθεσης extra βάρους για να έρθεις στα ίσα σου.
Να ξέρεις ότι σαν μοντέλο δεν «ξεφουσκώνει εύκολα» όταν έρχεται στο glide slope και ότι στρίβει πρώτα με το rudder και μετά με τα ailerons, ως εκ τούτου καλό είναι να κάνεις setup με τα δυο servo των ailerons σε ξεχωριστά κανάλια (συνήθως Channel 1 = AIL#1 και Channel 6 = AIL#2) έτσι ώστε να μπορέσεις να βάλεις μια μικρή διαφορική κίνηση (αποφεύγοντας τις τάσεις του spin) αλλά και να κάνεις τα ailerons να βυθίζονται περσότερο από ότι να σηκώνονται.
Υ.Γ.: Το CG σου θα πρέπει να βγει μέσα στο εύρος των 95-105mm για αρχή.
Φοβάμαι πως το μοτέρ σου είναι ένα κλικ πιο ελαφρύ από της παλιότερες OS 70άρες Surpass, οπότε θα σου πρωτινά το μοτέρ να το βιδώσεις στο τέλος αφού τα βάλεις όλα επάνω και θα είσαι έτυμος να ζυγίσεις, διότι νομίζω ότι θα πρέπει να το βάλεις Minimum 140mm από το firewall σου για να μην έχεις θέμα πρόσθεσης extra βάρους για να έρθεις στα ίσα σου.
Να ξέρεις ότι σαν μοντέλο δεν «ξεφουσκώνει εύκολα» όταν έρχεται στο glide slope και ότι στρίβει πρώτα με το rudder και μετά με τα ailerons, ως εκ τούτου καλό είναι να κάνεις setup με τα δυο servo των ailerons σε ξεχωριστά κανάλια (συνήθως Channel 1 = AIL#1 και Channel 6 = AIL#2) έτσι ώστε να μπορέσεις να βάλεις μια μικρή διαφορική κίνηση (αποφεύγοντας τις τάσεις του spin) αλλά και να κάνεις τα ailerons να βυθίζονται περσότερο από ότι να σηκώνονται.
Υ.Γ.: Το CG σου θα πρέπει να βγει μέσα στο εύρος των 95-105mm για αρχή.
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
John Χάλαρης έγραψε: ↑Το μοτέρ στο δικό μου το είχα βάλει όπως λέει το manual (με την κεφαλή να βγαίνει δεξιά) και αντί της αποστάσεως των 133mm που λέει το manual επέλεξα 140mm για να απέφευγα την οποιαδήποτε πρόσθεση βαριδιών κτλ…..πρακτικά το μοντέλο ζύγισε απλά μετακινώντας την μπαταρία (είχα βάλει ένα NiMh Pack 1500mAh / 6V) χωρίς βαρίδια.
Φοβάμαι πως το μοτέρ σου είναι ένα κλικ πιο ελαφρύ από της παλιότερες OS 70άρες Surpass, οπότε θα σου πρωτινά το μοτέρ να το βιδώσεις στο τέλος αφού τα βάλεις όλα επάνω και θα είσαι έτυμος να ζυγίσεις, διότι νομίζω ότι θα πρέπει να το βάλεις Minimum 140mm από το firewall σου για να μην έχεις θέμα πρόσθεσης extra βάρους για να έρθεις στα ίσα σου.
Να ξέρεις ότι σαν μοντέλο δεν «ξεφουσκώνει εύκολα» όταν έρχεται στο glide slope και ότι στρίβει πρώτα με το rudder και μετά με τα ailerons, ως εκ τούτου καλό είναι να κάνεις setup με τα δυο servo των ailerons σε ξεχωριστά κανάλια (συνήθως Channel 1 = AIL#1 και Channel 6 = AIL#2) έτσι ώστε να μπορέσεις να βάλεις μια μικρή διαφορική κίνηση (αποφεύγοντας τις τάσεις του spin) αλλά και να κάνεις τα ailerons να βυθίζονται περσότερο από ότι να σηκώνονται.
Υ.Γ.: Το CG σου θα πρέπει να βγει μέσα στο εύρος των 95-105mm για αρχή.
Eυχαριστω για τις πληροφοριες...αλλα ρε φιλε μετραω απο εδω,μετραω απο εκει αλλα παλι δεν μου βγαινει....και καλα το μοτερ μπαινει...την εξατμηση δεν ξερω που να βολεψω....^%^
Ναι θα το βαλω σε ξεχωριστα καναλια...αλλα μαλλον θα βαλω πανω τον 8 καναλο δεκτη(τελικα...) με τηλεμετρια να εχω και το κεφαλι μου ησυχο....αλλα και του υπολοιπου κοσμου....
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Σίγουρα ό,τι και να κάνεις η εξάτμιση και η κεφαλή θα φαίνονται!! Αυτό εννοείς πως δεν ξέρεις πως να τα βολέψεις?
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Ναι...θα κοψω το cowl για την κεφαλη σιγουρα... αλλα την εξατμηση η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να την κρυψω λιγο...
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
hkousoulos έγραψε: ↑... αλλα την εξατμηση η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να την κρυψω λιγο...
...αν κ' δεν ξέρω το μέγεθος του cowl του J3-Cub, για ψάξε μήπως χωράει να μπεί ένα 'in cowl muffler'...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Υπάρχει για τις ΟS αντάπτορας για την εξάτμιση, 90 μοιρών, οπότε αν βάλεις την μηχανή ανάποδα θα σου βγει η εξάτμιση ακριβώς από πίσω και κάτω...ψάξτο στον Κουτσό πρέπει να έχει. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα να την βάλεις ανάποδα οπότε τα ανοίγματα θα είναι από κάτω στο cowl.
Καλή συναρμολόγηση και καλές πτήσεις!!!
Καλή συναρμολόγηση και καλές πτήσεις!!!
Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub
Και μια τελευταία συμβουλή για τη μηχανή...βγάλε από την εξάτμιση αν έχει το "τσιμπουκόφωνο"...θα δουλεύει πολύ καλύτερα και θα αυξήσεις την απόδοση.