Great Planes Piper J-3 Cub

Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

John Χάλαρης έγραψε:
Να ξέρεις ότι σαν μοντέλο δεν «ξεφουσκώνει εύκολα» όταν έρχεται στο glide slope και ότι στρίβει πρώτα με το rudder και μετά με τα ailerons, ως εκ τούτου καλό είναι να κάνεις setup με τα δυο servo των ailerons σε ξεχωριστά κανάλια (συνήθως Channel 1 = AIL#1 και Channel 6 = AIL#2) έτσι ώστε να μπορέσεις να βάλεις μια μικρή διαφορική κίνηση (αποφεύγοντας τις τάσεις του spin) αλλά και να κάνεις τα ailerons να βυθίζονται περσότερο από ότι να σηκώνονται.

Υ.Γ.: Το CG σου θα πρέπει να βγει μέσα στο εύρος των 95-105mm για αρχή.

Κώστα,μήπως κάνεις λάθος για την κίνηση των ailerons?Μήπως πρέπει να ''σηκώνονται'' περισσότερο απ'ότι να βυθίζονται??
Chris Calmato 40 Trainer
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2011 1:22 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από Chris Calmato 40 Trainer »

Καλοριζικο και καλες πτησεις!!!!!!
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από King Kostas »

Δημήτρης Άρτα έγραψε: Κώστα,μήπως κάνεις λάθος για την κίνηση των ailerons?Μήπως πρέπει να ''σηκώνονται'' περισσότερο απ'ότι να βυθίζονται??


Σωστός, έκανα λάθος, το έγραψα ανάποδα `M`.

Το λοιπόν στο 100% της UP διαδρομής του αριστερού aileron θα πρέπει το δεξί να κατεβαίνει μέχρι το 35% της κίνησης του και αντόστροφά.

Με αυτό τον τρόπο το μοντέλο στρίβη αλλά δεν stallάρει το φτερό που μπαίνει πρώτο στην στροφή (το φτερό που είναι μέσα στην στροφή έχει πάντα μικρότερη ταχύτητα από το άλλο), έτσι αποφεύγεται η όποια τάση για spin μπορεί να δημιοργηθεί.
Δημήτρης Άρτα
Δημοσιεύσεις: 662
Εγγραφή: Τετ Μαρ 03, 2010 4:34 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από Δημήτρης Άρτα »

hkousoulos έγραψε: Ναι...θα κοψω το cowl για την κεφαλη σιγουρα... αλλα την εξατμηση η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα να την κρυψω λιγο...

Δέν ξέρω άν είναι περίπου ίδια ,αλλά στο δικό μου Piper της HANGAR 9,τοποθέτησα τον Saito Fa-62a με την κεφαλή να βγαίνει αριστερά και λίγο κάτω(8:30 η ώρα)ώστε τα καπάκια των βαλβίδων να είναι ακριβώς στα ζωγραφισμένα καπάκια του κινητήρα πάνω στο cowl!Έτσι η εξάτμιση μου βγαίνει ακριβώς από κάτω, και έτσι έχω κόψει λιγότερο το cowl!!Και ο κινητήρας μου έχει και την κατάλληλη γωνία ώστε κατά την αποθήκευση να κρατάει αρκετό λαδάκι μέσα στις βαλβίδες του,λόγω βαρύτητας!!
Αλήθεια τι είναι το "τσιμπουκόφωνο"??Το διάφραγμα της εξάτμησης?

Εικόνα
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από King Kostas »

Δημήτρης Άρτα έγραψε:
Αλήθεια τι είναι το "τσιμπουκόφωνο"??Το διάφραγμα της εξάτμησης?


Λογικά θα έννοούν το καζανάκι ή mufler της εξάτμισης.....

Είναι αυτοκινητιστικός όρος και λέμε ότι "έβαλα ένα τσιμπουκόφωνο στο αμάξι/μηανάκι, πολύ πρώτο".....:p
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από palafdim »

Όντως είναι αυτοκινιστικός όρος...εννοώ το διάφραγμα που υπάρχει στο muffler για μείωση του θορύβου της εξάτμισης...απαραίτητο για τα Αμερικάνικα δεδομένα μιας και έχουν όρια θορύβου...εντο όμως Ελλαντα....
νομίζω ότι οι νέες εξατμίσεις των τετράχρονων μηχανών της OS έχουν και αυτό μειώνει την εξαγωγή των καυσαερίων οπότε κόβει και τον κινητήρα.
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από Corsair »

Μεγιά και καλοπέταχτο αργό και απολαυστικό για σκαίηλ και απολαυστικές πτήσεις.please wait 2 seconds for an uncompressed image, or press Ctrl+F5 for original quality page
bladeskiller
Δημοσιεύσεις: 712
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από bladeskiller »

Επειδή το έχω κι εγώ αυτό το αεροπλάνο ,θα σου πω κι εγώ δυο πραγματάκια να τα έχεις υπόψη.
Καταρχήν στη συναρμολόγηση δεν θα έχεις προβλήματα, η ποιότητα είναι αρκετά στοιβαρη και δεν θα χρειαστείς ενισχυσεις. Ενα σημείο μόνο είναι που θέλει αλλαγή. Για συνδέσμους των αντιρήδων, δεν θα χρησιμοποιησεις τους κυανοακρυλικούς που έχει η συσκευασία γιατί κάθε δυο πτήσεις ,ειδικά με αέρα,σκορπάνε. Και το πρόβλημα είναι ότι τα φτερά δεν συνδέονται με ξυλοδόκαρο μεγάλου μήκους παρά με ένα μικρό δικαράκι ,που περισσότερο για οδηγός είναι παρά για να δώσει αντοχή στη σύνδεση των φτερών. Οπερ, οι αντιρήδες είναι λειτουργικές (το γράφουν και οι οδηγίες) και παρότι κάποιοι λένε ότι πετάει κι έτσι ,φύλα καλύτερα τα ρούχα σου. Εγώ λοιπόν ,μετά από δυο τρία κοψίματα των συνδέσμων, έβαλα αντί για κυανοακρυλικούς συνδέσμους στις αντιρήδες, μεντεσέδες πηδαλίων και ησύχασα μια και καλή.
Τον κινητήρα τώρα ας τον όπως τον έχει η μαμά γιατί η δύναμη που θα σου δώσει είναι αρκετή για να μην πω υπερβολική. Σου λέω ενδεικτικά ότι το δικό μου το πετάω με τον OS 56Fsa και 13Χ6 προπέλλα και το πάει ορθοπεταλιά. Μιλάμε πάντα με τα δεδομένα ενός μακρύφτερου καμπ ,το οποίο φυσικά δεν προορίζεται για χόβερ.




Φιλικά Κώστας.
hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από hkousoulos »

Kαναμε λιγη δουλιτσα και σημερα...
Φτερο (τεραστιο..),σερβο,μεντεσεδες...(δεν μου αρεσε καθολου το υφασμα που ειχε μεσα και ηθελα κατι πιο στιβαρο...)Ανοιγματα στο cowl...και τοποθετηση του μοτερ στην βαση και στο fuselage..Σιγα σιγα του περνω τον αερα ....που θα παει????....!@/-=}{{
Και μερικες φωτο....
Συνημμένα
DSC00331.jpg
DSC00331.jpg (71.19 KiB) Προβλήθηκε 90 φορές
DSC00330.JPG
DSC00330.JPG (75.54 KiB) Προβλήθηκε 90 φορές
DSC00328.JPG
DSC00328.JPG (43.86 KiB) Προβλήθηκε 90 φορές
DSC00322.JPG
DSC00322.JPG (41.09 KiB) Προβλήθηκε 90 φορές
DSC00319.JPG
DSC00319.JPG (51.39 KiB) Προβλήθηκε 90 φορές
hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από hkousoulos »

και συνεχιζουμε....
Συνημμένα
DSC00337.JPG
DSC00337.JPG (49.42 KiB) Προβλήθηκε 90 φορές
DSC00335.JPG
DSC00335.JPG (64.75 KiB) Προβλήθηκε 90 φορές
DSC00333.JPG
DSC00333.JPG (91.04 KiB) Προβλήθηκε 90 φορές
DSC00332.JPG
DSC00332.JPG (84.4 KiB) Προβλήθηκε 90 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

..........ελπίζω εκεί που κολλάς να αφαιρείς το monocote Το λέω γιατι στην φώτο δεν το βλέπω καλά
hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από hkousoulos »

Ναι Αντωνη...οτι κολλησεις εχω κανει ειναι σε καθαρο ξυλο...απλα αφηνω κανα δυο χιλιοστα να μπαινει μεσα για πιο καλη αισθητικη...
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από King Kostas »

hkousoulos έγραψε: Ναι Αντωνη...οτι κολλησεις εχω κανει ειναι σε καθαρο ξυλο...απλα αφηνω κανα δυο χιλιοστα να μπαινει μεσα για πιο καλη αισθητικη...


Μερακλής......._P_P

Θέλουμε και άλλο υλικό
Μάριος Παπαδόπουλος

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από Μάριος Παπαδόπουλος »

Αλήθεια μιά από τις καλύτερες κατασκευές που έχω δει και εγώ.
Εγώ θα προσθέσω ότι το αεροπλάνο αυτό έχει μιά από τις σημαντικότερες θέσεις στη
καρδιά μας παρόλο που έχει φτιαχτεί χιλιάδες ως εκατομμύρια φορές από μοντελιστές
και όχι μόνο. Τυχαίο, δεν νομίζω!!!!
Ενα αεροπλάνο που εκπέδευσε εκατομμύρια χειριστές με πολλαπλούς ρόλους εργασίας
που συμπληρώνει αρκέτες δεκαετίες σε υπηρεσία και ακόμα παραμένει εν ενεργεία, ευκολοσυντήρητο και λιτό ως σαν ο προπομπός των υπερέλαφρων αεροσκαφών της
σημερινής γενιάς.
Μπράβο για την επιλογή σου και μπράβο στην όμορφη κατασκευή σου.
Καλές πτήσεις και καλές προσγειώσεις χώρις αβαρείες σου εύχομαι, και να το χαρείς
όπως πολύ πολύ χειριστές την πτήση του που πραγματικά λίγα αεροπλάνα σαν αυτό
μπορούν να σου την δώσουν.
hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Great Planes Piper J-3 Cub

Δημοσίευση από hkousoulos »

Πραγματικα πολλοι μαθανε να πετανε με αυτο το αεροπλανο...
Εχει τις ιδιαιτεροτητες του σαν πτηση και χειρισμος ...αλλα νομιζω οτι για βελτιωση των ικανοτητων και μονο οτι θα ειναι οτι καλυτερο....
Απλα ανυπομονω να το δω και στην πραξη....!@/-=}{{
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”