GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
Καταρχην να ξαναχαιρετησω ολη την παρεα μετα απο πολυ καιρο :)
Δυστυχως διαφορα τρεχαματα τους τελευταιους μηνες με κρατησαν μακρυα απο τις πτησεις, αλλα σιγα σιγα επανερχομαι :) :)
Οπως ειχα αναφερει κ παλαιοτερα εχω στη κατοχη μου ενα Revolver απο την Great Planes
http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1018.html
Σιγα σιγα λεω να ξεκινησω να το συναρμολογω, ετσι ωστε στις καλοκαιρινες διακοπες να ειναι ετοιμο για πτηση. Το αρχικο σχεδιο ηταν να του φορεσω ενα μοτερ OS 55 AX το οποιο πηρα μαζι με το κιτ, αλλα διαβαζοντας πολλα review σε ξενα φορα , μου μπηκε η ιδεα να το κανω ηλεκτρικο αντι για θερμικο (το μοντελο ειναι εξ'αρχης σχεδιασμενο να δεχεται κ ηλεκτρικο μοτερ)..
Θα ηθελα λοιπον την γνωμη των εμπειροτερων σχετικα με την κατασκευη αυτη...ποιο πιστευετε οτι θα ειναι καλυτερο?
PS: να προσθεσω οτι το προτεινομενο ηλεκτρικο σεταπ ειναι brushless Rimfire 800KV, ESC 80A, 2x3200mAh 20C lipo σε σειρα (6S)
Δυστυχως διαφορα τρεχαματα τους τελευταιους μηνες με κρατησαν μακρυα απο τις πτησεις, αλλα σιγα σιγα επανερχομαι :) :)
Οπως ειχα αναφερει κ παλαιοτερα εχω στη κατοχη μου ενα Revolver απο την Great Planes
http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1018.html
Σιγα σιγα λεω να ξεκινησω να το συναρμολογω, ετσι ωστε στις καλοκαιρινες διακοπες να ειναι ετοιμο για πτηση. Το αρχικο σχεδιο ηταν να του φορεσω ενα μοτερ OS 55 AX το οποιο πηρα μαζι με το κιτ, αλλα διαβαζοντας πολλα review σε ξενα φορα , μου μπηκε η ιδεα να το κανω ηλεκτρικο αντι για θερμικο (το μοντελο ειναι εξ'αρχης σχεδιασμενο να δεχεται κ ηλεκτρικο μοτερ)..
Θα ηθελα λοιπον την γνωμη των εμπειροτερων σχετικα με την κατασκευη αυτη...ποιο πιστευετε οτι θα ειναι καλυτερο?
PS: να προσθεσω οτι το προτεινομενο ηλεκτρικο σεταπ ειναι brushless Rimfire 800KV, ESC 80A, 2x3200mAh 20C lipo σε σειρα (6S)
Απάντηση: GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
καλημερα
Κατα την γνωμη μου εχεις υπερ και κατα
Τα βασικα υπερ αν το κανεις ηλεκτρικο ειναι:
οτι γλυτωνεις πολυ χρονο δηλαδη δεν θελει στρωσιμο ο κινητηρας,
δεν υπαρχει περιπτωση να σου σβησει,
δεν χρειαζεται να καθαρισεις μετα την πτηση,
εχεις παντα σταθερο βαρος
κατα:
χανεις την ωραια μυρωδια απο το νιτρο
χανεις την διαδικασια πηρε, δεν πηρε
και δεν εχεις ηχο
Αυτα προς το παρον
Αα... ξεχασα να πω οτι πεταω βασικα θερμικα
Κατα την γνωμη μου εχεις υπερ και κατα
Τα βασικα υπερ αν το κανεις ηλεκτρικο ειναι:
οτι γλυτωνεις πολυ χρονο δηλαδη δεν θελει στρωσιμο ο κινητηρας,
δεν υπαρχει περιπτωση να σου σβησει,
δεν χρειαζεται να καθαρισεις μετα την πτηση,
εχεις παντα σταθερο βαρος
κατα:
χανεις την ωραια μυρωδια απο το νιτρο
χανεις την διαδικασια πηρε, δεν πηρε
και δεν εχεις ηχο
Αυτα προς το παρον
Αα... ξεχασα να πω οτι πεταω βασικα θερμικα
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
Αφού όπως λες την έχεις ήδη τη μηχανούλα βάλε την πάνω και δεν θα μετανοιώσεις. Μπάλα θα το πηγαίνει η 55 η ΑΧ στο βάρος και το φτερό που έχει. Ακόμη και η 46άρα θα το πήγαινε μια χαρά γιατί αυτές οι μηχανές είναι ψυχωμένες. Ενα τεπόζιτο μόνο θέλει στο έδαφος και μετά θα πηγαίνει ρολόι κι άπαξ και τη ρύθμισες δεν πρόκειται να ξαναασχοληθείς.
Ηλεκτροκίνηση για τέτοιο μοντέλο είναι μάλλον μπελελίδικη γιατί πρέπει να φορτίζεις μεγάλες μπαταρίες κι αν στο χώρο που πετάς δεν έχεις πρόσβαση σε ρεύμα παρά μόνο τη μπαταρία του αμαξιού θα χρειαστείς σύντομα βοήθεια με "πενσάκια" για να βάλεις μπρος το αμάξι. Η θα πρέπει να έχεις ένα μάτσο μπαταρίες μαζί σου που σε αυτό το μέγεθος μόνο φτηνά δεν θα σου πάει. Αλλά κι από οικονομική άποψη ακριβότερα θα σου πάει η ηλεκτροκίνηση σαν αρχική κατασκευή. Και μια που έχεις ήδη μια πολύ καλή μηχανή δεν είναι ανάγκη να μπεις σε έξοδα και διαδικασίες.
Φιλικά Κώστας.
Ηλεκτροκίνηση για τέτοιο μοντέλο είναι μάλλον μπελελίδικη γιατί πρέπει να φορτίζεις μεγάλες μπαταρίες κι αν στο χώρο που πετάς δεν έχεις πρόσβαση σε ρεύμα παρά μόνο τη μπαταρία του αμαξιού θα χρειαστείς σύντομα βοήθεια με "πενσάκια" για να βάλεις μπρος το αμάξι. Η θα πρέπει να έχεις ένα μάτσο μπαταρίες μαζί σου που σε αυτό το μέγεθος μόνο φτηνά δεν θα σου πάει. Αλλά κι από οικονομική άποψη ακριβότερα θα σου πάει η ηλεκτροκίνηση σαν αρχική κατασκευή. Και μια που έχεις ήδη μια πολύ καλή μηχανή δεν είναι ανάγκη να μπεις σε έξοδα και διαδικασίες.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
Για χαρά φίλε, το μοντέλο σου τρομερό και με πολύ καλές κριτικές.
Σε ότι αφορά στο δίλλημα σου, θα ήθελα να προσθέσω και εγώ κάτι. Τα τελευταία 2-3 χρόνια όλοι είμαστε στο ίδιο δίλλημα ή καλύτερα στο τρίλλημα, δηλαδή, nitro, βενζίνη ή ηλεκτρικό. Αυτή την στιγμή, και πάντα μιλώντας με γνώμονα τον τρόπο που διαμορφώνονται οι τιμές των αερομοντελιστικών προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό, η επιλογή στο αν θα πας σε κάτι από τα τρία έχει να κάνει καθαρά με το βάρος του μοντέλο.
Μια σταθερή πρακτική που αφορά στο κόστος κτήσης / κατανάλωσης / βάρους πλέον είναι κάπως έτσι:
1. Μοντέλο με άνοιγμα φτερών μέχρι τα 1250mm και βάρος μέχρι και 1.7Kg το κάνουμε ηλεκτρικό. (ένα μοντέλο σε αυτή την κλίμακα δεν θα ξεπεράσει ποτέ τα 400 ευρώ…και μιλάμε για πολύ καλό μοντέλο…και πάντα με την προϋπόθεση ότι τα αγοράζουμε όλα από το μηδέν…)
2. Μοντέλο με άνοιγμα φτερών από 1250mm μέχρι 1450mm και βάρος μέχρι και 2.9Kg το κάνουμε nitro. (ένα μοντέλο σε αυτή την κλίμακα πετά με μοτέρ από 0.46 (2S) μέχρι 0.90 (4S) που είναι και οικονομικά αλλά και δε καταναλώνουν πολύ nitro, π.χ με 250cc νίτρο σε αυτή την κλίμακα βγάζεις σχεδόν 15 λεπτά πτήσης…που είναι μια χαρά. Τα servo μιας και είναι standard είναι αρκετά οικονομικά το ίδιο και η μπαταρίες και εδώ πάλι δεν θα ξεπεράσεις ποτέ τα 550 ευρώ…για ένα πολύ καλό μοντέλο…και πάντα με την προϋπόθεση ότι τα αγοράζουμε όλα από το μηδέν και στα πλαίσια της λογικής)
3. Μοντέλο με άνοιγμα φτερών από 1500mm μέχρι ΧΧΧΧmm και βάρος από 3.2Kg και πάνω τα κάνουμε βενζίνα. (ένα μοντέλο σε αυτή την κλίμακα πετά με μοτέρ από 20cc και πάνω που είναι ότι πιο οικονομικό υπάρχει σε αυτή την κλίμακα και δε καταναλώνει σχεδόν καθόλου, π.χ με 250cc βενζίνης πετάς, και πετάς και πετάς και πετάς….. Τα servo εδώ είναι μεγάλα, και ακριβά, και τα πάντα πιο δεμένα…..μιας και οι βενζινοκινητήρες έχουν κραδασμούς…εδώ βέβαια ξεκινάς από τα 800 ευρώ και πας…και πάντα με την προϋπόθεση ότι τα αγοράζουμε όλα από το μηδέν και στα πλαίσια της λογικής)
Υ.Γ.: Τα ανεμόπτερα δεν εμπίπτουν σε αυτή την λογική βεβαίως βεβαίως…..διότι πρέπει να τα φτιάχνουμε με βάση το τι σηκώνουν τα φτερά τους και ΟΧΙ η προπέλα.
Προσωπικά, κάπως έτσι τα έχω φτιάξει στο μυαλό μου με βάση τις τιμές που παίζουν αυτή την στιγμή στην αγορά.
Από εκεί και πέρα, το μοντέλο σου είναι πολύ πρώτο, γρήγορο και patternατζίδικο. Έχω ένα Great Planes Extra 300S 46 το οποίο είναι σχεδόν το ίδιο μοντέλο με το δικό σου. Η 46άρα που του έβαλα με προπέλα 12/3.75 απλά το πάει τέλεια. Το μοντέλο βγήκε 2.6Kg και με αυτό το μοτέρ βγάζει όλες τις φιγούρες ενός pattern προγράμματος χωρίς κανένα μα κανένα θέμα…..ακόμα και σε κάθετη πτήση με περιστροφές ¼ βγάζει καθαρά 60-80 μέτρα χωρίς πρόβλημα…οπότε το δικό σου που έχει και ένα κλικ πιο γρήγορή αεροτομή θα είναι ρουκέτα.
Αν το κάνεις ηλεκτρικό, θα δώσεις πολλά λεπτά για να είσαι σε επαρκή όση (260Watt), και για να κάνεις την καρδούλα σου να σφιχτεί και λίγο θα πρέπει σε αυτά τα κιλά ωα έχεις σύστημα που θα σου δώσει 300-310Watt.
Σε ότι αφορά στο δίλλημα σου, θα ήθελα να προσθέσω και εγώ κάτι. Τα τελευταία 2-3 χρόνια όλοι είμαστε στο ίδιο δίλλημα ή καλύτερα στο τρίλλημα, δηλαδή, nitro, βενζίνη ή ηλεκτρικό. Αυτή την στιγμή, και πάντα μιλώντας με γνώμονα τον τρόπο που διαμορφώνονται οι τιμές των αερομοντελιστικών προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό, η επιλογή στο αν θα πας σε κάτι από τα τρία έχει να κάνει καθαρά με το βάρος του μοντέλο.
Μια σταθερή πρακτική που αφορά στο κόστος κτήσης / κατανάλωσης / βάρους πλέον είναι κάπως έτσι:
1. Μοντέλο με άνοιγμα φτερών μέχρι τα 1250mm και βάρος μέχρι και 1.7Kg το κάνουμε ηλεκτρικό. (ένα μοντέλο σε αυτή την κλίμακα δεν θα ξεπεράσει ποτέ τα 400 ευρώ…και μιλάμε για πολύ καλό μοντέλο…και πάντα με την προϋπόθεση ότι τα αγοράζουμε όλα από το μηδέν…)
2. Μοντέλο με άνοιγμα φτερών από 1250mm μέχρι 1450mm και βάρος μέχρι και 2.9Kg το κάνουμε nitro. (ένα μοντέλο σε αυτή την κλίμακα πετά με μοτέρ από 0.46 (2S) μέχρι 0.90 (4S) που είναι και οικονομικά αλλά και δε καταναλώνουν πολύ nitro, π.χ με 250cc νίτρο σε αυτή την κλίμακα βγάζεις σχεδόν 15 λεπτά πτήσης…που είναι μια χαρά. Τα servo μιας και είναι standard είναι αρκετά οικονομικά το ίδιο και η μπαταρίες και εδώ πάλι δεν θα ξεπεράσεις ποτέ τα 550 ευρώ…για ένα πολύ καλό μοντέλο…και πάντα με την προϋπόθεση ότι τα αγοράζουμε όλα από το μηδέν και στα πλαίσια της λογικής)
3. Μοντέλο με άνοιγμα φτερών από 1500mm μέχρι ΧΧΧΧmm και βάρος από 3.2Kg και πάνω τα κάνουμε βενζίνα. (ένα μοντέλο σε αυτή την κλίμακα πετά με μοτέρ από 20cc και πάνω που είναι ότι πιο οικονομικό υπάρχει σε αυτή την κλίμακα και δε καταναλώνει σχεδόν καθόλου, π.χ με 250cc βενζίνης πετάς, και πετάς και πετάς και πετάς….. Τα servo εδώ είναι μεγάλα, και ακριβά, και τα πάντα πιο δεμένα…..μιας και οι βενζινοκινητήρες έχουν κραδασμούς…εδώ βέβαια ξεκινάς από τα 800 ευρώ και πας…και πάντα με την προϋπόθεση ότι τα αγοράζουμε όλα από το μηδέν και στα πλαίσια της λογικής)
Υ.Γ.: Τα ανεμόπτερα δεν εμπίπτουν σε αυτή την λογική βεβαίως βεβαίως…..διότι πρέπει να τα φτιάχνουμε με βάση το τι σηκώνουν τα φτερά τους και ΟΧΙ η προπέλα.
Προσωπικά, κάπως έτσι τα έχω φτιάξει στο μυαλό μου με βάση τις τιμές που παίζουν αυτή την στιγμή στην αγορά.
Από εκεί και πέρα, το μοντέλο σου είναι πολύ πρώτο, γρήγορο και patternατζίδικο. Έχω ένα Great Planes Extra 300S 46 το οποίο είναι σχεδόν το ίδιο μοντέλο με το δικό σου. Η 46άρα που του έβαλα με προπέλα 12/3.75 απλά το πάει τέλεια. Το μοντέλο βγήκε 2.6Kg και με αυτό το μοτέρ βγάζει όλες τις φιγούρες ενός pattern προγράμματος χωρίς κανένα μα κανένα θέμα…..ακόμα και σε κάθετη πτήση με περιστροφές ¼ βγάζει καθαρά 60-80 μέτρα χωρίς πρόβλημα…οπότε το δικό σου που έχει και ένα κλικ πιο γρήγορή αεροτομή θα είναι ρουκέτα.
Αν το κάνεις ηλεκτρικό, θα δώσεις πολλά λεπτά για να είσαι σε επαρκή όση (260Watt), και για να κάνεις την καρδούλα σου να σφιχτεί και λίγο θα πρέπει σε αυτά τα κιλά ωα έχεις σύστημα που θα σου δώσει 300-310Watt.
Απάντηση: GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
Θα διαφωνίσω λιγο στις τιμες Κωστα.
Πλέον οι Βενζίνες ειναι πιο φτινες από τα νίτρο, και στην κατανάλωση (δεν το κουβεντιάζουμε αυτό) αλλα και στην τιμή απόκτησής τους. Τα σερβο παραμενουν τα ίδια αναλογα με το μεγεθος του σκάφους. Το μονο που αλλαζει ειναι το "δεσιμο" που κάνεις στο σκάφος.
Μην ξεχνας ότι υπάρχουν 15cc βενζίνες για 40-60αρια μοντέλα. Το κόστος δεν καθορίζεται από το είδος των ηλεκτρονικών και του μοτέρ, αλλα από την ποιότητα αυτών.
Μπορεις να πάρεις σερβο με 15 ευρώ και αντίστοιχων κιλών με 50 ή 100 ευρώ!
ps: Το σίγουρο ειναι ότι η βενζίνα ειναι το οικονομικό πακέτο αγορά-χρίση!
(Αρχισα από ηλεκτρικά και πλέον μονο βενζίνες φτιάχνω. Ακομα και το Bf 109e που θα βγει 4 κιλα βενζίνα 20cc θα εχει)
Πλέον οι Βενζίνες ειναι πιο φτινες από τα νίτρο, και στην κατανάλωση (δεν το κουβεντιάζουμε αυτό) αλλα και στην τιμή απόκτησής τους. Τα σερβο παραμενουν τα ίδια αναλογα με το μεγεθος του σκάφους. Το μονο που αλλαζει ειναι το "δεσιμο" που κάνεις στο σκάφος.
Μην ξεχνας ότι υπάρχουν 15cc βενζίνες για 40-60αρια μοντέλα. Το κόστος δεν καθορίζεται από το είδος των ηλεκτρονικών και του μοτέρ, αλλα από την ποιότητα αυτών.
Μπορεις να πάρεις σερβο με 15 ευρώ και αντίστοιχων κιλών με 50 ή 100 ευρώ!
ps: Το σίγουρο ειναι ότι η βενζίνα ειναι το οικονομικό πακέτο αγορά-χρίση!
(Αρχισα από ηλεκτρικά και πλέον μονο βενζίνες φτιάχνω. Ακομα και το Bf 109e που θα βγει 4 κιλα βενζίνα 20cc θα εχει)
Απάντηση: GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
Συμφωνω και εγω με τον Γιαννη !!
Πλεον σε αυτα που φτιαχνω θερμικα ,χρησιμοποιω μονο Βενζινα.Το κοστος του νιτρου ειναι απαγορευτικο σε πολυ κοσμο και η βενζινα αρχιζει να κατεχει τα πρωτεια .
Πλεον σε αυτα που φτιαχνω θερμικα ,χρησιμοποιω μονο Βενζινα.Το κοστος του νιτρου ειναι απαγορευτικο σε πολυ κοσμο και η βενζινα αρχιζει να κατεχει τα πρωτεια .
Απάντηση: GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
King Kostas έγραψε: ↑ …εδώ βέβαια ξεκινάς από τα 8000 ευρώ και πας…
...Κώστα...μήπως εννοούσες '...ξεκινάς απο τα 800Euro...'..?
...φίλε stav...θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες...έχεις ήδη την μηχανή...προχώρα σε θερμικό...!
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
Το ποια οδό θα ακολουθήσεις είναι καθαρά προσωπικό θέμα!
Αν ήμουν στη θέση σου με τίποτα ηλεκτιρκό, ο ήχος και η "βρώμα" του θερμικού ή βενζινοκίνητου δε συγκρίνεται!!
Τώρα, σε αυτό το μέγεθος δε θα έβαζα βενζίνη. Δε νομίζω πως αξίζει. Θα χρειαστεί προσοχή μεγάλη στο θέμα κραδασμών, αφού μιλάμε για μικρό φτερό η απορόφησή τους θα είναι μικρή σε σχέση με ένα μεγάλο σκάφος! ίσως η ιδανική λύση είναι θεριμό και αν θες να πηγαίνει σφαίρα βάλε 2χρονο 90άρι, αν και η 55 OS που έχεις είναι ιδανική με τη σωστή προπέλλα!
Αν ήμουν στη θέση σου με τίποτα ηλεκτιρκό, ο ήχος και η "βρώμα" του θερμικού ή βενζινοκίνητου δε συγκρίνεται!!
Τώρα, σε αυτό το μέγεθος δε θα έβαζα βενζίνη. Δε νομίζω πως αξίζει. Θα χρειαστεί προσοχή μεγάλη στο θέμα κραδασμών, αφού μιλάμε για μικρό φτερό η απορόφησή τους θα είναι μικρή σε σχέση με ένα μεγάλο σκάφος! ίσως η ιδανική λύση είναι θεριμό και αν θες να πηγαίνει σφαίρα βάλε 2χρονο 90άρι, αν και η 55 OS που έχεις είναι ιδανική με τη σωστή προπέλλα!
Απάντηση: GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
Kαταρχην θα ηθελα να σας ευχαριστησω ολους για τις απαντησεις σας...
Σιγουρα κ εμενα η 1η επιλογη μου ηταν θερμικο (εξ'ου κ το οτι πηρα το 55αρι), ομως κατι το οτι η ιδια η GP το προτεινει κ ως ηλεκτρικο, κατι το διαβασμα απο εδω κ απο εκει, κατι η τεμπελια (με το ηλεκτρικο δεν εχεις κ πολυ καθαρισμα μετα απο καθε πτηση, ουτε στρωσιματα ουτε ρυθμισεις κτλ κτλ) με εκαναν να σκεφτω κ το ηλεκτρικο..
Μια παρατηρηρη μονο οσον αφορα το κοστος. Απο το γνωστο κινεζικο μαγαζι οι μπαταριες που χρειαζονται για το μοντελο αυτο δεν ειναι κ πολυ ακριβες ($21-$25 οι 3S 3300mAh και $40-$45 οι 6S ), οποτε νομιζω οτι στο τελος δεν θα υπαρχει κ μεγαλη διαφορα σε σχεση με το νιτρο.
Με μοτερ βενζινης προς το παρον δεν θα ηθελα να ασχοληθω μιας κ αν τελικα το κανω θερμικο θα βαλω αυτο που εχω ηδη....αν οχι, θα το δειτε συντομα στο section των αγγελιων ειτε να πωλειται ειτε να ανταλλασετε με καποιο σετ brushless-ESC :) :) :) :)
Σιγουρα κ εμενα η 1η επιλογη μου ηταν θερμικο (εξ'ου κ το οτι πηρα το 55αρι), ομως κατι το οτι η ιδια η GP το προτεινει κ ως ηλεκτρικο, κατι το διαβασμα απο εδω κ απο εκει, κατι η τεμπελια (με το ηλεκτρικο δεν εχεις κ πολυ καθαρισμα μετα απο καθε πτηση, ουτε στρωσιματα ουτε ρυθμισεις κτλ κτλ) με εκαναν να σκεφτω κ το ηλεκτρικο..
Μια παρατηρηρη μονο οσον αφορα το κοστος. Απο το γνωστο κινεζικο μαγαζι οι μπαταριες που χρειαζονται για το μοντελο αυτο δεν ειναι κ πολυ ακριβες ($21-$25 οι 3S 3300mAh και $40-$45 οι 6S ), οποτε νομιζω οτι στο τελος δεν θα υπαρχει κ μεγαλη διαφορα σε σχεση με το νιτρο.
Με μοτερ βενζινης προς το παρον δεν θα ηθελα να ασχοληθω μιας κ αν τελικα το κανω θερμικο θα βαλω αυτο που εχω ηδη....αν οχι, θα το δειτε συντομα στο section των αγγελιων ειτε να πωλειται ειτε να ανταλλασετε με καποιο σετ brushless-ESC :) :) :) :)
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: GreatPlanes Revolver..θερμικό ή ηλεκτρικό
stav έγραψε: ↑
Μια παρατηρηρη μονο οσον αφορα το κοστος. Απο το γνωστο κινεζικο μαγαζι οι μπαταριες που χρειαζονται για το μοντελο αυτο δεν ειναι κ πολυ ακριβες ($21-$25 οι 3S 3300mAh και $40-$45 οι 6S ), οποτε νομιζω οτι στο τελος δεν θα υπαρχει κ μεγαλη διαφορα σε σχεση με το νιτρο.
Κοίτα, ο κινέζος έχει πολύ πράμα για να διαλέξεις και «σχετικά» οικονομικά αν τα δεις μεσοπρόθεσμα, διότι εκεί που «πονά» ο κινέζος είναι στη διάρκεια του χρόνου.
Προσωπικά, θα σου πρότεινα μιας και θες να το κάνεις ηλεκτρικό, να κινηθείς σε πιο επώνυμα υλικά σε τέτοια κλίμακα…..και φυσικά σε LiPo να τα χώσεις. Ξέρω ότι θα βγει κόσμος και θα πει ότι δεν είχε ποτέ θέμα με το κινέζο…..απλά παραθέτω την άποψη μου….μιας και έχω δει διάφορα κατά καιρούς με «φτηνά» προϊόντα.
Η φτήνια τρώει τον παρά….!@/-=}{{