BF 109 Emil
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: BF 109 Emil
Μπράβο ρε συ Γιάννη.
Γιατί κάτι μου λέει ότι το μοντέλο θα είναι ρουκέτα;....από αεροτομή γ@μεί.
Για τι βάρος μιλάμε;
Γιατί κάτι μου λέει ότι το μοντέλο θα είναι ρουκέτα;....από αεροτομή γ@μεί.
Για τι βάρος μιλάμε;
Απάντηση: BF 109 Emil
Τα μπράβο στο Πότη που ειναι ο κατασκευαστής
Εγω τα φινιρίσματα και τα βαψίματα θα κάνω
Κάτω απο 4 κιλά
Εγω τα φινιρίσματα και τα βαψίματα θα κάνω
Κάτω απο 4 κιλά
Απάντηση: BF 109 Emil
Να ρωτησω κατι (φιλοσοφικα);
Ενα τετοιο αεροπλανο το λογικο ειναι να πεταει σαν ρουκετα η scale;
Εγω θα προτιμουσα το δευτερο.
Γιαννη πολυ μου αρεσει.
Καλα τελειωματα.
Ενα τετοιο αεροπλανο το λογικο ειναι να πεταει σαν ρουκετα η scale;
Εγω θα προτιμουσα το δευτερο.
Γιαννη πολυ μου αρεσει.
Καλα τελειωματα.
Απάντηση: BF 109 Emil
Φυσικά και θα πρεπει να πετάει scale, αλλα που και που καλό ειναι να κάνεις και λίγο χαβελέ!!!
Απάντηση: BF 109 Emil
Που και που καλό είναι να χαίρεται και ο Γιάννης!!
Απάντηση: BF 109 Emil
Παιδιά μην ξεχνάμε ότι για την εποχή του ήταν ''ρουκέτα''.
Μην ξεχνάμε ότι εκείνη την εποχή με τα τότε παλιά αεροπλάνα σε ''υποτιθέμενη''
σχεδίαση και ''μικρή'' ταχύτητα τα Στούκας με μόνιμα σκέλη προσγείωσης, άρχισαν
οι πιλότοι να παραπονιούνται ότι έχαναν τις αισθήσεις τους όταν έκαναν κάθετη εφόρμηση
από το τότε πρωτόγνωρο Black out που αντιμετώπιζαν με αποτέλεσμα να γίνει τροποποίηση
του ώστε να μπεί αυτοματισμός για να ''βγαίνει'' μόνο του από αυτή την κατάσταση
χωρίς την επέμβαση του χειριστή του!!!!!!
Ακόμα είναι λίγοι από αυτούς που είναι κάτοχοι αυτών των αεροπλάνων που είναι ικανοί να
''βγάλουν'' όλο το performance του αεροπλάνου και σίγουρα αρκετά εκπεδευμένοι με
άριστη φυσική κατάσταση που θα ζήλευαν ακόμα και οι οδηγοί της Formula 1!!!!!!!
Μην ξεχνάμε ότι εκείνη την εποχή με τα τότε παλιά αεροπλάνα σε ''υποτιθέμενη''
σχεδίαση και ''μικρή'' ταχύτητα τα Στούκας με μόνιμα σκέλη προσγείωσης, άρχισαν
οι πιλότοι να παραπονιούνται ότι έχαναν τις αισθήσεις τους όταν έκαναν κάθετη εφόρμηση
από το τότε πρωτόγνωρο Black out που αντιμετώπιζαν με αποτέλεσμα να γίνει τροποποίηση
του ώστε να μπεί αυτοματισμός για να ''βγαίνει'' μόνο του από αυτή την κατάσταση
χωρίς την επέμβαση του χειριστή του!!!!!!
Ακόμα είναι λίγοι από αυτούς που είναι κάτοχοι αυτών των αεροπλάνων που είναι ικανοί να
''βγάλουν'' όλο το performance του αεροπλάνου και σίγουρα αρκετά εκπεδευμένοι με
άριστη φυσική κατάσταση που θα ζήλευαν ακόμα και οι οδηγοί της Formula 1!!!!!!!
Απάντηση: BF 109 Emil
Πέστα ρε Μαριε!!!
Τα BF 109 ήταν τα γρηγορότερα της εποχής τους, έως οτου εμφανιστούν τα Spit, που ήταν 40 χλμ πιο γρήγορα.
Από την μεση του πολέμου και μετά ηταν πλέον ξεπερασμένα, μιας και στον πόλεμο μπήκαν πολύ καλλύτερα σκάφη όπως τα fw190, p51 κλπ.
Τα BF 109 ήταν τα γρηγορότερα της εποχής τους, έως οτου εμφανιστούν τα Spit, που ήταν 40 χλμ πιο γρήγορα.
Από την μεση του πολέμου και μετά ηταν πλέον ξεπερασμένα, μιας και στον πόλεμο μπήκαν πολύ καλλύτερα σκάφη όπως τα fw190, p51 κλπ.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: BF 109 Emil
Μπράβο ρε παίδες, θέλω να το πω πολύ καιρό τώρα βλέποντας διάφορα scale warbirds WWII μοντέλα στο youtube τα οποία πάνε ασθμαίνοντας και στην πλειοψηφία τους είναι underpowered….και παράλληλα πολλούς που λένε ότι η scale πτήση είναι έτσι και η scale πτήση είναι αλλιώς και άλλα τέτοια κουλά.
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι τα περισσότερα αεροσκάφη του WWII τα οποία είχαν ρόλους αναχαίτισης, προσβολής αλλά ακόμα και ελαφρύ βομβαρδισμού ήταν ρουκέτες και είχαν σχεδόν τις περισόττερες αρετές ενός pattern / aerobatic αεροσκάφους, με μόνο αρνητικό τους ίσως το παραπανίσιο βάρος που δε μπορούσε να ξεπεραστεί λόγο των υλικών που υπήρχαν εκείνη την εποχή.
Στο Cranfield έτυχε να δω να πετά και Spit και BF αλλά και Fc (respect…στο Fc…απλά πύραυλος) και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι πήγαιναν τον πάτο τους και μάλιστα το BF έκανε και μερικά ακροβατικά μαζί με ελιγμούς ακριβείας και έμεινα μ@λακας..... Τώρα σε ότι αφορά τα αμερικάνικα…αυτά απλά ήταν ρουκέτες.
Το λοιπόν Mogoλιάν μου….the faster the better…..
Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι τα περισσότερα αεροσκάφη του WWII τα οποία είχαν ρόλους αναχαίτισης, προσβολής αλλά ακόμα και ελαφρύ βομβαρδισμού ήταν ρουκέτες και είχαν σχεδόν τις περισόττερες αρετές ενός pattern / aerobatic αεροσκάφους, με μόνο αρνητικό τους ίσως το παραπανίσιο βάρος που δε μπορούσε να ξεπεραστεί λόγο των υλικών που υπήρχαν εκείνη την εποχή.
Στο Cranfield έτυχε να δω να πετά και Spit και BF αλλά και Fc (respect…στο Fc…απλά πύραυλος) και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι πήγαιναν τον πάτο τους και μάλιστα το BF έκανε και μερικά ακροβατικά μαζί με ελιγμούς ακριβείας και έμεινα μ@λακας..... Τώρα σε ότι αφορά τα αμερικάνικα…αυτά απλά ήταν ρουκέτες.
Το λοιπόν Mogoλιάν μου….the faster the better…..
Απάντηση: BF 109 Emil
Προσθέτωντας θα πω ότι δεν ήταν μόνο τα υλικά που χρησιμοποιήσαν ξεπερασμένα.
Ενας σημαντικός λόγος που αυτά τα αεροπλάνα ήταν ''βαρειά'' ήταν και η μεγάλη
θωράκιση που είχαν σε πολλά μέρη του αεροσκάφους ώστε να μην είναι εύκολα
τρωτά σε σφαίρες και αντιεροπορικά.
Πολλές φορές στο ''petame'' έχουμε αναφερθεί στην κακή κατάσταση που γύριζαν
τα αεροπλάνα αυτά μετά από μιά αερομαχία η επιχείρηση βομβαρδισμού ή πλήξεως
επίγειου ή θαλάσσιου στόχου.
Απλά αν ήταν κατασκευασμένα μόνο για επιδόσεις δεν θα γυρνούσαν ποτέ ξανά.
Είναι γνωστό πως τα Γιαπωνέζικα αεροπλάνα σε επιδόσεις και ελικτικές ικανότητες
ήταν τα καλύτερα και ελαφρότερα όμως επειδή δεν είχαν θωράκιση ''έπεφταν'' σαν τις μύγες παρόλο που οι πιλότοι τους ήταν τουλάχιστον στις αρχές του πολέμου πιό ικανοί από τους Αμερικάνους, πολλά από τα Γιαπωνέζικα αεροπλάνα είχαν σαν σκελετό τους
τα γνωστά καλάμια από μπαμπού που και φθηνά ήταν και ανθεκτικά αλλά και ελαφρυά.
Ενας σημαντικός λόγος που αυτά τα αεροπλάνα ήταν ''βαρειά'' ήταν και η μεγάλη
θωράκιση που είχαν σε πολλά μέρη του αεροσκάφους ώστε να μην είναι εύκολα
τρωτά σε σφαίρες και αντιεροπορικά.
Πολλές φορές στο ''petame'' έχουμε αναφερθεί στην κακή κατάσταση που γύριζαν
τα αεροπλάνα αυτά μετά από μιά αερομαχία η επιχείρηση βομβαρδισμού ή πλήξεως
επίγειου ή θαλάσσιου στόχου.
Απλά αν ήταν κατασκευασμένα μόνο για επιδόσεις δεν θα γυρνούσαν ποτέ ξανά.
Είναι γνωστό πως τα Γιαπωνέζικα αεροπλάνα σε επιδόσεις και ελικτικές ικανότητες
ήταν τα καλύτερα και ελαφρότερα όμως επειδή δεν είχαν θωράκιση ''έπεφταν'' σαν τις μύγες παρόλο που οι πιλότοι τους ήταν τουλάχιστον στις αρχές του πολέμου πιό ικανοί από τους Αμερικάνους, πολλά από τα Γιαπωνέζικα αεροπλάνα είχαν σαν σκελετό τους
τα γνωστά καλάμια από μπαμπού που και φθηνά ήταν και ανθεκτικά αλλά και ελαφρυά.
Απάντηση: BF 109 Emil
Ρε παιδια μπερδευτηκατε.
Δεν ειπε κανενας οτι τα warbirds ητανε αργα.
Aπλα τα μοντελα πρεπει να πετανε αργα για να δειχνουν αληθοφανη αφου ειναι μικροτερα σε μεγεθος.
Αν ενα μοντελο του μετρου παει σφαιρα τοτε το πραγματικο θα επρεπε να πεταει με 2 μαχ αναλογικα.
Scale ειναι το μοντελο που δειχνει (στατικα) αλλα και πεταει σαν το αληθινο.
Δεν ειπε κανενας οτι τα warbirds ητανε αργα.
Aπλα τα μοντελα πρεπει να πετανε αργα για να δειχνουν αληθοφανη αφου ειναι μικροτερα σε μεγεθος.
Αν ενα μοντελο του μετρου παει σφαιρα τοτε το πραγματικο θα επρεπε να πεταει με 2 μαχ αναλογικα.
Scale ειναι το μοντελο που δειχνει (στατικα) αλλα και πεταει σαν το αληθινο.
Απάντηση: BF 109 Emil
Συμφωνώ μαζί σου αλλά σε καμμία περίπτωση μην περάσει από το μυαλό
κανενός ότι έχουμε να κάνουμε για ένα αεροπλάνο που θα πετά σαν ένα Pipercub.
Σημαντικό είναι επίσης ότι στην προσγείωση ένα τέτοιο αεροπλάνο δεν συγχωρεί
''τραβήγματα'' στην προσγείωση του σε περίπτωση που κρίνεις ότι με το μάτι
έρχετε γρήγορα.
Αυτό που θα έχεις σαν αποτέλεσμα αν κάνεις αυτό το λάθος είναι να βρείς
πετρέλαιο αφού θα σου ''ρίξει'' φτερό και θα γίνεις ένας ευπατρίδης που προσπά-
θησε να γλυτώσει την Ελλάδα από την οικονομική κρίση που διέρχετε.
Εγώ είμαι 100% σίγουρος πάντος ότι το αεροπλάνο αυτό δεν θα είναι ''πύραυλος''
όπως το εννοείς και θα κάνει σίγουρα scale πτήση.
Σημαντικό είναι να πούμε ότι όσο μεγαλύτερο είναι ένα μοντέλο τόσο πιό πραγματική
πτήση εκτελεί και συγχωρεί φαινόμενα υπερβαρείας.
Αυτό μπορείς να το δείς σε ένα βίντεο που θα σου επισυνάψω με ένα F-86 που πρα-
γματικά με άφησε άφωνο αφού ήταν 40 κιλά και για κινητήρα δεν χρησιμοποιούσε
τουρμπίνα αλλά μηχανή από χαρτοκοπτικό στην μέση της ατράκτου που με
ιδιοκατασκευή άξονα μεταφερόταν στην ούρα που κατέληγε σε προπέλα pusher.
Από το βίντεο θα καταλάβεις τι εννοώ όπως επίσης και πόσο γλυκά προσγειώθηκε
νομίζωντας ότι δεν προχωρά καθόλου ενώ στην πραγματικότητα πήγαινε με χίλια.
Πραγματικά σου ορκίζομαι ότι δεν θα κλείνει το στόμα σου !!!!!
κανενός ότι έχουμε να κάνουμε για ένα αεροπλάνο που θα πετά σαν ένα Pipercub.
Σημαντικό είναι επίσης ότι στην προσγείωση ένα τέτοιο αεροπλάνο δεν συγχωρεί
''τραβήγματα'' στην προσγείωση του σε περίπτωση που κρίνεις ότι με το μάτι
έρχετε γρήγορα.
Αυτό που θα έχεις σαν αποτέλεσμα αν κάνεις αυτό το λάθος είναι να βρείς
πετρέλαιο αφού θα σου ''ρίξει'' φτερό και θα γίνεις ένας ευπατρίδης που προσπά-
θησε να γλυτώσει την Ελλάδα από την οικονομική κρίση που διέρχετε.
Εγώ είμαι 100% σίγουρος πάντος ότι το αεροπλάνο αυτό δεν θα είναι ''πύραυλος''
όπως το εννοείς και θα κάνει σίγουρα scale πτήση.
Σημαντικό είναι να πούμε ότι όσο μεγαλύτερο είναι ένα μοντέλο τόσο πιό πραγματική
πτήση εκτελεί και συγχωρεί φαινόμενα υπερβαρείας.
Αυτό μπορείς να το δείς σε ένα βίντεο που θα σου επισυνάψω με ένα F-86 που πρα-
γματικά με άφησε άφωνο αφού ήταν 40 κιλά και για κινητήρα δεν χρησιμοποιούσε
τουρμπίνα αλλά μηχανή από χαρτοκοπτικό στην μέση της ατράκτου που με
ιδιοκατασκευή άξονα μεταφερόταν στην ούρα που κατέληγε σε προπέλα pusher.
Από το βίντεο θα καταλάβεις τι εννοώ όπως επίσης και πόσο γλυκά προσγειώθηκε
νομίζωντας ότι δεν προχωρά καθόλου ενώ στην πραγματικότητα πήγαινε με χίλια.
Πραγματικά σου ορκίζομαι ότι δεν θα κλείνει το στόμα σου !!!!!
Απάντηση: BF 109 Emil
Δες εδώ και κρίνε μόνο σου αν το αεροπλάνο ήταν υπέρβαρο.
Κανονικά ένα τέτοιο μοντέλο δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 30 κιλά!!!!!
Κανονικά ένα τέτοιο μοντέλο δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 30 κιλά!!!!!
- Συνημμένα
-
- scale fly-in 2011 112.jpg (95.38 KiB) Προβλήθηκε 95 φορές
-
- scale fly-in 2011 040.jpg (67.17 KiB) Προβλήθηκε 95 φορές
-
- scale fly-in 2011 016.jpg (80.73 KiB) Προβλήθηκε 95 φορές
Απάντηση: BF 109 Emil
Αυτό που τελικά θέλω να καταλήξω είναι ότι αν θέλεις να κάνεις scale αεροπλάνο
εστίασε στο πόσο μεγάλο είσαι διατεθιμένος και είσαι ικανός να το κάνεις.
εστίασε στο πόσο μεγάλο είσαι διατεθιμένος και είσαι ικανός να το κάνεις.
Απάντηση: BF 109 Emil
Μαριε...δεν βλεπω να διαφωνουμε καπου...
μικρο αεροπλανο-μικρη ταχυτητα για scale πτηση (αλλα δυσκολο)
μεγαλο αεροπλανο-πιο ευκολα τα πραγματα για scale πτηση.
Υ.Γ. Το τσακισαμε στο οφ τοπικ το θεμα.
Συγνωμη Γιαννη.
μικρο αεροπλανο-μικρη ταχυτητα για scale πτηση (αλλα δυσκολο)
μεγαλο αεροπλανο-πιο ευκολα τα πραγματα για scale πτηση.
Υ.Γ. Το τσακισαμε στο οφ τοπικ το θεμα.
Συγνωμη Γιαννη.