Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά
Οπως εγραψα και στον τιτλο η μαχη μου με την καπνυλα το καυσιμο, το μπουζι και τα άλλα συναφεί έναντι της καθαριοτητας, των μπαταριών, των mAh μαλλον τελειώνει με κερδισμένους τους πρώτους δλδ τα θερμικά
Και επειδή μέσω αυτής της σελλίδας είχα παντα την βοήθεια σας ξαναγυρίζω εδώ για να πάρω την άποψη σας αφου Κυριακή πρωί στο MarVal είμασταν 3 κι ο κούκος (αυτοί ήταν οι τρείς κι εγώ ο κούκος.
Σκέφτομαι λοιπόν να αγοράσω το spitfire της hangar-9 http://www.myhelis.com/HANGAR-9-Spitfire-Mk-II-60-ARF/
και έναν ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ναι καλά διαβάσατε βενζινοκινητήρα της SAITO
4χρονο.
Ποιος μπορεί να μου πεί τι να προσέξω..... (εκτός να από το να μην το σπάσω στην πρώτη του πτήση)
Να πετάτε έστω και στα σύννεφα
Σπύρος
Και επειδή μέσω αυτής της σελλίδας είχα παντα την βοήθεια σας ξαναγυρίζω εδώ για να πάρω την άποψη σας αφου Κυριακή πρωί στο MarVal είμασταν 3 κι ο κούκος (αυτοί ήταν οι τρείς κι εγώ ο κούκος.
Σκέφτομαι λοιπόν να αγοράσω το spitfire της hangar-9 http://www.myhelis.com/HANGAR-9-Spitfire-Mk-II-60-ARF/
και έναν ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ναι καλά διαβάσατε βενζινοκινητήρα της SAITO
4χρονο.
Ποιος μπορεί να μου πεί τι να προσέξω..... (εκτός να από το να μην το σπάσω στην πρώτη του πτήση)
Να πετάτε έστω και στα σύννεφα
Σπύρος
-
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
Σπυρο ωραιο σκαφος...καλο μοτερ...αλλα...
Δυσκολοπεταχτο απο οσο ξερω και οχι σιγουρα για ξεκινημα....
Φιλικη γνωμη μου παντα εεεε.....!@/-=}{{
Δυσκολοπεταχτο απο οσο ξερω και οχι σιγουρα για ξεκινημα....
Φιλικη γνωμη μου παντα εεεε.....!@/-=}{{
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
oav163 έγραψε: ↑Οπως εγραψα και στον τιτλο η μαχη μου με την καπνυλα το καυσιμο, το μπουζι και τα άλλα συναφεί έναντι της καθαριοτητας, των μπαταριών, των mAh μαλλον τελειώνει με κερδισμένους τους πρώτους δλδ τα θερμικά
Και επειδή μέσω αυτής της σελλίδας είχα παντα την βοήθεια σας ξαναγυρίζω εδώ για να πάρω την άποψη σας αφου Κυριακή πρωί στο MarVal είμασταν 3 κι ο κούκος (αυτοί ήταν οι τρείς κι εγώ ο κούκος.
Σκέφτομαι λοιπόν να αγοράσω το spitfire της hangar-9 http://www.myhelis.com/HANGAR-9-Spitfire-Mk-II-60-ARF/
και έναν ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ναι καλά διαβάσατε βενζινοκινητήρα της SAITO
4χρονο.
Ποιος μπορεί να μου πεί τι να προσέξω..... (εκτός να από το να μην το σπάσω στην πρώτη του πτήση)
Να πετάτε έστω και στα σύννεφα
Σπύρος
Nai αλλα Κυριακή απόγευμα??
Χαμος στο Valley
Η Ζεστη βλέπεις...
Οσο αφορά την επιλογή σου...
...το μοτέρ, ειναι ΘΑΥΜΑ
το σκάφος ειναι... ΧΑΡΟΣ.
Ξεκίνα με ενα entry level πολεμόπουλο (f6f / p47 / p40 / p36)
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
...καλησπέρα Σπύρο...Κυριακή απόγευμα το MarVal έσφιζε απο κόσμο...βλέπεις είχε πέσει και ο ήλιος...
...λοιπόν...πολύ ωραίο και σε καλή τιμή το Spitfire της H9...αλλά δύσκολο πτητικά για μας τους νέους...
...και με βενζινοκινητήρα εεεε?...είσαι σίγουρος ότι θέλεις να κολυμπήσεις στα βαθειά..? (no offence intended)...
Φιλικά,
Νίκος
...λοιπόν...πολύ ωραίο και σε καλή τιμή το Spitfire της H9...αλλά δύσκολο πτητικά για μας τους νέους...
...και με βενζινοκινητήρα εεεε?...είσαι σίγουρος ότι θέλεις να κολυμπήσεις στα βαθειά..? (no offence intended)...
Φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
...αυτό το έχεις δει..? http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=230_245&products_id=5175
...θερμικό και σε χορταστικό μέγεθος...μόνο που δεν έχει retracts...
...θερμικό και σε χορταστικό μέγεθος...μόνο που δεν έχει retracts...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
Ναι έχω δει και μου αρέσει απλά έλεγα να τα πάρω όλα απο Ενα μαγαζί ώστε να έχω και καλύτερο support.
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
oav163 έγραψε: ↑Ναι έχω δει και μου αρέσει απλά έλεγα να τα πάρω όλα απο Ενα μαγαζί ώστε να έχω και καλύτερο support.
..δεν σε εμποδίζει τίποτα να τα πάρεις όλα απο το ίδιο μαγαζί...όσο για το 'support' αυτό θεώρησέ το δεδομένο...και τα δυό καταστήματα είναι πολύ καλά...
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
............να ακούσεις τους φίλους μας και να αποφύγεις το spitfire για αρχή μια και είναι αρκετά απαιτητικό στον χειρισμό του
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
Σπύρο ωραίο σκάφος και καλό μοτέρ. Να ξέρεις πως οι βενζινοκινητήρες της Saito είναι ουσιαστικά μετατροπή των glow, και πολλοί στα ξένα φόρουμ έχουν θέματα ανοχών (ίσως και λόγω κακοχρησίας).
Όσο για σκάφος, μπορείς να δεις και της Top-Flite, εκτός και αν δε θες απαραίτητα 60άρι και πας σε 40άρι, που τότε η Hangar 9 έχει πολλές επιλογές, όπως και η VQ επίσης και ακόμα πιο οικονομικές!
Όσο για σκάφος, μπορείς να δεις και της Top-Flite, εκτός και αν δε θες απαραίτητα 60άρι και πας σε 40άρι, που τότε η Hangar 9 έχει πολλές επιλογές, όπως και η VQ επίσης και ακόμα πιο οικονομικές!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
Σπύρο, τι μοντέλα έχεις πετάξει μέχρι τώρα;
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
King Kostas έγραψε: ↑Σπύρο, τι μοντέλα έχεις πετάξει μέχρι τώρα;
Ωραια ερωτηση και μέσα στην ουσία
Πετάω από τον Ιανουάριο (αν και ειχα μπλέξει για κάποιους μήνες με ελοκίπτερα πρίν από 5 χρόνια)
Τα μοντέλα που εχω πετάξει είναι
ST Model Discovery
Parkzone Corsair F4U (τρομερό σχολείο και πραγματικά από τα ποιο δύσκολα σε προσεγγίσης με πλάγιο άνεμο και rudder)
Parkzone P47D (η αρχή της ευκολίας μια που κάνει ότι του πείς όποτε του το πείς και είναι ιδιέτερα εύκολο)
Parkzone Stryker (το πέρασμα μου σε πτέρυγες με ένα ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ αλλα και λιγάκι γρήγορ αεροπλάνο)
P51 Large scale RC ΄(αυτό δεν μπορώ να πως πως το πέταξα πολύ δύο φορές μόνο μια που την τρίτη το μοτέρ αυτοκτόνησε και έκτοτε το έχω σε hold)
Γενικά έχω πετάξει (προσοχή εδώ) 89 ώρες ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ.
Και τώρα με καλεί η βενζίνα...
Σπύρος
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
oav163 έγραψε: ↑Οπως εγραψα και στον τιτλο η μαχη μου με την καπνυλα το καυσιμο, το μπουζι και τα άλλα συναφεί έναντι της καθαριοτητας, των μπαταριών, των mAh μαλλον τελειώνει με κερδισμένους τους πρώτους δλδ τα θερμικά
Και επειδή μέσω αυτής της σελλίδας είχα παντα την βοήθεια σας ξαναγυρίζω εδώ για να πάρω την άποψη σας αφου Κυριακή πρωί στο MarVal είμασταν 3 κι ο κούκος (αυτοί ήταν οι τρείς κι εγώ ο κούκος.
Σκέφτομαι λοιπόν να αγοράσω το spitfire της hangar-9 http://www.myhelis.com/HANGAR-9-Spitfire-Mk-II-60-ARF/
και έναν ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ναι καλά διαβάσατε βενζινοκινητήρα της SAITO
4χρονο.
Ποιος μπορεί να μου πεί τι να προσέξω..... (εκτός να από το να μην το σπάσω στην πρώτη του πτήση)
Να πετάτε έστω και στα σύννεφα
Σπύρος
Το αεροπλάνο το έχω και θα σε συμβούλευα να μη βάλεις βενζινοκινητήρα...είναι πάρα πολύ γι αυτό το μοντέλο το οποίο πετάει και με 91 τετράχρονη μια χαρά. Ειδάλλως θα το βαρύνεις πολύ και θα έρχεται σαν "τούβλο" στη προσγείωση...το πρώτο που είχα του είχα βάλει 120 τεράχρονη και το πήγαινα με μισό γκάζι...είχε βαρύνει πολύ για να ζυγίσει και έκανε βαριές προσγειώσεις. Σε αυτό που έχω τώρα, του έχω βάλει 100 Saito και είναι too much...μπορείς να δεις εδώ τη πτήση του:
http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?p=47804
...(βάλε full screen να δεις το βίντεο μιας και είναι High Definision)
Πτητικά δεν θα συμφωνούσα με τους προλαλήσαντες ότι είναι χάρος....το αντίθετο, αρκεί να μην το βαρύνεις πολύ...και με τη βενζίνα δυστυχώς δεν θα το αποφύγεις...Ο Saito 100 είναι πολύ δυνατός και ελαφρύς κινητήρας...βενζίνα σε Spitfire για να έχεις αξιοπρεπή πτήση θα πρέπει να έχει άνοιγμα φτερών τουλάχιστον 1.80 m, άσε που το cowl των Spitfire είναι στενό και θα το σκίσεις άσχημα για να τοποθετήσεις το κινητήρα.
Αν θες περισσότερες πληροφορίες στη διάθεσή σου.
Δημήτρης
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
..........το spit δεν είναι χάρος ............αλλά δεν έχει το κατάλληλο σχήμα φτερού για κάποιον που η πτητική του εμπειρία περιορίζεται σε μερικά foamένια με εκπαιδευτική δίεδρο Ας μή μιλήσουμε για τον τύπο των σκελών του spit και τις απαιτήσεις σε σχέση με άλλα
Πολλές φορές με την πείρα που συσσωρεύουμε θεωρούμε κάποια μοντέλα εύκολα αλλά ξεχνάμε πως θα μας φαινόταν αν τα πετάγαμε στα πρώτα μας φτερουγίσματα
Σπύρο το επόμενο βήμα πρέπει να είναι προσεκτικό για να μη πέσεις στο κενό Είδες τι έπαθε το gilmore του Σωτήρη Εγώ και ο Γιάννης το θεωρήσαμε τόσο εύκολο που δεν προετοιμάσαμε τον Σωτήρη κατάλληλα Αλλά ο Σωτήρης και η πείρα του στα φοαμενια είχαν άλλη άποψη
Eπόμενο βήμα σωστό θα ήταν οι προτάσεις του djbac .........ένα 40αρι θερμικό που θα σε προετοιμάσει σε άλλες αδράνειες και διαφορετικό τρόπο πτήσης
Πολλές φορές με την πείρα που συσσωρεύουμε θεωρούμε κάποια μοντέλα εύκολα αλλά ξεχνάμε πως θα μας φαινόταν αν τα πετάγαμε στα πρώτα μας φτερουγίσματα
Σπύρο το επόμενο βήμα πρέπει να είναι προσεκτικό για να μη πέσεις στο κενό Είδες τι έπαθε το gilmore του Σωτήρη Εγώ και ο Γιάννης το θεωρήσαμε τόσο εύκολο που δεν προετοιμάσαμε τον Σωτήρη κατάλληλα Αλλά ο Σωτήρης και η πείρα του στα φοαμενια είχαν άλλη άποψη
Eπόμενο βήμα σωστό θα ήταν οι προτάσεις του djbac .........ένα 40αρι θερμικό που θα σε προετοιμάσει σε άλλες αδράνειες και διαφορετικό τρόπο πτήσης
Απάντηση: Τελικα δεν αντεχω....και αυτο ξερω πως θα το πληρωσω ακριβα
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑..........χάρος δεν είναι ............αλλά δεν είναι το κατάλληλο σχήμα φτερού για κάποιον που η πτητική του εμπειρία περιορίζεται σε μερικά foamένια με εκπαιδευτική δίεδρο Ας μή μιλήσουμε για τον τύπο των σκελών του spit και τις απαιτήσεις σε σχέση με άλλα
Πολλές φορές με την πείρα που συσσωρεύουμε θεωρούμε κάποια μοντέλα εύκολα αλλά ξεχνάμε πως θα μας φαινόταν αν τα πετάγαμε στα πρώτα μας φτερουγίσματα
Σπύρο το επόμενο βήμα πρέπει να είναι προσεκτικό για να μη πέσεις στο κενό Είδες τι έπαθε το gilmore του Σωτήρη Εγώ και ο Γιάννης το θεωρήσαμε τόσο εύκολο που δεν προετοιμάσαμε τον Σωτήρη κατάλληλα Αλλά ο Σωτήρης και η πείρα του στα φοαμενια είχαν άλλη άποψη
Eπόμενο βήμα σωστό θα ήταν οι προτάσεις του djbac που θα σε προετοιμάσει σε άλλες αδράνειες και διαφορετικό τρόπο πτήσης
Αγαπητέ Αντώνη συμφωνώ σε αυτά που είπες...απλά το χάρος μου χτύπησε άσχημα διότι το έχω ακούσει από πολλούς για το Spitfire και υπάρχει μια μυθολογία γύρω από αυτό το μοντέλο....εξ ού και στο video μου το τέλος είναι "Ένας μύθος"...Εγώ ειμαι Spitfire-fun από μικρό παιδί και έχω πετάξει αρκετά ως μοντελιστής...Θεωρώ πιο "χάρο" το Ρ-51 από το Spitfire..... όσο για το Hangar9 τα σκέλη του δεν έχουν καμμιά σχέση με σκέλη κανονικού Spitfire όπως π.χ. του ESM....είναι τυπικά σκέλη ενός αερομοντέλου semiscale και βοηθούν πολύ για μια ομαλότατη προσγείωση! Προσοχή όμως, τα μηχανικά retract που περιέχει από την "μάνα" του είναι επιοικώς απαράδεκτα....στραβώνουν εύκολα μιας και είναι μακριά και αν η προσγείωση είναι και λίγο βαρειά πας μετά για πάγκο..δεν συζητώ δε να βάλεις και βενζίνα....το αποτέλεσμα θα είναι απλά δραματικό στη προσγείωση!!!
Κατά τα άλλα είναι ένα πολύ καλό μοντέλο αν η συναρμολόγησή του γίνει με καλές προδιαγραφές, πράγμα βέβαια που αφορά όλα τα μοντέλα και πραγματικά χαίρεσαι να το πετάς!!
Δημήτρης