περί αγορών απο το εξωτερικό & Ελλάδα (εκ μεταφοράς)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Πολύ θα ήθελα όλα αυτά που γράφουμε να τα διαβάσουν και να προβληματιστούν
.......θα είχαμε αμοιβαία οφέλη
.......θα είχαμε αμοιβαία οφέλη
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Πολύ θα ήθελα όλα αυτά που γράφουμε να τα διαβάσουν και να προβληματιστούν
.......θα είχαμε αμοιβαία οφέλη
κοντευω να καταντησω σα τη Λουκα που γυρνα απο καναλι σε καναλι και φωναζει #**
πουθενα δε βγηκε καποιος να δωσει μια απαντηση μια δικαιολογια
η μας γραφουν η το παιζουν αδιαφοροι η δεν εχουν τι να πουν
η εχουν πλακωθει και κανουν μεταφρασεις _Β_Ο
ελπιζω να ειναι το τελευταιο ;;) !@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δυστυχώς είναι πάγια τακτική αποφυγής ακόμη και όταν γίνεται αναφορά έστω και σε συγκεκριμένο κατάστημα να μην έχουμε συμμετοχή του
(Από την άλλη ίσως είναι καλυτέρα γιατί αποφεύγουν παρεκτροπές των forum Φυσικά μία ανακοίνωση η ενημέρωση ποτέ δεν θα έβλαπτε)
Το petame πάντα στήριζε και θα συνεχίσει να στηρίζει τα Ελληνικά καταστήματα χωρίς φυσικά να εθελοτυφλεί σε παραπτώματα η ελλείψεις συμπεριφοράς
Οι απόψεις των μελών μας πρέπει να λαμβάνονται υπ όψιν και οι σοβαροί έμποροι του χώρου να προβαίνουν σε βελτιώσεις
(Από την άλλη ίσως είναι καλυτέρα γιατί αποφεύγουν παρεκτροπές των forum Φυσικά μία ανακοίνωση η ενημέρωση ποτέ δεν θα έβλαπτε)
Το petame πάντα στήριζε και θα συνεχίσει να στηρίζει τα Ελληνικά καταστήματα χωρίς φυσικά να εθελοτυφλεί σε παραπτώματα η ελλείψεις συμπεριφοράς
Οι απόψεις των μελών μας πρέπει να λαμβάνονται υπ όψιν και οι σοβαροί έμποροι του χώρου να προβαίνουν σε βελτιώσεις
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Ελεύθερη αγορά με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
v.chris έγραψε: ↑
...εγγυηση δεν το σκεφτωμαστε καν γιατι δεν υπαρχει επισημη αντιπροσωπια (στα περισσοτερα)
...σα τη συγχρονη γυναικα...
Καλό το κράξιμο της "σύγχρονης γυναίκας", και εγώ έχω άκρως αρνητική διάθεση ως προς τις πολιτικές και μεθόδους των ερασιτεχνικών Ελληνικών καταστημάτων, αλλά και εμείς ως "σύγχρονοι άντρες" δε ξεστραβωνόμαστε λίγο ως καταναλωτές.
Όταν στον Αστικό Κώδικα προβλέπεται προστασία του καταναλωτή από "Ευθύνη του πωλητή" για καταναλωτικά προϊόντα και παράλληλα γράφονται ατάκες αποδοχής του "...εγγύηση δεν το σκεφτόμαστε καν γιατι δεν υπαρχει επισημη αντιπροσωπια" είναι μαλλον υπονομευτικές της ίδιας μας της κριτικής προς τους καταστηματάρχες.
Στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/02
«Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα.
Όποιος δεν το σκέφτεται επειδή πολύ απλά έτσι του το πλασάρει ο εκάστοτε καταστηματάρχης πολύ κακώς δεν το σκέφτεται και πολύ καλά να πάθει.
Όποιος επιλέγει να αποδεχτεί αλόγιστα ότι το αδιαμφισβήτητης αξίας χρήμα που δίνει για την αγορά αγαθού τίθεται απόλυτα ισάξιο με ένα αγαθό που ενδέχεται να εμφανίζει ελάττωμα (συνεπώς η αξία του καθίσταται διαπραγματεύσιμη) καλό θα ήταν να μη γκρινιάζει...
Το θέμα δεν είναι τι κάνουν οι άλλοι. Οι άλλοι πάντα κάτι θα κάνουν. Το θέμα είναι πως αντιδρούμε εμείς.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Και επιτρέψτε μου να συμπληρώσω πως ουδεμία σχέση έχει η ύπαρξη ή μη επίσημης αντιπροσωπίας, μιας και αναφέρθηκε.
Η κάλυψη του καταναλωτή οφείλεται από τον εκάστοτε ΠΩΛΗΤΗ.
Πολύ απλά, το ρίσκο ενός μέτριου ή κακού προϊόντος ή/και ενός αναξιόπιστου προμηθευτή επιδιώκει ο καταστηματάρχης να το μετακυλήσει στο καταναλωτή με μπαρούφες περί μή υφιστάμενης εγγύησης κλπ
Φυσικά το κέρδος του το επιδιώκει και από αυτά τα προϊόντα...!@/-=}{{
Αυτό και μόνο μεταφράζεται σε προσπάθεια εκμετάλευσης του καταναλωτή.
Η αφελής, βλακώδης τάση να δείχνουμε συμπόνια σε φαινόμενα "επαγγελματιών" που επιδιώκουν - και απολαμβάνουν - κέρδος μέσα από αυτού του επιπέδου προϊόντα, υπηρεσίες και συμπεριφορές είναι που εξασφαλίζει και την ύπαρξη τους.
Σκληρό??? Δε πειράζει, γιατί αυτό είναι _P_P
Η κάλυψη του καταναλωτή οφείλεται από τον εκάστοτε ΠΩΛΗΤΗ.
Πολύ απλά, το ρίσκο ενός μέτριου ή κακού προϊόντος ή/και ενός αναξιόπιστου προμηθευτή επιδιώκει ο καταστηματάρχης να το μετακυλήσει στο καταναλωτή με μπαρούφες περί μή υφιστάμενης εγγύησης κλπ
Φυσικά το κέρδος του το επιδιώκει και από αυτά τα προϊόντα...!@/-=}{{
Αυτό και μόνο μεταφράζεται σε προσπάθεια εκμετάλευσης του καταναλωτή.
Η αφελής, βλακώδης τάση να δείχνουμε συμπόνια σε φαινόμενα "επαγγελματιών" που επιδιώκουν - και απολαμβάνουν - κέρδος μέσα από αυτού του επιπέδου προϊόντα, υπηρεσίες και συμπεριφορές είναι που εξασφαλίζει και την ύπαρξη τους.
Σκληρό??? Δε πειράζει, γιατί αυτό είναι _P_P
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
μιας και η ιδια ακριβως συζητηση γινεται και σε αλλο φορουμ, θα ηθελα να μεταφερω κατι το οποιο αναφερθηκε εκει κ το οποιο ειναι τραγικο αν κ εφοσον ειναι αληθινο...αυτο που γραφτηκε λοιπον, ειναι το οτι 1-2 μαγαζατορες απευθυνθηκαν στις τελωνειακες αρχες του αεροδρομιου, κ εδωσαν αναλυτικους καταλογους με παρα πολλα μοντελιστικα προιοντα καθως και τις τιμες τους, ετσι ωστε οταν γινεται καποια ιδιωτικη αγορα, οι αρχες να "τσιμπανε" τον ιδιωτη κ να του επιβαλλεται ο αναλογος φορος...
Ξαναλεω οτι δεν γνωριζω αν ισχυει η φημη αυτη ή οχι...απλα τη μεταφερω με καθε επιφυλαξη....
Ξαναλεω οτι δεν γνωριζω αν ισχυει η φημη αυτη ή οχι...απλα τη μεταφερω με καθε επιφυλαξη....
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
stav έγραψε: ↑μιας και η ιδια ακριβως συζητηση γινεται και σε αλλο φορουμ, θα ηθελα να μεταφερω κατι το οποιο αναφερθηκε εκει κ το οποιο ειναι τραγικο αν κ εφοσον ειναι αληθινο...αυτο που γραφτηκε λοιπον, ειναι το οτι 1-2 μαγαζατορες απευθυνθηκαν στις τελωνειακες αρχες του αεροδρομιου, κ εδωσαν αναλυτικους καταλογους με παρα πολλα μοντελιστικα προιοντα καθως και τις τιμες τους, ετσι ωστε οταν γινεται καποια ιδιωτικη αγορα, οι αρχες να "τσιμπανε" τον ιδιωτη κ να του επιβαλλεται ο αναλογος φορος...
Ξαναλεω οτι δεν γνωριζω αν ισχυει η φημη αυτη ή οχι...απλα τη μεταφερω με καθε επιφυλαξη....
Ε... αν επαληθευτεί κάτι τέτοιο, τότε είναι που ΟΛΟΙ μας θα πρέπει να αγοράζουμε από εξωτερικό. Στη τελική εκεί υπάρχει διαθεσιμότητα σε αυτό που ψάχνουμε...!@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Δηλαδή σε ότι αφορά τις υποχρεώσεις των καταστημάτων πρέπει να ακολουθείται το γράμμα του νόμου αλλά σε ότι αφορά τα δικαιώματα που έχουν απέναντι στον αθέμιτο ανταγωνισμό δεν πρέπει να κάνουν τίποτα για να προστατευτούν Πλάκα κάνουμε????
Εντάξει όλοι θέλουμε να αγοράζουμε φθηνά και καλά αλλά δεν πρέπει να γινόμαστε φθηνοί στη λογική σκέψη
Δεν γουστάρω πολλά από αυτά που συναντώ στα καταστήματα του χώρου αλλά δεν μπορώ να τους στερήσω το δικαίωμα επιβίωσης όταν απαιτούν ίση φορολογική μεταχείριση
Εντάξει όλοι θέλουμε να αγοράζουμε φθηνά και καλά αλλά δεν πρέπει να γινόμαστε φθηνοί στη λογική σκέψη
Δεν γουστάρω πολλά από αυτά που συναντώ στα καταστήματα του χώρου αλλά δεν μπορώ να τους στερήσω το δικαίωμα επιβίωσης όταν απαιτούν ίση φορολογική μεταχείριση
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Λες και περίμεναν κάποια "καρφωτή" στα τελωνεία και δεν ήξεραν τι γίνεται...Τέλος πάντων ,το θέμα έχει δύο διαστάσεις. Από τη μία οι ελεγκτικοί μηχανισμοί, που απότι φαίνεται δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους και από την άλλη η νοοτροπία μας που συνοψίζεται στη φράση " ο εαυτούλης μου". Δεν έκοψε απόδειξη ένα μαγαζί? Σέρνουμε τα χίλια δύο και καλά κάνουμε. Δεν είμαστε όμως το ίδιο αυστηροί με τους εαυτούς μας όταν φέρνουμε "πράμα" στη μαύρη. Εκεί τη δικαιολογία την έχουμε στο στόμα. Και φυσικά ,αν κάποιος δεν μας κόψει απόδειξη με αντάλλαγμα μια καλή έκπτωση ,εκεί δε λέμε τίποτα. Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί θα πρέπει να τα λέμε όλα κι όχι μόνο ότι μας συμφέρει.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Τo τελώνιο δεν χρειάζονται καμία καρφωτή … έχουν νέο τρόπο να σε τσιμπάνε.
Εάν στο σταματήσουν και έχεις αντιρρήσεις η δεν ξέρουν την τιμή σου ζητάνε την απόδειξη του PayPal . απλό
Εάν στο σταματήσουν και έχεις αντιρρήσεις η δεν ξέρουν την τιμή σου ζητάνε την απόδειξη του PayPal . απλό
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
δεν νομιζω πως ειναι σωστο την αδυναμια του ελεγκτικου μηχανισμου να την χαρακτηρισουμε αθεμιτο ανταγωνισμο...ουτε κ προκειται με το "καρφωμα" αυτο (..αν εγινε), οι ελεγκτικοι μηχανισμοι ξαφνικα να παρουν μπρος και να λειτουργουν οπως πρεπει....νομιζω οτι ο μονος χαρακτηρισμος που κολλαει ειναι απλα κουτοπονηρια κ τπτ αλλο....
Παρεπιμπτοντως ιση φορολογικη μεταχειριση μεταξυ ιδιωτη κ καταστηματος για αγαθα αξιας εως 100 ευρω (10 μοτερακια πχ απο το κινεζο :) :) :) :) ) εκ των πραγματων δεν μπορει να υπαρξει. Ο λογος ειναι οτι βασει νομου αγαθα μεχρι αυτη την αξια δεν υποκεινται σε τελωνειακο ελεγχο εφοσον προοριζονται για προσωπικη χρηση. Αντιθετως οταν προκειται περι εμποριου υπαρχει κανονικη φορολογηση απο το 1ο ευρω....
για το θεμα των αποδειξεων συμφωνω.....
Παρεπιμπτοντως ιση φορολογικη μεταχειριση μεταξυ ιδιωτη κ καταστηματος για αγαθα αξιας εως 100 ευρω (10 μοτερακια πχ απο το κινεζο :) :) :) :) ) εκ των πραγματων δεν μπορει να υπαρξει. Ο λογος ειναι οτι βασει νομου αγαθα μεχρι αυτη την αξια δεν υποκεινται σε τελωνειακο ελεγχο εφοσον προοριζονται για προσωπικη χρηση. Αντιθετως οταν προκειται περι εμποριου υπαρχει κανονικη φορολογηση απο το 1ο ευρω....
για το θεμα των αποδειξεων συμφωνω.....
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
δεν ειναι θεμα <<καρφωματων>> απλα να βλεπουν μερικοι οτι
οχι μονο απο τη μερια των πελατων γινονται <<λαμογιες>> αλλα και απο αλλου
παντα μας ζητουν να κατανοησουμε γιατι υπαρχει η διαφορα τιμων (που αυτη μας καιει τις περισσοτερες φορες)
ουτε καν συζητανε το θεμα εγγυηση
για ανταλακτικα τι να πω ? (οπου φυσαει ο ανεμος !!)
#** καιιιι...... για το θεμα των Ελληνικων σε κανενα φορουμ καμια απαντηση
κανενα σχολιο
τυχαιο ?
δε νομιζω *SAR*
θα περιμενω _P_P
οχι μονο απο τη μερια των πελατων γινονται <<λαμογιες>> αλλα και απο αλλου
παντα μας ζητουν να κατανοησουμε γιατι υπαρχει η διαφορα τιμων (που αυτη μας καιει τις περισσοτερες φορες)
ουτε καν συζητανε το θεμα εγγυηση
για ανταλακτικα τι να πω ? (οπου φυσαει ο ανεμος !!)
#** καιιιι...... για το θεμα των Ελληνικων σε κανενα φορουμ καμια απαντηση
κανενα σχολιο
τυχαιο ?
δε νομιζω *SAR*
θα περιμενω _P_P
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
συγνωμη τωρα αλλα φταιω εγω να <<παντρεψω>> τα δυο θεματα??
http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?p=49685&posted=1#post49685
αν και ο http://www.heliland.com/catalog/inde...roducts_id=158
εγραφε στα Ελληνικα ισως να μη γινοταν θεμα
και ισως ετσι χανεται η αξιοπιστια και η πελατεια
http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?p=49685&posted=1#post49685
αν και ο http://www.heliland.com/catalog/inde...roducts_id=158
εγραφε στα Ελληνικα ισως να μη γινοταν θεμα
και ισως ετσι χανεται η αξιοπιστια και η πελατεια
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Δηλαδή σε ότι αφορά τις υποχρεώσεις των καταστημάτων πρέπει να ακολουθείται το γράμμα του νόμου αλλά σε ότι αφορά τα δικαιώματα που έχουν απέναντι στον αθέμιτο ανταγωνισμό δεν πρέπει να κάνουν τίποτα για να προστατευτούν Πλάκα κάνουμε????
Εντάξει όλοι θέλουμε να αγοράζουμε φθηνά και καλά αλλά δεν πρέπει να γινόμαστε φθηνοί στη λογική σκέψη
Δεν γουστάρω πολλά από αυτά που συναντώ στα καταστήματα του χώρου αλλά δεν μπορώ να τους στερήσω το δικαίωμα επιβίωσης όταν απαιτούν ίση φορολογική μεταχείριση
Η λογικη μου λεει οτι εαν θες να ξεχωρισεις απλα τρεχεις πιο γρηγορα, δεν προσπαθεις να ριξεις τους αντιπαλους κατω για να βγεις πρωτος.