Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Πολλοι αερομοντελιστές με ρωτανε πως γίνεται...
Γι αυτο θα προσπαθήσω να εξηγήσω βήμα βήμα πως "κεντροβαριζεται" μια δίφυλλη έλικα, με όφελος λιγότερους κραδασμούς για το μοντέλο, λιγότερο θόρυβο και καλύτερη απόδοση!!!!:>)
---------
Μια προπέλα αποτελείται από 4 περιοχές A,B,C και D οπως φαινεται στη φωτο 1
Το βαρυ φτερό, το ελαφρύ φτερό,το βαρυ hub και το ελαφρύ hub.
Οταν παίρνουμε μια καινούργια προπέλα, το 80% τις δουλειάς είναι να εντοπίσουμε ποιες ακριβώς είναι αυτές οι περιοχές.
βήμα 1:
Τοποθετούμε την προπέλα οριζόντια οπως φαινεται στη φωτο 1. Το φτερό που καταλήγει κάτω είναι το βαρυ.
Εάν η διαφορα είναι μικρή και η προπέλα κινείται αργά, επιβεβαιώνουμε το βαρυ φτερό ισορροπώντας ξανά την προπέλα οριζόντια αλλα αυτήν την φορα περιστρέφοντας την 180 μοίρες.
Συνεχιζουμε με καμμια 10αρια προσπάθειες, να "σιγουρευτουμε", και με ένα μολύβι σημειώνουμε το βαρυ φτερό.
βήμα 2:
Εστω ότι το βαρυ φτερό είναι το A (φωτογραφία 1).
Παίρνουμε ένα σπρέι βερνίκι διάφανο και ρίχνουμε στο φτερό B, άκρη-άκρη, ώστε να μπορεσουμε να εκμεταλλευτούμε την απόσταση για να χρειαστεί όσο το δυνατόν πιο λίγο υλικό (θυμηθείτε τη ροπή της δύναμης που μεγαλώνει ανάλογα με την απόσταση από το σημείο περιστροφής)
Με υπομονή, αφήνουμε λίγο να στεγνώσει και "κεντροβαριζουμε" ξανά.
Ο στόχος μας είναι να κάνουμε την προπέλα να ηρεμήσει οριζόντια. Αυτό θα δείξει ότι τα δυο φυλλα έχουν πια το ίδιο βάρος. (φφωτογραφία 1)
Σημείωση :αποφεύγουμε να ρίχνουμε στην μέσα πλευρά της προπέλας, γιατί αυτή είναι που δουλεύει και που πληρώνουμε σε μια προπέλα..σε εξαιρετικές περιπτωσεις όταν θα έχουμε γεμίσει την μπροστινή (την πλευρά με τα γράμματα)..τότε αναγκαστικά θα ρίξουμε και απο πισω.
Οι ριπές με το βερνίκι πρέπει να είναι στρωτες, να μην αρχίζει να σταζει.
Ακόμα, καλο είναι να στεγνώνει καλά το βερνίκι γιατί και αυτό επηρεάζει το βάρος του υλικού που ρίχνουμε...
Αν η προπέλα αρχίσει να συμπεριφέρεται περίεργα και δεν ηρεμεί ενώ έχουμε πλησιάσει, θα πρέπει να ρίξαμε πολύ και βαρύναμε το ελαφρύ. Επίσης αυτό μπορεί να σημαίνει ότι το βαρυ hub είναι πάνω τυχαία. Δηλαδή το κέντρο βάρους είναι πάνω από το σημείο στήριξης και προκαλεί αστάθεια (π.χ φωτογραφία1_Β_Ο - το hub D μπορεί να είναι πιο βαρυ από το hub C).
Γι' αυτό γυρίζουμε την προπέλα 180μοίρες και "ξαναελεγχουμε" οριζόντια τα φτερά μέχρι να ισορροπήσουν απόλυτα.
βήμα 3:
Εχοντας "κεντροβαρισει" τα φτερά, σειρά έχει το hub.
Πρέπει να εντοπίσουμε την ελαφριά και την βαριά "πλευρα":
Ττοποθετούμε την προπέλα στις επτα και πεντε η ώρα (φωτογραφία 2)
Εστω ότι η προπέλα μας θα γυρίσει αριστερόστροφα όπως την βλέπουμε.
Αυτό δηλώνει ότι το hub C είναι το βαρυ και θέλει να βρεθεί κάτω.
Αν ήταν το D το βαρυ, η προπέλα θα γύρναγε δεξιόστροφα (φωτογραφία 2)
Επιβεβαιώνουμε τοποθετώντας πάλι επτα και πεντε η ώρα τα φυλα, αλλα γυρίζοντας 180 μοίρες την προπέλα (φωτογραφία 3)
Η προπέλα θα γυρίσει δεξιόστροφα αφού το C σαν πιο βαρυ θέλει να βρεθεί από κάτω.
Εμείς θα δουλέψουμε στο ελαφρύ hub D.
Γυαλοχαρτιζουμε ελαφριά την πλευρά D και πάνω της κολλάμε ένα κομματάκι VELCRO από το χνουδωτό.
Ξανατοποθετουμε την προπελα στις επτα και πεντε η ωρα.
Ελέγχουμε την φορα τις προπέλας αν έχει ισορροπήσει το βάρος των hub.
Σκοπός είναι να ήρεμησει ακίνητη στις επτα και πεντε ώρα η προπέλα.
Αν επιμένει να είναι πιο ελαφρύ το D ρίχνουμε σταγόνες THICK "κυανοακρυλική". Βοηθάμε να δέσει με accelerator και "ξαναελεγχουμε" (φωτογραφία 4).
(ναι επηρεάζει το βάρος του velcro και της CA. Η προπέλα που βλέπετε είναι 32/10 carbon και χρειάστηκε ένα μικρό κομμάτι velcro και μερικές σταγόνες για να ηρεμήσει. Γι αυτο προσεκτικά και με μετρο. Σε περίπτωση που το παρακάνουμε, "λεπιδακι", αφαίρεση όλου του velcro και πάλι από την αρχή)
Αν θέλει περισσότερο προσθέτουμε κι αλλο velcro..και αλλη "κυανοακρυλική".
Μόλις ηρεμήσει 7 και 5 ξαναπάμε από την αρχή.
Βάζουμε οριζόντια τα φυλα και ελέγχουμε ότι μένουν ακίνητα. 180μοίρες και πάλι να μένουν ακίνητα.
έλεγχος στο hub 7 και 5 ακίνητο. 180 μοίρες και πάλι ακίνητο...
τώρα σε οποια γωνια να αφήσουμε την προπέλα αυτή πρέπει να μένει ακίνητη! Και τελειώσαμε...^hola^
Ολα συμβάλλουν σε ένα ωραίο πέταγμα. Και η σχέση είναι σαν ερωτική!
Ενα καλά στημένο αεροπλάνο δε θα έχει απόδοση αν ο πιλότος είναι κουλός `M`
ενώ ένας καλός πιλότος δε θα έχει απόδοση αν το αεροπλάνο είναι χαλια
αν αξίζει να κανεις κάτι αξίζει να το κανεις καλά
Gatto over+out@P@
Γι αυτο θα προσπαθήσω να εξηγήσω βήμα βήμα πως "κεντροβαριζεται" μια δίφυλλη έλικα, με όφελος λιγότερους κραδασμούς για το μοντέλο, λιγότερο θόρυβο και καλύτερη απόδοση!!!!:>)
---------
Μια προπέλα αποτελείται από 4 περιοχές A,B,C και D οπως φαινεται στη φωτο 1
Το βαρυ φτερό, το ελαφρύ φτερό,το βαρυ hub και το ελαφρύ hub.
Οταν παίρνουμε μια καινούργια προπέλα, το 80% τις δουλειάς είναι να εντοπίσουμε ποιες ακριβώς είναι αυτές οι περιοχές.
βήμα 1:
Τοποθετούμε την προπέλα οριζόντια οπως φαινεται στη φωτο 1. Το φτερό που καταλήγει κάτω είναι το βαρυ.
Εάν η διαφορα είναι μικρή και η προπέλα κινείται αργά, επιβεβαιώνουμε το βαρυ φτερό ισορροπώντας ξανά την προπέλα οριζόντια αλλα αυτήν την φορα περιστρέφοντας την 180 μοίρες.
Συνεχιζουμε με καμμια 10αρια προσπάθειες, να "σιγουρευτουμε", και με ένα μολύβι σημειώνουμε το βαρυ φτερό.
βήμα 2:
Εστω ότι το βαρυ φτερό είναι το A (φωτογραφία 1).
Παίρνουμε ένα σπρέι βερνίκι διάφανο και ρίχνουμε στο φτερό B, άκρη-άκρη, ώστε να μπορεσουμε να εκμεταλλευτούμε την απόσταση για να χρειαστεί όσο το δυνατόν πιο λίγο υλικό (θυμηθείτε τη ροπή της δύναμης που μεγαλώνει ανάλογα με την απόσταση από το σημείο περιστροφής)
Με υπομονή, αφήνουμε λίγο να στεγνώσει και "κεντροβαριζουμε" ξανά.
Ο στόχος μας είναι να κάνουμε την προπέλα να ηρεμήσει οριζόντια. Αυτό θα δείξει ότι τα δυο φυλλα έχουν πια το ίδιο βάρος. (φφωτογραφία 1)
Σημείωση :αποφεύγουμε να ρίχνουμε στην μέσα πλευρά της προπέλας, γιατί αυτή είναι που δουλεύει και που πληρώνουμε σε μια προπέλα..σε εξαιρετικές περιπτωσεις όταν θα έχουμε γεμίσει την μπροστινή (την πλευρά με τα γράμματα)..τότε αναγκαστικά θα ρίξουμε και απο πισω.
Οι ριπές με το βερνίκι πρέπει να είναι στρωτες, να μην αρχίζει να σταζει.
Ακόμα, καλο είναι να στεγνώνει καλά το βερνίκι γιατί και αυτό επηρεάζει το βάρος του υλικού που ρίχνουμε...
Αν η προπέλα αρχίσει να συμπεριφέρεται περίεργα και δεν ηρεμεί ενώ έχουμε πλησιάσει, θα πρέπει να ρίξαμε πολύ και βαρύναμε το ελαφρύ. Επίσης αυτό μπορεί να σημαίνει ότι το βαρυ hub είναι πάνω τυχαία. Δηλαδή το κέντρο βάρους είναι πάνω από το σημείο στήριξης και προκαλεί αστάθεια (π.χ φωτογραφία1_Β_Ο - το hub D μπορεί να είναι πιο βαρυ από το hub C).
Γι' αυτό γυρίζουμε την προπέλα 180μοίρες και "ξαναελεγχουμε" οριζόντια τα φτερά μέχρι να ισορροπήσουν απόλυτα.
βήμα 3:
Εχοντας "κεντροβαρισει" τα φτερά, σειρά έχει το hub.
Πρέπει να εντοπίσουμε την ελαφριά και την βαριά "πλευρα":
Ττοποθετούμε την προπέλα στις επτα και πεντε η ώρα (φωτογραφία 2)
Εστω ότι η προπέλα μας θα γυρίσει αριστερόστροφα όπως την βλέπουμε.
Αυτό δηλώνει ότι το hub C είναι το βαρυ και θέλει να βρεθεί κάτω.
Αν ήταν το D το βαρυ, η προπέλα θα γύρναγε δεξιόστροφα (φωτογραφία 2)
Επιβεβαιώνουμε τοποθετώντας πάλι επτα και πεντε η ώρα τα φυλα, αλλα γυρίζοντας 180 μοίρες την προπέλα (φωτογραφία 3)
Η προπέλα θα γυρίσει δεξιόστροφα αφού το C σαν πιο βαρυ θέλει να βρεθεί από κάτω.
Εμείς θα δουλέψουμε στο ελαφρύ hub D.
Γυαλοχαρτιζουμε ελαφριά την πλευρά D και πάνω της κολλάμε ένα κομματάκι VELCRO από το χνουδωτό.
Ξανατοποθετουμε την προπελα στις επτα και πεντε η ωρα.
Ελέγχουμε την φορα τις προπέλας αν έχει ισορροπήσει το βάρος των hub.
Σκοπός είναι να ήρεμησει ακίνητη στις επτα και πεντε ώρα η προπέλα.
Αν επιμένει να είναι πιο ελαφρύ το D ρίχνουμε σταγόνες THICK "κυανοακρυλική". Βοηθάμε να δέσει με accelerator και "ξαναελεγχουμε" (φωτογραφία 4).
(ναι επηρεάζει το βάρος του velcro και της CA. Η προπέλα που βλέπετε είναι 32/10 carbon και χρειάστηκε ένα μικρό κομμάτι velcro και μερικές σταγόνες για να ηρεμήσει. Γι αυτο προσεκτικά και με μετρο. Σε περίπτωση που το παρακάνουμε, "λεπιδακι", αφαίρεση όλου του velcro και πάλι από την αρχή)
Αν θέλει περισσότερο προσθέτουμε κι αλλο velcro..και αλλη "κυανοακρυλική".
Μόλις ηρεμήσει 7 και 5 ξαναπάμε από την αρχή.
Βάζουμε οριζόντια τα φυλα και ελέγχουμε ότι μένουν ακίνητα. 180μοίρες και πάλι να μένουν ακίνητα.
έλεγχος στο hub 7 και 5 ακίνητο. 180 μοίρες και πάλι ακίνητο...
τώρα σε οποια γωνια να αφήσουμε την προπέλα αυτή πρέπει να μένει ακίνητη! Και τελειώσαμε...^hola^
Ολα συμβάλλουν σε ένα ωραίο πέταγμα. Και η σχέση είναι σαν ερωτική!
Ενα καλά στημένο αεροπλάνο δε θα έχει απόδοση αν ο πιλότος είναι κουλός `M`
ενώ ένας καλός πιλότος δε θα έχει απόδοση αν το αεροπλάνο είναι χαλια
αν αξίζει να κανεις κάτι αξίζει να το κανεις καλά
Gatto over+out@P@
- Συνημμένα
-
- 4.jpg (66.24 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 3.jpg (92.8 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 2.jpg (70.54 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 1.jpg (60.36 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: πως κεντροβαριζετε μια δίφiλi έλικα
- Συνημμένα
-
- 6.jpg (52.31 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
-
- 5.jpg (47.88 KiB) Προβλήθηκε 145 φορές
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Πολύ αναλυτική περιγραφή Gatto. Μπράβο!
Παραθέτωκαι λινκ από θέμα του Carapis όπου έχει παραθέσει σχετικό βίντεο για να τα παντρεψουμε και προς αυτή την πλευρά μιας και στο δικό του υπάρχει λινκ προς εδώ.
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=4792&highlight=%E6%F5%E3%E9%F3%EC%E1
Με πιάσαν σήμερα οι προπελο-ανησυχίες μου...
Βρήκα ακόμα 2 βίντεο στα ελληνικά που δεν έτυχε να τα πετύχω στο Πετάμε, οπότε τα βάζω. Σε αυτά ακολουθείται η αφαιρετική μέθοδος.
http://www.youtube.com/watch?v=fiih4YbDdGs
http://www.youtube.com/watch?v=ftDiG0LGv-A&feature=related
Η πρώτη απορία για αρχή.
Velctro που βρίσκουμε? :p
Παραθέτωκαι λινκ από θέμα του Carapis όπου έχει παραθέσει σχετικό βίντεο για να τα παντρεψουμε και προς αυτή την πλευρά μιας και στο δικό του υπάρχει λινκ προς εδώ.
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=4792&highlight=%E6%F5%E3%E9%F3%EC%E1
Με πιάσαν σήμερα οι προπελο-ανησυχίες μου...
Βρήκα ακόμα 2 βίντεο στα ελληνικά που δεν έτυχε να τα πετύχω στο Πετάμε, οπότε τα βάζω. Σε αυτά ακολουθείται η αφαιρετική μέθοδος.
http://www.youtube.com/watch?v=fiih4YbDdGs
http://www.youtube.com/watch?v=ftDiG0LGv-A&feature=related
Η πρώτη απορία για αρχή.
Velctro που βρίσκουμε? :p
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
...σε καταστήματα με είδη ραπτικής αλλά και σε 'hardware stores'...βρίσκεις εύκολα...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Ευχαριστώ πολύ! Θα πεταχτώ να ψάξω σε λίγο στην περιοχή.
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
nasa έγραψε: ↑...σε καταστήματα με είδη ραπτικής αλλά και σε 'hardware stores'...βρίσκεις εύκολα...
το αυτοκόλλητο velkro.. για να κολλήσει στη προπέλα.Χρησιμοποιούμε το χνουδωτό γιατί συγκρατεί καλύτερα τις σταγόνες της κολλας χωρίς να τις αφήνει να τρέξουν.
Προσωπικά θεωρώ λάθος την αφαίρεση υλικού σε μια προπέλα μιας και μπορούμε να μειώσουμε την αντοχή της χωρίς να το καταλάβουμε με επικίνδυνα αποτελέσματα.
..σε μια προπέλα αυτό που μας κάνει την δουλειά είναι η "μέσα" πλευρά .Άρα αυτήν δε την πειράζουμε να την χαλάσουμε.Δουλεύουμε την μπροστινή πλευρά αυτή με τα γράμματα.
Τελειώνοντας να σημειώσω ότι στο video η προπέλα δεν είναι kentrovarismeni για τον απλό λόγο ότι δεν κάθεται σε οποια γωνια την αφήσουμε αλλα γυρίσει οριζόντια.Απομένει να kentrovaristi το hub
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δεν είδα την απάντηση με το αυτοκόλλητο έγκαιρα αλλά ευτυχώς πηρα μισό μέτρο σκέτο velctro και μισό μέτρο αυτοκόλλητο. Οπότε θα κρατήσω το αυτοκόλλητο.
Για να ξεκαθαρίσω τώρα ακόμα μια απορία.
Στο δεύτερο βίντεο που έβαλα, ο κύριος εκεί στο (1.10 - 1.25 λεπτό) λέει:
"Απο την μέσα πλευρά και προς το κέντρο". Δηλαδή η μέσα πλευρά είναι αυτή που δεν έχει τα γράμματα. Οπότε εκείνος λέει να τρίψουμε αυτήν. Φαίνεται και όταν την γυρνάει ότι τρίβει εκείνη χωρίς γράμματα.
Ωστόσο αναφέρεται παραπάνω ότι
Εκτός και αν κάνω λάθος κάπου, εδώ φαίνεται ότι η χρήσιμη πλευρά είναι η εσωτερική και οτιδήποτε κάνουμε στη προπέλα, γίνεται από την εξωτερική πλευρά που είναι τα γράμματα (αφαιρετική και προσθετική -ανάλογα).
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την μια ή την άλλη μέθοδο, θεωρητικά πως καταλαβαίνω ποια είναι η σωστή πλευρά? Δηλαδή τι γίνεται με την αεροδυναμική ή τις άλλες δυνάμεις που επιδρούν πάνω της? Γιατί πειράζουμε την εξωτερική και όχι την εσωτερική ή το αντίθετο ή απλά και τις 2 για παραδειγμα?
Αντώνης, ο Μπερδεμένος >F<
Για να ξεκαθαρίσω τώρα ακόμα μια απορία.
Στο δεύτερο βίντεο που έβαλα, ο κύριος εκεί στο (1.10 - 1.25 λεπτό) λέει:
"Απο την μέσα πλευρά και προς το κέντρο". Δηλαδή η μέσα πλευρά είναι αυτή που δεν έχει τα γράμματα. Οπότε εκείνος λέει να τρίψουμε αυτήν. Φαίνεται και όταν την γυρνάει ότι τρίβει εκείνη χωρίς γράμματα.
Ωστόσο αναφέρεται παραπάνω ότι
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑
..σε μια προπέλα αυτό που μας κάνει την δουλειά είναι η "μέσα" πλευρά. Άρα αυτήν δε την πειράζουμε να την χαλάσουμε.Δουλεύουμε την μπροστινή πλευρά αυτή με τα γράμματα.
Εκτός και αν κάνω λάθος κάπου, εδώ φαίνεται ότι η χρήσιμη πλευρά είναι η εσωτερική και οτιδήποτε κάνουμε στη προπέλα, γίνεται από την εξωτερική πλευρά που είναι τα γράμματα (αφαιρετική και προσθετική -ανάλογα).
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την μια ή την άλλη μέθοδο, θεωρητικά πως καταλαβαίνω ποια είναι η σωστή πλευρά? Δηλαδή τι γίνεται με την αεροδυναμική ή τις άλλες δυνάμεις που επιδρούν πάνω της? Γιατί πειράζουμε την εξωτερική και όχι την εσωτερική ή το αντίθετο ή απλά και τις 2 για παραδειγμα?
Αντώνης, ο Μπερδεμένος >F<
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Δεν ξέρω να σου πώ ποια είναι η σωστή πλευρά που πρέπει να πειράξεις για να έχεις ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ αποτέλεσμα, αλλά αυτό που συνήθως θέλουν οι έλικες έιναι ένα ή δύο ψεκασματα με βερνίκι.. Οπότε νομίζω ότι δεν θα κάνει καμία διαφορά αν το πρεσθέσεις στη μια, στην άλλη ή και στις 2 μεριές!
Θα συμφωνήσω όμως με το Γιώργο ότι δεν υπάρχει κανένα λόγος να αφαιρέσουμε κάτι από την έλικα.. Άλλωστε η πρόσθεση είναι πάντα πιο εύκολη_Β_Ο
Θα συμφωνήσω όμως με το Γιώργο ότι δεν υπάρχει κανένα λόγος να αφαιρέσουμε κάτι από την έλικα.. Άλλωστε η πρόσθεση είναι πάντα πιο εύκολη_Β_Ο
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
η πλευρά που αρπάζει αέρα , τον οδηγεί προς τα πίσω και τον αδειάζει τραβώντας το αεροπλάνο μπροστά είναι η "μέσα" πλευρά, αυτή χωρίς τα γράμματα.
Δε κάνει μεγάλη διαφορα αλλα οι σκληροπυρηνικοί επιλεγουν να μην πειράζουν την μέσα πλευρά ώστε τα δυο φιλα μεταξύ τους να έχουν "ισιμετρικο" σχήμα/ βήμα και να τραβάνε το ίδιο .οι "ελικοφτεραδες" το αποκαλούν blade tracking
video από το παλιό αγαπημένο μου forum down on the deck . com που έκλεισε whttp://www.youtube.com/watch?v=BlRrhqICj08
Δε κάνει μεγάλη διαφορα αλλα οι σκληροπυρηνικοί επιλεγουν να μην πειράζουν την μέσα πλευρά ώστε τα δυο φιλα μεταξύ τους να έχουν "ισιμετρικο" σχήμα/ βήμα και να τραβάνε το ίδιο .οι "ελικοφτεραδες" το αποκαλούν blade tracking
video από το παλιό αγαπημένο μου forum down on the deck . com που έκλεισε whttp://www.youtube.com/watch?v=BlRrhqICj08
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
αφαιρεση υλικου σε προπελλες γινεται παντα ΜΟΝΟΝ απο την πλευρα αναροφησης δηλαδη την καμπυλη επιφανεια και απο μερη που δεν επηρεαζουν αμεσα την αντοχη της δηλ. απο τα 7 δεκατα της ακτινας και μεσα χωρις φυσικα να καταληξουμε στα φιλετα εκει που το πτερυγιο ενωνεται με την πλημνη της
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1719
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
Πολύ καλή ενημέρωση.
Προσωπικά πολύ σπάνια ζυγίζω προπέλες, όταν το κάνω όμως απλά αφαιρώ υλικό από το hub της, με την βοήθεια γυαλόχαρτου ή έκχυσης CA πάνω σε τριμμένη περιοχή και ψεκάζω με kicker.
Προσωπικά πολύ σπάνια ζυγίζω προπέλες, όταν το κάνω όμως απλά αφαιρώ υλικό από το hub της, με την βοήθεια γυαλόχαρτου ή έκχυσης CA πάνω σε τριμμένη περιοχή και ψεκάζω με kicker.
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
καμπυλη ειναι παντα η μπροστινη επιφανεια της ελικας ενω η αλλη που κοιταζει στην ουρα συχνα ειναι ευθεια οπως και στις πτερυγες αλλωστε, καμπυλη ειναι το πανω τμημα τους και απο κατω ειναι επιπεδες η εχουν μικροτερη καμπυλη κτλ
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 9:28 pm
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
μηπως θα πρεπει να δουμε και την περιπτωση να προσθετουμε υλικο αντι να αφαιρουμε? πχ.να ριχνουμε με σπρει διαφανο μερικα φσιτ και να ερχετε στα ισα η προπελα αντι να αφαιρουμε.!@/-=}{{
Απάντηση: Πως κεντροβαρίζεται μια δύφυλλη έλικα
andreastwin έγραψε: ↑μηπως θα πρεπει να δουμε και την περιπτωση να προσθετουμε υλικο αντι να αφαιρουμε? πχ.να ριχνουμε με σπρει διαφανο μερικα φσιτ και να ερχετε στα ισα η προπελα αντι να αφαιρουμε.!@/-=}{{
Αυτό είδη το έχει αναφέρει ο Γιώργος, @Dell Gatto Grande.
Γιώργο μία ερώτηση, προσωπικά κεντροβαρίζω όλες τις έλικες, αν και είναι μικρές για τα μοντέλα που έχω, αλλά ίσως επειδή δεν το έχω ψάξει, να κάνω πατάτα. Αφαιρώ πάντα από την άκρη της έλικας, με γυαλόχαρτο και ποτέ από το κέντρο. Δηλαδή κάνω κάτι σαν αυτό που γίνεται, όταν η έλικα βρει στο έδαφος.