Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
Καλησπέρα
Θα σου πω την άποψη μου χωρίς να είμαι και πολύ καλός στα ηλεκτρικά setup
Το μοτέρ θα ήταν καλύτερο να έχει αρκετά περισσότερα kv πάνω απο 2200 ίσως καλύτερα in runner και όχι πολύ βαρύ
Σημαντικό ρόλο παίζει η επιλογή προπέλας που στην περίπτωση σου δεν μπορεί να είναι μεγάλη
Το speed control καλό θα ήταν να είναι 40 Α μια και το μοντέλο θα πηγαίνει μόνιμα με ανοικτό το γκάζι και δεν θέλεις να ζεσταίνεται
Τα servos είναι μια χαρά
Μπαταρία τρίσελλη θα σου δώσει περισσότερη δύναμη
Προσπάθησε να κρατήσεις χαμηλά το βάρος του συνόλου
Την τηλ/ση δεν την ξέρω καθόλου
Αυτό το μοντέλο είναι μόνο για έμπειρους
Θα σου πω την άποψη μου χωρίς να είμαι και πολύ καλός στα ηλεκτρικά setup
Το μοτέρ θα ήταν καλύτερο να έχει αρκετά περισσότερα kv πάνω απο 2200 ίσως καλύτερα in runner και όχι πολύ βαρύ
Σημαντικό ρόλο παίζει η επιλογή προπέλας που στην περίπτωση σου δεν μπορεί να είναι μεγάλη
Το speed control καλό θα ήταν να είναι 40 Α μια και το μοντέλο θα πηγαίνει μόνιμα με ανοικτό το γκάζι και δεν θέλεις να ζεσταίνεται
Τα servos είναι μια χαρά
Μπαταρία τρίσελλη θα σου δώσει περισσότερη δύναμη
Προσπάθησε να κρατήσεις χαμηλά το βάρος του συνόλου
Την τηλ/ση δεν την ξέρω καθόλου
Αυτό το μοντέλο είναι μόνο για έμπειρους
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
:-\:-\:-\ σε ευχαριστω πολυ μηπος μπορεις να μοου προτινεις κανα combo να βαλω?? :-\
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
να ρωτισω και κατι αλλο γιατι να ειναι περισσοτερα kv το μοτερ?? απο οσο ξερω οσο πιο λιγα kv τοσο πιο γρηγορα παει
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
Οχι ακριβώς.....
Ο Αντώνης ίσως να θεωρεί ότι θα εγκαταστήσεις φανα (EDF) και έχει δίκιο, με EDF 70mm ψάχνεις για μοτερ 2800-3500kv και μπαταρίες 4S.
Εδώ μιλάς για ένα jet με προπέλα σε pusher εγκατάσταση, σωστά;
Τα KV του μοτέρ είναι πόσες στροφές ανα volt.
Με μια μπαταρία 3S ~ 12V , ένα μοτέρ 2200kv θεωριτικά χωρίς προπέλα είναι ικανό φτάσει τις 26400 στροφές.
Όσο προσθέτεις προπέλα, ας πούμε 6χ4, τότε το μοτέρ "κουράζεται" καταναλώνοντας Ampere για να παράγει thrust.
Με τα kv σταθερά, όσο ανεβάζεις το μέγεθος της προπέλας, τόσο ανεβαίνει το thrust αλλά και τα amperes. Εδώ χρειάζεσαι και πιο δυνατό μοτέρ και πιο καλό ESC - Αλλιώς θα τα κάψεις και τα 2.
Οταν χρησιμοποιείς μοτέρ με λιγότερο kv τότε μπορείς να μεγαλώσεις τη προπέλα για να πάρεις παραπλήσιο thrust.
Γενικά τα μοτέρ με ψηλο KV δίνουν περισσότερες στροφές με μικρότερη προπέλα άρα μεγαλύτερη ταχύτητα αερορεύματος αλλά με μικρότερη ροπή.
Μοτερ με χαμηλότερα KV μπορούν να οδηγήσουν μεγαλύτερες προπέλες σε χαμηλότερες στροφές, με μεγαλύτερη ροπή.
Ο Αντώνης ίσως να θεωρεί ότι θα εγκαταστήσεις φανα (EDF) και έχει δίκιο, με EDF 70mm ψάχνεις για μοτερ 2800-3500kv και μπαταρίες 4S.
Εδώ μιλάς για ένα jet με προπέλα σε pusher εγκατάσταση, σωστά;
Τα KV του μοτέρ είναι πόσες στροφές ανα volt.
Με μια μπαταρία 3S ~ 12V , ένα μοτέρ 2200kv θεωριτικά χωρίς προπέλα είναι ικανό φτάσει τις 26400 στροφές.
Όσο προσθέτεις προπέλα, ας πούμε 6χ4, τότε το μοτέρ "κουράζεται" καταναλώνοντας Ampere για να παράγει thrust.
Με τα kv σταθερά, όσο ανεβάζεις το μέγεθος της προπέλας, τόσο ανεβαίνει το thrust αλλά και τα amperes. Εδώ χρειάζεσαι και πιο δυνατό μοτέρ και πιο καλό ESC - Αλλιώς θα τα κάψεις και τα 2.
Οταν χρησιμοποιείς μοτέρ με λιγότερο kv τότε μπορείς να μεγαλώσεις τη προπέλα για να πάρεις παραπλήσιο thrust.
Γενικά τα μοτέρ με ψηλο KV δίνουν περισσότερες στροφές με μικρότερη προπέλα άρα μεγαλύτερη ταχύτητα αερορεύματος αλλά με μικρότερη ροπή.
Μοτερ με χαμηλότερα KV μπορούν να οδηγήσουν μεγαλύτερες προπέλες σε χαμηλότερες στροφές, με μεγαλύτερη ροπή.
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
ααααα δηλαδη εγω θελω περισσοτερα kv και 40 A μηπος μπορειτε να μου προτινετε μοτερ-esc?
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
φιλε καλησπερα....στο βημα 4 λες πριν κολλησουμε τα carbon βαζουμε ταινια..............δηλαδη βαζουμε την ταινια στο αυλακι και μετα κολλαμε τα carbon με εποξικη............ευχαριστω........
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
Καλησπερίζω τους υπόλοιπους.
Σε ότι αφορά την κατασκευή αεροπλάνων από foam εγώ έχω βολευτεί με τα σχέδια που δίνουν απο το http://www.flitetest.com
.
Η κατασκευή είναι απο ΚΜ 0.5cm (το οποίο είναι ποιο βαρύ από το dolar tree foam που χρησιμοποιούν αυτοί) όπως τα σχέδια είναι εύκολα και τα αεροπλάνα βγαίνουν όμορφα και πετάνε καλά και είναι αρκετά ανθεκτικά τόσο στις "βάρβαρες" προσγειώσεις όσο και σε τυχών ατυχήματα.
σας παραθέτω τα τρέχοντα αεροπλάνα πετάω αυτή την στιγμή και έχουν ήδη κατά μέσω όρο 5 μήνες και από αρκετά ατυχήματα στην πλάτη τους.
Σε ότι αφορά την κατασκευή αεροπλάνων από foam εγώ έχω βολευτεί με τα σχέδια που δίνουν απο το http://www.flitetest.com
.
Η κατασκευή είναι απο ΚΜ 0.5cm (το οποίο είναι ποιο βαρύ από το dolar tree foam που χρησιμοποιούν αυτοί) όπως τα σχέδια είναι εύκολα και τα αεροπλάνα βγαίνουν όμορφα και πετάνε καλά και είναι αρκετά ανθεκτικά τόσο στις "βάρβαρες" προσγειώσεις όσο και σε τυχών ατυχήματα.
σας παραθέτω τα τρέχοντα αεροπλάνα πετάω αυτή την στιγμή και έχουν ήδη κατά μέσω όρο 5 μήνες και από αρκετά ατυχήματα στην πλάτη τους.
- Συνημμένα
-
- 20140830_203807-s.jpg (271.1 KiB) Προβλήθηκε 111 φορές
-
- 20140830_203621-s.jpg (266.25 KiB) Προβλήθηκε 111 φορές
-
- 20140821_150129.jpg (265.27 KiB) Προβλήθηκε 111 φορές
-
- 20140329_183545-s.jpg (284.19 KiB) Προβλήθηκε 111 φορές
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
Καλησπέρα κι απο μένα.
Το KM που αναφέρεις είναι το λεγόμενο μακετόχαρτο που βρίσκεις στα βιβλιοπωλεία;
Είχα ξεκινήσει μια τέτοια κατασκευή από το flitetest αλλά το θεώρησα πολύ βαρύ οπότε έφτιαξα το μοντέλο με depron. Το πρόβλημα όμως με το depron είναι πως σε περίπλοκες κατασκευές, αν σου πέσει το μοντέλο γίνεται θρύψαλα!
Το KM που αναφέρεις είναι το λεγόμενο μακετόχαρτο που βρίσκεις στα βιβλιοπωλεία;
Είχα ξεκινήσει μια τέτοια κατασκευή από το flitetest αλλά το θεώρησα πολύ βαρύ οπότε έφτιαξα το μοντέλο με depron. Το πρόβλημα όμως με το depron είναι πως σε περίπλοκες κατασκευές, αν σου πέσει το μοντέλο γίνεται θρύψαλα!
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
Ναι αυτό το μακετο-χαρτόνι πρέπει να είναι το ΚΜ.
Το βρίσκεις στο Πλαίδιο π.χ. σε 5 και 10 mm πάχος.
Αν το σιδερώσεις (κανονικά, σα να είναι πουκάμισο...) μπορείς να ξεκολήσεις το χαρτί και από τις δύο όψεις και να μείνει ο πυρήνας που είναι ένα υλικό foam.
Θα το ελαφρύνεις έτσι κατά 40% περίπου.
Πειραματίσου...
Το βρίσκεις στο Πλαίδιο π.χ. σε 5 και 10 mm πάχος.
Αν το σιδερώσεις (κανονικά, σα να είναι πουκάμισο...) μπορείς να ξεκολήσεις το χαρτί και από τις δύο όψεις και να μείνει ο πυρήνας που είναι ένα υλικό foam.
Θα το ελαφρύνεις έτσι κατά 40% περίπου.
Πειραματίσου...
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
Πολύ καλό tip!!! Θα το δοκιμάσω στην επόμενη κατασκευή.
Σʼ ευχαριστώ teo…
Σʼ ευχαριστώ teo…
Απάντηση: Kατασκευή foam αεροπλάνου από σχέδια..
Καλημέρα,
Όντως είναι το μακετόχαρτο, το βρίσκεις σχεδόν σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Αν το σιδερώσεις μπορείς να βγάλεις το χαρτί όμως τότε έχεις τα ίδια προβλήματα με το depron γίνεται πολύ εύθραυστο.
Η λύση που χρησιμοποιώ είναι να κάνω το σώμα με 5mm και τα φτερά με 3mm πέραν το κεντρικού νεύρου το φτερού και ταυτόχρονα να βάζω λίγο ποιο δυνατό μοτερ.
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος καθώς είναι ένας γρήγορος και καθαρός τρόπος για να φτιάχνεις αρκετά ανθεκτικά μοντέλα τα οποία συκώνουν και επισκευές μετά το αναπόφευκτο :-).
Έχω αεροπλανάκι το οποίο κοντεύει χρόνο (η δεύτερη φωτογραφία)...
Όντως είναι το μακετόχαρτο, το βρίσκεις σχεδόν σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Αν το σιδερώσεις μπορείς να βγάλεις το χαρτί όμως τότε έχεις τα ίδια προβλήματα με το depron γίνεται πολύ εύθραυστο.
Η λύση που χρησιμοποιώ είναι να κάνω το σώμα με 5mm και τα φτερά με 3mm πέραν το κεντρικού νεύρου το φτερού και ταυτόχρονα να βάζω λίγο ποιο δυνατό μοτερ.
Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος καθώς είναι ένας γρήγορος και καθαρός τρόπος για να φτιάχνεις αρκετά ανθεκτικά μοντέλα τα οποία συκώνουν και επισκευές μετά το αναπόφευκτο :-).
Έχω αεροπλανάκι το οποίο κοντεύει χρόνο (η δεύτερη φωτογραφία)...