Ακούστε την συνομιλία με τον πύργο ελέγχου
http://heraklion1.blogspot.com/2011/08/blog-post_7481.html
Ρώσος πιλότος κάνει άνω-κάτω αεροδρόμιο Ηρακλειου Νίκος Καζαντζάκης!
Απάντηση: Ρώσος πιλότος κάνει άνω κάτω αεροδρόμιοΗρακλειου Νίκος Καζαντζάκης!
Όντως πολύ ενδιαφέρουσα η συνομιλία! Είναι η πρώτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο, και λόγω δουλειάς ακούω πολλές!
Παρόλα αυτά και δεδομένης της αδυναμίας των Ρωσων να συνενοούνται εύκολα στα Αγγλικά, δεν είναι καθόλου για γέλια και μάλιστα από τους Ελεγκτές...Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά τους αυτή. Να θυμίσω για όσους το έχεουν ξεχάσει το Yakovlev που καρφώθηκε στον Όλυμπο, όταν ο πιλότος δεν καταλάβαινε που βρισκόταν και οι ελεγκτές................
Γιώργος
Παρόλα αυτά και δεδομένης της αδυναμίας των Ρωσων να συνενοούνται εύκολα στα Αγγλικά, δεν είναι καθόλου για γέλια και μάλιστα από τους Ελεγκτές...Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά τους αυτή. Να θυμίσω για όσους το έχεουν ξεχάσει το Yakovlev που καρφώθηκε στον Όλυμπο, όταν ο πιλότος δεν καταλάβαινε που βρισκόταν και οι ελεγκτές................
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 13, 2010 1:00 am
Απάντηση: Ρώσος πιλότος κάνει άνω κάτω αεροδρόμιοΗρακλειου Νίκος Καζαντζάκης!
εε καλλα τωρα τα ανγλικα του τελεια
Απάντηση: Ρώσος πιλότος κάνει άνω κάτω αεροδρόμιοΗρακλειου Νίκος Καζαντζάκης!
Πάντως, η γλώσσα επικοινωνίας είναι τυποποιημένη, με λίγες λέξεις, με καθαρή ακουστική για να μπορούν οι συνενοήσεις να γίνονται γρήγορα και ξεκάθαρα. Αυτή την γλώσσα οφείλουν να την γνωρίζουν όλοι οι πιλότοι του κόσμου και κυρίως όταν πετούν international. Οι ρώσσοι πιλότοι των πυροσβεστικων έχουν τις δυσκολίες τους, αλλά για την δική τους ασφάλεια, θα πρέπει να ξανακαθίσουν λίγο στα θρανία. Πάντως τώρα πια είναι πολύ λίγοι είναι αυτοί σαν και αυτόν που ακούσαμε. Και μην ξεχνάτε ότι σε όλες ευρωπαικές χώρες (τις θεωρούμενες δυτικές) τα Tupolev που κυρίως πετάνε, έχουν απαγορευθεί οπότε και αυτοί έχουν λίγες δυνατότητες να πετάνε εκτός...
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση: Ρώσος πιλότος κάνει άνω κάτω αεροδρόμιοΗρακλειου Νίκος Καζαντζάκης!
Θεωρώ πάντως ακραία παράλογο εν έτη 2011 και με τα σημερινά μέσα πρόσβασης στη γνώση και τα κεφάλαια σε έρευνα που δαπανώνται για την ασφάλεια πτήσεων να υπάρχουν παραδείγματα όπως αυτά, πόσο μάλλον όπως αυτό στο παρακάτω link που αφορά και commercial αερομεταφορείς.
Και η ερώτησή μου πλέον είναι, μήπως τεράστιο μερίδιο ευθύνης φέρουν οι αρμόδιες διεθνείς ελεγκτικές αρχές αεροπλοϊας για πλημμελείς ελέγχους στα αδειοδοτούμενα πληρώματα την εποχή που ο μέσος 16χρονος πιτσιρικάς γνωρίζει Αγγλικά σε επίπεδο Lower ή κοντά σε αυτό?? Ειδικά σε περιπτώσεις αναπτυσσόμενων χωρών που η προαναφερθείσα πρόσβαση στη γνώση παρουσιάζει ένα "latency"??
http://youtu.be/HQETCmzCOFE
Και η ερώτησή μου πλέον είναι, μήπως τεράστιο μερίδιο ευθύνης φέρουν οι αρμόδιες διεθνείς ελεγκτικές αρχές αεροπλοϊας για πλημμελείς ελέγχους στα αδειοδοτούμενα πληρώματα την εποχή που ο μέσος 16χρονος πιτσιρικάς γνωρίζει Αγγλικά σε επίπεδο Lower ή κοντά σε αυτό?? Ειδικά σε περιπτώσεις αναπτυσσόμενων χωρών που η προαναφερθείσα πρόσβαση στη γνώση παρουσιάζει ένα "latency"??
http://youtu.be/HQETCmzCOFE
Απάντηση: Ρώσος πιλότος κάνει άνω κάτω αεροδρόμιοΗρακλειου Νίκος Καζαντζάκης!
Απογοητεύτηκα από την συνομιλία...Δεν περίμενα πλήρωμα που κάνει τέτοια πτήση να μην μπορεί να συνενοηθεί. Και φανταστείτε και τα περιθώρια των ελεγκτών σε τέτοια Α/Δ, με συνεχείς προσαπογειώσεις...
Βέβαια με την συνομιλία αυτή του gxaid, έκανα κατευθείαν την σύγκριση της Ελληνίδας ελεγκτού του πρώτου διαλόγου και του Αμερικάνου ελεγκτού στον δεύτερο.
Υπάρχει καμία σχέση? Δεν έχει σημασία που είσαι ελεγκτής...Αν είσαι στο Heathrow ή στην Καστοριά...Η ασφάλεια πτήσεων είναι η ίδια παντού. Συμφωνώ μαζί σου gxaid. Δυστυχώς οι διαδικασίες είναι πλημμελείς. Αλλά και οι εταιρείες και οι ίδιοι οι πιλότοι έχουν μεγάλη ευθύνη!
Γιώργος
Βέβαια με την συνομιλία αυτή του gxaid, έκανα κατευθείαν την σύγκριση της Ελληνίδας ελεγκτού του πρώτου διαλόγου και του Αμερικάνου ελεγκτού στον δεύτερο.
Υπάρχει καμία σχέση? Δεν έχει σημασία που είσαι ελεγκτής...Αν είσαι στο Heathrow ή στην Καστοριά...Η ασφάλεια πτήσεων είναι η ίδια παντού. Συμφωνώ μαζί σου gxaid. Δυστυχώς οι διαδικασίες είναι πλημμελείς. Αλλά και οι εταιρείες και οι ίδιοι οι πιλότοι έχουν μεγάλη ευθύνη!
Γιώργος