Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Παρ Απρ 11, 2008 12:50 pm
Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Γεια χαρα , η Euroavia ειναι ενας πανευροπα'ι'κος συλογος φοιτητων αεροδιαστημικης, και καθε 2 χρονια οργανωνει το Air Cargo Challenge(ACC) το οποιο ειναι ενας διαγονισμος μελετης-κατασκευης-πτησης τηλεκατευθυνομενου αεροσκαφους με σκοπο την ανυψωση του μεγιστου δυνατου βαρους. φετος λοιπον συμετεχουμε η ομαδα του Μετσοβιου Πολυτεχνιου(NTUA) Με τον "ΕΡΜΗ" το αεροσκαφος που κατασκευαστηκε για το ACC2011 που γινεται στην στουτγκαρδη.
Επειτα απο μελετη εμπειρικα και θεωρητικα εχουμε κατασκευασει 2 πρωτοτυπα , το πρωτο πεταξε τελη μαη και το δευτερο τελη ιουλη, το πρωτο ηταν ενα ξυλινο με φελιζολ και καρμπον, το δευτερο αποκλειστικα συνθετα υλικα Καρμπον ντεπρον . με προσθηκες ελαχιστης ξυλειας -αλουμινιου. εχουμε κανει τις δοκιμες και ειμαστε ετοιμοι για στουτγκαρδη, με την πρωτη ευκαιρια θα στειλω μερικες φωτογραφιες:) ειμαστε μια απο τις 2 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ συμμετοχες, η αλλη ειναι το πανεπιστημειο Πατρας.
Επειτα απο μελετη εμπειρικα και θεωρητικα εχουμε κατασκευασει 2 πρωτοτυπα , το πρωτο πεταξε τελη μαη και το δευτερο τελη ιουλη, το πρωτο ηταν ενα ξυλινο με φελιζολ και καρμπον, το δευτερο αποκλειστικα συνθετα υλικα Καρμπον ντεπρον . με προσθηκες ελαχιστης ξυλειας -αλουμινιου. εχουμε κανει τις δοκιμες και ειμαστε ετοιμοι για στουτγκαρδη, με την πρωτη ευκαιρια θα στειλω μερικες φωτογραφιες:) ειμαστε μια απο τις 2 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ συμμετοχες, η αλλη ειναι το πανεπιστημειο Πατρας.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
έμαθα οτι σήμερα θα γίνουν κάποιες δοκιμές Καλή επιτυχία παιδιά
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Παρ Απρ 11, 2008 12:50 pm
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Ευχαριστουμε, πραγματι , θα κανουμε την δοκιμη σε λιγο , θα ενημερωσω επειτα.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
...........και φώτο και φώτο !!!!!!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Αν έβαζαν το Μέσκο στην ομάδα, χαλαρά θα σήκωναν 20κιλά......μιλάμε ο Γιώργος είναι γκουρού στον αερονταλικισμό.
Καλή επιτυχία παίδες, θυμάμαι τα δικά μου νιάτα στο πανεπιστήμιο το 1996 που κάναμε τα ίδια κόλπα στη Βρετανία.
Καλή επιτυχία παίδες, θυμάμαι τα δικά μου νιάτα στο πανεπιστήμιο το 1996 που κάναμε τα ίδια κόλπα στη Βρετανία.
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Παρ Απρ 11, 2008 12:50 pm
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Ευχαριστουμε, Εγινε η τελεφταια δοκιμη(πιθανοτατα) , το αεροσκαφος εχει πολυ καλες επιδοσεις και πολυ καλα χαρακτηριστικα, διαβαζει αρκετα τα ανοδικα-καθοδικα μιας και εχει μεγαλη πτερυγα, συμπεριφερεται ομως οπως ειναι , σαν βαρυ αεροσκαφος... ;D Εχουμε πετυχει καλες επιδοσεις και πιστευω οτι θα παμε καλα :) μολις μου δωσουν τις φωτο τα παιδια θα τις ανεβασω.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
μπράβο παιδιά ..........καλή επιτυχία στη Στουτγκάρδη
Περιμένουμε φωτογραφίες και όταν είναι εφικτό περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά για το μοντέλο
Περιμένουμε φωτογραφίες και όταν είναι εφικτό περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά για το μοντέλο
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Παρ Απρ 11, 2008 12:50 pm
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Να είστε όλοι καλά και σας ευχαριστώ πολυ, προσωπικά και εκ μέρους της ομάδας.
Ο αγώνας έγινε , δεν πήγαμε τόσο καλά... αλλα δεν πειράζει, φτιάξαμε μια γερή βάση για την επόμενη συμμετοχή.
Θα ήθελα να τονίσω πως ακόμη και αν αργήσαμε τελικα, λειτουργήσαμε σαν ομάδα... και έπαιξε μεγάλο ρόλο αυτο. Η οργάνωση του αγώνα ηταν άψογη, και η διαμονη στη Στουτγκαρδη ευχάριστη. Οσο για τον αγωνα......
Κατ' αρχάς έγινε μια πολυ δυνατή παρουσίαση της κατασκευής και της μελέτης, έπειτα έγινε η πρώτη δοκιμαστική εκει , στο Μαλσχάιμ, για να "διαβάσω" την περιοχή, έπειτα κάναμε την πρώτη μας απόπειρα με 4,5 κιλα, και ηταν άψογη, έπειτα στη δεύτερη πτήση βάλαμε 6 κιλα. Το μοντέλο απογειώθηκε στα 50 μέτρα, όμως είχε μεσημεριάσει και ο ήλιος ηταν στην προέκταση του διαδρόμου με αποτέλεσμα να "τυφλωθώ" και να πετάω με τις οδηγείες του Χρήστου για 5-10 δευτερόλεπτα, και έπειτα άνοιξα εναν ωραιότατο κρατήρα.
Τέλος στην 3η πτήση κατα την απογείωση μου ξεκόλησε η βάση του μοτερ και δημιουργήθηκαν κραδασμοί. Έχασα ισχύ και άνοιξα δέυτερο κρατήρα με 5,5 κιλά αυτη τη φορά. Αυτό συνέβει διότι μετα την πρώτη πτώση δεν έκανα καλό ελεγχο στα παντα...
Ο αγώνας έγινε , δεν πήγαμε τόσο καλά... αλλα δεν πειράζει, φτιάξαμε μια γερή βάση για την επόμενη συμμετοχή.
Θα ήθελα να τονίσω πως ακόμη και αν αργήσαμε τελικα, λειτουργήσαμε σαν ομάδα... και έπαιξε μεγάλο ρόλο αυτο. Η οργάνωση του αγώνα ηταν άψογη, και η διαμονη στη Στουτγκαρδη ευχάριστη. Οσο για τον αγωνα......
Κατ' αρχάς έγινε μια πολυ δυνατή παρουσίαση της κατασκευής και της μελέτης, έπειτα έγινε η πρώτη δοκιμαστική εκει , στο Μαλσχάιμ, για να "διαβάσω" την περιοχή, έπειτα κάναμε την πρώτη μας απόπειρα με 4,5 κιλα, και ηταν άψογη, έπειτα στη δεύτερη πτήση βάλαμε 6 κιλα. Το μοντέλο απογειώθηκε στα 50 μέτρα, όμως είχε μεσημεριάσει και ο ήλιος ηταν στην προέκταση του διαδρόμου με αποτέλεσμα να "τυφλωθώ" και να πετάω με τις οδηγείες του Χρήστου για 5-10 δευτερόλεπτα, και έπειτα άνοιξα εναν ωραιότατο κρατήρα.
Τέλος στην 3η πτήση κατα την απογείωση μου ξεκόλησε η βάση του μοτερ και δημιουργήθηκαν κραδασμοί. Έχασα ισχύ και άνοιξα δέυτερο κρατήρα με 5,5 κιλά αυτη τη φορά. Αυτό συνέβει διότι μετα την πρώτη πτώση δεν έκανα καλό ελεγχο στα παντα...
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Παρ Απρ 11, 2008 12:50 pm
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Γεια και χαρα,
Επειτα απο 2 μηνες μαζεψα φωτογραφιες απο ολη την ομαδα και βρηκα χρονο για να μοιραστω την εμπειρια μας... :)
Καταρχας ειχαμε μια καλη παρουσιαση της προσπαθειας μας απο τον Χρησταρα που πραγματικα μας εσωσε... Επειτα ειχαμε μια καλη συμετοχη και ενα οχι κακο αποτελεσμα, ηρθαμε στη 10 θεση , κυριως λογο κακων συγκυριων.
Ο χωρος που εγιναν οι πτησεις ηταν στο Malmsheim στην πιστα δοκιμων της Mercentes, διπλα απο μας πεταγαν τα ανεμοπτερα της αερολεσχης του μαλμσχαιμ στον γρασιδενιο αεροδιαδρομο τους... και ο «διαδρομος» μας ηταν προσανατολισμενος βορα-δυση .
Στη δοκιμαστικη πτηση γυρω στις 10:00 σηκωσαμε 2 κιλα και πηγε υπεροχα ο αερας ηταν νοτιοδυτικος 1-2 μποφορ , ηταν και η «αναγνωριση» του χωρου , επειτα στον πρωτο γυρο κατα τις 11 απογειωθηκαμε στα 20 μετρα με 4 κιλα και με μια λιγο «βαρια» προσγειωση ολοκληρωσαμε την πτηση.
Επειτα κατα τις 17:30 πεταξαμε στον δευτερο γυρο με 6 κιλα. Ο αερας δυτικος 1 μποφορ, Το αεροσκαφος απο γειωθηκε με ευκολια στα 50 μετρα , τι στιγμη της απογειωσεις ο αερας γυρναει σε βορα και ξαφνικα τον εχω ουριο, ετσι τραβηξα up και πηρα λιγο υψος για παν ενδεχομενο, και εκει απλα τυφλωθηκα απο τον ηλιο για τα επομενα 5 δευτερα πεταγα με τα ματια του χρηστου δεξια , αριστερα αριστερα, δεξια, και καπου εκει ανοιξε ο πρωτος κρατηρας :P η ατρακτος υπεστει ζημια σημαντικη ομως ηταν ετοιμη μεχρι τις 19:00 οπου και εληξαν οι πτησεις. Ακολουθησαν μπυρα και λουκανικα και επιστροφη στο ξενοδοχειο.
Την επομενη και αφου εχουμε ελεγξει την ατρακτο ( οχι οσο επρεπε) ετοιμαζομαστε για την πτηση του 3ου γυρου ο αερας 2-3 μποφορ και νοτιοδυτικος. Εκει με 5,5 κιλα κανουμε μια ζορισμενη απογειωση στα 55-57 μετρα με εναν περιεργο ηχο απο το μοτερ, Ειχε ξεκολισει η βαση απο την χθεσινη πτηση και ετσι με τις τασεις κατα την λειτουργια ειχε κραδασμους που εκοβαν ισχυ, επειτα αντι να ακυρωσω(γιατι μαλλον ηταν ο τελευταιος γυρος) ξεκινησα να στριψω δεξια οπου και ειχα τον αερα απο αριστερα και ουριο πλεων, εκει ξεφουσκωσε το φτερο και εχασα υψος και καπου διπλα στον χθεσινο κρατηρα ανοιξε νεος ... :D Εκει λοιπον τα μαζεψαμε αλλη μια φορα και γυρισαμε στη τεντα μας, οπου ξεπακεταραμε την παλια ατρακτο, λιγο ποιο βαρια αλλα και τελεφταια μας λυση, και της μεταφεραμε τα παντα απο την πλεων κατεστραμενη ατρακτο, ετοιμαζαμε μεχρι τις 12:00 επειτα λογο του οτι υπηρχαν και αλλες πτωσεις κτλ, ο τριτος γυρος τελιωσε γρηγορα και ξεκινησαμε και 4 γυρο... Με ετοιμο αεροπλανο και ελεγμενο πληρως και ετοιμοι να σηκωσουμε 6,5 κιλα περιμεναμε την σειρα μας μεχρι τις 14:00 αλλα καπου εκει ξεκινησε το μπουρινι που περιμεναμε να αρχισει... και τα μαζεψαμε ολοι , εμεις ειχαμε τελιωσει το μαζεμα μεσα σε 5 λεπτα και αφου φορτωσαμε στο πουλμαν τα πραγματα ,επικρατησε ενα χαος για κανα μισαωρο να μαζευουμε οτι βρισκουμε και οπως μπορουμε σαν μια ομαδα ολοι... επειτα «στιβαχτηκαμε» οπως οπως σε οτι ειχε ροδες χαχαχα και γυρισαμε πισω στη στουτγκαρδη, οπου και ετοιμαστηκαμε για την τελετη ληξης. Ηταν πολυ ωραια εμπειρια. Και ευχαριστω τα μελη της ομαδας Αμπατη Χρηστο,Αναγνωστου Αρη, Μαχερα Κωστα, Μ*****ικακη θανο, Τσαγκαρλιωτη Γιαννη και τον Κυριο Βουτσινα .
Επειτα τους κυριους Γαδετσακη Αποστολο,Γερακη Μαρκο, Παπαδοπουλο Κωστα Και Φερφυρη Θαναση. Που ολοι επαιξαν σημαντικο ρολο στην ολη προσπαθεια... και οσα ακομη ατομα βοηθησαν με οποιο δηποτε τροπο :)
Επειτα απο 2 μηνες μαζεψα φωτογραφιες απο ολη την ομαδα και βρηκα χρονο για να μοιραστω την εμπειρια μας... :)
Καταρχας ειχαμε μια καλη παρουσιαση της προσπαθειας μας απο τον Χρησταρα που πραγματικα μας εσωσε... Επειτα ειχαμε μια καλη συμετοχη και ενα οχι κακο αποτελεσμα, ηρθαμε στη 10 θεση , κυριως λογο κακων συγκυριων.
Ο χωρος που εγιναν οι πτησεις ηταν στο Malmsheim στην πιστα δοκιμων της Mercentes, διπλα απο μας πεταγαν τα ανεμοπτερα της αερολεσχης του μαλμσχαιμ στον γρασιδενιο αεροδιαδρομο τους... και ο «διαδρομος» μας ηταν προσανατολισμενος βορα-δυση .
Στη δοκιμαστικη πτηση γυρω στις 10:00 σηκωσαμε 2 κιλα και πηγε υπεροχα ο αερας ηταν νοτιοδυτικος 1-2 μποφορ , ηταν και η «αναγνωριση» του χωρου , επειτα στον πρωτο γυρο κατα τις 11 απογειωθηκαμε στα 20 μετρα με 4 κιλα και με μια λιγο «βαρια» προσγειωση ολοκληρωσαμε την πτηση.
Επειτα κατα τις 17:30 πεταξαμε στον δευτερο γυρο με 6 κιλα. Ο αερας δυτικος 1 μποφορ, Το αεροσκαφος απο γειωθηκε με ευκολια στα 50 μετρα , τι στιγμη της απογειωσεις ο αερας γυρναει σε βορα και ξαφνικα τον εχω ουριο, ετσι τραβηξα up και πηρα λιγο υψος για παν ενδεχομενο, και εκει απλα τυφλωθηκα απο τον ηλιο για τα επομενα 5 δευτερα πεταγα με τα ματια του χρηστου δεξια , αριστερα αριστερα, δεξια, και καπου εκει ανοιξε ο πρωτος κρατηρας :P η ατρακτος υπεστει ζημια σημαντικη ομως ηταν ετοιμη μεχρι τις 19:00 οπου και εληξαν οι πτησεις. Ακολουθησαν μπυρα και λουκανικα και επιστροφη στο ξενοδοχειο.
Την επομενη και αφου εχουμε ελεγξει την ατρακτο ( οχι οσο επρεπε) ετοιμαζομαστε για την πτηση του 3ου γυρου ο αερας 2-3 μποφορ και νοτιοδυτικος. Εκει με 5,5 κιλα κανουμε μια ζορισμενη απογειωση στα 55-57 μετρα με εναν περιεργο ηχο απο το μοτερ, Ειχε ξεκολισει η βαση απο την χθεσινη πτηση και ετσι με τις τασεις κατα την λειτουργια ειχε κραδασμους που εκοβαν ισχυ, επειτα αντι να ακυρωσω(γιατι μαλλον ηταν ο τελευταιος γυρος) ξεκινησα να στριψω δεξια οπου και ειχα τον αερα απο αριστερα και ουριο πλεων, εκει ξεφουσκωσε το φτερο και εχασα υψος και καπου διπλα στον χθεσινο κρατηρα ανοιξε νεος ... :D Εκει λοιπον τα μαζεψαμε αλλη μια φορα και γυρισαμε στη τεντα μας, οπου ξεπακεταραμε την παλια ατρακτο, λιγο ποιο βαρια αλλα και τελεφταια μας λυση, και της μεταφεραμε τα παντα απο την πλεων κατεστραμενη ατρακτο, ετοιμαζαμε μεχρι τις 12:00 επειτα λογο του οτι υπηρχαν και αλλες πτωσεις κτλ, ο τριτος γυρος τελιωσε γρηγορα και ξεκινησαμε και 4 γυρο... Με ετοιμο αεροπλανο και ελεγμενο πληρως και ετοιμοι να σηκωσουμε 6,5 κιλα περιμεναμε την σειρα μας μεχρι τις 14:00 αλλα καπου εκει ξεκινησε το μπουρινι που περιμεναμε να αρχισει... και τα μαζεψαμε ολοι , εμεις ειχαμε τελιωσει το μαζεμα μεσα σε 5 λεπτα και αφου φορτωσαμε στο πουλμαν τα πραγματα ,επικρατησε ενα χαος για κανα μισαωρο να μαζευουμε οτι βρισκουμε και οπως μπορουμε σαν μια ομαδα ολοι... επειτα «στιβαχτηκαμε» οπως οπως σε οτι ειχε ροδες χαχαχα και γυρισαμε πισω στη στουτγκαρδη, οπου και ετοιμαστηκαμε για την τελετη ληξης. Ηταν πολυ ωραια εμπειρια. Και ευχαριστω τα μελη της ομαδας Αμπατη Χρηστο,Αναγνωστου Αρη, Μαχερα Κωστα, Μ*****ικακη θανο, Τσαγκαρλιωτη Γιαννη και τον Κυριο Βουτσινα .
Επειτα τους κυριους Γαδετσακη Αποστολο,Γερακη Μαρκο, Παπαδοπουλο Κωστα Και Φερφυρη Θαναση. Που ολοι επαιξαν σημαντικο ρολο στην ολη προσπαθεια... και οσα ακομη ατομα βοηθησαν με οποιο δηποτε τροπο :)
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Παρ Απρ 11, 2008 12:50 pm
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Μερικες Φωτο... :)
- Συνημμένα
-
- accDSC02170.jpg (50.91 KiB) Προβλήθηκε 102 φορές
-
- accL1020917.JPG (71.75 KiB) Προβλήθηκε 102 φορές
-
- accL1020846.JPG (63.65 KiB) Προβλήθηκε 102 φορές
-
- accDSC02080.JPG (93.28 KiB) Προβλήθηκε 102 φορές
-
- accDSC01104.jpg (48.36 KiB) Προβλήθηκε 102 φορές
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Γερακης Γιωργος έγραψε: ↑Μερικες Φωτο... :)
Βάλε και κοντινές φωτό του ά/φους να το δούμε, και να καταλάβουμε καλύτερα τι φτιάξατε.
Στο facebook, οι φίλοι σου έχουν βάλει πιό μεγάλη ποικιλία_Β_Ο_P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2011 1:49 am
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Καλησπερα!
Ειμαι στην ευχάριστη θεση να σας ανακοινώσω οτι ξεκινηνανε οι προετοιμασίες για το AIR CARGO CHALLENGE 2013 που γινει στην χωρα των νικητων του AIR CARGO CHALLENGE 2011(ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ) Θα συμμετάσχουμε ενεργα εγω, ο Γερακης και ο Γαδετσακης στην ομαδα του ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ.
Προς το παρον αναμενουμε τους κανονισμους και συντονιζουμε την ομαδα.
Ελπιζω οτι θα αντιπροσωπεύσουμε αξιοπρεπώς την χωρα μας.
Ευχαριστουμε.
Ειμαι στην ευχάριστη θεση να σας ανακοινώσω οτι ξεκινηνανε οι προετοιμασίες για το AIR CARGO CHALLENGE 2013 που γινει στην χωρα των νικητων του AIR CARGO CHALLENGE 2011(ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ) Θα συμμετάσχουμε ενεργα εγω, ο Γερακης και ο Γαδετσακης στην ομαδα του ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ.
Προς το παρον αναμενουμε τους κανονισμους και συντονιζουμε την ομαδα.
Ελπιζω οτι θα αντιπροσωπεύσουμε αξιοπρεπώς την χωρα μας.
Ευχαριστουμε.
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Παρ Απρ 11, 2008 12:50 pm
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
D.corsair Αν ψαξεις "Hermes" -Air Cargo Challenge στο face θα βρεις μια σελιδα που εχει μεσα και τα Video απο το youtube και φωτο απο την κατασκευη το ταξιδι κτλ... Αντε Καλη επιτυχια να χουμε :)
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Τι άνοιγμα φτερων έχει το σκάφος;
Ποιες είναι οι προδιαγραφές που πρέπει να τηρηθούν;
Ποιες είναι οι προδιαγραφές που πρέπει να τηρηθούν;
Απάντηση: Αεροσκαφος Ερμης Euroavia-NTUA
Καλησπέρα παιδιά.
Είμαι πολύ ευτυχής και Περήφανος που θα συμμετέχω αυτή τη φορά και εγώ ενεργά. Φίλε Mogolos, αυτή την στιγμή δέν μπορούμε να πούμε ή να ανακοινώσουμε πολλά, μιάς και περιμένουμε τους Πορτογάλους να ανακοινώσουν τους Κανονισμούς στα μέσα Οκτώβρη!
Μπορεί να αλλάξουν πολλά στάνταρ των περασμένων κανονισμών, οπότε περιμένουμε για να δούμε πώς θα σχεδιαστεί το αεροπλάνο, με τί προδιαγραφές...
Σας Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνετε να εκπροσωπήσω την Γαλανόλευκη.
Με Τιμή,
Απόστολος
Είμαι πολύ ευτυχής και Περήφανος που θα συμμετέχω αυτή τη φορά και εγώ ενεργά. Φίλε Mogolos, αυτή την στιγμή δέν μπορούμε να πούμε ή να ανακοινώσουμε πολλά, μιάς και περιμένουμε τους Πορτογάλους να ανακοινώσουν τους Κανονισμούς στα μέσα Οκτώβρη!
Μπορεί να αλλάξουν πολλά στάνταρ των περασμένων κανονισμών, οπότε περιμένουμε για να δούμε πώς θα σχεδιαστεί το αεροπλάνο, με τί προδιαγραφές...
Σας Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνετε να εκπροσωπήσω την Γαλανόλευκη.
Με Τιμή,
Απόστολος