Futaba 6EX 2.4 GHZ
Futaba 6EX 2.4 GHZ
καλημέρα σε όλους τους φίλους συνχομπίστες, έχω την παρακάτω Τ/Κ Futaba 6EX 2.4 GHZ κι έχει ένα κουμπάκι που λέει throttle cut, αυτό σε τί χρησιμεύει και πώς λειτουργεί??? Επίσης έχει 2 λειτουργίες fail safe μία για μπαταρία και μία για το γκάζι μήπως ξέρει κανείς να μου απαντήσει πώς μπορώ να τις βάλω σε λειτουργία??? Και κάτι ακόμη για να μην σας κουράζω συνδέεται με Η/Υ???? Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας μου εξηγήσει ευχαριστώ εκ των προτέρων
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Το TC ειναι για να "κοβεις" το μοτερ, ειτε σε εληκόπτερο ειτε σε αεροπλάνο.
Τα αλλα δεν τα ξερω μιας και δεν εχω futaba. Αλλα καποιος θα σου δώσει τις υπόλοιπες απαντήσεις που ζητάς...
ps: Ξερεις υπάρχουν και manual _Β_Ο:p
Τα αλλα δεν τα ξερω μιας και δεν εχω futaba. Αλλα καποιος θα σου δώσει τις υπόλοιπες απαντήσεις που ζητάς...
ps: Ξερεις υπάρχουν και manual _Β_Ο:p
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Mogolos έγραψε: ↑Το TC ειναι για να "κοβεις" το μοτερ, ειτε σε εληκόπτερο ειτε σε αεροπλάνο.
Τα αλλα δεν τα ξερω μιας και δεν εχω futaba. Αλλα καποιος θα σου δώσει τις υπόλοιπες απαντήσεις που ζητάς...
ps: Ξερεις υπάρχουν και manual _Β_Ο:p
Φίλε μου έχεις δίκιο για τα manual αλλά δεν μπόρεσα να βρώ κάτι που να λέει πώς να ρυθμίσω το tc γι'αυτό και ρωτάω εδώ
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Στην εξάρα το rate του TC δεν έχει κάποια ρύθμιση. Απλά πατώντας το μαύρο κουμπάκι σου κλείνει λίγο το γκάζι ώστε, αν είσαι στο ραλαντί, η μηχανή να σβήσει.
Για τα δύο fail safe τώρα. Μόνο στο γκάζι επενεργεί το fail safe στους εξάρηδες και εφτάρηδες δέκτες. Για το fail safe απώλειας σήματος, απλά θα μπεις στο μενού, θα το ενεργοποιήσεις (βλέπε μάνιουαλ) και θα ρυθμίσεις και το επί τοις εκατό του γκαζιού σε σχέση με το φουλ όπου θα πάει το γκάζι αν χάσει ο δέκτης το σήμα. Το battery fail safe τώρα, δεν παίρνει κάποια ρύθμιση. Απλά, ο δέκτης αυτός δεν μπορεί να λειτουργήσει κάτω από 3.5 βολτς και μόλις η τάση φτάσει για οποιοδήποτε λόγο τα 3.8 κλείνει το γκάζι για να σε προειδοποιήσει ότι η μπαταρία του δέκτη έχει στεγνώσει. Ο δέκτης όμως δεν τα έχει χάσει. Εξακολουθεί να ακούει απλά σε ειδοποιεί. Φέρνοντας το στικ του γκαζιού στην κάτω θέση και ξαναδίνοντας θα ξαναπάρει πάλι αλλά εννοείται ότι θα κοιτάξεις να προσγειωθείς άμεσα .
Φιλικά Κώστας.
Για τα δύο fail safe τώρα. Μόνο στο γκάζι επενεργεί το fail safe στους εξάρηδες και εφτάρηδες δέκτες. Για το fail safe απώλειας σήματος, απλά θα μπεις στο μενού, θα το ενεργοποιήσεις (βλέπε μάνιουαλ) και θα ρυθμίσεις και το επί τοις εκατό του γκαζιού σε σχέση με το φουλ όπου θα πάει το γκάζι αν χάσει ο δέκτης το σήμα. Το battery fail safe τώρα, δεν παίρνει κάποια ρύθμιση. Απλά, ο δέκτης αυτός δεν μπορεί να λειτουργήσει κάτω από 3.5 βολτς και μόλις η τάση φτάσει για οποιοδήποτε λόγο τα 3.8 κλείνει το γκάζι για να σε προειδοποιήσει ότι η μπαταρία του δέκτη έχει στεγνώσει. Ο δέκτης όμως δεν τα έχει χάσει. Εξακολουθεί να ακούει απλά σε ειδοποιεί. Φέρνοντας το στικ του γκαζιού στην κάτω θέση και ξαναδίνοντας θα ξαναπάρει πάλι αλλά εννοείται ότι θα κοιτάξεις να προσγειωθείς άμεσα .
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
bladeskiller έγραψε: ↑Στην εξάρα το rate του TC δεν έχει κάποια ρύθμιση. Απλά πατώντας το μαύρο κουμπάκι σου κλείνει λίγο το γκάζι ώστε, αν είσαι στο ραλαντί, η μηχανή να σβήσει.
Για τα δύο fail safe τώρα. Μόνο στο γκάζι επενεργεί το fail safe στους εξάρηδες και εφτάρηδες δέκτες. Για το fail safe απώλειας σήματος, απλά θα μπεις στο μενού, θα το ενεργοποιήσεις (βλέπε μάνιουαλ) και θα ρυθμίσεις και το επί τοις εκατό του γκαζιού σε σχέση με το φουλ όπου θα πάει το γκάζι αν χάσει ο δέκτης το σήμα. Το battery fail safe τώρα, δεν παίρνει κάποια ρύθμιση. Απλά, ο δέκτης αυτός δεν μπορεί να λειτουργήσει κάτω από 3.5 βολτς και μόλις η τάση φτάσει για οποιοδήποτε λόγο τα 3.8 κλείνει το γκάζι για να σε προειδοποιήσει ότι η μπαταρία του δέκτη έχει στεγνώσει. Ο δέκτης όμως δεν τα έχει χάσει. Εξακολουθεί να ακούει απλά σε ειδοποιεί. Φέρνοντας το στικ του γκαζιού στην κάτω θέση και ξαναδίνοντας θα ξαναπάρει πάλι αλλά εννοείται ότι θα κοιτάξεις να προσγειωθείς άμεσα .
Φιλικά Κώστας.
Φίλε Κώστα ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, ήσουν πολύ κατατοπιστικός, θα δοκιμάσω το fail safe του γκαζιού σε ένα ποσοστό και θα σου πώ
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Την ώρα που θα ρυθμίζεις το γκάζι σου(ντίζα,κινηση του σέρβο και τρύπα του καρμπυρατέρ) θα πρέπει πατώντας το τc να κλείσει η τρύπα του αέρα εντελώς.Όσο είσαι πατημένος θα πρέπει να ρυθμίσεις να είναι εντελως κλειστή μόλις το αφήσεις θα πρέπει να σε ξαναφέρει στο ρελαντί.
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Καλησπέρα φίλοι αερομοντελιστές, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ακόμη για την τ/κ που έχω (futaba 6ex 2.4) το δεξί stick της τ/κ υπάρχει τρόπος να το σκληρήνω γιατί είναι πολύ μαλακό!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Αν την ανοίξεις από πίσω αφού βγάλεις το pac με τις μπαταρίες καπου πρέπει να έχει ρυθμιστικό για το πόσο σκληρό ή μαλακό θέλεις το stick.Κάτι σε βιδάκι πρέπει να είναι
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Ροδόλφος Μπάκας έγραψε: ↑Αν την ανοίξεις από πίσω αφού βγάλεις το pac με τις μπαταρίες καπου πρέπει να έχει ρυθμιστικό για το πόσο σκληρό ή μαλακό θέλεις το stick.Κάτι σε βιδάκι πρέπει να είναι
δεν έχει τέτοια βιδάκια την άνοιξα αλλά τίποτα, ενώ μια φτηνή esky που έχω την άνοιξα κι έχει βιδάκια για ρύθμιση!!!! Μήπως μπορώ να αλλάξω ελατήρια??? Τί άλλο θα μπορούσα να κάνω???
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Δοκίμασε να δείς αν ταιριάζουν τα ελατήρια απο την Esky και κάνε τα τράμπα.
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
καλησπερα,για να μην ανοιγω νεο θεμα πιστευω μπορω να κανω μια ερωτηση εδω.εχω και εγω αυτην την τ/η, μηπως ξερει καποιος εαν μπορω με καποιο τροπο καλωδιο Υ η καποια μιξη η κατι αλλο_Β_Ο να βαλω το σβηστηρι(t.c.) σε καποιο αλλο ελευθερο καναλι?αυτο το μπουτονακι που εχει ποτε δεν με βολεψε...ευχαριστω.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Δεν γίνεται μεσα από την τηλ/ση γιατί το tc επεμβαίνει στο κανάλι και δίνει μέσω του software ένα ακόμη ποσοστό στο κανάλι (σαν να αλλάζει το travel adjustment)
Η μόνη λύση είναι να ρυθμίσεις το ρελαντί λίγο πάνω από την μέση και να το κατεβάζεις από εκεί αλλά δεν είναι ακαριαίο όπως με το κουμπί
Μία ακόμη λύση θα μπορούσε να ήταν αλλαγή της θέσης του διακόπτη με πρόσθεση νέου σε σημείο που σε βολευει αλλα αυτό σημαίνει ανοιγμα και επέμβαση στην τηλ/ση για ένα πρόβλημα που μάλλον είναι μόνο συνήθεια
Η μόνη λύση είναι να ρυθμίσεις το ρελαντί λίγο πάνω από την μέση και να το κατεβάζεις από εκεί αλλά δεν είναι ακαριαίο όπως με το κουμπί
Μία ακόμη λύση θα μπορούσε να ήταν αλλαγή της θέσης του διακόπτη με πρόσθεση νέου σε σημείο που σε βολευει αλλα αυτό σημαίνει ανοιγμα και επέμβαση στην τηλ/ση για ένα πρόβλημα που μάλλον είναι μόνο συνήθεια
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Δεν γίνεται μεσα από την τηλ/ση γιατί το tc επεμβαίνει στο κανάλι και δίνει μέσω του software ένα ακόμη ποσοστό στο κανάλι (σαν να αλλάζει το travel adjustment)
Η μόνη λύση είναι να ρυθμίσεις το ρελαντί λίγο πάνω από την μέση και να το κατεβάζεις από εκεί αλλά δεν είναι ακαριαίο όπως με το κουμπί
Μία ακόμη λύση θα μπορούσε να ήταν αλλαγή της θέσης του διακόπτη με πρόσθεση νέου σε σημείο που σε βολευει αλλα αυτό σημαίνει ανοιγμα και επέμβαση στην τηλ/ση για ένα πρόβλημα που μάλλον είναι μόνο συνήθεια
εχεις απολυτο δικιο,ξερεις η ελπιδα πεθαινει τελευταια:D ηλπιζα μπας και υπαρχει κατι...(η ιδεα για εξτρα διακοπτακι παντως δεν ειναι κακη...).Αντωνη πιστεψε με μετα απο τεσσερα χρονια χρηση της θα το ειχα συνηθισει το κουμπι :-?,ειναι αβολο.σε ευχαριστω!
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
Την είχα κι εγώ, παλιότερα, αυτήν την τηλεκατεύθυνση και δεν μπορώ να πω ότι το κουμπάκι για το σβήσιμο της μηχανής μου δημιουργούσε πρόβλημα γιατί ,στο κάτω κάτω, η χρήση του γινόταν όταν η πτήση είχε πλέον τελειώσει. Βέβαια αυτό το θέμα είναι και υποκειμενικό. Υπάρχουν πράγματα που σε κάποιους κάθονται μια χαρά ,ενώ σε άλλους δεν κάθονται με τίποτα και το ανάποδο βέβαια.
Αν πάντως θέλεις οπωσδήποτε να σβήνεις τη μηχανή από άλλο διακόπτη ,δεν χρειάζεται να ανοίξεις την τηλεκατεύθυνση και να της βάλεις χέρι ,με κίνδυνο να προκαλέσεις και καμιά ζημιά. Υπάρχει και άλλος τρόπος.
Αν το κανάλι 5 (gear) δεν χρησιμοποιείται για το συγκεκριμένο μοντέλο, θα κάνεις το εξής. Θα πας στο μενού εκεί που έχει τις προγραμματιζόμενες μίξεις. Αυτή η τηλεκετεύθυνση διαθέτει δύο προγραμματιζόμενες μίξεις (βλέπε μάνιουαλ). Θα διαλέξεις μια από τις δύο, δεν έχει σημασία ποια. Θα βάλεις λοιπόν σαν master το κανάλι 5 και σαν slave το κανάλι 3 (throttle γκάζι). Στην επιλογή του SW (επιλογή διακόπτη ενεργοποίησης της μίξης) θα βάλεις ΟΝ ώστε η μίξη να είναι πάντα ενεργή. Κατόπιν θα βάλεις 0% ποσοστό μίξης και στις δύο θέσεις του διακόπτη gear. Αυτό για να μην "χτυπήσει" το σερβό του γκαζιού όταν, μετά, ενεργοποιήσεις το δέκτη. Σημειωτέον ότι, κάνεις πρώτα όλα τα παραπάνω με το δέκτη απενεργοποιημένο.
Αφού κάνεις τα παραπάνω βήματα, ενεργοποιείς το δέκτη και φέρνεις το στικ του γκαζιού στο ραλαντί (κάτω θέση). Μετά βάζεις το διακόπτη gear ,του καναλιού 5, στη θέση που θέλεις για να σβήνει η μηχανή. Ενώ βρίσκεσαι στο μενού της μίξης και με το διακόπτη στη θέση σβηστής μηχανής, ρυθμίζεις το ποσοστό μίξης προς το θετικό ή το αρνητικό ώστε να δεις το βαρελάκι του καρμπυρατέρ να κλείνει λίγο για να σβήνει η μηχανή. Αν γυρίσεις το διακόπτη του καναλιού 5 στην άλλη θέση, θα δεις ότι το βαρελάκι επανέρχεται.
Αυτό που δεν θυμάμαι είναι, αν η ρύθμιση ποσοστού της μίξης γίνεται σε αυτήν την τηλεκατεύθυνση ανεξάρτητα στις δύο κατευθύνσεις (στις δύο θέσεις του διακόπτη) ή το ποσοστό αφορά και τις δύο. Στην πρώτη περίπτωση ισχύουν τα παραπάνω. Στη δεύτερη περίπτωση ,θα δοκιμάσεις στο μενού της μίξης, στην επιλογή SW (διακόπτης ενεργοποίησης μίξης) να βάλεις το διακότη του καναλιού 5 και η μίξη να ενεργοποιείται στη θέση του διακόπτη που θέλεις να σβήνει η μηχανή. Ετσι η μίξη θα ενεργοποιείται μόνο όταν θέλεις να σβήνεις τη μηχανή ,κλείνοντάς λ'ιγο το γκάζι από το ραλαντί, και δεν θα σου το ανεβάζει λίγο πιο πάνω από το ραλαντί όταν γυρίσεις το διακόπτη στην άλλη θέση. Αν αυτό δεν πιάσει ,ξαναβάζεις για διακόπτη μίξης το ΟΝ και απλά ρυθμίζεις τα ΕΡΑ του γκαζιού καθώς και το ραλαντί σου με το διακόπτη του καναλιού 5 στη θέση που η μηχανή λειτουργεί.
Τα παραπάνω αν δεν σε αφήσει να κάνεις μίξη το κανάλι του γκαζιού στον εαυτό του αλλιώς το πράγμα είναι πιο απλό. Βάζεις στη μίξη σαν master και slave το κανάλι του γκαζιού, μηδενίζεις αρχικά το ποσοστό μίξης, βάζεις διακόπτη ενεργοποίησης της μίξης τον διακόπτη του καναλιού 5 στη θέση που θέλεις να το σβήνεις, ενεργοποιείς το δέκτη και ρυθμίζεις το ποσοστό μίξης στη θέση διακόπτη για σβηστή μηχανή ώστε το βαρελάκι να κλείνει λίγο.
Αν πάντως θέλεις οπωσδήποτε να σβήνεις τη μηχανή από άλλο διακόπτη ,δεν χρειάζεται να ανοίξεις την τηλεκατεύθυνση και να της βάλεις χέρι ,με κίνδυνο να προκαλέσεις και καμιά ζημιά. Υπάρχει και άλλος τρόπος.
Αν το κανάλι 5 (gear) δεν χρησιμοποιείται για το συγκεκριμένο μοντέλο, θα κάνεις το εξής. Θα πας στο μενού εκεί που έχει τις προγραμματιζόμενες μίξεις. Αυτή η τηλεκετεύθυνση διαθέτει δύο προγραμματιζόμενες μίξεις (βλέπε μάνιουαλ). Θα διαλέξεις μια από τις δύο, δεν έχει σημασία ποια. Θα βάλεις λοιπόν σαν master το κανάλι 5 και σαν slave το κανάλι 3 (throttle γκάζι). Στην επιλογή του SW (επιλογή διακόπτη ενεργοποίησης της μίξης) θα βάλεις ΟΝ ώστε η μίξη να είναι πάντα ενεργή. Κατόπιν θα βάλεις 0% ποσοστό μίξης και στις δύο θέσεις του διακόπτη gear. Αυτό για να μην "χτυπήσει" το σερβό του γκαζιού όταν, μετά, ενεργοποιήσεις το δέκτη. Σημειωτέον ότι, κάνεις πρώτα όλα τα παραπάνω με το δέκτη απενεργοποιημένο.
Αφού κάνεις τα παραπάνω βήματα, ενεργοποιείς το δέκτη και φέρνεις το στικ του γκαζιού στο ραλαντί (κάτω θέση). Μετά βάζεις το διακόπτη gear ,του καναλιού 5, στη θέση που θέλεις για να σβήνει η μηχανή. Ενώ βρίσκεσαι στο μενού της μίξης και με το διακόπτη στη θέση σβηστής μηχανής, ρυθμίζεις το ποσοστό μίξης προς το θετικό ή το αρνητικό ώστε να δεις το βαρελάκι του καρμπυρατέρ να κλείνει λίγο για να σβήνει η μηχανή. Αν γυρίσεις το διακόπτη του καναλιού 5 στην άλλη θέση, θα δεις ότι το βαρελάκι επανέρχεται.
Αυτό που δεν θυμάμαι είναι, αν η ρύθμιση ποσοστού της μίξης γίνεται σε αυτήν την τηλεκατεύθυνση ανεξάρτητα στις δύο κατευθύνσεις (στις δύο θέσεις του διακόπτη) ή το ποσοστό αφορά και τις δύο. Στην πρώτη περίπτωση ισχύουν τα παραπάνω. Στη δεύτερη περίπτωση ,θα δοκιμάσεις στο μενού της μίξης, στην επιλογή SW (διακόπτης ενεργοποίησης μίξης) να βάλεις το διακότη του καναλιού 5 και η μίξη να ενεργοποιείται στη θέση του διακόπτη που θέλεις να σβήνει η μηχανή. Ετσι η μίξη θα ενεργοποιείται μόνο όταν θέλεις να σβήνεις τη μηχανή ,κλείνοντάς λ'ιγο το γκάζι από το ραλαντί, και δεν θα σου το ανεβάζει λίγο πιο πάνω από το ραλαντί όταν γυρίσεις το διακόπτη στην άλλη θέση. Αν αυτό δεν πιάσει ,ξαναβάζεις για διακόπτη μίξης το ΟΝ και απλά ρυθμίζεις τα ΕΡΑ του γκαζιού καθώς και το ραλαντί σου με το διακόπτη του καναλιού 5 στη θέση που η μηχανή λειτουργεί.
Τα παραπάνω αν δεν σε αφήσει να κάνεις μίξη το κανάλι του γκαζιού στον εαυτό του αλλιώς το πράγμα είναι πιο απλό. Βάζεις στη μίξη σαν master και slave το κανάλι του γκαζιού, μηδενίζεις αρχικά το ποσοστό μίξης, βάζεις διακόπτη ενεργοποίησης της μίξης τον διακόπτη του καναλιού 5 στη θέση που θέλεις να το σβήνεις, ενεργοποιείς το δέκτη και ρυθμίζεις το ποσοστό μίξης στη θέση διακόπτη για σβηστή μηχανή ώστε το βαρελάκι να κλείνει λίγο.
Απάντηση: Futaba 6EX 2.4 GHZ
bladeskiller έγραψε: ↑Την είχα κι εγώ, παλιότερα, αυτήν την τηλεκατεύθυνση και δεν μπορώ να πω ότι το κουμπάκι για το σβήσιμο της μηχανής μου δημιουργούσε πρόβλημα γιατί ,στο κάτω κάτω, η χρήση του γινόταν όταν η πτήση είχε πλέον τελειώσει. Βέβαια αυτό το θέμα είναι και υποκειμενικό. Υπάρχουν πράγματα που σε κάποιους κάθονται μια χαρά ,ενώ σε άλλους δεν κάθονται με τίποτα και το ανάποδο βέβαια.
Αν πάντως θέλεις οπωσδήποτε να σβήνεις τη μηχανή από άλλο διακόπτη ,δεν χρειάζεται να ανοίξεις την τηλεκατεύθυνση και να της βάλεις χέρι ,με κίνδυνο να προκαλέσεις και καμιά ζημιά. Υπάρχει και άλλος τρόπος.
Αν το κανάλι 5 (gear) δεν χρησιμοποιείται για το συγκεκριμένο μοντέλο, θα κάνεις το εξής. Θα πας στο μενού εκεί που έχει τις προγραμματιζόμενες μίξεις. Αυτή η τηλεκετεύθυνση διαθέτει δύο προγραμματιζόμενες μίξεις (βλέπε μάνιουαλ). Θα διαλέξεις μια από τις δύο, δεν έχει σημασία ποια. Θα βάλεις λοιπόν σαν master το κανάλι 5 και σαν slave το κανάλι 3 (throttle γκάζι). Στην επιλογή του SW (επιλογή διακόπτη ενεργοποίησης της μίξης) θα βάλεις ΟΝ ώστε η μίξη να είναι πάντα ενεργή. Κατόπιν θα βάλεις 0% ποσοστό μίξης και στις δύο θέσεις του διακόπτη gear. Αυτό για να μην "χτυπήσει" το σερβό του γκαζιού όταν, μετά, ενεργοποιήσεις το δέκτη. Σημειωτέον ότι, κάνεις πρώτα όλα τα παραπάνω με το δέκτη απενεργοποιημένο.
Αφού κάνεις τα παραπάνω βήματα, ενεργοποιείς το δέκτη και φέρνεις το στικ του γκαζιού στο ραλαντί (κάτω θέση). Μετά βάζεις το διακόπτη gear ,του καναλιού 5, στη θέση που θέλεις για να σβήνει η μηχανή. Ενώ βρίσκεσαι στο μενού της μίξης και με το διακόπτη στη θέση σβηστής μηχανής, ρυθμίζεις το ποσοστό μίξης προς το θετικό ή το αρνητικό ώστε να δεις το βαρελάκι του καρμπυρατέρ να κλείνει λίγο για να σβήνει η μηχανή. Αν γυρίσεις το διακόπτη του καναλιού 5 στην άλλη θέση, θα δεις ότι το βαρελάκι επανέρχεται.
Αυτό που δεν θυμάμαι είναι, αν η ρύθμιση ποσοστού της μίξης γίνεται σε αυτήν την τηλεκατεύθυνση ανεξάρτητα στις δύο κατευθύνσεις (στις δύο θέσεις του διακόπτη) ή το ποσοστό αφορά και τις δύο. Στην πρώτη περίπτωση ισχύουν τα παραπάνω. Στη δεύτερη περίπτωση ,θα δοκιμάσεις στο μενού της μίξης, στην επιλογή SW (διακόπτης ενεργοποίησης μίξης) να βάλεις το διακότη του καναλιού 5 και η μίξη να ενεργοποιείται στη θέση του διακόπτη που θέλεις να σβήνει η μηχανή. Ετσι η μίξη θα ενεργοποιείται μόνο όταν θέλεις να σβήνεις τη μηχανή ,κλείνοντάς λ'ιγο το γκάζι από το ραλαντί, και δεν θα σου το ανεβάζει λίγο πιο πάνω από το ραλαντί όταν γυρίσεις το διακόπτη στην άλλη θέση. Αν αυτό δεν πιάσει ,ξαναβάζεις για διακόπτη μίξης το ΟΝ και απλά ρυθμίζεις τα ΕΡΑ του γκαζιού καθώς και το ραλαντί σου με το διακόπτη του καναλιού 5 στη θέση που η μηχανή λειτουργεί.
Τα παραπάνω αν δεν σε αφήσει να κάνεις μίξη το κανάλι του γκαζιού στον εαυτό του αλλιώς το πράγμα είναι πιο απλό. Βάζεις στη μίξη σαν master και slave το κανάλι του γκαζιού, μηδενίζεις αρχικά το ποσοστό μίξης, βάζεις διακόπτη ενεργοποίησης της μίξης τον διακόπτη του καναλιού 5 στη θέση που θέλεις να το σβήνεις, ενεργοποιείς το δέκτη και ρυθμίζεις το ποσοστό μίξης στη θέση διακόπτη για σβηστή μηχανή ώστε το βαρελάκι να κλείνει λίγο.
αυτα και αν ειναι σουπερ μοντελιστικα νεα(για εμενα) ^%^.το βραδυ οι δοκιμες,θα σας ενημερωσω για το αποτελεσμα...ευχαριστω πολυ για την βοηθεια!