Floatplane accident

Απάντηση
Air Walker
Δημοσιεύσεις: 215
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 5:20 pm

Floatplane accident

Δημοσίευση από Air Walker »

Υδροπλάνο σε μία άτσαλη προσθαλάσσωση.
http://www.youtube.com/watch?v=gQ5D0Qa0PBk&feature=related
takis giann
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Δευ Δεκ 06, 2010 12:27 pm

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσίευση από takis giann »

τι να έφταιξε
το κοιταξα 10 φορες το video, toο much high speed? η ατσαλη προσγειωση.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσίευση από Mogolos »

O αριστερος πλωτήρας δεν ειχε πάτο. Φαινεται στο τελος που η κάμερα το πέρνει από κοντά.

Πρέπει να ηταν τεστ. Δεν μπορει να ειχαν στησει τοοοοσες καμερες για πλάκα!!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

οι πολλές κάμερες είναι γιατί τo ατύχημα έγινε κατα την διαρκεια γυρισμάτων ταινίας όπου οι κάμερες τραβούσαν το υδροπλάνο Αυτό που πρόσεξα είναι οτι με το που ακουμπά τραβά όλο το rudder
Λυκουργος
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:37 am
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσίευση από Λυκουργος »

καλημέρα και από εμενα....θα συμφωνήσω εν μέρει με τον Αντώνη, και λέω εν μέρει διότι σε όλη την διάρκεια της προσέγγισης έρχεται με αριστερό rudder !@/-=}{{
Λυκουργος
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:37 am
Τοποθεσία: Νέα Μάκρη

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσίευση από Λυκουργος »

ας μην ξεχνάμε ότι οι πλωτήρες έχουνε πηδάλια που λειτουργούν παράλληλα με το rudder
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Floatplane accident

Δημοσίευση από King Kostas »

Το πηδάλιο του πλωτήρα είναι σπαστό και μαζεύει πάνω μόλις το rudder γίνει effective μετά τα 35miles taxing speed, διότι διαφορετικά θα έσπαγε σε κάθε προσγείωση.


Το αεροπλάνο είναι ένα πολύ καλό DHC-2 Beaver…. http://www.xdh.ca/DHC_Aircraft/DHC-2/dhc-2.html


Νομίζω ότι έγινε μια σειρά πολλών ατσούμπαλων χειρισμών για τις ανάγκες του γυρίσματος.

1. Όταν δεν υπάρχει καθόλου κυματισμός, ειδικά σε λίμνη, το χαρμάνι είναι σκούρο, μιας και είναι σα να προσνηώνεσαι πάνω σε καθρέφτη. Οπότε αν δεν έχεις συνεχή επαφή με τα ρολόγια ύψους (με την προϋπόθεση ότι γνωρίζεις και σε τι level είναι η λίμνη) και καθόδου, τα πράματα μπορούν να πάρουν άσχημη τροπή. Συνήθως όμως σε αυτές τις περιπτώσεις, το ρολόι καθόδου είναι ο καλύτερος φίλος του πιλότου.
2. Ο πλωτήρας νούμερο 1 έσκασε μέσα στο νερό, αντί να πλανάρει, ένδειξη του steep descent rate και φυσικά αποτέλεσμα της κακής εκτίμησης που αφορά στην κατάσταση που βρισκόταν η λίμνη που προφανώς προκάλεσε την όποια σύγχυση στο χειριστή.
3. Είναι εμφανές ότι ο βαθμός καθόδου είναι μεγάλος. Εδώ βλέπουμε πως πρέπει να γίνεται η προσέγγιση και προσνήωση,…κοινός βιλούδου….http://www.youtube.com/watch?v=Cq4k2WsxTIg&feature=player_embedded#
! …Οπότε μπορούμε να καταλάβουμε πόσο αργά είναι ικανό να πετάξει ένα beaverάκι…..αυτός και ο λόγος που τα απλά beaver τα λένε και Bush Planes….μη ξεχνάμε ότι το αεροπλάνο αυτό με βάση το performance που έχει stallάρει πολύ προοδευτικά, ακόμα και με φορτίο κοντά στο Max Take Of Mass (σχεδόν 5000lb) έχει stall speed στα 60miles….οπότε και με μια 75άρα να πιάσεις είσαι ΟΚ. Ο Πιλότος εδώ βέβαια έχει πιάσει με τουλάχιστον 90+miles.
4. Ενδεχομένως (εάν και εφόσον υπήρχε σαν Mod στο αεροσκάφος) ο πιλότος να γύρισε απότομα σε feather και ίσως και ελάχιστα reverse…και ίσως εκεί να οφείλεται το high yaw rate που έχει το αεροπλάνο κατά την προσνήωση του
5. Αν προσέξετε, ο πιλότος κατέβασε τα flaps όταν πλέον ήταν σχεδόν σε decision height….και αυτό του μπαλονάρησε την ουρά. Γι αυτό και έπιασε πρώτα το εμπρός hall του πλωτήρα και μπήκε μέσα στο νερό.

Οι rudderιές είναι μάταια προσπάθεια μπας και φρενάρει…..δύσκολο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Video - Φωτογραφίες & Ευτράπελα”