Sebart Sukhoi 140 SU-29

3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από 3DJunk »

Γαβανάς Χάρης έγραψε: Καλό φαίνεται το καινούργιο σου πατσαβουράκι

Αντε βρε καλές πτήσεις

Με ανεμοπτερικούς χαιρετισμούς Χάρης


Γεια σου φιλε ανεμοπορε...'!'!'

Ηξερες οτι το συγκεκριμενο "αεροσκαφος"....:p ειναι οτι πρεπει για thermal =B=soaring?

Best regards,
XIGRIS C2 !@/-=}{{
Ανδρεας
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 7:34 pm

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από Ανδρεας »

Νικο καλησπερα
....πες μου λιγακι αν το SU-29 εχει τουνελ για συντονισμενη ...και αν οχι ειναι ευκολο να κανω;
Εχω μια 160 MVVS+tuned pipe.. ορφανη ...και μου φαινεται αρκετα ελαφρυ το πακετο ...
Pit995
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:34 pm

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από Pit995 »

Φίλε μου 3DJUNK θα ήθελα να σε ρωτήσω απο που προμηθεύτηκες το SEBART SUKHOI 140;
Το ψάχνω στην Ελλάδα και δε μπορώ να το Βρώ. Βρίσκω στο Βόλο το 50 όχι το 140!
Ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων!!
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από 3DJunk »

Φιλοι συγνωμη για την καθυστερημενη απαντηση.

Το μοντελο εχει τουνελ, κι εγω κατεληξα να χρησιμοποιησω Hatori pipe με τη ΥS.

To εφερα απο Γερμανια - Lorenz.

Χαιρετισμους,
Νικος
mike 3d
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 21, 2009 12:57 am

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από mike 3d »

Μια ερώτηση θέλω να κάνω: το αεροπλάνο στο manual του sebart δίνει πως γίνετε η μετατροπή από ηλεκτρικό σε glow με κάποια κομμάτια ξύλου που μπαίνουν στον καθρέφτη και στο τούνελ. Η ερώτηση είναι: τα κομμάτια αυτά υπάρχουν μέσα στο ΚΙΤ η τα αγοράζεις extra?
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από 3DJunk »

Γεια χαρα,

Ναι τα κομματια υπαρχουν μεσα στο κιτ.

Το μοντελο ειναι ετοιμο σχεδον, εξεταζεται το ενδεχομενο χρησης κινητηρα gas αντι για YS-160DZ.

H Μintor/3M προσφατα εβγαλε ενα νεο κινητηρα στα 37cc gas παναλαφρο. Το μοντελο με αυτο τον κινητηρα βγαινει 4.850γρ.
Συνημμένα
37big01.jpg
37big01.jpg (95.37 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από 3DJunk »

3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από 3DJunk »

Glow Setup YS vs Electric....:D

http://www.youtube.com/watch?v=zcW9AViwRCA
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από yankos »

Να υποθέσω ότι θεωρείς το ηλεκτρικό setup καλύτερο ή όχι;
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Sebart Sukhoi 140 SU-29

Δημοσίευση από 3DJunk »

yankos έγραψε: Να υποθέσω ότι θεωρείς το ηλεκτρικό setup καλύτερο ή όχι;


Καλησπερα,

Νομιζω πως υπαρχουν υπερ και κατα. Με το glow μπορεις να πεταξεις αρκετα γρηγορα ετσι ωστε να υπαρχουν εναλλαγες της ταχυτητας κατα την πτηση, κατι που μου αρεσει ιδιαιτερα. Επισης με τη YS ειδικα εχεις σταθερη ισχυ και τροφοδοσια καθ'ολη τη διαρκεια της πτησης. Τελος, τα snap roll ειναι πιο βιαια και εντυπωσιακα. Με το glow ειχα διαρκεια γυρω στα 9.5 λεπτα.

Με το ηλεκτρικο ολα συμβαινουν αργα και νωχελικα ολα ειναι ομως smooth και αρκετα προβλεψιμα. Αν προσπαθησεις να πεταξεις γρηγορα μαλλον θα χαλασεις τις μπαταριες σου και θα εχεις μικρη διαρκεια, ειδικα στα 6S. Δεν εχεις σταθερη αποδοση καθ'ολη τη διαρκετα της πτησης και ουτε σταθερο Throttle curve. Με το ηλεκτρικο εχω διαρκεια γυρω στα 6.5 λεπτα και η διαχειριση στο γκαζι ειναι το παν για να μην υπαρχουν προβληματα με τις μπαταριες.

Με απνοια ηλεκτρικο...με αερα glow...:)

Νικος
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γιγάντια Αερομοντέλα ”