Πρόβλημα γυροσκόπιου ? (μηπως να ελεγχαμε πρωτα την ισσοροπια...)

Απάντηση
ubhae
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευ Μάιος 16, 2011 1:56 pm

Πρόβλημα γυροσκόπιου ? (μηπως να ελεγχαμε πρωτα την ισσοροπια...)

Δημοσίευση από ubhae »

Μεγαλη προσοχη στο balancing της κεφαλης.
Προσοχη στο blade balancing (να ζυγιζουν το ιδιο βρηκα διαφορες ακομα και σε σφραγισμενο ζευγαρι της ταξης του γραμμαριου, χρειαστηκε να βγω να αγορασω ζυγαρια κοκαίνης για να βγαλω ακρη... αντε να πεισω τη γυναικα μου που ειναι αστυνομος τωρα οτι τη χρειαζομαι για δουλεια. *SAR*Προσοχη στο blade tracking, να μην ειναι η μια λεπιδα πιο ανυψωμενη απο την αλλη σε χαμηλες-μετριες-και ψηλες rpm.
Και τελος προσοχη στο flybar να ειναι κι αυτο ισσοροπημενο, η αποσταση μεταξυ βαρυδιο paddle και του ring που το σταθεροποιει μπορει να ειναι ιδια αριστερα και δεξια αλλα στο ενα paddle μετρησα 12 στροφες για να ξεβιδωσει και στο αλλο 16.
Με το ματι μπορει να δειχνουν ιδια αλλα δεν ειναι και το digital caliper δε φτανει για να κανεις δουλεια.
Εγω εφτασα σε σημειο να ξυλωσω το gyro και να δοκιμασω να ξανασεταρω ενα διαφορετικο απο το 0 και παλι ειχα drift.
Χωρις τρακαρισμα αμα κλεισετε πολες ωρες πτησης (30 κυκλους μπαταριας περιπου) καντε μια προσεκτικη επιθεωρηση μην την πατησετε σαν εμενα.
Εφτασα σε σημειο να βλαστημησω κι ειναι κριμα.
Εχουμε υπομονη φτανει να βρισκεις την ακρη, αλλα αμα εχεις φαει 2 μερες για να πετυχεις «hands free hover» και δε σου καθεται ,καλο ειναι να ξεκινησεις να κοιτας αλλα πραματα.
Ειδικα αν εχεις φτιαξει το heli του κολλητου σε 10 λεπτα κι εχεις φαει 2μερες μεχρι να ρυθμισεις ποσοστα avcs με τεχνικη trial and error στο δικο σου ε...ποσο να αντεξεις.
Δε ξερω αν εχετε περασει απο αυτο το σημειο αλλα δεν εχει καθολου γελιο....
Αν υπαρχει κανενας πιο γρηγορος τροπος για να ρυθμισεις gyro (για ισσοροπημενο heli μιλαμε... αφηστε το σημερινο ηταν κακια στιγμη) ας βγει καποιος να το μοιραστει κυριοι συναδελφοι πιλοτοι γιατι ειναι κριμα τοσες ωρες χαμενες
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά ελικόπτερα”