Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

RedCharly
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 11:21 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από RedCharly »

και μετα απο πολυ καιρο και αφου περασε το καλοκαιρι είμαι σχεδον ετοιμος για την παρθενικη του. Αυτο που μου μενει ειναι να κανω την εξοδο της εξατμισης του κινητηρα μου απο το cowl.
Ο κινητηρας ειναι ενας 4χρονος saito 100 και κοιτωντας πως μπορω να βγαλω την εξατμιση ειδα (και καποιος μου το σφυριξε) την flexible εξατμιση της saito. ξερει κανενας τιποτα για αυτη; φαινεται καλη λυση και μπορείς να την βγαλεις απο οπου θες.
Πληροφοριες το παρακατω link
http://saito-engines.info/mufflers.html
κσι οποι γνωση πολυτιμη.

Σπυρος
nasa
Δημοσιεύσεις: 1052
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 9:17 am
Τοποθεσία: Marathonas

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από nasa »

...Σπύρο...αν δεν με απατά η μνήμη μου...ο Saito FA100 μαζί με την εξάτμιση χωράνε άνετα (σε θέση 'inverted' 8 o' clock)μέσα στο cowl του Hellcat H9...το μόνο που χρειάζεται είναι μία καμπύλη (silicone exhaust deflector) για να οδηγεί έξω τα καυσαέρια...δεν θα χρειαστείς τίποτα παραπάνω...

PS:...μην ξεχάσεις το σωστό ζύγισμα του Hellcat στο 1/4 της χορδής...
η ταν, η, τα πετάν...
RedCharly
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 11:21 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από RedCharly »

Εχεις απολυτο δικιο χωρανε μια χαρα. Αυτο ομως που θελω ειναι να βγαλω ενα ικανο μηκος της την εξοδο της εξω απο το cowl. Για αυτο κοιταζα το flexible muffler.
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από palafdim »

Σπύρο, για την εξάτμιση της Saito υπάρχει και γωνία 90 μοιρών οπότε τη βγάζεις από κάτω. Αν θες να βγαίνει περισσότερο μπορείς να βάλεις προέκταση σιλικόνης. Όσο για το flexible έχει 2 ειδών. ΠΡΟΣΟΧΗ.....Πρέπει να βρεις εκείνο με pressure tap για το λαστιχάκι των καυσίμων, γιατί έχει και χωρίς οπότε θα έχεις πρόβλημα στη τροφοδοσία.

http://www.myhelis.com/EXHAUST-TUBE-65-deg.-10mm-BLACK/


http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=1021


http://saito-engines.info/mufflers.html
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από palafdim »

Σπύρο, για την εξάτμιση της Saito υπάρχει και γωνία 90 μοιρών οπότε τη βγάζεις από κάτω. Αν θες να βγαίνει περισσότερο μπορείς να βάλεις προέκταση σιλικόνης. Όσο για το flexible έχει 2 ειδών. ΠΡΟΣΟΧΗ.....Πρέπει να βρεις εκείνο με pressure tap για το λαστιχάκι των καυσίμων, γιατί έχει και χωρίς οπότε θα έχεις πρόβλημα στη τροφοδοσία.

http://www.myhelis.com/EXHAUST-TUBE-65-deg.-10mm-BLACK/


http://www.diamond-models.gr/index.php?target=products&product_id=1021


http://saito-engines.info/mufflers.html
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από palafdim »

Συγγνώμη ....δε ξέρω τι έγινε και η απάντηση έφυγε 2 φορές....>:(

Υ.Γ. Το flexible έχει παραπάνω θόρυβο.....
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από palafdim »

Εδώ μπορείς να δεις Σπύρο αυτά που σου περιέγραψα...Saito 100 με αντάπτορα 90 μοιρών και προέκταση σιλικόνης στο τέλος στο cowl του Spitfire Hangar 9.
Συνημμένα
DSC00436.jpg
DSC00436.jpg (85.75 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές
DSC00434.jpg
DSC00434.jpg (91.67 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από palafdim »

Και κάτι τελευταίο να βάλεις Loctite Και να βιδώσεις καλά εκεί που σου δείχνει η φωτό...ξεβιδώνει με τους κραδασμούς...έχω χάσει ένα καζανάκι έτσι και ένα δεύτερο το γλύτωσα γιατί έμεινε στο cowl......#**
Συνημμένα
Muffler.jpg
Muffler.jpg (75.39 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Loctite που να αντέχει σε μεγάλη θερμοκρασία θα κάνει μια χαρά την δουλειά σου http://www.alevizopoulos.com/ms.pdf
RedCharly
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 11:21 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από RedCharly »

εδω βλεπω πως κατω απο το cowl εχεις ανοιξει πολυ μεγαλη τρυπα. το εχεις κανει για να εξαεριζεις το moter? σκεφτομουν μια μικρη τρυπούλα ολη κιολη.
nasa
Δημοσιεύσεις: 1052
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 9:17 am
Τοποθεσία: Marathonas

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από nasa »

...Σπύρο...σε γενικές γραμμές το θέμα είναι ότι το μοτέρ πρέπει να αερίζεται για να ψύχεται...το μέγεθος των ανοιγμάτων πρέπει να είναι τέτοιο ώστε να μπορεί να εξέρχεται αβίαστα ο όγκος, η, αν θέλεις, η μάζα του εισερχόμενου αέρα...
...δηλ. χωρίς να επεκταθούμε σε λεπτομέρειες, απο την εξίσωση συνεχείας της μάζας σε ένα ανοικτό σύστημα προκύπτει ότι : (Mass)in=(Mass)out + (dm/dt)...΄
...φρόντισε απλώς ώστε η επιφάνεια εξόδου του αέρα να είναι περίπου η ίδια με την επιφάνεια εισόδου του αέρα...τίποτα λιγότερο...τίποτα παραπάνω...
η ταν, η, τα πετάν...
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από palafdim »

Σπύρο το αεροπλάνο το έχει φτιάξει άλλος ο οποίος τελικά μου το έδωδε πριν τοο πετάξει...είχε βγάλει την εξάτμιση στο πλάι και εγώ το άλλαξα γιατί γέμιζε το αεροπλάνο λάδια, οπότε έτσι δικαιολογείται η μεγάλη τρύπα γιατί αναγκάστηκα να τη μεγαλώσω προκειμένου η εξάτμιση να βγει από κάτω. Επίσης χρησιμοποίησα glow drive που δεν είχε βάλει ο προκάτοχος οπότε και η μπροστά τρύπα ήταν μεγάλη!
Γενικά λένε ότι η πίσω τρύπα πρέπει να είναι 2 με 3 φορές μεγαλύτερη της μπροστινής για να ρέει ο αέρας προς τα έξω απρόσκοπτα, ειδάλλως στροβιλίζεται και ζεσταίνεται έτσι ο κινητήρας.
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από DjBac »

Σπύρο δώσε μεγάλη σημασία στην ψύξη του μοτέρ!
Θα σου πρότεινα τα εξής για να μην έχεις θέμα!

Βάλε dummy engine, και κόψε το κομμάτι ΜΟΝΟ που είναι μπροστά από την κεφαλή του μοτέρ! Μετά σαν έξοδο αέρα πρέπει τουλάχιστον να έχεις την 2πλάσια επιφάνεια.
Αν δεν το κάνεις δημιουργείς υψηλή πίεση στο cowl και έχεις αντίθετο αποτέλεσμα, δηλαδή εγκλωβίζεις τον ζεστό αέρα στο cowl!!
Θα πρέπει λοιπόν στην εισαγωγή να δημιουργήσεις υψηλή πίεση (βλ. αερόρευμα προπέλας) και στην έξοδο χαμηλή πίεση. Αυτό λοιπόν μπορείς να το κάνεις όπως σου είπα με τουλάχιστον 2πλάσια επιφάνεια εξαγωγής, αλλά όχι μία μεγάλη τρύπα, αλλά περισσότερες μικρές "γρίλιες".

Αν δεν βάλεις dummy engine, τότε φαντάσου τι επιφάνεια εξόδου χρειάζεσαι!!! :D :D
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Τελικά δεν αντέχω….....και αυτό ξέρω πως θα το πληρώσω ακριβά

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

+10 στην χρήση dummy engine,

και για την τέλεια ψύξη κατασκευάζουμε "χιτώνιο" (baffle)

Δες http://prme.nl/forum/viewtopic.php?t=37&sid=7a41f8bf06df37099a09a3425936bee3
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”