Θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη.
Και οσο αφορά τις ζημιές, κανετε λάθος οταν λέτε ότι τα μπάλσινα επισκευάζονται πιο ευκολα. Αντίθετα μαλιστα. Σε καθετη πτώση ενα μπάλσινο γινεται πριονίδι και το πετας, νώ ενα πολυεστερικό φτιαχνεται!!
Ξυλινο η πλαστικο
Απάντηση: Ξυλινο η πλαστικο
Ένα μπάλσινο όμως, ειδικά σε περίοδο κρίσης, μετά από κάθετη στούκα όπως λέει και ο Γιάννης είναι χρήσιμο! Ειδικά σε αυτούς που έχουν τζάκι!!!
Απάντηση: Ξυλινο η πλαστικο
Σαφώς το συγκεκριμένο ήταν κόλπο μάρκετινγκ (σε κιτ της Comet και της Guillows) πριν δεκαετίες αλλά το μότο έχει βρει πλέον έπειτα από τόσα χρόνια υποστηρικτές άτομα που προτιμούν την μπάλσα (και λοιπά ξύλα ανάλογα) έναντι κάθε άλλου υλικού.
Φυσικά το μότο πλέον δεν έχει αντίκρυσμα όπως παλιότερα σε θέμα μάρκετινγκ μιας που υπάρχουν άπειρες εταιρίες με κιτ μπάλσας, και πωλητές μπάλσας γενικά που το να λέγεται από μια εταιρία είναι δωρεάν διαφήμιση για κάθε ανταγωνιστή της.
Φυσικά όπως αναφέρθηκε σε μια καλή πτώση την μπάλσα θα την πάρεις οδοντογλυφίδες. ^%^
Και φυσικά σε πτητικά χαρακτηριστικά όλα είναι ίδια αν φυσικά τηρούνται οι κανόνες φυσικής, αεροδυναμικής κτλ.
Πάντως γούστα είναι αυτά... και εγώ παίδες προτιμάω μπάλσα (και λοιπά ξύλα) για άπειρους λόγους.
Φυσικά το μότο πλέον δεν έχει αντίκρυσμα όπως παλιότερα σε θέμα μάρκετινγκ μιας που υπάρχουν άπειρες εταιρίες με κιτ μπάλσας, και πωλητές μπάλσας γενικά που το να λέγεται από μια εταιρία είναι δωρεάν διαφήμιση για κάθε ανταγωνιστή της.
Φυσικά όπως αναφέρθηκε σε μια καλή πτώση την μπάλσα θα την πάρεις οδοντογλυφίδες. ^%^
Και φυσικά σε πτητικά χαρακτηριστικά όλα είναι ίδια αν φυσικά τηρούνται οι κανόνες φυσικής, αεροδυναμικής κτλ.
Πάντως γούστα είναι αυτά... και εγώ παίδες προτιμάω μπάλσα (και λοιπά ξύλα) για άπειρους λόγους.
Απάντηση: Ξυλινο η πλαστικο
Το "balsa flies better" βγήκε πολλά χρόνια πριν που δεν υπήρχε πρόσβαση σε "εξωτικά" υλικά.. Οπότε οι αερομοντελλιστές κατασκέυαζαν αεροπλάνα είτε από ξυλο, είτε από πλαστικό, είτε από διάφορα υλικά που έβρισκαν στο εμπόριο!! Από αυτά τα υλικά το καλύτερο είναι η μπάλσα.. Μην κοιτάμε τώρα που ο κινέζος έχει κομμάτι carbon 30Χ10 με 15, την εποξική 6 και το υαλούφασμα 2 το τετραγωνικό!!
Σε ότι αφορά την επισκευή.. Αν η στούκα είναι καλή, ότι και να έχεις, αν αποφασίσεις να το επισκευάσεις, το παλούκι θα το φας.. Αν είναι μικρή, τότε πολύ πιο έυκολα και φτηνά διαμορφώνεις, κολλάς και μονοκοτάρεις ένα κομμάτι μια ξύλινης ατράκτου, παρά μία συνθετική, αν υπολογίσεις τον τρόπο που θα δέσεις τα κομμάτια, τις ενισχύσεις που πρέπει να κάνεις εσωτερικά(αν είναι έυκολη η πρόσβαση), το στοκάρισμα και το τρίψιμο των σαφώς πιο σκληρών επιφανειών, και τελικά το βάψιμο-αστάρωμα! Επίσης σε αυτά βάζω και τις περισσότερες απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας που απαιτούν τα συνθετικά υλικά. Το να δουλέυεις με μάσκα και έξω το καταχείμωνο ή το κατακαλόκαιρο δεν είναι ότι καλύτερο...
Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι, που πιστέυω, όπως έχω διαπιστώσει μέχρι τώρα, ότι τα ξύλινα σκάφη επισκευάζονται πιο εύκολα..
Σε ότι αφορά την επισκευή.. Αν η στούκα είναι καλή, ότι και να έχεις, αν αποφασίσεις να το επισκευάσεις, το παλούκι θα το φας.. Αν είναι μικρή, τότε πολύ πιο έυκολα και φτηνά διαμορφώνεις, κολλάς και μονοκοτάρεις ένα κομμάτι μια ξύλινης ατράκτου, παρά μία συνθετική, αν υπολογίσεις τον τρόπο που θα δέσεις τα κομμάτια, τις ενισχύσεις που πρέπει να κάνεις εσωτερικά(αν είναι έυκολη η πρόσβαση), το στοκάρισμα και το τρίψιμο των σαφώς πιο σκληρών επιφανειών, και τελικά το βάψιμο-αστάρωμα! Επίσης σε αυτά βάζω και τις περισσότερες απαραίτητες δικλείδες ασφαλείας που απαιτούν τα συνθετικά υλικά. Το να δουλέυεις με μάσκα και έξω το καταχείμωνο ή το κατακαλόκαιρο δεν είναι ότι καλύτερο...
Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι, που πιστέυω, όπως έχω διαπιστώσει μέχρι τώρα, ότι τα ξύλινα σκάφη επισκευάζονται πιο εύκολα..