Λειτουργία 'Fail-Safe'
Απάντηση: Λειτουργία 'Fail-Safe'
Χαιρομαι που η ΕΟΠ ειναι ορισμος της Αεροποριας.
Μονο που δεν ειμαστε ολοι αεροποροι, ειμαστε και αερομοντελιστες, οποτε καλο θα ηταν να γραφαμε πιο κατανοητα για τους μη αεροπορους.
Μονο που δεν ειμαστε ολοι αεροποροι, ειμαστε και αερομοντελιστες, οποτε καλο θα ηταν να γραφαμε πιο κατανοητα για τους μη αεροπορους.
Απάντηση: Λειτουργία 'Fail-Safe'
orck έγραψε: ↑Χαιρομαι που η ΕΟΠ ειναι ορισμος της Αεροποριας.
Μονο που δεν ειμαστε ολοι αεροποροι, ειμαστε και αερομοντελιστες, οποτε καλο θα ηταν να γραφαμε πιο κατανοητα για τους μη αεροπορους.
.........................................................................................................
Και εγώ χαίρομαι φίλε μου, και πολύ περισσότερο που κάποιος έμαθε κάτι από εμένα.
Είναι και ερώτηση sos για την ΥΠΑ ( Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ).
Σωστή η παρατηρησή σου, συγνώμη μου ξέφυγε, βλέπεις η δύναμη της συνήθειας ( και όλο το σκεπτόμουν και την πάτησα ).
Εάν διάβαζες το κείμενο μου την αναφέρω ως ευθεία οριζοντία πτήση. Θα έπρεπε να την βάλω σε παρένθεση, δηλαδή ( Ε.Ο.Π. )
Η προσπάθεια έγινε για απλούστευση και κατανόηση πρός όλους, σίγουρα κάτι θα ξεφεύγει, όταν έχουμε να κάνουμε με δύσκολα νοήματα.
Από ότι κατάλαβα, τα υπόλοιπα τα κατάλαβες_Β_Ο εάν όχι εδώ είμαι.^hola^
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Λειτουργία 'Fail-Safe'
Ορισμένα από αυτά στα τελευταία μηνύματα είναι κατανοητά αλλά εκτός θέματος Επιπλέον έχουν μορφή προσωπικής αντιπαράθεσης και αποπροσανατολίζουν όποιον θέλει να μάθει για το failsafe το οποίο είναι κατά την άποψη μου ένα σημαντικό βοήθημα για την ασφάλεια όλων μας Ως εκ τούτου αποσύρθηκαν
Απάντηση: Λειτουργία 'Fail-Safe'
Dell Gatto Grande έγραψε: ↑
..Ρε Βασίλη(vtolias) (2f)με το να επιστρέφεις τις επιφάνειες στο νεκρό σημείο ,προκαλείς το φαινόμενο (-1-) που εξήγησες πολύ καλά πιο πάνω εσύ ο ίδιος!!....δε μπορεί να μην έχει hold η Eclipse???????:-\
Δεν έχω βρεί πουθενά, τουλάχιστον στην version που έχω.. Δεν ξέρω αν προγραμματίζεται ο δέκτης με κανένα Programmer της Hitec!!
Ο λόγος που ούτως η άλλως προτιμώ το neutral είναι γιατί θέλω το μοντέλλο να διαγραψει μία όσο το δυνατό ευθύγραμμη πορεία.. πχ Αν φάω παρεμβολή με full up,(ή πχ σε snap) και έχω hold, θα παραμείνει σε full και δεν θα μπορώ να προβλέψω πως και πού θα πάει ενώ με neutral, θα θα πάει προς τα κάπου συγκεκριμένα ^%^. Για ελικόπτερα δεν εκφέρω γνώμη γιατί δεν πετάω!! Επίσης αν πέταγα scale (prop ή jet)πολύ πιθανό να προτιμούσα το hold αφού εκεί δεν θα είχα τρελλές κινήσεις στα πηδάια, ώστε να αρχίσει μία extreme πορεία!
-
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm
Απάντηση: Λειτουργία 'Fail-Safe'
Εγω πιστευω οτι για να αποφασίσεις πως θα σεταρεις τα fail-safe πρέπει να έχεις στατιστικά στοιχεία. Τι θέλω να πω: σίγουρα οι περισσότεροι δεν πετάμε συχνά σε πολλα μέρη, αλλα έχουμε ενα στο οποίο συχναζουμε. Έτσι λοιπον ίσως σε αυτη την περίπτωση ειναι ευκολότερο, αφου ξέρουμε το χώρο και συνήθως σε ποια σημεια του μπορει να παρουσιαστεί πρόβλημα (συνεπώς και σε ποια φάση μπορει να βρίσκεται το μοντέλο μας σε αυτο το σημείο) να κάνουμε τις ρυθμίσεις μας.
Απάντηση: Λειτουργία 'Fail-Safe'
Να επισημάνω πως ποτέ δεν έχω φάει παρεμβολή από εξωτερική πηγή ή glitch, παρά μόνο κάποια στιγμή σε gas μοντέλλο, όπου μία χαλασμένη πίπα δημιουργούσε σπινθηρισμούς σε τέρμα γκάζι, οι οποίοι έσκιζαν το σήμα στο δέκτη.. Σε αυτή τη φάση έμπαινε σε fail safe, και έκοβε το γκάζι σε ρελαντί, οπότε και επανερχόταν το σήμα!
System: 40MHz QPCM(hitec)
System: 40MHz QPCM(hitec)
Απάντηση: Λειτουργία 'Fail-Safe'
Εδώ θα διαφωνήσω.. Μάλλον ανάποδα πρέπει να το σκεφτόμαστε! Δεν φταίνε οι γύρω μας αν εμείς κάνουμε το hobby μας.. Αν είναι να χτυπήσει κάποιος, ας είμαστε εμείς!!
H ασφάλεια πτήσεων είναι από μόνη της μεγάλο κεφαάλαιο, που δεν μπορεί να αναλυθεί εδώ.
Περιλαμβάνει το 1+2 που έχω αναφέρει πιό επάνω.
Δέν νοείται ασφάλεια με το να πάθουμε ατύχημα εμείς ή άλλοι.
Για μένα το 1+2 είναι αλληλένδετα, και ίσης σημασίας.
Εάν σε κάνει πιο ασφαλή να το σκέφτεσαι έτσι,(δηλαδή 2+1) τότε κάντο 'ετσι.
H ασφάλεια πτήσεων είναι από μόνη της μεγάλο κεφαάλαιο, που δεν μπορεί να αναλυθεί εδώ.
Περιλαμβάνει το 1+2 που έχω αναφέρει πιό επάνω.
Δέν νοείται ασφάλεια με το να πάθουμε ατύχημα εμείς ή άλλοι.
Για μένα το 1+2 είναι αλληλένδετα, και ίσης σημασίας.
Εάν σε κάνει πιο ασφαλή να το σκέφτεσαι έτσι,(δηλαδή 2+1) τότε κάντο 'ετσι.
Απάντηση: Λειτουργία 'Fail-Safe'
Dimitris08 έγραψε: ↑Εγω πιστευω οτι για να αποφασίσεις πως θα σεταρεις τα fail-safe πρέπει να έχεις στατιστικά στοιχεία. Τι θέλω να πω: σίγουρα οι περισσότεροι δεν πετάμε συχνά σε πολλα μέρη, αλλα έχουμε ενα στο οποίο συχναζουμε. Έτσι λοιπον ίσως σε αυτη την περίπτωση ειναι ευκολότερο, αφου ξέρουμε το χώρο και συνήθως σε ποια σημεια του μπορει να παρουσιαστεί πρόβλημα (συνεπώς και σε ποια φάση μπορει να βρίσκεται το μοντέλο μας σε αυτο το σημείο) να κάνουμε τις ρυθμίσεις μας.
Ακόμα και άν η παρεμβολές εμφανίζονται στο ίδιο σημείο, το μοντέλο μας είναι μαθηματικά αδύνατον να περνάει από το ίδιο σημείο, και ύψος, με την ίδια ταχύτητα, και διοπτρευση.
Και ποτέ δεν θα πέφτει στο ίδιο σημείο. Κοντά ναι, ίσως 1μέτρο 5μέτρα.....