ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 229
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Φίλοι Καλημέρα
Ένα μαγαζί από το οποίο πολλοί από εμάς, εδώ και πολλά χρόνια, ψωνίζουμε ατσαλοσύρματα για σκέλη, είναι ο ΡΕΠΠΑΣ, Αθηνάς και Κακουργιοδικείου, στο κέντρο της Αθήνας.
Εδώ και 3-4 μήνες όμως είχε έλλειψη σε ίσια (δηλαδή ράβδους, όχι κουλούρα) ατσαλοσύρματα. Σήμερα πέρασα και είχε φέρει ατσαλόσυρμα μέχρι 3 mm διάμετρο, δυστυχώς όμως όχι και πιο χοντρό, 3.5 και 4 mm που χρησιμοποιείται στα σκέλη, από .40-άρια και πάνω αεροπλανάκια.
Μου είπε ότι θα φέρει "σύντομα", χωρίς να το προσδιορίσει χρονικά, μάλιστα του άφησα και το τηλέφωνο μου για να με ειδοποιήσει, ώστε να ενημερώσω και εγώ μετά εσάς.
Αν κάποιος φίλος πάντως γνωρίζει και άλλη πηγή (μαγαζί) για ατσαλοσύρματα ίσια, τον παρακαλώ να μας ενημερώσει εδώ. Ειδικά για ατσαλοσύρματα 3.5 και 4 mm. Αρκεί η πληροφορία του να είναι σίγουρη, ώστε να μην κάνουμε άδικα τον κόπο.
Κάτι άλλο που μπορεί να σας φανεί χρήσιμο (και που πολλοί από εσάς ασφαλώς το ξέρετε) είναι το σύρμα 2 mm που χρησιμοποιείται κυρίως για τις ντίζες του γκαζιού. Σε πολλά ΚΙΤ ARF που έχω πάρει, δεν βρήκα και πολύ σωστές τις ντίζες που υπήρχαν στο ΚΙΤ και έτσι τις έφτιαξα μόνος μου.
Θα ζητήσετε λοιπόν σύρμα 2 mm από αυτό που χρησιμοποιούν στις οξυγονοκολλήσεις και φιλιέρα Μ2 για να ανοίξετε το σπείρωμα. Τα υλικά αυτά επίσης τα έχω αγοράσει από τον ΡΕΠΠΑ.
Προσοχή όμως, δεν θα ανοίξετε σπείρωμα σε ατσαλόσυρμα 2 mm γιατί έχει μεγάλη σκληρότητα και θα χαλάσει η φιλιέρα.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Ένα μαγαζί από το οποίο πολλοί από εμάς, εδώ και πολλά χρόνια, ψωνίζουμε ατσαλοσύρματα για σκέλη, είναι ο ΡΕΠΠΑΣ, Αθηνάς και Κακουργιοδικείου, στο κέντρο της Αθήνας.
Εδώ και 3-4 μήνες όμως είχε έλλειψη σε ίσια (δηλαδή ράβδους, όχι κουλούρα) ατσαλοσύρματα. Σήμερα πέρασα και είχε φέρει ατσαλόσυρμα μέχρι 3 mm διάμετρο, δυστυχώς όμως όχι και πιο χοντρό, 3.5 και 4 mm που χρησιμοποιείται στα σκέλη, από .40-άρια και πάνω αεροπλανάκια.
Μου είπε ότι θα φέρει "σύντομα", χωρίς να το προσδιορίσει χρονικά, μάλιστα του άφησα και το τηλέφωνο μου για να με ειδοποιήσει, ώστε να ενημερώσω και εγώ μετά εσάς.
Αν κάποιος φίλος πάντως γνωρίζει και άλλη πηγή (μαγαζί) για ατσαλοσύρματα ίσια, τον παρακαλώ να μας ενημερώσει εδώ. Ειδικά για ατσαλοσύρματα 3.5 και 4 mm. Αρκεί η πληροφορία του να είναι σίγουρη, ώστε να μην κάνουμε άδικα τον κόπο.
Κάτι άλλο που μπορεί να σας φανεί χρήσιμο (και που πολλοί από εσάς ασφαλώς το ξέρετε) είναι το σύρμα 2 mm που χρησιμοποιείται κυρίως για τις ντίζες του γκαζιού. Σε πολλά ΚΙΤ ARF που έχω πάρει, δεν βρήκα και πολύ σωστές τις ντίζες που υπήρχαν στο ΚΙΤ και έτσι τις έφτιαξα μόνος μου.
Θα ζητήσετε λοιπόν σύρμα 2 mm από αυτό που χρησιμοποιούν στις οξυγονοκολλήσεις και φιλιέρα Μ2 για να ανοίξετε το σπείρωμα. Τα υλικά αυτά επίσης τα έχω αγοράσει από τον ΡΕΠΠΑ.
Προσοχή όμως, δεν θα ανοίξετε σπείρωμα σε ατσαλόσυρμα 2 mm γιατί έχει μεγάλη σκληρότητα και θα χαλάσει η φιλιέρα.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Γιώργο καλησπέρα,
...ατσαλόσυρμα για ντίζες στα πάχη αυτά (4mm...5mm...κλπ) σίγουρα βρίσκει κανείς στα καταστήματα με βιομηχανικά είδη στην Σπύρου Πάτση στον Βοτανικό....
Φιλικά,
Νίκος
...ατσαλόσυρμα για ντίζες στα πάχη αυτά (4mm...5mm...κλπ) σίγουρα βρίσκει κανείς στα καταστήματα με βιομηχανικά είδη στην Σπύρου Πάτση στον Βοτανικό....
Φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Παντα οταν κατι δεν ευρησκα στον Ρεππα της Αθηνας, το αναζητουσα
στον Ρεππα του Πειραια.
Κοντα στον ηλ. σταθμο Ναυαρινου 13.
στον Ρεππα του Πειραια.
Κοντα στον ηλ. σταθμο Ναυαρινου 13.
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
george_karasoulas έγραψε: ↑Θα ζητήσετε λοιπόν σύρμα 2 mm από αυτό που χρησιμοποιούν στις οξυγονοκολλήσεις και φιλιέρα Μ2 για να ανοίξετε το σπείρωμα. Τα υλικά αυτά επίσης τα έχω αγοράσει από τον ΡΕΠΠΑ.
Εχω ηδη φιλιερα Μ3 και οσες φορες δοκιμασα να ανοιξω σπειρωμα σε ατσαλινο συρμα δεν μπορουσα να ξεκινησω καν την χαραξη. Να υποθεσω οτι εαν ζητησω συρμα οξυγονοκολλησης 3χιλ θα μπορεσω να κανω την δουλεια που θελω; Χρειαζομαι μια μακρια ντιζα για γκαζι, οι ετοιμες που εχω ειναι 30εκ. και δεν φτανουν μεχρι το σερβο.
Παλιοτερα ο κος Παρασχος ειχε προτεινει μεσω του site του ηλεκτροδια ηλεκτροσυγκολλησης 1,8χιλ. ειναι το ιδιο συρμα;
-
- Δημοσιεύσεις: 229
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Φίλε μου Καλημέρα
δεν ξέρω γιατί θέλεις να χρησιμοποιήσεις τόσο χοντρή ντίζα (3mm) αφού τα ακρόντιζα προς την πλευρά του SERVO είναι συνήθως M2, άρα χρειάζεται σύρμα 2mm.
Στο ατσαλόσυρμα δεν ανοίγει εύκολα σπείρωμα και -ακόμη και αν ανοίξει- θα καταστρέψει τη φιλιέρα, τόσο σκληρό που είναι. Θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις τα υλικά που περιγράφω πιο πάνω.
Σαν λύση "απελπισίας" την οποία όμως δεν σου συνιστώ παρά μόνο σε περίπτωση βιαστικής, απρόβλεπτης ανάγκης, θα ήταν η χρήση ατσαλοσύρματος, του οποίου την άκρη θα πυρώσεις σε γκαζιέρα γκαζιού. Θα αφήσεις το σύρμα αρκετή ώρα, να πυρώσει πολύ καλά και θα το αποσύρεις αργά από τη φλόγα, αφήνοντας το να κρυώσει αργά. Μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις τη διαδικασία αρκετές φορές. Θα διαπιστώσεις στο τέλος, ότι το σύρμα έγινε πιο μαλακό και σου επιτρέπει καλύτερα τώρα να ανοίξεις σπείρωμα.
Στη μεταλλογνωσία η κατεργασία αυτή λέγεται "ανόπτηση για αποκατάσταση" ή "ανόπτηση για ανακρυστάλλωση". Και οι δυο διαδικασίες επαναφέρουν στον χάλυβα (ατσαλόσυρμα) τις πλαστικές του ιδιότητες (μπορεί να λυγίσει πλέον εύκολα) και αν γίνει η ανόπτηση για ανακρυστάλλωση -σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, μεγαλύτερη από 450 C- τότε το μέταλλο γίνεται και μαλακό.
Σε κάθε περίπτωση όμως, πιστεύω ότι δεν είναι και τόσο σωστό να χρησιμοποιήσεις τόσο μακριά συρμάτινη ντίζα, 30 cm ή παραπάνω, είτε πρόκειται για μαλακό σύρμα είτε για ασταλόσυρμα.
Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου ή να φέρεις το SERVO πιο κοντά στη μηχανή ή να περάσεις πιο λεπτό ατσαλόσυρμα μέσα σε πλαστική κούφια ντίζα, η οποία θα στερεώνεται (κολλιέται) σε αρκετά σημεία της διαδρομής της. Αλλιώς το γυμνό σύρμα θα λυγίζει και δεν θα υπάρχει καμία ακρίβεια στη κίνηση του γκαζιού, πηδαλίου κλπ. από το SERVO.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
δεν ξέρω γιατί θέλεις να χρησιμοποιήσεις τόσο χοντρή ντίζα (3mm) αφού τα ακρόντιζα προς την πλευρά του SERVO είναι συνήθως M2, άρα χρειάζεται σύρμα 2mm.
Στο ατσαλόσυρμα δεν ανοίγει εύκολα σπείρωμα και -ακόμη και αν ανοίξει- θα καταστρέψει τη φιλιέρα, τόσο σκληρό που είναι. Θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις τα υλικά που περιγράφω πιο πάνω.
Σαν λύση "απελπισίας" την οποία όμως δεν σου συνιστώ παρά μόνο σε περίπτωση βιαστικής, απρόβλεπτης ανάγκης, θα ήταν η χρήση ατσαλοσύρματος, του οποίου την άκρη θα πυρώσεις σε γκαζιέρα γκαζιού. Θα αφήσεις το σύρμα αρκετή ώρα, να πυρώσει πολύ καλά και θα το αποσύρεις αργά από τη φλόγα, αφήνοντας το να κρυώσει αργά. Μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις τη διαδικασία αρκετές φορές. Θα διαπιστώσεις στο τέλος, ότι το σύρμα έγινε πιο μαλακό και σου επιτρέπει καλύτερα τώρα να ανοίξεις σπείρωμα.
Στη μεταλλογνωσία η κατεργασία αυτή λέγεται "ανόπτηση για αποκατάσταση" ή "ανόπτηση για ανακρυστάλλωση". Και οι δυο διαδικασίες επαναφέρουν στον χάλυβα (ατσαλόσυρμα) τις πλαστικές του ιδιότητες (μπορεί να λυγίσει πλέον εύκολα) και αν γίνει η ανόπτηση για ανακρυστάλλωση -σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, μεγαλύτερη από 450 C- τότε το μέταλλο γίνεται και μαλακό.
Σε κάθε περίπτωση όμως, πιστεύω ότι δεν είναι και τόσο σωστό να χρησιμοποιήσεις τόσο μακριά συρμάτινη ντίζα, 30 cm ή παραπάνω, είτε πρόκειται για μαλακό σύρμα είτε για ασταλόσυρμα.
Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου ή να φέρεις το SERVO πιο κοντά στη μηχανή ή να περάσεις πιο λεπτό ατσαλόσυρμα μέσα σε πλαστική κούφια ντίζα, η οποία θα στερεώνεται (κολλιέται) σε αρκετά σημεία της διαδρομής της. Αλλιώς το γυμνό σύρμα θα λυγίζει και δεν θα υπάρχει καμία ακρίβεια στη κίνηση του γκαζιού, πηδαλίου κλπ. από το SERVO.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση.
Δεν ξερω γιατι ειχα την εντυπωση οτι η φιλιερα μου ειναι Μ3. Ζητω συγνωμη, εχω τελικα Μ2. Πηρα τηλεφωνο τον Ρεππα στην Αθηνα και δυστηχως δεν εχει συρμα οξυγονοκολησης 2χιλ. Για να παω στο καταστημα στον Πειραια θα πρεπει να παρω αδεια απο την δουλεια μου κατι που ειναι δυσκολο.
Υπαρχει αλλη πηγη για το συρμα αυτο;
Υποψιαζομαι οτι θα πρεπει να ειναι το κοτετσο-συρμα που ειχα παρει απο λαθος απο καταστημα μοντελισμου. Ευλυγιστο πολυ.
ΥΓ Πως θα σε αναγνωρισω στο Ελληνικο;
Δεν ξερω γιατι ειχα την εντυπωση οτι η φιλιερα μου ειναι Μ3. Ζητω συγνωμη, εχω τελικα Μ2. Πηρα τηλεφωνο τον Ρεππα στην Αθηνα και δυστηχως δεν εχει συρμα οξυγονοκολησης 2χιλ. Για να παω στο καταστημα στον Πειραια θα πρεπει να παρω αδεια απο την δουλεια μου κατι που ειναι δυσκολο.
Υπαρχει αλλη πηγη για το συρμα αυτο;
Υποψιαζομαι οτι θα πρεπει να ειναι το κοτετσο-συρμα που ειχα παρει απο λαθος απο καταστημα μοντελισμου. Ευλυγιστο πολυ.
ΥΓ Πως θα σε αναγνωρισω στο Ελληνικο;
-
- Δημοσιεύσεις: 229
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Φίλε "orck" Καλησπέρα
προφανώς ο Ρέππας θα κατάλαβε κάτι άλλο για το μαλακό σύρμα των 2 mm (οξυγονοκόλλησης). Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει τέτοιο σύρμα, γιατί αυτό πωλείται κατά κόρον, σαν τα ηλεκτρόδια της ηλεκτροσυγκόλλησης.
Είναι εύκολο να με βρεις στο Ελληνικό (όταν καλυτερέψει ο καιρός) γιατί το κασελάκι μου είναι βαμμένο στα χρώματα του "Κόκκινου Βαρώνου" !
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
προφανώς ο Ρέππας θα κατάλαβε κάτι άλλο για το μαλακό σύρμα των 2 mm (οξυγονοκόλλησης). Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει τέτοιο σύρμα, γιατί αυτό πωλείται κατά κόρον, σαν τα ηλεκτρόδια της ηλεκτροσυγκόλλησης.
Είναι εύκολο να με βρεις στο Ελληνικό (όταν καλυτερέψει ο καιρός) γιατί το κασελάκι μου είναι βαμμένο στα χρώματα του "Κόκκινου Βαρώνου" !
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
- Συνημμένα
-
- fieldbox.jpg (91.76 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
george_karasoulas έγραψε: ↑Φίλε μου Καλημέρα
δεν ξέρω γιατί θέλεις να χρησιμοποιήσεις τόσο χοντρή ντίζα (3mm) αφού τα ακρόντιζα προς την πλευρά του SERVO είναι συνήθως M2, άρα χρειάζεται σύρμα 2mm.
Στο ατσαλόσυρμα δεν ανοίγει εύκολα σπείρωμα και -ακόμη και αν ανοίξει- θα καταστρέψει τη φιλιέρα, τόσο σκληρό που είναι. Θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις τα υλικά που περιγράφω πιο πάνω.
Σαν λύση "απελπισίας" την οποία όμως δεν σου συνιστώ παρά μόνο σε περίπτωση βιαστικής, απρόβλεπτης ανάγκης, θα ήταν η χρήση ατσαλοσύρματος, του οποίου την άκρη θα πυρώσεις σε γκαζιέρα γκαζιού. Θα αφήσεις το σύρμα αρκετή ώρα, να πυρώσει πολύ καλά και θα το αποσύρεις αργά από τη φλόγα, αφήνοντας το να κρυώσει αργά. Μπορεί να χρειαστεί να επαναλάβεις τη διαδικασία αρκετές φορές. Θα διαπιστώσεις στο τέλος, ότι το σύρμα έγινε πιο μαλακό και σου επιτρέπει καλύτερα τώρα να ανοίξεις σπείρωμα.
Στη μεταλλογνωσία η κατεργασία αυτή λέγεται "ανόπτηση για αποκατάσταση" ή "ανόπτηση για ανακρυστάλλωση". Και οι δυο διαδικασίες επαναφέρουν στον χάλυβα (ατσαλόσυρμα) τις πλαστικές του ιδιότητες (μπορεί να λυγίσει πλέον εύκολα) και αν γίνει η ανόπτηση για ανακρυστάλλωση -σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, μεγαλύτερη από 450 C- τότε το μέταλλο γίνεται και μαλακό.
Σε κάθε περίπτωση όμως, πιστεύω ότι δεν είναι και τόσο σωστό να χρησιμοποιήσεις τόσο μακριά συρμάτινη ντίζα, 30 cm ή παραπάνω, είτε πρόκειται για μαλακό σύρμα είτε για ασταλόσυρμα.
Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου ή να φέρεις το SERVO πιο κοντά στη μηχανή ή να περάσεις πιο λεπτό ατσαλόσυρμα μέσα σε πλαστική κούφια ντίζα, η οποία θα στερεώνεται (κολλιέται) σε αρκετά σημεία της διαδρομής της. Αλλιώς το γυμνό σύρμα θα λυγίζει και δεν θα υπάρχει καμία ακρίβεια στη κίνηση του γκαζιού, πηδαλίου κλπ. από το SERVO.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Καλησπερα και απο μενα.. η καλυτερη λυση για μενα για να ανοιξεις σπειρωματα Μ2 Μ3 ειναι αντιστοιχα ακτινες ποδηλατου για Μ2 και ακτινες μοτοσικλετας για Μ3. Τις πρωτες τις βρισκεις σε ποδηλαταδικο και τις αλλες σε ανταλλακτικα για μηχανες
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
3Blade έγραψε: ↑Καλησπερα και απο μενα.. η καλυτερη λυση για μενα για να ανοιξεις σπειρωματα Μ2 Μ3 ειναι αντιστοιχα ακτινες ποδηλατου για Μ2 και ακτινες μοτοσικλετας για Μ3. Τις πρωτες τις βρισκεις σε ποδηλαταδικο και τις αλλες σε ανταλακτικα για μηχανες
Εχω ηδη ακτινες ποδηλατου. Δεν φτανουν ομως για το γκαζι του Calmato Sport. Για αυτο ψαχνω για μακρια ντιζα να ανοιξω εγω σπειρωμα.
Μιας και αναφερα την ντιζα του γκαζιου να αναφερω οτι σε ολη την διαδρομη της εχει υποστηριξη με πλαστικο σωληνακι κολλημενο σε πολλα σημεια. Δεν υπαρχει θεμα στρεβλωσης παρα το μεγαλο μηκος.
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
orck έγραψε: ↑Εχω ηδη ακτινες ποδηλατου. Δεν φτανουν ομως για το γκαζι του Calmato Sport. Για αυτο ψαχνω για μακρια ντιζα να ανοιξω εγω σπειρωμα
...μα καλά ... δεν φτάνουν οι ακτίνες ποδηλάτου...? μα για τι μήκος ντίζας μιλάμε ...?
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Στο Περιστερι εχει καταστημα που εχει ντιζες ατσαλινες 170 με 2mm και 3mm παχος. απεναντι απο τον Αγιο Αντωνη
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Τώρα είδα το θέμα σας. Να προσπαθήσω να βοηθήσω, άν θέλετε.
Να σας πώ τι κάνω στα μοντέλα μου._Β_Ο
Στην ντίζα γκαζιού χρησιμοποιώ εύκαμπτη ντίζα συρματόσχοινο με ακρόντιζα στις 2 άκρες.
Βρίσκεται στα μοντελιστικά καταστήματα.
Με αυτό τον τρόπο δεν ζορίζονται σέρβο και καρμπυρατέρ ( όσο είναι δυνατόν ) ακόμα και σε σύγκρουση.
Στα έτοιμα μοντέλα έβαζαν για ντίζα γκαζιού ένα ψιλό μαλακό σύρμα 1χιλιοστό διάμετρο.
Το Καλμάτο τι έχει; Τι ντίζα έχει για το γκάζι;
Να σας πώ τι κάνω στα μοντέλα μου._Β_Ο
Στην ντίζα γκαζιού χρησιμοποιώ εύκαμπτη ντίζα συρματόσχοινο με ακρόντιζα στις 2 άκρες.
Βρίσκεται στα μοντελιστικά καταστήματα.
Με αυτό τον τρόπο δεν ζορίζονται σέρβο και καρμπυρατέρ ( όσο είναι δυνατόν ) ακόμα και σε σύγκρουση.
Στα έτοιμα μοντέλα έβαζαν για ντίζα γκαζιού ένα ψιλό μαλακό σύρμα 1χιλιοστό διάμετρο.
Το Καλμάτο τι έχει; Τι ντίζα έχει για το γκάζι;
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Το Calmato Sport εχει ντιζα 2χιλ χωρις σπειρωμα με τελειωμα Ζ. Το Ζ το τοποθετεις στο καρμπυρατερ και την αλλη ακρη στο σερβο με τον μηχανισμο που ασφαλιζει με βιδα αλεν (και κολλα σπειρωματων).
Το συνολικο μηκος ειναι 40 εκατοστα. Ξαναλεω οτι ολο αυτο ειναι σε πλαστικο σωληνακι με υποστηριξη στους νομεις της ατρακτου.
Θελω να βαλω πλαστικο clevis στο καρμπυρατερ για να μην εχω τριβη μεταλο με μεταλο.
Η τρακαρισμενη ροδα που ειχα ηταν απο το κουρσακι μου και οσο να και το κανω 40 εκατοστα ακτινα δεν εχει.
Θα δοκιμασω αυριο να ανοιξω σπειρωμα σε ασηματσαλο η σε ορειχαλκινη ντιζα.
Το συνολικο μηκος ειναι 40 εκατοστα. Ξαναλεω οτι ολο αυτο ειναι σε πλαστικο σωληνακι με υποστηριξη στους νομεις της ατρακτου.
Θελω να βαλω πλαστικο clevis στο καρμπυρατερ για να μην εχω τριβη μεταλο με μεταλο.
Η τρακαρισμενη ροδα που ειχα ηταν απο το κουρσακι μου και οσο να και το κανω 40 εκατοστα ακτινα δεν εχει.
Θα δοκιμασω αυριο να ανοιξω σπειρωμα σε ασηματσαλο η σε ορειχαλκινη ντιζα.
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
Εννοείται, καλέ μου φίλε ότι η εύκαμπτη ντίζα περιβάλεται από πλαστικό σωληνάκι, και στηρίζεται σε σταθερά σημεία στην άτρακτο του μοντέλου. +(*)
Στις άκρες μπορεί να βάλεις ότι ακρόντιζο θέλεις. Πλαστικό ή μεταλλικό. ^hola^
Αφού όμως στις άκρες του συρματόσχοινου ( της ντίζας ) κολλήσεις με καλάι τα κατάλληλα άκρα._Β_Ο
Στις άκρες μπορεί να βάλεις ότι ακρόντιζο θέλεις. Πλαστικό ή μεταλλικό. ^hola^
Αφού όμως στις άκρες του συρματόσχοινου ( της ντίζας ) κολλήσεις με καλάι τα κατάλληλα άκρα._Β_Ο
Απάντηση: ΑΤΣΑΛΟΣΥΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΣ
καλημερα φιλε, πλαστικο ακροντιζο στο καρπυρατερ, ειναι κανονας για αποφυγη αρμονικων, αν δεν εχει σπειρωμα η ντιζα κανε, αν δεν μπορεις αλλαξε ντιζα, αλλα παντα να ξερεις οχι μεταλλο με μεταλλο