αλάνες κ' όχληση
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
αλάνες κ' όχληση
Να κάνω μια ερώτηση:
Αν έχω καταλάβει καλά απο τις συζητήσεις στο φόρουμ, πρέπει να δέχεστε τακτικά επισκέψεις απο τα λεγόμενα "στρουμφάκια".
Αυτές οι επισκέψεις, πρέπει (αν οχι σίγουρα) να είναι "καρφωτές" απο ορισμένους που δεν γουστάρουν την παρουσία αερομοντέλων στην περιοχή.
Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται?
Ερχονται κάνουν συστάσεις και φεύγουν?
Ερχονται συλαμβάνουν 2-3 και φεύγουν :D ?
Ερχονται βλέπουν, κάνουν ενα τσιγάρο, πίνουν ενα καφέ και φεύγουν?
Ερχονται μπουζουριάζουν μερικά μοντέλα για ύποπτα δολιοφθοράς σε γειτονικές περιουσίες και φεύγουν?
Ερχονται τους αρέσει το hobby και μπαίνουν και αυτοί στην παρέα?
Γενικώς τι νομικό καθεστώς ισχύει σε τέτοιες αλάνες-πάρκιν?
Αν έχω καταλάβει καλά απο τις συζητήσεις στο φόρουμ, πρέπει να δέχεστε τακτικά επισκέψεις απο τα λεγόμενα "στρουμφάκια".
Αυτές οι επισκέψεις, πρέπει (αν οχι σίγουρα) να είναι "καρφωτές" απο ορισμένους που δεν γουστάρουν την παρουσία αερομοντέλων στην περιοχή.
Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται?
Ερχονται κάνουν συστάσεις και φεύγουν?
Ερχονται συλαμβάνουν 2-3 και φεύγουν :D ?
Ερχονται βλέπουν, κάνουν ενα τσιγάρο, πίνουν ενα καφέ και φεύγουν?
Ερχονται μπουζουριάζουν μερικά μοντέλα για ύποπτα δολιοφθοράς σε γειτονικές περιουσίες και φεύγουν?
Ερχονται τους αρέσει το hobby και μπαίνουν και αυτοί στην παρέα?
Γενικώς τι νομικό καθεστώς ισχύει σε τέτοιες αλάνες-πάρκιν?
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
...τα στρουμφάκια έρχονται όταν υπάρχουν παράπονα για θόρυβο στις ώρες κοινής ησυχίας ...
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Συνήθως η αστυνομία κάνει σύσταση.
Σπανιότερα θα πάρει και κάποια ονόματα.
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Ερχονται λένε "ξέρετε τα γνωστά" και την κάνουν
-
- Δημοσιεύσεις: 229
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
"Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από asterixx25
Γενικώς τι νομικό καθεστώς ισχύει σε τέτοιες αλάνες-πάρκιν?
Συνήθως η αστυνομία κάνει σύσταση.
Σπανιότερα θα πάρει και κάποια ονόματα."
Γεια σας φίλοι
Και μόνο γι αυτό το λόγο λοιπόν, αξίζει η προσπάθεια να φτιάξουμε σύλλογο ή συλλόγους και μοντελοδρόμια.
Είναι άλλη αίσθηση να είσαι στον χώρο σου –αφεντικό- και να αισθάνεσαι ότι μπορείς να κάνεις το χόμπυ σου με άνεση, χωρίς κανένας να σε ενοχλήσει. Ότι δεν κάνεις κάτι παράνομο, ότι κανένας δεν θα σε “κυνηγήσει”, δεν θα σε διώξει. Ούτε και θα αναγκασθείς να μοιράζεσαι τον χώρο σου με άλλους άσχετους, που είτε κάνουν μαθήματα οδήγησης, είτε άλλα σπορ όπως παραμοτέρ ή ΚΙΤΕ-SKATING -πρόκειται για ένα skate-board που όμως κινείται με τη βοήθεια αετού, όπως το KITE-SURFING- και ναι(!) το έχω δει και αυτό στην Ανάβυσσο, να κινείται με άνεση και αυθάδεια στον , ας τον πούμε, διάδρομο των αερομοντελιστών, λες και δεν υπήρχε άλλος χώρος στα εκατοντάδες στρέμματα της Αναβύσσου!
Και όταν έχεις τον δικό σου χώρο, όταν ευχαριστιέσαι πραγματικά το χόμπυ σου, τότε ναι! αρχίζεις να σκέφτεσαι και να θέλεις το κάτι παραπάνω, να κάνεις αγώνες, να κάνεις εκδηλώσεις, να κάνεις FLY-IN, πράγματα δηλαδή που είναι η μετεξέλιξη του χόμπυ μας, αφού όμως αυτό πρώτα ανδρωθεί και γίνει ισχυρό, με στέρεες βάσεις, που είναι –πιστεύω- στην περίπτωση μας τα μοντελοδρόμια.
Χρόνια τώρα προσπαθώ να καταλάβω γιατί στην Αθήνα, στην Αττική, δεν μπορούμε να οργανωθούμε, να κάνουμε κάποιο σύλλογο, να φτιάξουμε ένα μοντελοδρόμιο (με “φωτεινή” εξαίρεση ίσως, τα παιδιά της ΓΛΑΥΞ, που έστω και αν δεν έκαναν τελικά σύλλογο, εν τούτοις έκαναν μια καλή παρέα, που απέκτησε το δικό της μοντελοδρόμιο).
Να είναι άραγε γιατί έχουμε βολευτεί στις αλάνες; Μα και στην Επαρχία έχουν τις αλάνες τους και όμως οι αερομοντελιστές οργανώνονται, φτιάχνουν τους συλλόγους τους και τα μοντελοδρόμια τους. Πάρτε παράδειγμα την Θεσσαλονίκη, την Μαγνησία, τη Λάρισα.
Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει στην Αθήνα. Κάποιες προσπάθειες έγιναν βέβαια, αλλά δεν ευοδώθηκαν, όπως π.χ. του Συλλόγου του Ελληνικού που είχε αρχίσει να φτιάχνει ένα ωραίο μοντελοδρόμιο στην Παιανία (είχα επισκεφθεί τον χώρο) αλλά τελικά ναυάγησε, χωρίς ποτέ να μάθουμε τους λόγους.
Μας “τρώει” και η μυστικοπάθεια βλέπετε! Θυμάμαι είχε ρωτήσει σχετικά σε κάποιο FORUM ένας φίλος μου αερομοντελιστής και η απάντηση που είχε λάβει τότε ήταν “ να γραφτείτε, να έρθετε στη Γενική Συνέλευση και εκεί θα μάθετε όλα όσα ρωτάτε”.
Δεν κατηγορώ βέβαια κανέναν, απλά πιστεύω ότι η πλήρης διαφάνεια, η τακτική και αναλυτική ενημέρωση στις προσπάθειες που γίνονται, πάντα βοηθά.
Ούτε και είμαι εναντίον της “αλάνας”, αντίθετα απ ότι θα έχετε διαπιστώσει, ψάχνω πάντα καινούργιους χώρους, τους επισκέπτομαι και ενημερώνω κατόπιν στα FORUM. Πιστεύω ότι όσο περισσότεροι χώροι πτήσεων υπάρχουν, είτε οργανωμένοι είτε όχι, τόσο το καλύτερο για το χόμπυ μας.
Ωστόσο, απ ότι διαπιστώνετε και εσείς, οι ελεύθεροι χώροι όλο και μειώνονται: Η αλάνα του Ασπροπύργου χάθηκε, το “90” χάθηκε, το “Τσιμεντάδικο” χάθηκε, το Ελληνικό είναι κάτι τελείως πρόσκαιρο, πιστεύω και η Ανάβυσσος το ίδιο.
Γιατί θα πρέπει να περιμένουμε να χαθούν όλοι οι χώροι, ώστε να ξυπνήσουμε και να κάνουμε κάτι; Το ίδιο ερώτημα ακούω συχνά να διατυπώνεται από φίλους αερομοντελιστές στο Ελληνικό, στην Ανάβυσσο, αλλά εκεί σταματούν όλα.
Τα έγραψα όλα αυτά –και ίσως σας κούρασα- απλά και μόνο για να ακουστούν και άλλες απόψεις στο θέμα, να κατατεθούν ιδέες και σιγά-σιγά ίσως να παγιωθεί στο μυαλό μας η ιδέα της αναγκαιότητας της δημιουργίας συλλόγων/ μοντελοδρομίων, για να περάσουμε μετά και στην πράξη.
Δεν νομίζω να είναι και τόσο δύσκολο.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Καρασούλας
Αρχικό μήνυμα από asterixx25
Γενικώς τι νομικό καθεστώς ισχύει σε τέτοιες αλάνες-πάρκιν?
Συνήθως η αστυνομία κάνει σύσταση.
Σπανιότερα θα πάρει και κάποια ονόματα."
Γεια σας φίλοι
Και μόνο γι αυτό το λόγο λοιπόν, αξίζει η προσπάθεια να φτιάξουμε σύλλογο ή συλλόγους και μοντελοδρόμια.
Είναι άλλη αίσθηση να είσαι στον χώρο σου –αφεντικό- και να αισθάνεσαι ότι μπορείς να κάνεις το χόμπυ σου με άνεση, χωρίς κανένας να σε ενοχλήσει. Ότι δεν κάνεις κάτι παράνομο, ότι κανένας δεν θα σε “κυνηγήσει”, δεν θα σε διώξει. Ούτε και θα αναγκασθείς να μοιράζεσαι τον χώρο σου με άλλους άσχετους, που είτε κάνουν μαθήματα οδήγησης, είτε άλλα σπορ όπως παραμοτέρ ή ΚΙΤΕ-SKATING -πρόκειται για ένα skate-board που όμως κινείται με τη βοήθεια αετού, όπως το KITE-SURFING- και ναι(!) το έχω δει και αυτό στην Ανάβυσσο, να κινείται με άνεση και αυθάδεια στον , ας τον πούμε, διάδρομο των αερομοντελιστών, λες και δεν υπήρχε άλλος χώρος στα εκατοντάδες στρέμματα της Αναβύσσου!
Και όταν έχεις τον δικό σου χώρο, όταν ευχαριστιέσαι πραγματικά το χόμπυ σου, τότε ναι! αρχίζεις να σκέφτεσαι και να θέλεις το κάτι παραπάνω, να κάνεις αγώνες, να κάνεις εκδηλώσεις, να κάνεις FLY-IN, πράγματα δηλαδή που είναι η μετεξέλιξη του χόμπυ μας, αφού όμως αυτό πρώτα ανδρωθεί και γίνει ισχυρό, με στέρεες βάσεις, που είναι –πιστεύω- στην περίπτωση μας τα μοντελοδρόμια.
Χρόνια τώρα προσπαθώ να καταλάβω γιατί στην Αθήνα, στην Αττική, δεν μπορούμε να οργανωθούμε, να κάνουμε κάποιο σύλλογο, να φτιάξουμε ένα μοντελοδρόμιο (με “φωτεινή” εξαίρεση ίσως, τα παιδιά της ΓΛΑΥΞ, που έστω και αν δεν έκαναν τελικά σύλλογο, εν τούτοις έκαναν μια καλή παρέα, που απέκτησε το δικό της μοντελοδρόμιο).
Να είναι άραγε γιατί έχουμε βολευτεί στις αλάνες; Μα και στην Επαρχία έχουν τις αλάνες τους και όμως οι αερομοντελιστές οργανώνονται, φτιάχνουν τους συλλόγους τους και τα μοντελοδρόμια τους. Πάρτε παράδειγμα την Θεσσαλονίκη, την Μαγνησία, τη Λάρισα.
Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει στην Αθήνα. Κάποιες προσπάθειες έγιναν βέβαια, αλλά δεν ευοδώθηκαν, όπως π.χ. του Συλλόγου του Ελληνικού που είχε αρχίσει να φτιάχνει ένα ωραίο μοντελοδρόμιο στην Παιανία (είχα επισκεφθεί τον χώρο) αλλά τελικά ναυάγησε, χωρίς ποτέ να μάθουμε τους λόγους.
Μας “τρώει” και η μυστικοπάθεια βλέπετε! Θυμάμαι είχε ρωτήσει σχετικά σε κάποιο FORUM ένας φίλος μου αερομοντελιστής και η απάντηση που είχε λάβει τότε ήταν “ να γραφτείτε, να έρθετε στη Γενική Συνέλευση και εκεί θα μάθετε όλα όσα ρωτάτε”.
Δεν κατηγορώ βέβαια κανέναν, απλά πιστεύω ότι η πλήρης διαφάνεια, η τακτική και αναλυτική ενημέρωση στις προσπάθειες που γίνονται, πάντα βοηθά.
Ούτε και είμαι εναντίον της “αλάνας”, αντίθετα απ ότι θα έχετε διαπιστώσει, ψάχνω πάντα καινούργιους χώρους, τους επισκέπτομαι και ενημερώνω κατόπιν στα FORUM. Πιστεύω ότι όσο περισσότεροι χώροι πτήσεων υπάρχουν, είτε οργανωμένοι είτε όχι, τόσο το καλύτερο για το χόμπυ μας.
Ωστόσο, απ ότι διαπιστώνετε και εσείς, οι ελεύθεροι χώροι όλο και μειώνονται: Η αλάνα του Ασπροπύργου χάθηκε, το “90” χάθηκε, το “Τσιμεντάδικο” χάθηκε, το Ελληνικό είναι κάτι τελείως πρόσκαιρο, πιστεύω και η Ανάβυσσος το ίδιο.
Γιατί θα πρέπει να περιμένουμε να χαθούν όλοι οι χώροι, ώστε να ξυπνήσουμε και να κάνουμε κάτι; Το ίδιο ερώτημα ακούω συχνά να διατυπώνεται από φίλους αερομοντελιστές στο Ελληνικό, στην Ανάβυσσο, αλλά εκεί σταματούν όλα.
Τα έγραψα όλα αυτά –και ίσως σας κούρασα- απλά και μόνο για να ακουστούν και άλλες απόψεις στο θέμα, να κατατεθούν ιδέες και σιγά-σιγά ίσως να παγιωθεί στο μυαλό μας η ιδέα της αναγκαιότητας της δημιουργίας συλλόγων/ μοντελοδρομίων, για να περάσουμε μετά και στην πράξη.
Δεν νομίζω να είναι και τόσο δύσκολο.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Καρασούλας
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
-
- Δημοσιεύσεις: 115
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 12, 2011 9:03 pm
Απάντηση: αλάνες κ' όχληση
Πολυ συχνα διαβαζω για το ελληνικο οτι ειναι μια προσωρινη λυση. Μπορει καποιος να μου το εξηγησει αυτο;
Απάντηση: αλάνες κ' όχληση
Dimitris08 έγραψε: ↑Πολυ συχνα διαβαζω για το ελληνικο οτι ειναι μια προσωρινη λυση. Μπορει καποιος να μου το εξηγησει αυτο;
...πάρε μια ιδέα του τι μέλλει γενέσθαι εδώ http://www.tovima.gr/society/article/?aid=405301
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
george_karasoulas έγραψε: ↑ Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει στην Αθήνα. Κάποιες προσπάθειες έγιναν βέβαια, αλλά δεν ευοδώθηκαν, όπως π.χ. του Συλλόγου του Ελληνικού που είχε αρχίσει να φτιάχνει ένα ωραίο μοντελοδρόμιο στην Παιανία (είχα επισκεφθεί τον χώρο) αλλά τελικά ναυάγησε, χωρίς ποτέ να μάθουμε τους λόγους.
Η απάντηση στο ερώτημα σου βρίσκεται στη κατανόηση του τι χρειάζεται για να φτιαχτεί ενα μοντελοδρόμιο.
1. Μια ομάδα ανθρώπων με κοινό όραμα, τρόπο σκεψης και όρεξη.(Αυτό το έχουμε!)
2. Μια μεγάλη εκταση επαρκώς μακριά από οικιστική ανάπτυξη, δρομους κλπ.
3. Κάποιος να ετοιμάσει το μοντελοδρόμιο.
Τα 2 και 3 ποιό πάνω απαιτούν χρηματοδότηση. Στην Αττική η γη έχει μεγάλη αξία και είναι δυσεύρετη. Το να αξιοποιηθεί δημόσια περιουσία είναι ένα εγχείρημα που προσκρούει στο κράτος μας και τα συμφέροντα που κινούνται μέσα και γύρω από αυτό.
Για να ενοικιαστεί ιδιωτική έκταση γρήγορα χρειάζονται συνήθως σημαντικά ποσά που ενδεχομένως τα μέλη του συλλόγου να μην μπορούν να αντέξουν.
Για να βρεθεί ιδιωτική έκταση με λογικό ενοίκιο χρειάζεται χρόνος και έρευνα.
Ας ελπίσουμε ότι με την πάροδο χρόνου κάποια προσπάθεια θα έχει αποτέλεσμα.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
είναι γνωστό ότι γίνεται προσπάθεια από την ΠΕΤΜΕ με συνεχόμενα προβλήματα τα οποία προέρχονται πρώτα πρώτα από το γραφειοκρατικό σύστημα της ψωροκώσταινας
Τώρα αν ήμασταν περισσότεροι ψηφοφόρ.......θέλω να πω μέλη ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά
Το κόστος ενοικίασης όπως λέει και ο Ανδρέας είναι βασικός παράγοντας ο οποίος μπορεί να επηρεάσει άμεσα το ποσό της συνδρομής και από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω ο πρωταρχικός σκοπός είναι να υπάρχει μία συνδρομή όσο το δυνατό χαμηλότερη χωρίς φυσικά να ξεχνάμε και την ασφαλιστική κάλυψη που θα περιέχει
Τώρα για να γυρίσουμε στο θέμα και για να πούμε του στραβού το δίκιο πρέπει να παραδεχθούμε ότι για να κάνουμε το κέφι μας ταλαιπωρούμε αρκετούς που θα ήθελαν να ξεκουραστούν την Κυριακή που τους μένει
Ακόμη και τις ώρες που δεν αναφέρονται ως κοινής ησυχίας δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να έχει το βουρ βουρ πάνω από το κεφάλι του Πολλοί μάλιστα δουλεύουν θερμικά μοτέρ ακόμη και σε ώρες που δεν πρέπει
Ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας ......μπορούμε να είμαστε αρκετά ενοχλητικοί και γι αυτό πρέπει να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά να περιορίσουμε την πιθανότητα να πάμε κάποια στιγμή στην αλάνα και βρούμε τίποτα πόρτες με λουκέτα
Τώρα αν ήμασταν περισσότεροι ψηφοφόρ.......θέλω να πω μέλη ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά
Το κόστος ενοικίασης όπως λέει και ο Ανδρέας είναι βασικός παράγοντας ο οποίος μπορεί να επηρεάσει άμεσα το ποσό της συνδρομής και από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω ο πρωταρχικός σκοπός είναι να υπάρχει μία συνδρομή όσο το δυνατό χαμηλότερη χωρίς φυσικά να ξεχνάμε και την ασφαλιστική κάλυψη που θα περιέχει
Τώρα για να γυρίσουμε στο θέμα και για να πούμε του στραβού το δίκιο πρέπει να παραδεχθούμε ότι για να κάνουμε το κέφι μας ταλαιπωρούμε αρκετούς που θα ήθελαν να ξεκουραστούν την Κυριακή που τους μένει
Ακόμη και τις ώρες που δεν αναφέρονται ως κοινής ησυχίας δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να έχει το βουρ βουρ πάνω από το κεφάλι του Πολλοί μάλιστα δουλεύουν θερμικά μοτέρ ακόμη και σε ώρες που δεν πρέπει
Ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας ......μπορούμε να είμαστε αρκετά ενοχλητικοί και γι αυτό πρέπει να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά να περιορίσουμε την πιθανότητα να πάμε κάποια στιγμή στην αλάνα και βρούμε τίποτα πόρτες με λουκέτα
-
- Δημοσιεύσεις: 229
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: αλάνες κ' όχληση
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα από Dimitris08
Πολυ συχνα διαβαζω για το ελληνικο οτι ειναι μια προσωρινη λυση. Μπορει καποιος να μου το εξηγησει αυτο;
Φίλοι Καλημέρα
επειδή παρακολουθώ λίγο το θέμα του Ελληνικού, μιας και αρκετές φορές πετάω και εγώ εκεί, θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις. Η 1η αφορά μια συνέντευξη του κ. Πολλάλη, προέδρου της "ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε." στην εφημερίδα "FREE SUNDAY", που δόθηκε στις 22-10-2011, πριν δηλαδή 4 μήνες:
Σπύρος Πολλάλης - Ακολουθώντας το μοντέλο του Μονάχου
22-10-2011
“Η αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού είναι η συνέχεια των Ολυμπιακών Αγώνων». Την άποψη αυτή εκφράζει ο πρόεδρος της Ελληνικό Α.Ε. Σπύρος Πολλάλης, ο οποίος δηλώνει αποφασισμένος να φέρει εις πέρας ένα από τα μεγαλύτερα έργα αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας σε διεθνές επίπεδο, και μάλιστα στη χειρότερη οικονομική συγκυρία για την Ελλάδα, γεγονός το οποίο έχει εγείρει ουκ ολίγες συζητήσεις περί… ξεπουλήματος.
Στο ερώτημα της «F.S.» αν πιστεύει ότι θα γίνει το έργο, ο κ. Πολλάλης απαντά: «Το Ελληνικό είναι η ναυαρxίδα των έργων ιδιωτικοποίησης δημόσιας περιουσίας….
….Το project συγκεντρώνει όλες τις προδιαγραφές για να υλοποιηθεί κι αυτό που είναι πολύ σημαντικό για το έργο είναι ότι υπάρχει απόλυτη σύμπνοια μεταξύ της Ελληνικό Α.Ε. και του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου”.
Σε συνέχεια αυτής της συνέντευξης, στις 8 Δεκεμβρίου 2011 (τον περασμένο Δεκέμβρη δηλαδή) δημοσιεύθηκε η εξής προκήρυξη του ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε., στο οποίο έχει περιέλθει με την Υπουργική Απόφαση 187/6.9.2011, το Ελληνικό:
"ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 1 & ΣΤΑΔΙΟΥ, 105 62 ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ
Αθήνα, 8 Δεκεµβρίου 2011
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.» ΜΕΣΩ ΑΓΟΡΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ/ Ή ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΝΕΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.
.....
1.2 Σύµφωνα µε τον ιδρυτικό του νόµο (Νόµος 3986/2011, άρθρο 1, παράγραφος 1), το Ταµείο έχει αναλάβει, στο πλαίσιο του Προγράµµατος Αποκρατικοποιήσεων του Νόµου 3985/2011 «Μεσοπρόθεσµο Πλαίσιο Δηµοσιονοµικής Στρατηγικής 2012 -2015 » , την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων της ιδιωτικής περιουσίας του Ελληνικού Δηµοσίου, καθώς και περιουσιακών στοιχείων των δηµοσίων επιχειρήσεων, των οποίων το µετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άµεσα ή έµµεσα, στο Δηµόσιο ή σε Νοµικά Πρόσωπα Δηµοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.). Στο πλαίσιο του Προγράµµατος Αποκρατικοποιήσεων του Νόµου 3985/2011 «Μεσοπρόθεσµο Πλαίσιο Δηµοσιονοµικής Στρατηγικής 2012-2015», το Ταµείο αποφάσισε να πωλήσει την πλειοψηφία του µετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «Ελληνικό Ανώνυµη Εταιρεία» («Ελληνικό Α.Ε.»). Το Ταµείο ανακοίνωσε την ανωτέρω απόφασή του µέσω δηµοσίευσης στον Ελληνικό και διεθνή τύπο στις 8 Δεκεµβρίου 2011....
....Η έκταση και η θέση του Ακινήτου προσφέρουν µοναδικές δυνατότητες αστικής ανάπλασης και αξιοποίησης για τη δηµιουργία µιας περιοχής-οροσήµου µικτών χρήσεων µε εθνική σηµασία και διεθνή προβολή, και ενός μητροπολιτικού πόλου διεθνούς ακτινοβολίας ενισχύοντας την ελκυστικότητα της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας ως τουριστικού προορισµού και ως επιχειρηµατικού κέντρου και χώρου αναψυχής στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου....
....Η Εκδήλωση Ενδιαφέροντος πρέπει να υποβληθεί σε έγχαρτη µορφή στο Ταµείο και να πρωτοκολληθεί από αυτό το αργότερο µέχρι τις 5:00 µ.µ. (ώρα Ανατολικής Ευρώπης, GMT +2) την 30 Μαρτίου 2012. Το άνοιγµα των Εκδηλώσεων Ενδιαφέροντος που θα υποβληθούν θα λάβει χώρα την επόµενη εργάσιµη ηµέρα στις 10:00 π.µ. (ώρα Ανατολικής Ευρώπης, GMT +2) στα γραφεία του Ταµείου."
Όποιος θα ήθελε να διαβάσει ολόκληρη την προκήρυξη για την πώληση του Ελληνικού, θα την βρει στην διεύθυνση
http://hradf.com/uploads/files/EoI_9th_111130-el1.pdf
Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ τουλάχιστον, είναι ότι στην καλύτερη περίπτωση -και αν δεν υπάρξουν άλλα προβλήματα, παράπονα ή κάποιο ατύχημα κλπ.- το Ελληνικό δεν θα είναι διαθέσιμο για περισσότερο από 5-6 μήνες ακόμη.
Μακάρι βέβαια να κάνω λάθος εκτίμηση
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Αρχικό μήνυμα από Dimitris08
Πολυ συχνα διαβαζω για το ελληνικο οτι ειναι μια προσωρινη λυση. Μπορει καποιος να μου το εξηγησει αυτο;
Φίλοι Καλημέρα
επειδή παρακολουθώ λίγο το θέμα του Ελληνικού, μιας και αρκετές φορές πετάω και εγώ εκεί, θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις. Η 1η αφορά μια συνέντευξη του κ. Πολλάλη, προέδρου της "ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε." στην εφημερίδα "FREE SUNDAY", που δόθηκε στις 22-10-2011, πριν δηλαδή 4 μήνες:
Σπύρος Πολλάλης - Ακολουθώντας το μοντέλο του Μονάχου
22-10-2011
“Η αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού είναι η συνέχεια των Ολυμπιακών Αγώνων». Την άποψη αυτή εκφράζει ο πρόεδρος της Ελληνικό Α.Ε. Σπύρος Πολλάλης, ο οποίος δηλώνει αποφασισμένος να φέρει εις πέρας ένα από τα μεγαλύτερα έργα αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας σε διεθνές επίπεδο, και μάλιστα στη χειρότερη οικονομική συγκυρία για την Ελλάδα, γεγονός το οποίο έχει εγείρει ουκ ολίγες συζητήσεις περί… ξεπουλήματος.
Στο ερώτημα της «F.S.» αν πιστεύει ότι θα γίνει το έργο, ο κ. Πολλάλης απαντά: «Το Ελληνικό είναι η ναυαρxίδα των έργων ιδιωτικοποίησης δημόσιας περιουσίας….
….Το project συγκεντρώνει όλες τις προδιαγραφές για να υλοποιηθεί κι αυτό που είναι πολύ σημαντικό για το έργο είναι ότι υπάρχει απόλυτη σύμπνοια μεταξύ της Ελληνικό Α.Ε. και του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου”.
Σε συνέχεια αυτής της συνέντευξης, στις 8 Δεκεμβρίου 2011 (τον περασμένο Δεκέμβρη δηλαδή) δημοσιεύθηκε η εξής προκήρυξη του ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε., στο οποίο έχει περιέλθει με την Υπουργική Απόφαση 187/6.9.2011, το Ελληνικό:
"ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 1 & ΣΤΑΔΙΟΥ, 105 62 ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ
Αθήνα, 8 Δεκεµβρίου 2011
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.» ΜΕΣΩ ΑΓΟΡΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ/ Ή ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΝΕΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.
.....
1.2 Σύµφωνα µε τον ιδρυτικό του νόµο (Νόµος 3986/2011, άρθρο 1, παράγραφος 1), το Ταµείο έχει αναλάβει, στο πλαίσιο του Προγράµµατος Αποκρατικοποιήσεων του Νόµου 3985/2011 «Μεσοπρόθεσµο Πλαίσιο Δηµοσιονοµικής Στρατηγικής 2012 -2015 » , την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων της ιδιωτικής περιουσίας του Ελληνικού Δηµοσίου, καθώς και περιουσιακών στοιχείων των δηµοσίων επιχειρήσεων, των οποίων το µετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άµεσα ή έµµεσα, στο Δηµόσιο ή σε Νοµικά Πρόσωπα Δηµοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.). Στο πλαίσιο του Προγράµµατος Αποκρατικοποιήσεων του Νόµου 3985/2011 «Μεσοπρόθεσµο Πλαίσιο Δηµοσιονοµικής Στρατηγικής 2012-2015», το Ταµείο αποφάσισε να πωλήσει την πλειοψηφία του µετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «Ελληνικό Ανώνυµη Εταιρεία» («Ελληνικό Α.Ε.»). Το Ταµείο ανακοίνωσε την ανωτέρω απόφασή του µέσω δηµοσίευσης στον Ελληνικό και διεθνή τύπο στις 8 Δεκεµβρίου 2011....
....Η έκταση και η θέση του Ακινήτου προσφέρουν µοναδικές δυνατότητες αστικής ανάπλασης και αξιοποίησης για τη δηµιουργία µιας περιοχής-οροσήµου µικτών χρήσεων µε εθνική σηµασία και διεθνή προβολή, και ενός μητροπολιτικού πόλου διεθνούς ακτινοβολίας ενισχύοντας την ελκυστικότητα της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας ως τουριστικού προορισµού και ως επιχειρηµατικού κέντρου και χώρου αναψυχής στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου....
....Η Εκδήλωση Ενδιαφέροντος πρέπει να υποβληθεί σε έγχαρτη µορφή στο Ταµείο και να πρωτοκολληθεί από αυτό το αργότερο µέχρι τις 5:00 µ.µ. (ώρα Ανατολικής Ευρώπης, GMT +2) την 30 Μαρτίου 2012. Το άνοιγµα των Εκδηλώσεων Ενδιαφέροντος που θα υποβληθούν θα λάβει χώρα την επόµενη εργάσιµη ηµέρα στις 10:00 π.µ. (ώρα Ανατολικής Ευρώπης, GMT +2) στα γραφεία του Ταµείου."
Όποιος θα ήθελε να διαβάσει ολόκληρη την προκήρυξη για την πώληση του Ελληνικού, θα την βρει στην διεύθυνση
http://hradf.com/uploads/files/EoI_9th_111130-el1.pdf
Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ τουλάχιστον, είναι ότι στην καλύτερη περίπτωση -και αν δεν υπάρξουν άλλα προβλήματα, παράπονα ή κάποιο ατύχημα κλπ.- το Ελληνικό δεν θα είναι διαθέσιμο για περισσότερο από 5-6 μήνες ακόμη.
Μακάρι βέβαια να κάνω λάθος εκτίμηση
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: αλάνες κ' όχληση
Χμμμ...
Έλα να πούμε και 4-5 αλήθειες τώρα πού μαζεύονται απορίες και... γλιστράει!!
Οπως είπε σωστά ο Ανδρέας κάποια πράγματα εκτός από κέφια, μεράκια και πάθη θέλουν και ΧΡΗΜΑ. Και εκεί είναι που χαλάει η μανέστρα γιατί το χουμε το κουσόυρι στην Ελλάδα, άλλος να τα χτίσει και εμείς να τα χαρούμε και μάλιστα τσάμπα... Καλά δεν τα λέω??
Γιατί τη γκρίνια που προκύπτει όταν ακούει κάποιος πως για να πετάξει στο οποιοδήποτε μοντελοδρόμιο θέλει 1/ συνδρομή 2/ να τηρεί κανόνες και να αποβάλει τη καγκουριά του, εγώ δεν την καταλαβαίνω.
"Απολαμβάνω" δε ιδιαίτερα την ευκολία του μέσου Ελληνάρα μοντελιστή που εκθιάζει μοντελοδρόμια κοσμήματα του εξωτερικού, παράλληλα κράζει τους (υπόλοιπους πάντα, ο ίδιος εξαιρεί εαυτόν... προφανώς) Ελληνάρες που είναι "ανίκανοι" να δημιουργήσουν κάτι ανάλογο αλλά τη Κυριακή παίρνει τη 2 μετρη βενζίνη του και πετάει στη Χ αλάνα. Λες και στο εξωτερικό τα μέλη του κάθε club δεν τα σκάνε.
Μόλις του εκθέσεις το ενδεχόμενο να πάρει το θηρίο του σε κανένα μοντελοδρόμιο, γιατί δεν είναι αυτό ακριβώς που θα ονόμαζες παρκοπετούμενο (parkflyer), ανακαλύπτεις πως το ένα του ξυνίζει, το άλλο του βρωμάει, το τρίτο έχει διάδρομο με προσανατολισμό που πλήτει το κάρμα του και δε συμμαζεύεται. Οπότε γίνεσαι κοινωνός του σύγχρονου μοντελιστικού δράματος του αερομοντελιστή γατόνι-πριμαντόνα που "αναγκάζεται" να πετάει στην αρτσούμπαλη αλάνα αλλά "τουλάχιστον είναι τσάμπα". Καλά δεν τα λέω??
Και φυσικά μιλάω για συμπεριφορές που προϋπήρχαν της κρίσης. Για να προλάβω κάποιες αντιδράσεις
Νομίζω λοιπόν πως η απάντηση στην απορία γιατί δεν έχουμε είναι γιατί δεν θέλουμε πραγματικά να έχουμε. Γιατί και που έχουμε, αυτά ήταν και είναι ψιλοάδεια, σε σχέση πάντα με τη δυναμική του κάθε χώρου.
Προσωπικά πιστεύω στο "θεσμό" του μοντελοδρομίου για τους ακόλουθους λόγους:
1/ Κάνουμε ένα σοβαρό και υπεύθυνο χόμπυ το οποίο αν μη τι άλλο αξίζει αν όχι απαιτεί έναν εξειδικευμένο χώρο με κανόνες. Όλο αυτό εξασφαλίζει πως χαιρόμαστε το χόμπυ μας με ασφάλεια για εμάς και για τους τρίτους. Η σύγχρονη καθημερινότητα είναι ήδη αρκετά περίπλοκη.
2/ Ο αερομοντελισμός από κάποιο εκπέτασμα ή/και κόστος και πάνω δεν μπορεί να αναπτυχθεί ούτε να λειτουργήσει σωστά σε χωράφια, parking και πλατείες. Θα προκύψουν θέματα, στη βάση τους όχλησης είτε ασφάλειας.
3/ Ένα μοντελοδρόμιο μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικότερα από μια αλάνα ως κοιτίδα μοντελισμού, ως εστία μετάδοσης γνώσης και προσέλκυσης νέου αίματος στο χόμπυ. Ιδια πτήση εθισμού θα κάνει ένας νέος με 2 λεωφόρους τριγύρω του, επισκέψεις από στρουμφάκια και άλλους 10 οτι να'ναι στον αέρα, με αυτή στα οργανωμένα πλαίσια ενός μοντελοδρομίου? Κάνεις fly-in σε αλάνα? Αυτό για όσους αρέσκονται να φανφάρουν περί ανάπτυξης και διάδοσης του χόμπυ αλλά περιέργως το ατιθάσευτο πνεύμα τους δεν μπορεί να στριμωχτεί σε μοντελοδρόμια.
Υ.Γ. Το Ελληνικό είναι "φιλετάρα". Σαφώς και πρέπει να το ξεχάσουμε αργά η γρήγορα.
Αυτά
Γ.Χ.
Έλα να πούμε και 4-5 αλήθειες τώρα πού μαζεύονται απορίες και... γλιστράει!!
Οπως είπε σωστά ο Ανδρέας κάποια πράγματα εκτός από κέφια, μεράκια και πάθη θέλουν και ΧΡΗΜΑ. Και εκεί είναι που χαλάει η μανέστρα γιατί το χουμε το κουσόυρι στην Ελλάδα, άλλος να τα χτίσει και εμείς να τα χαρούμε και μάλιστα τσάμπα... Καλά δεν τα λέω??
Γιατί τη γκρίνια που προκύπτει όταν ακούει κάποιος πως για να πετάξει στο οποιοδήποτε μοντελοδρόμιο θέλει 1/ συνδρομή 2/ να τηρεί κανόνες και να αποβάλει τη καγκουριά του, εγώ δεν την καταλαβαίνω.
"Απολαμβάνω" δε ιδιαίτερα την ευκολία του μέσου Ελληνάρα μοντελιστή που εκθιάζει μοντελοδρόμια κοσμήματα του εξωτερικού, παράλληλα κράζει τους (υπόλοιπους πάντα, ο ίδιος εξαιρεί εαυτόν... προφανώς) Ελληνάρες που είναι "ανίκανοι" να δημιουργήσουν κάτι ανάλογο αλλά τη Κυριακή παίρνει τη 2 μετρη βενζίνη του και πετάει στη Χ αλάνα. Λες και στο εξωτερικό τα μέλη του κάθε club δεν τα σκάνε.
Μόλις του εκθέσεις το ενδεχόμενο να πάρει το θηρίο του σε κανένα μοντελοδρόμιο, γιατί δεν είναι αυτό ακριβώς που θα ονόμαζες παρκοπετούμενο (parkflyer), ανακαλύπτεις πως το ένα του ξυνίζει, το άλλο του βρωμάει, το τρίτο έχει διάδρομο με προσανατολισμό που πλήτει το κάρμα του και δε συμμαζεύεται. Οπότε γίνεσαι κοινωνός του σύγχρονου μοντελιστικού δράματος του αερομοντελιστή γατόνι-πριμαντόνα που "αναγκάζεται" να πετάει στην αρτσούμπαλη αλάνα αλλά "τουλάχιστον είναι τσάμπα". Καλά δεν τα λέω??
Και φυσικά μιλάω για συμπεριφορές που προϋπήρχαν της κρίσης. Για να προλάβω κάποιες αντιδράσεις
Νομίζω λοιπόν πως η απάντηση στην απορία γιατί δεν έχουμε είναι γιατί δεν θέλουμε πραγματικά να έχουμε. Γιατί και που έχουμε, αυτά ήταν και είναι ψιλοάδεια, σε σχέση πάντα με τη δυναμική του κάθε χώρου.
Προσωπικά πιστεύω στο "θεσμό" του μοντελοδρομίου για τους ακόλουθους λόγους:
1/ Κάνουμε ένα σοβαρό και υπεύθυνο χόμπυ το οποίο αν μη τι άλλο αξίζει αν όχι απαιτεί έναν εξειδικευμένο χώρο με κανόνες. Όλο αυτό εξασφαλίζει πως χαιρόμαστε το χόμπυ μας με ασφάλεια για εμάς και για τους τρίτους. Η σύγχρονη καθημερινότητα είναι ήδη αρκετά περίπλοκη.
2/ Ο αερομοντελισμός από κάποιο εκπέτασμα ή/και κόστος και πάνω δεν μπορεί να αναπτυχθεί ούτε να λειτουργήσει σωστά σε χωράφια, parking και πλατείες. Θα προκύψουν θέματα, στη βάση τους όχλησης είτε ασφάλειας.
3/ Ένα μοντελοδρόμιο μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικότερα από μια αλάνα ως κοιτίδα μοντελισμού, ως εστία μετάδοσης γνώσης και προσέλκυσης νέου αίματος στο χόμπυ. Ιδια πτήση εθισμού θα κάνει ένας νέος με 2 λεωφόρους τριγύρω του, επισκέψεις από στρουμφάκια και άλλους 10 οτι να'ναι στον αέρα, με αυτή στα οργανωμένα πλαίσια ενός μοντελοδρομίου? Κάνεις fly-in σε αλάνα? Αυτό για όσους αρέσκονται να φανφάρουν περί ανάπτυξης και διάδοσης του χόμπυ αλλά περιέργως το ατιθάσευτο πνεύμα τους δεν μπορεί να στριμωχτεί σε μοντελοδρόμια.
Υ.Γ. Το Ελληνικό είναι "φιλετάρα". Σαφώς και πρέπει να το ξεχάσουμε αργά η γρήγορα.
Αυτά
Γ.Χ.
-
- Δημοσιεύσεις: 229
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: αλάνες κ' όχληση
Παράθεση
Η απάντηση στο ερώτημα σου βρίσκεται στη κατανόηση του τι χρειάζεται για να φτιαχτεί ενα μοντελοδρόμιο.
1. Μια ομάδα ανθρώπων με κοινό όραμα, τρόπο σκεψης και όρεξη.(Αυτό το έχουμε!)
2. Μια μεγάλη εκταση επαρκώς μακριά από οικιστική ανάπτυξη, δρομους κλπ.
3. Κάποιος να ετοιμάσει το μοντελοδρόμιο.
Τα 2 και 3 ποιό πάνω απαιτούν χρηματοδότηση. Στην Αττική η γη έχει μεγάλη αξία και είναι δυσεύρετη. Το να αξιοποιηθεί δημόσια περιουσία είναι ένα εγχείρημα που προσκρούει στο κράτος μας και τα συμφέροντα που κινούνται μέσα και γύρω από αυτό.
Για να ενοικιαστεί ιδιωτική έκταση γρήγορα χρειάζονται συνήθως σημαντικά ποσά που ενδεχομένως τα μέλη του συλλόγου να μην μπορούν να αντέξουν.
Αγαπητέ φίλε “Ανδρέα Λ.” σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες/απόψεις σου, με τις οποίες συμφωνώ και εγώ.
Ήθελα επιπλέον να κάνω και τις εξής παρατηρήσεις:
- Στην Αττική ασφαλώς η αξία της γής είναι μεγάλη. Θα πρέπει όμως τελικά να βγάλουμε από το μυαλό μας την ευκολία ενός μοντελοδρομίου πολύ κοντά στα σπίτια μας. Τουλάχιστον όσον αφορά τα θερμικά μοντέλα, αυτό απλά δεν γίνεται!
Το Ελληνικό σύντομα θα κλείσει.
Τι θα μείνει;
Η Ανάβυσσος με τα προβλήματα της (και αυτή δεν ξέρουμε για πόσο καιρό ακόμα θα μείνει, λόγω πιθανής πώλησης της και διαμαρτυριών των κατοίκων) και ο Μαραθώνας με τα επίσης γνωστά προβλήματα του.
Αλλά ας το δούμε και διαφορετικά:
- Η Ανάβυσσος, για εμάς τους κατοίκους των Νοτίων Προαστίων (κατοικώ στη Ν. Σμύρνη) δεν είναι και τόσο κοντά: ούτε λίγο, ούτε πολύ 45 χιλιόμετρα!
- Ο Μαραθώνας για εμάς, ακόμα περισσότερο: περίπου 50 χιλιόμετρα.
Επομένως πρέπει να το πάρουμε απόφαση, όσοι ασχολούμαστε κυρίως με θερμικά αεροπλάνα, ότι οπωσδήποτε θα έχουμε να κάνουμε με μια απόσταση 50-70 χιλιόμετρα, ανάλογα με το που κατοικεί κάποιος σε σχέση με το μελλοντικό μοντελοδρόμιο.
Πιστεύω ότι η Αθήνα θα έπρεπε να έχει περισσότερους συλλόγους και μοντελοδρόμια. Βλέπω στις ξένες πρωτεύουσες, Λονδίνο, Παρίσι, ότι υπάρχουν πολλοί σύλλογοι/μοντελοδρόμια, ίσως και πάνω από δέκα. Ο φίλος μας /μέλος του FORUM από την Αγγλία θα μπορούσε να μας το επιβεβαιώσει αυτό.
Για κάποιον που μένει στα Νότια Προάστια, θα βόλευε ένα μοντελοδρόμιο στην Δυτική Αττική, Ασπρόπυργο, Νέα Πέραμο, Μέγαρα. Για τους αερομοντελιστές της Ανατολικής Αττικής θα βόλευε ένα μοντελοδρόμιο στο Μαραθώνα ή Νέα Μάκρη κλπ. Και για αυτούς της Βόρειας Αττικής, ένα μοντελοδρόμιο π.χ. κοντά στον Σείριο ή στην Αυλώνα (όπου και το μοντελοδρόμιο της “ΓΛΑΥΞ”) κλπ.
Παράθεση
Για να ενοικιαστεί ιδιωτική έκταση γρήγορα χρειάζονται συνήθως σημαντικά ποσά που ενδεχομένως τα μέλη του συλλόγου να μην μπορούν να αντέξουν.
Αυτό πιστεύω ότι εξαρτάται από το πόσα είναι τα μέλη του συλλόγου. Είναι διαφορετικό αν τα μέλη είναι 25 ή 150.
Θα ήταν χρήσιμο πάντως να έχουμε μια εκτίμηση του κόστους της βασικής διαμόρφωσης ενός χώρου (ίσιωμα του χώρου και γκαζόν) και του ενδεικτικού κόστους ενοικίασης του. Απ ότι βλέπω και στο εξωτερικό (και αυτό μπορεί να μας το επιβεβαιώσει το μέλος μας από την Αγγλία) πολλά ξένα μοντελοδρόμια δεν διαθέτουν ειδικές εγκαταστάσεις, παρά μόνο ένα μεγάλο χωράφι με γκαζόν. Στο κάτω-κάτω δεν θα είναι και καταστροφή κάτι τέτοιο!
Στο παρελθόν είχα ζητήσει στοιχεία κόστους από την προσπάθεια που είχαν κάνει κάποιοι αερομοντελιστές, αλλά δεν μπόρεσα να αποκτήσω συγκεκριμένες πληροφορίες.
Αν αυτές οι πληροφορίες είναι κάτι που θεωρείται εμπιστευτικό, τότε το σέβομαι και δεν επιμένω. Πάντως είναι σημαντικές, γιατί μας δίνουν και μια ιδέα του πόσα μέλη πρέπει να μαζευτούν για να επιχειρήσουν κάτι τέτοιο.
Μια ομάδα φίλων που θα ξεκινήσουν αυτό το εγχείρημα είναι βέβαια κάτι σημαντικό, αλλά ίσως δεν είναι αρκετό.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Η απάντηση στο ερώτημα σου βρίσκεται στη κατανόηση του τι χρειάζεται για να φτιαχτεί ενα μοντελοδρόμιο.
1. Μια ομάδα ανθρώπων με κοινό όραμα, τρόπο σκεψης και όρεξη.(Αυτό το έχουμε!)
2. Μια μεγάλη εκταση επαρκώς μακριά από οικιστική ανάπτυξη, δρομους κλπ.
3. Κάποιος να ετοιμάσει το μοντελοδρόμιο.
Τα 2 και 3 ποιό πάνω απαιτούν χρηματοδότηση. Στην Αττική η γη έχει μεγάλη αξία και είναι δυσεύρετη. Το να αξιοποιηθεί δημόσια περιουσία είναι ένα εγχείρημα που προσκρούει στο κράτος μας και τα συμφέροντα που κινούνται μέσα και γύρω από αυτό.
Για να ενοικιαστεί ιδιωτική έκταση γρήγορα χρειάζονται συνήθως σημαντικά ποσά που ενδεχομένως τα μέλη του συλλόγου να μην μπορούν να αντέξουν.
Αγαπητέ φίλε “Ανδρέα Λ.” σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες/απόψεις σου, με τις οποίες συμφωνώ και εγώ.
Ήθελα επιπλέον να κάνω και τις εξής παρατηρήσεις:
- Στην Αττική ασφαλώς η αξία της γής είναι μεγάλη. Θα πρέπει όμως τελικά να βγάλουμε από το μυαλό μας την ευκολία ενός μοντελοδρομίου πολύ κοντά στα σπίτια μας. Τουλάχιστον όσον αφορά τα θερμικά μοντέλα, αυτό απλά δεν γίνεται!
Το Ελληνικό σύντομα θα κλείσει.
Τι θα μείνει;
Η Ανάβυσσος με τα προβλήματα της (και αυτή δεν ξέρουμε για πόσο καιρό ακόμα θα μείνει, λόγω πιθανής πώλησης της και διαμαρτυριών των κατοίκων) και ο Μαραθώνας με τα επίσης γνωστά προβλήματα του.
Αλλά ας το δούμε και διαφορετικά:
- Η Ανάβυσσος, για εμάς τους κατοίκους των Νοτίων Προαστίων (κατοικώ στη Ν. Σμύρνη) δεν είναι και τόσο κοντά: ούτε λίγο, ούτε πολύ 45 χιλιόμετρα!
- Ο Μαραθώνας για εμάς, ακόμα περισσότερο: περίπου 50 χιλιόμετρα.
Επομένως πρέπει να το πάρουμε απόφαση, όσοι ασχολούμαστε κυρίως με θερμικά αεροπλάνα, ότι οπωσδήποτε θα έχουμε να κάνουμε με μια απόσταση 50-70 χιλιόμετρα, ανάλογα με το που κατοικεί κάποιος σε σχέση με το μελλοντικό μοντελοδρόμιο.
Πιστεύω ότι η Αθήνα θα έπρεπε να έχει περισσότερους συλλόγους και μοντελοδρόμια. Βλέπω στις ξένες πρωτεύουσες, Λονδίνο, Παρίσι, ότι υπάρχουν πολλοί σύλλογοι/μοντελοδρόμια, ίσως και πάνω από δέκα. Ο φίλος μας /μέλος του FORUM από την Αγγλία θα μπορούσε να μας το επιβεβαιώσει αυτό.
Για κάποιον που μένει στα Νότια Προάστια, θα βόλευε ένα μοντελοδρόμιο στην Δυτική Αττική, Ασπρόπυργο, Νέα Πέραμο, Μέγαρα. Για τους αερομοντελιστές της Ανατολικής Αττικής θα βόλευε ένα μοντελοδρόμιο στο Μαραθώνα ή Νέα Μάκρη κλπ. Και για αυτούς της Βόρειας Αττικής, ένα μοντελοδρόμιο π.χ. κοντά στον Σείριο ή στην Αυλώνα (όπου και το μοντελοδρόμιο της “ΓΛΑΥΞ”) κλπ.
Παράθεση
Για να ενοικιαστεί ιδιωτική έκταση γρήγορα χρειάζονται συνήθως σημαντικά ποσά που ενδεχομένως τα μέλη του συλλόγου να μην μπορούν να αντέξουν.
Αυτό πιστεύω ότι εξαρτάται από το πόσα είναι τα μέλη του συλλόγου. Είναι διαφορετικό αν τα μέλη είναι 25 ή 150.
Θα ήταν χρήσιμο πάντως να έχουμε μια εκτίμηση του κόστους της βασικής διαμόρφωσης ενός χώρου (ίσιωμα του χώρου και γκαζόν) και του ενδεικτικού κόστους ενοικίασης του. Απ ότι βλέπω και στο εξωτερικό (και αυτό μπορεί να μας το επιβεβαιώσει το μέλος μας από την Αγγλία) πολλά ξένα μοντελοδρόμια δεν διαθέτουν ειδικές εγκαταστάσεις, παρά μόνο ένα μεγάλο χωράφι με γκαζόν. Στο κάτω-κάτω δεν θα είναι και καταστροφή κάτι τέτοιο!
Στο παρελθόν είχα ζητήσει στοιχεία κόστους από την προσπάθεια που είχαν κάνει κάποιοι αερομοντελιστές, αλλά δεν μπόρεσα να αποκτήσω συγκεκριμένες πληροφορίες.
Αν αυτές οι πληροφορίες είναι κάτι που θεωρείται εμπιστευτικό, τότε το σέβομαι και δεν επιμένω. Πάντως είναι σημαντικές, γιατί μας δίνουν και μια ιδέα του πόσα μέλη πρέπει να μαζευτούν για να επιχειρήσουν κάτι τέτοιο.
Μια ομάδα φίλων που θα ξεκινήσουν αυτό το εγχείρημα είναι βέβαια κάτι σημαντικό, αλλά ίσως δεν είναι αρκετό.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: αλάνες κ' όχληση
υπαρχει επισης η πιθανοτητα να δωθει ο χωρος της αλανας του Μαραθωνα με μεσολαβηση του δημου να περιφραχθει και να χρησημοποιειται για Συλλογικο αυστηρα μοντελοδρομιο