Το Σάββατο 25/2/2012 επισκέφθηκα την αλάνα - 38.076347, 23.710501 - στα Άνω Λιόσια.
Δυστυχώς, κατά τη γνώμη μου, ο χώρος δεν ενδείκνυται για πτήσεις μοντέλων, όπως φαίνεται και από τις πιο κάτω φωτογραφίες.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Χωροι πτησεων στο Μενιδι
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: Χωροι πτησεων στο Μενιδι
- Συνημμένα
-
- LIOSIA_5.jpg (69.89 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- LIOSIA_4.jpg (63.02 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- LIOSIA_3.jpg (65.34 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- LIOSIA_2.jpg (65.68 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- LIOSIA_1.jpg (65.83 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Χωροι πτησεων στο Μενιδι
Ναι,ειναι τελειως χωραφι... Απο την αλλη εχει ελεγξει κανεις τις πρωην εγκαταστασεις του ΣΕΓΑ στην Παρνηθα? Σπιτι δεν υπαρχει κοντα ουτε για πλακα,ειναι στην κορυφη του βουνου,απλα δεν ξερω μηπως ειναι το εδαφος ακαταλληλο. 38° 8'49.61" 23°42'41.61" ειναι οι συντεταγμενες.Ο διαδρομος που ετρεχαν υπαρχει ακομα,με περιπου 4 μετρα πλατος και 130 μετρα μηκος δεν νομιζω να ειναι ασχημα.Μολις επιστρεψω αθηνα θα παω να δω το μερος και θα στειλω φωτογραφιες.Αν φτιαχνετε ευκολα θα παρω και μια τσαπα μαζι μου για τιποτα χορτα(ειδικα αν ενδιαφερεται καποιος για την τοποθεσια). Το μονο που φοβαμαι ειναι μηπως λογω του υψομετρου στολαρουμε για πλακα...
-
- Δημοσιεύσεις: 10
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 12, 2011 7:19 am
Απάντηση: Χωροι πτησεων στο Μενιδι
george_karasoulas έγραψε: ↑Το Σάββατο 25/2/2012 επισκέφθηκα την αλάνα - 38.076347, 23.710501 - στα Άνω Λιόσια.
Δυστυχώς, κατά τη γνώμη μου, ο χώρος δεν ενδείκνυται για πτήσεις μοντέλων, όπως φαίνεται και από τις πιο κάτω φωτογραφίες.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Πολύ κρίμα :(
Σε έβαλα και σε κόπο, χωρίς αποτέλεσμα...
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: Χωροι πτησεων στο Μενιδι
Αντιθέτως φίλε μου!
Καθόλου κρίμα!
Ίσα-ίσα, εγώ χάρηκα πολύ που και κάποιος άλλος ασχολήθηκε με το θέμα των χώρων που είναι πιθανώς κατάλληλοι για πτήση!
Μακάρι και άλλοι φίλοι αερομοντελιστές να ασχοληθούν και να προτείνουν μέρη. Για εμένα δεν είναι καθόλου κόπος, αντιθέτως είναι ευχαρίστηση μεγάλη, να επισκέπτομαι τέτοιους χώρους και -αν τους βρίσκω κατάλληλους- να τους γνωστοποιώ σε όλους τους αερομοντελιστές.
Αυτό πρόκειται να κάνω και σήμερα Κυριακή.
Δεν με ενδιαφέρει και τόσο αν θα χάσω μια-δυο ημέρες πτήσεων, σημασία έχει να εντοπίσω όσο περισσότερους χώρους μπορώ, ώστε να βοηθήσω και εγώ λίγο στην απρόσκοπτη εξάσκηση του χόμπυ μας.
Αερομοντελισμός χωρίς μέρη για να πετάμε, δεν γίνεται!
Ασφαλώς το ιδανικό είναι τα οργανωμένα μοντελοδρόμια και οι σύλλογοι. Οι αλάνες είναι μόνο μια λύση ανάγκης και ίσως κάτι για όταν αρχίσει κάποιος να ασχολείται με το χόμπυ, προτού αποφασίσει αν του αρέσει.
Η οργάνωση των αερομοντελιστών σε συλλόγους και η κατασκευή μοντελοδρομίων που να ελέγχονται από συλλόγους, θα ήταν το ιδανικό. Ομολογώ ότι με απασχολεί -εδώ και χρόνια- πολύ το θέμα, αλλά δεν μπόρεσα ακόμα να βρω τι θα έπρεπε να κάνω και εγώ προσωπικά,για να βοηθήσω προς αυτή την κατεύθυνση.
Η Αττική θα έπρεπε να έχει πολλούς συλλόγους/μοντελοδρόμια, με τόσους πολλούς αερομοντελιστές που έχει.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Καθόλου κρίμα!
Ίσα-ίσα, εγώ χάρηκα πολύ που και κάποιος άλλος ασχολήθηκε με το θέμα των χώρων που είναι πιθανώς κατάλληλοι για πτήση!
Μακάρι και άλλοι φίλοι αερομοντελιστές να ασχοληθούν και να προτείνουν μέρη. Για εμένα δεν είναι καθόλου κόπος, αντιθέτως είναι ευχαρίστηση μεγάλη, να επισκέπτομαι τέτοιους χώρους και -αν τους βρίσκω κατάλληλους- να τους γνωστοποιώ σε όλους τους αερομοντελιστές.
Αυτό πρόκειται να κάνω και σήμερα Κυριακή.
Δεν με ενδιαφέρει και τόσο αν θα χάσω μια-δυο ημέρες πτήσεων, σημασία έχει να εντοπίσω όσο περισσότερους χώρους μπορώ, ώστε να βοηθήσω και εγώ λίγο στην απρόσκοπτη εξάσκηση του χόμπυ μας.
Αερομοντελισμός χωρίς μέρη για να πετάμε, δεν γίνεται!
Ασφαλώς το ιδανικό είναι τα οργανωμένα μοντελοδρόμια και οι σύλλογοι. Οι αλάνες είναι μόνο μια λύση ανάγκης και ίσως κάτι για όταν αρχίσει κάποιος να ασχολείται με το χόμπυ, προτού αποφασίσει αν του αρέσει.
Η οργάνωση των αερομοντελιστών σε συλλόγους και η κατασκευή μοντελοδρομίων που να ελέγχονται από συλλόγους, θα ήταν το ιδανικό. Ομολογώ ότι με απασχολεί -εδώ και χρόνια- πολύ το θέμα, αλλά δεν μπόρεσα ακόμα να βρω τι θα έπρεπε να κάνω και εγώ προσωπικά,για να βοηθήσω προς αυτή την κατεύθυνση.
Η Αττική θα έπρεπε να έχει πολλούς συλλόγους/μοντελοδρόμια, με τόσους πολλούς αερομοντελιστές που έχει.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: Χωροι πτησεων στο Μενιδι
Να ρωτησω τωρα. Το ξερω οτι ολα εξαρτωνται απο την ικανοτητα του χειριστη,ομως γενικα μιλωντας, τι πλατος και μηκος διαδρομου θεωρουνται ιδανικα για αεροπλανα μεχρι 1,50 μετρο μηκος πτερυγας?
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση:θ Χωροι πτησεων στο Μενιδι
Φίλε skropi Καλημέρα
θα έλεγα ότι ο διάδρομος που απαιτείται, εξαρτάται από τον τύπο του αεροπλάνου και την ελάχιστη ταχύτητα πτήσεως του, που είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, όπως π.χ. βάρος, πτερυγική επιφάνεια, γωνία πρόσπτωσης κ.ά.
Ένα ελαφρύ, ηλεκτρικό, υψηλοπτέρυγο μοντέλο χρειάζεται λιγότερο διάδρομο από ένα ηλεκτρικό jet ή από ένα ύψηλοπτέρυγο βαρύ θερμικό. Ένα θερμικό fun-fly με μεγάλες πτερυγικές επιφάνειες, χρειάζεται πολύ μικρό διάδρομο.
Αν προσγειωθείς σε χώμα ή γρασίδι, το μοντέλο θα τροχιοδρομήσει πολύ λιγότερο απ ότι σε άσφαλτο ή σε τσιμέντο. Εκτός όμως από την τροχιοδρόμηση, χρειάζεται και κάποιο μήκος ελεύθερο για να χαμηλώσει και να ευθυγραμμιστεί το μοντέλο, καθώς έρχεται για προσγείωση.
Χρειάζεται όμως και ο περιβάλλων χώρος να είναι κάπως καθαρός, ώστε σε ενδεχόμενη αναγκαστική προσγείωση το μοντέλο να πάθει τις λιγότερες κατά το δυνατόν ζημιές, ή τουλάχιστον να μπορείς να το βρείς! Πριν πολλά-πολλά χρόνια πετούσαμε στην Σταμάτα και ο διάδρομος ήταν μέσα στο δάσος. Αν μας έσβηνε η μηχανή και έπεφτε το αεροπλάνο, δεν μπορούσαμε να το βρούμε μέσα στο δάσος, ή καμιά φορά σκαρφαλώναμε στα δέντρα για να το κατεβάσουμε!
Τελικά θα έλεγα ότι ένας διάδρομος 50-60 μ. είναι ο ελάχιστος που απαιτείται, ανάλογα πάντα και με το είδος του μοντέλου.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
θα έλεγα ότι ο διάδρομος που απαιτείται, εξαρτάται από τον τύπο του αεροπλάνου και την ελάχιστη ταχύτητα πτήσεως του, που είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, όπως π.χ. βάρος, πτερυγική επιφάνεια, γωνία πρόσπτωσης κ.ά.
Ένα ελαφρύ, ηλεκτρικό, υψηλοπτέρυγο μοντέλο χρειάζεται λιγότερο διάδρομο από ένα ηλεκτρικό jet ή από ένα ύψηλοπτέρυγο βαρύ θερμικό. Ένα θερμικό fun-fly με μεγάλες πτερυγικές επιφάνειες, χρειάζεται πολύ μικρό διάδρομο.
Αν προσγειωθείς σε χώμα ή γρασίδι, το μοντέλο θα τροχιοδρομήσει πολύ λιγότερο απ ότι σε άσφαλτο ή σε τσιμέντο. Εκτός όμως από την τροχιοδρόμηση, χρειάζεται και κάποιο μήκος ελεύθερο για να χαμηλώσει και να ευθυγραμμιστεί το μοντέλο, καθώς έρχεται για προσγείωση.
Χρειάζεται όμως και ο περιβάλλων χώρος να είναι κάπως καθαρός, ώστε σε ενδεχόμενη αναγκαστική προσγείωση το μοντέλο να πάθει τις λιγότερες κατά το δυνατόν ζημιές, ή τουλάχιστον να μπορείς να το βρείς! Πριν πολλά-πολλά χρόνια πετούσαμε στην Σταμάτα και ο διάδρομος ήταν μέσα στο δάσος. Αν μας έσβηνε η μηχανή και έπεφτε το αεροπλάνο, δεν μπορούσαμε να το βρούμε μέσα στο δάσος, ή καμιά φορά σκαρφαλώναμε στα δέντρα για να το κατεβάσουμε!
Τελικά θα έλεγα ότι ένας διάδρομος 50-60 μ. είναι ο ελάχιστος που απαιτείται, ανάλογα πάντα και με το είδος του μοντέλου.
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: Χωροι πτησεων στο Μενιδι
Θα συμφωνησω απολυτα με τις αποψεις σου Γιωργο. Ο χωρος για πτησεις ειναι κατι πολυ σημαντικο. Εχει να κανει με το πως εχει μαθει καποιος δλδ τι εννοω αν του εμαθαν να πηγαινει σε εναν οποιοδηποτε χωρο να το βαζει μπροστα και να το απογειωνει κ οποιον παρει ο χαρος με αυτοκινητα, ανθρωπους κλπ. διπλα τοτε δεν εχει ιδεα απο αερομοντελισμο γιατι ετσι του εμαθαν και δεν μπορει να καταλαβει ουτε το λαθος του ουτε πως ειναι ο ενδεδεγμενος τροπος για να πεταξει καποιος.
Δεν ειναι παιχνιδι τα τηλεκατευθυνομενα , ειναι hobby αλλα αυτο δε σημαινει οτι τα βαζουμε μπροστα σε μια οποιοδηποτε αλανα. Τα παντα ειναι του στυλ δε βαριεσαι, γιαυτο δεν υπαρχουν μοντελοδρομια/ οργανωμενα clubs
Δεν ειναι παιχνιδι τα τηλεκατευθυνομενα , ειναι hobby αλλα αυτο δε σημαινει οτι τα βαζουμε μπροστα σε μια οποιοδηποτε αλανα. Τα παντα ειναι του στυλ δε βαριεσαι, γιαυτο δεν υπαρχουν μοντελοδρομια/ οργανωμενα clubs