Φίλοι καλησπέρα
Θα ήθελα να σας ενημερώσω λίγο για την Διεθνή Έκθεση της Νυρεμβέργης, επειδή πιστεύω ότι αποτελεί ένα πολύ σπουδαίο γεγονός για το χόμπυ μας, μιας και εκεί παρουσιάζονται κάθε χρόνο όλες οι καινοτομίες, οι τελευταίες εξελίξεις στον αερομοντελισμό, εκεί κλείνονται όλες οι μεγάλες συμφωνίες, ανακοινώνονται οι συγχωνεύσεις εταιρειών του κλάδου κλπ.
Κάποιες χρήσιμες, γενικές πληροφορίες για την Έκθεση μπορείτε επίσης να διαβάσετε στο περσινό μου άρθρο για το ίδιο θέμα, που είχε δημοσιευτεί στο modelomania.gr
Η φετινή Έκθεση έλαβε χώρα από 1-6 Φεβρουαρίου στην ομώνυμη γραφική πόλη της Γερμανίας και συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό εκθετών και επισκεπτών, αν και όχι τόσο μεγάλο όσο το 2011, που είχε μάλιστα θεωρηθεί και σαν χρονιά κρίσης.
Φέτος η Έκθεση ήταν αφιερωμένη στους TEENAGERS, από 13-17 ετών, ενώ ιδιαίτερη έμφαση είχε δοθεί και αυτή τη χρονιά στην “πράσινη”, την οικολογική τεχνολογία, με ανακυκλώσιμα υλικά κατασκευής.
Όσον αφορά τον δικό μας τομέα, οι σπουδαιότερες εξελίξεις ήταν οι εξής:
- Συνεχίζεται η τάση των εταιρειών να κατασκευάζουν ηλεκτρονικό υλικό που να λειτουργεί πλέον σε μια ευρεία γκάμα τάσεων –και οπωσδήποτε απ ευθείας στα 7.4 Volts (Li-Po 2 στοιχείων). Η JR παρουσίασε π.χ. την καινούργια της σειρά SERVO, που δουλεύουν σε αυτές τις τάσεις.
- Έχει αρχίσει σιγά-σιγά να σημειώνεται μια στροφή από το φελιζόλ, σαν υλικό κατασκευής, στην πάλαι ποτέ κλασσική κατασκευή, από BALSA, διατηρώντας όμως το ARF στυλ και φινίρισμα των φελιζολένιων μοντέλων. Να υποθέσουμε ότι έρχεται το τέλος του φελιζόλ;
- Συνεχίζεται η, επίσης αργή αλλά σταθερή, εισβολή των μηχανών βενζίνης, με την SAITO να παρουσιάζει 2 νέα μοντέλα 4-χρονων βενζίνης, 17 και 21 cc (1.03 και 1.28 cu.in).
- Οι κεραίες αρχίζουν να εξαφανίζονται από τους πομπούς των 2.4 GHz. Ο νέος πομπός της MULTIPLEX έχει την κεραία ενσωματωμένη στο εσωτερικό του (όπως έγινε και με τα κινητά τηλέφωνα).
- Όλο και αυξάνονται τα διαθέσιμα κανάλια των Τ/Κ: ο προηγούμενος πομπός της MULTIPLEX βγαίνει μέχρι 16 κανάλια, ενώ ο καινούργιος πομπός της SPEKΤRUM, ο DX 18, που θα κυκλοφορήσει στις αγορές μέσα στην Άνοιξη, θα έχει 18 κανάλια και ενσωματωμένη τηλεμετρία.
Στην 1η φωτογραφία από αριστερά, το νέο SERVO της JR , το MP82SWV, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση και δουλεύει από τα 4.8 -8 Volts με τα εξής χαρακτηριστικά ροπής:
4.8V: 12.8kg / 0.09 s
7.4V: 19.8kg / 0.06 s
Στην 2η φωτογραφία από αριστερά, η νέα 4-χρονη μηχανή βενζίνης της SAITO,21 cc, η FG21.
Στην 3η φωτογραφία, ο νέος πομπός της MULTIPLEX, ο PROFI-TX και στην τελείως δεξιά φωτογραφία, ο νέος 18-κάναλος πομπός της SPEKTRUM , που θα κυκλοφορήσει σύντομα.
(οι πληροφορίες προέρχονται από Γερμανικά SITE και περιοδικά αερομοντελισμού, καθώς και από το official SITE της Διεθνούς Έκθεσης της Νυρεμβέργης).
(συνεχίζεται)
Γιώργος Καρασούλας
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ
- Συνημμένα
-
- spektrum_dx18.jpg (29.27 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- multiplex-profi.jpg (24.78 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- saito_fg21.JPG (19.09 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- JR_SERVO.jpg (28.67 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ
Ας δούμε τώρα και μερικά από τα αξιόλογα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην Έκθεση:
- Οι φίλοι της ανεμοπορίας σίγουρα θα ενθουσιαστούν από αυτό το τεράστιο μοτο-ανεμόπτερο (1η φωτ. από αριστ.), το “VORTEX MACH-I” της GRAUPNER, με εκπέτασμα 4.4 m (!) και βάρος περίπου 6.7 kgr. Όπως μας πληροφορεί η εταιρεία, το βάρος του μοντέλου έχει βελτιστοποιηθεί με τη χρήση κράματος CFK/GFK ( Carbon Fiber/Glass Fiber), αλλά παρ όλα αυτά η πτερυγική φόρτιση που προκύπτει , 73 gr./dm2 , δεν ακούγεται –τουλάχιστον σε εμάς, τους αδαείς- και για τόσο μικρή.
Το τερατώδες φτερό των 4.4 m σπάει σε 4 κομμάτια για να μεταφέρεται εύκολα.
- Γι αυτούς που επιμένουν “SCALE” ακόμα και στα ηλεκτρικά, παρουσιάστηκε αυτό το ωραίο Albatros D.Va της Parkzone (2η φωτ. από αριστ.) με εκπέτασμα 1.07 m , βάρος έτοιμο για πτήση 1230 gr. και 480-άρι brushless μοτέρ. Είναι φτιαγμένο από το -πατενταρισμένο από την Parkzone- υλικό “Z-foam” , που μοιάζει με το ELAPOR της MULTIPLEX, αλλά η επιφάνεια του δεν είναι τόσο λεία.
- Και άλλο ένα όμορφο, ηλεκτρικό SCALE μοντέλο, το FOCKE WULF 190 της LRP, με εκπέτασμα 1132 mm, βάρος έτοιμο για πτήση 1150 gr., έρχεται έτοιμο βαμμένο, με BRUSHLESS μοτέρ 900 KV, SCALE ανασυρόμενα σκέλη προσγείωσης, FLAPS και έτοιμα εγκατεστημένα SERVO (3η φωτ. από αριστ.)
- Η σειρά “HL” SERVO της GRAUPNER (φωτογραφία δεξιά) όχι μόνο χρησιμοποιεί BRUSHLESS μοτέρ, αλλά έχει καταργήσει επιπλέον το ποτενσιόμετρο των κλασσικών SERVO, αντικαθιστώντας το με αισθητήρα “HALL EFFECT” που αντιλαμβάνεται την εκάστοτε θέση του βραχίονα του SERVO μαγνητικά, χωρίς επαφή. Αυτό, εκτός που γλυτώνει το SERVO από τις φθορές του ποτενσιομέτρου, δίνει και μεγαλύτερη ακρίβεια στην κίνηση.
Γιώργος Καρασούλας
- Οι φίλοι της ανεμοπορίας σίγουρα θα ενθουσιαστούν από αυτό το τεράστιο μοτο-ανεμόπτερο (1η φωτ. από αριστ.), το “VORTEX MACH-I” της GRAUPNER, με εκπέτασμα 4.4 m (!) και βάρος περίπου 6.7 kgr. Όπως μας πληροφορεί η εταιρεία, το βάρος του μοντέλου έχει βελτιστοποιηθεί με τη χρήση κράματος CFK/GFK ( Carbon Fiber/Glass Fiber), αλλά παρ όλα αυτά η πτερυγική φόρτιση που προκύπτει , 73 gr./dm2 , δεν ακούγεται –τουλάχιστον σε εμάς, τους αδαείς- και για τόσο μικρή.
Το τερατώδες φτερό των 4.4 m σπάει σε 4 κομμάτια για να μεταφέρεται εύκολα.
- Γι αυτούς που επιμένουν “SCALE” ακόμα και στα ηλεκτρικά, παρουσιάστηκε αυτό το ωραίο Albatros D.Va της Parkzone (2η φωτ. από αριστ.) με εκπέτασμα 1.07 m , βάρος έτοιμο για πτήση 1230 gr. και 480-άρι brushless μοτέρ. Είναι φτιαγμένο από το -πατενταρισμένο από την Parkzone- υλικό “Z-foam” , που μοιάζει με το ELAPOR της MULTIPLEX, αλλά η επιφάνεια του δεν είναι τόσο λεία.
- Και άλλο ένα όμορφο, ηλεκτρικό SCALE μοντέλο, το FOCKE WULF 190 της LRP, με εκπέτασμα 1132 mm, βάρος έτοιμο για πτήση 1150 gr., έρχεται έτοιμο βαμμένο, με BRUSHLESS μοτέρ 900 KV, SCALE ανασυρόμενα σκέλη προσγείωσης, FLAPS και έτοιμα εγκατεστημένα SERVO (3η φωτ. από αριστ.)
- Η σειρά “HL” SERVO της GRAUPNER (φωτογραφία δεξιά) όχι μόνο χρησιμοποιεί BRUSHLESS μοτέρ, αλλά έχει καταργήσει επιπλέον το ποτενσιόμετρο των κλασσικών SERVO, αντικαθιστώντας το με αισθητήρα “HALL EFFECT” που αντιλαμβάνεται την εκάστοτε θέση του βραχίονα του SERVO μαγνητικά, χωρίς επαφή. Αυτό, εκτός που γλυτώνει το SERVO από τις φθορές του ποτενσιομέτρου, δίνει και μεγαλύτερη ακρίβεια στην κίνηση.
Γιώργος Καρασούλας
- Συνημμένα
-
- graupner_servo.jpg (41.76 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- focke_wulf.jpg (62.01 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- albatros_dva.jpg (34.35 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- vortex.jpg (50.84 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ
Στην αριστερή φωτογραφία φαίνεται το μικρό ανεμόπτερο Lilienthal 31 της aeronaut.
Το αξιόλογο με αυτό το μοντέλο είναι , ότι είναι προϊόν της συνεργασίας της aeronaut με την Γερμανική Ομοσπονδία Αερομοντελισμού (DMFV= Deutscher ModellFlug Verband), στα πλαίσια ενός κοινού προγράμματος που λέγεται “Wir machen Schule” (“Κάνουμε σχολείο”) και έχει σκοπό να εισαγάγει τα παιδιά της σχολικής ηλικίας στον αερομοντελισμό, με όλα τα οφέλη που αυτό μπορεί να έχει, τόσο ως προς την διάπλαση του χαρακτήρα τους, όσο και ως προς τις γνώσεις και δεξιότητες που θα αποκτήσουν.
Το εκπέτασμα του μοντέλου είναι 1140 mm και το βάρος του 200 gr. Η κατασκευή του είναι κλασσική, κτιστή με BALSA και δεν χρειάζεται βέβαια να πούμε ότι το μοντέλο είναι ΚΙΤ, φτιαχτό, όχι δηλαδή ARF ή RTF. Στους πολύ παλιούς αερομοντελιστές θα θυμίζει σίγουρα το θρυλικό “Der kleine UHU” της GRAUPNER.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι, ίσως τα ARF και RTF μοντέλα να μας γλυτώνουν από αρκετό κόπο και χρόνο στη σημερινή αγχωτική εποχή -όπου ο χρόνος κυριολεκτικά μας κυνηγάει,- αλλά από την άλλη πλευρά στερούν την χαρά της δημιουργίας και δεν βοηθούν στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων.
Για να γυρίσουμε στην Έκθεση, η SEAGULL είχε έντονη παρουσία μέσω του αντιπροσώπου της, της J PERKINS, με πολλά καινούργια μοντέλα. Στην 2η και 3η από αριστερά φωτογραφία φαίνονται αντίστοιχα το PIPER CHEROKEE και το Tutor G-115, με εκπέτασμα 1.83 και 1.70 m και βάρος 4.4 και 3.2 kgr αντίστοιχα, κλασσική κατασκευή από BALSA-PLY και καλής ποιότητας επικάλυψη από ORACOVER. Αν και βασικά είναι θερμικά μοντέλα, μέσα στα ΚΙΤ υπάρχει ότι χρειάζεται για την μετατροπή τους σε ηλεκτρικά. Το Tutor G-115, όπως φανερώνει και το όνομα του, είναι εκπαιδευτικό χαμηλοπτέρυγο αεροπλάνο.
Η KONTRONIC είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε ηλεκτρικά μοτέρ και ρυθμιστές στροφών. Στην 4η από αριστερά φωτογραφία φαίνεται ένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα ρυθμιστών στροφών, το Kosmik 200 HV που μπορεί να παρέχει προς το μοτέρ 200 Amperes ρεύματος συνέχεια, ενώ το ενσωματωμένο BEC μπορεί να παρέχει 7 Amperes ρεύμα προς τον δέκτη και τα SERVO συνέχεια, ή 20 Amperes για λίγο.
Και τέλος δίπλα του, στην δεξιά φωτογραφία, το κτηνώδες Pyro 800-48 μοτέρ της KONTRONIC, που δέχεται μέχρι 14-σελες Li-Po (52 Volts) και έχει ισχύ 5000 Watt (6.8 HP)!
Γιώργος Καρασούλας
Το αξιόλογο με αυτό το μοντέλο είναι , ότι είναι προϊόν της συνεργασίας της aeronaut με την Γερμανική Ομοσπονδία Αερομοντελισμού (DMFV= Deutscher ModellFlug Verband), στα πλαίσια ενός κοινού προγράμματος που λέγεται “Wir machen Schule” (“Κάνουμε σχολείο”) και έχει σκοπό να εισαγάγει τα παιδιά της σχολικής ηλικίας στον αερομοντελισμό, με όλα τα οφέλη που αυτό μπορεί να έχει, τόσο ως προς την διάπλαση του χαρακτήρα τους, όσο και ως προς τις γνώσεις και δεξιότητες που θα αποκτήσουν.
Το εκπέτασμα του μοντέλου είναι 1140 mm και το βάρος του 200 gr. Η κατασκευή του είναι κλασσική, κτιστή με BALSA και δεν χρειάζεται βέβαια να πούμε ότι το μοντέλο είναι ΚΙΤ, φτιαχτό, όχι δηλαδή ARF ή RTF. Στους πολύ παλιούς αερομοντελιστές θα θυμίζει σίγουρα το θρυλικό “Der kleine UHU” της GRAUPNER.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι, ίσως τα ARF και RTF μοντέλα να μας γλυτώνουν από αρκετό κόπο και χρόνο στη σημερινή αγχωτική εποχή -όπου ο χρόνος κυριολεκτικά μας κυνηγάει,- αλλά από την άλλη πλευρά στερούν την χαρά της δημιουργίας και δεν βοηθούν στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων.
Για να γυρίσουμε στην Έκθεση, η SEAGULL είχε έντονη παρουσία μέσω του αντιπροσώπου της, της J PERKINS, με πολλά καινούργια μοντέλα. Στην 2η και 3η από αριστερά φωτογραφία φαίνονται αντίστοιχα το PIPER CHEROKEE και το Tutor G-115, με εκπέτασμα 1.83 και 1.70 m και βάρος 4.4 και 3.2 kgr αντίστοιχα, κλασσική κατασκευή από BALSA-PLY και καλής ποιότητας επικάλυψη από ORACOVER. Αν και βασικά είναι θερμικά μοντέλα, μέσα στα ΚΙΤ υπάρχει ότι χρειάζεται για την μετατροπή τους σε ηλεκτρικά. Το Tutor G-115, όπως φανερώνει και το όνομα του, είναι εκπαιδευτικό χαμηλοπτέρυγο αεροπλάνο.
Η KONTRONIC είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε ηλεκτρικά μοτέρ και ρυθμιστές στροφών. Στην 4η από αριστερά φωτογραφία φαίνεται ένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα ρυθμιστών στροφών, το Kosmik 200 HV που μπορεί να παρέχει προς το μοτέρ 200 Amperes ρεύματος συνέχεια, ενώ το ενσωματωμένο BEC μπορεί να παρέχει 7 Amperes ρεύμα προς τον δέκτη και τα SERVO συνέχεια, ή 20 Amperes για λίγο.
Και τέλος δίπλα του, στην δεξιά φωτογραφία, το κτηνώδες Pyro 800-48 μοτέρ της KONTRONIC, που δέχεται μέχρι 14-σελες Li-Po (52 Volts) και έχει ισχύ 5000 Watt (6.8 HP)!
Γιώργος Καρασούλας
- Συνημμένα
-
- kontronic_motor.jpg (26.46 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- KONTRONIC.jpg (26.6 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- tutor.jpg (30.17 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- cheroke.jpg (32.56 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- Lilienthal_31.jpg (30.28 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ
Θα τελειώσω την παρουσίαση με μερικά από τα κάπως αξιοπερίεργα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην Έκθεση:
Στην 1η από αριστερά φωτογραφία το πολύ όμορφο ηλεκτρικό ARF μοντέλο της ROBE, το “Airblade”. Εκτός από όμορφο είναι και πολύ γρήγορο: 180KM/H (!) μας λέει η ROBBE ότι πιάνει το αεροπλάνο με το προτεινόμενο μοτέρ ROXXY BL Outrunner 4250/06, το οποίο με 4-σελη Li-Po (14 Volts) μπαταρία αποδίδει στα 55 Amperes, με έλικα 11x6, ούτε λίγο ούτε πολύ 11.760 στροφές !
Το αεροπλάνο έχει εκπέτασμα 1.32 m και βάρος έτοιμο για πτήση 2.4 KGR. Η κατασκευή του είναι κλασσική BALSA-PLY, με κτιστά φτερά.
Αυτό το δι-κινητήριο θηρίο που βλέπετε στην 2η από αριστερά φωτογραφία, το “ Twin Air” είναι και πάλι της ROBBE, έχει εκπέτασμα 1.6m, βάρος 2.6 KGR και κινείται από 2 brushless μοτέρ που έρχονται με το ΚΙΤ.
Το αξιοπερίεργο;
Το μοντέλο είναι εξ ολοκλήρου φτιαγμένο από σκληρό φελιζόλ (EPO) !
Ακούστε τώρα και με τι άλλο έρχεται μέσα στο κουτί:
- Cowl έτοιμο, βαμμένο και με καμπίνα με λεπτομέρειες στο εσωτερικό -και πιλότους.
- Προ-τοποθετημένα και καλωδιωμένα SERVO.
- Προ-τοποθετημένα και καλωδιωμένα μοτέρ και ρυθμιστής στροφών.
- Ηλεκτρικοί ανασυρόμενοι τροχοί (και ο μπροστινός τροχός).
- FLAPS με τα SERVO προ-τοποθετημένα.
- Φωτάκια –LED θέσεως, προ-τοποθετημένα και καλωδιωμένα.
Αυτό το κομψοτέχνημα που βλέπετε στην 3η από αριστερά φωτογραφία και που παρουσιάστηκε στο περίπτερο της Horizon Hobby, είναι η Ινδική 7-κύλινδρη ,4-χρονη, EVOLUTION EVO-E7-160, μηχανή βενζίνης, με κυβισμό 160 cc !
Αποδίδει 6.000 στροφές σε έλικα 28x12 !
Τέλος, στην τελείως δεξιά φωτογραφία φαίνεται ο δέκτης του συστήματος τηλεμετρίας της MULTIPLEX (στο λαιμό του ανθρώπου) που λειτουργεί τελείως ανεξάρτητα από τον πομπό της τηλεκατεύθυνσης.
Το αξιοπερίεργο με αυτόν τον δέκτη;
Λειτουργεί με φωνητική εντολή και δίνει φωνητικά τα τηλεμετρικά δεδομένα!
Και με αυτά τελειώνω την παρουσίαση της Διεθνούς Έκθεσης της Νυρεμβέργης, που είναι ένα από τα σπουδαιότερα ετήσια events στο χόμπυ του αερομοντελισμού.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Καρασούλας
Στην 1η από αριστερά φωτογραφία το πολύ όμορφο ηλεκτρικό ARF μοντέλο της ROBE, το “Airblade”. Εκτός από όμορφο είναι και πολύ γρήγορο: 180KM/H (!) μας λέει η ROBBE ότι πιάνει το αεροπλάνο με το προτεινόμενο μοτέρ ROXXY BL Outrunner 4250/06, το οποίο με 4-σελη Li-Po (14 Volts) μπαταρία αποδίδει στα 55 Amperes, με έλικα 11x6, ούτε λίγο ούτε πολύ 11.760 στροφές !
Το αεροπλάνο έχει εκπέτασμα 1.32 m και βάρος έτοιμο για πτήση 2.4 KGR. Η κατασκευή του είναι κλασσική BALSA-PLY, με κτιστά φτερά.
Αυτό το δι-κινητήριο θηρίο που βλέπετε στην 2η από αριστερά φωτογραφία, το “ Twin Air” είναι και πάλι της ROBBE, έχει εκπέτασμα 1.6m, βάρος 2.6 KGR και κινείται από 2 brushless μοτέρ που έρχονται με το ΚΙΤ.
Το αξιοπερίεργο;
Το μοντέλο είναι εξ ολοκλήρου φτιαγμένο από σκληρό φελιζόλ (EPO) !
Ακούστε τώρα και με τι άλλο έρχεται μέσα στο κουτί:
- Cowl έτοιμο, βαμμένο και με καμπίνα με λεπτομέρειες στο εσωτερικό -και πιλότους.
- Προ-τοποθετημένα και καλωδιωμένα SERVO.
- Προ-τοποθετημένα και καλωδιωμένα μοτέρ και ρυθμιστής στροφών.
- Ηλεκτρικοί ανασυρόμενοι τροχοί (και ο μπροστινός τροχός).
- FLAPS με τα SERVO προ-τοποθετημένα.
- Φωτάκια –LED θέσεως, προ-τοποθετημένα και καλωδιωμένα.
Αυτό το κομψοτέχνημα που βλέπετε στην 3η από αριστερά φωτογραφία και που παρουσιάστηκε στο περίπτερο της Horizon Hobby, είναι η Ινδική 7-κύλινδρη ,4-χρονη, EVOLUTION EVO-E7-160, μηχανή βενζίνης, με κυβισμό 160 cc !
Αποδίδει 6.000 στροφές σε έλικα 28x12 !
Τέλος, στην τελείως δεξιά φωτογραφία φαίνεται ο δέκτης του συστήματος τηλεμετρίας της MULTIPLEX (στο λαιμό του ανθρώπου) που λειτουργεί τελείως ανεξάρτητα από τον πομπό της τηλεκατεύθυνσης.
Το αξιοπερίεργο με αυτόν τον δέκτη;
Λειτουργεί με φωνητική εντολή και δίνει φωνητικά τα τηλεμετρικά δεδομένα!
Και με αυτά τελειώνω την παρουσίαση της Διεθνούς Έκθεσης της Νυρεμβέργης, που είναι ένα από τα σπουδαιότερα ετήσια events στο χόμπυ του αερομοντελισμού.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Καρασούλας
- Συνημμένα
-
- souffleur.jpg (71.79 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- evolution_petrol_radial_engine.jpg (84.71 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- robbe_twin.jpg (78.12 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
-
- airblade.jpg (92.76 KiB) Προβλήθηκε 142 φορές
Απάντηση: ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ
Ωραία παρουσίαση-ενημέρωση._Β_Ο
Πάντα ήθελα να πάω, αλλά ποτέ μέχρι τώρα δεν τα κατάφερα.
Έχουμε χρόνια.....εύχομαι.
Λεφτά δεν έχουμε.
Κάτι από FUTABA δεν είχε η έκθεση;_P_P
Πάντα ήθελα να πάω, αλλά ποτέ μέχρι τώρα δεν τα κατάφερα.
Έχουμε χρόνια.....εύχομαι.
Λεφτά δεν έχουμε.
Κάτι από FUTABA δεν είχε η έκθεση;_P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
Απάντηση: ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ
Φίλε Δημήτρη Καλημέρα
και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Δυστυχώς η Έκθεση της Νυρεμβέργης είναι μόνο για εμπόρους, αντιπροσώπους εταιρειών και δημοσιογράφους. Όσο και αν φαίνεται παράξενο, δεν επιτρέπεται η είσοδος στο κοινό. Επίσης απαγορεύεται η είσοδος σε παιδιά κάτω των 16 ετών (υποθέτω που συνοδεύονται από τους πατεράδες τους/) εμπόρους).
Επίσης σε αυτή την Έκθεση δεν γίνονται λιανικές πωλήσεις, εν αντιθέσει με άλλες Εκθέσεις αερομοντελισμού, όπως π.χ. στο Sinnheim.
Γι αυτούς τους λόγους αυτή η Έκθεση δεν είναι και τόσο "δημοφιλής" μεταξύ των αερομοντελιστών.
Για την FUTABA δεν βρήκα τίποτα, αλλά είναι δυνατόν να μην πήρε μέρος;
Αντίθετα, η JR είχε δικό της περίπτερο, όπου παρουσίασε νέα μοντέλα Τ/Κ και ένα νέο ηλεκτρικό barless ελικόπτερο.
Είχε πάρα πολλά προϊόντα, αλλά δεν είναι δυνατόν να παρουσιαστούν όλα εδώ.
Εγώ έκανα απλώς ένα "πασπάλισμα".
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας
και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Δυστυχώς η Έκθεση της Νυρεμβέργης είναι μόνο για εμπόρους, αντιπροσώπους εταιρειών και δημοσιογράφους. Όσο και αν φαίνεται παράξενο, δεν επιτρέπεται η είσοδος στο κοινό. Επίσης απαγορεύεται η είσοδος σε παιδιά κάτω των 16 ετών (υποθέτω που συνοδεύονται από τους πατεράδες τους/) εμπόρους).
Επίσης σε αυτή την Έκθεση δεν γίνονται λιανικές πωλήσεις, εν αντιθέσει με άλλες Εκθέσεις αερομοντελισμού, όπως π.χ. στο Sinnheim.
Γι αυτούς τους λόγους αυτή η Έκθεση δεν είναι και τόσο "δημοφιλής" μεταξύ των αερομοντελιστών.
Για την FUTABA δεν βρήκα τίποτα, αλλά είναι δυνατόν να μην πήρε μέρος;
Αντίθετα, η JR είχε δικό της περίπτερο, όπου παρουσίασε νέα μοντέλα Τ/Κ και ένα νέο ηλεκτρικό barless ελικόπτερο.
Είχε πάρα πολλά προϊόντα, αλλά δεν είναι δυνατόν να παρουσιαστούν όλα εδώ.
Εγώ έκανα απλώς ένα "πασπάλισμα".
Φιλικά
Γιώργος Καρασούλας