ενδιαφερον!!!
Απάντηση: ενδιαφερον!!!
Τέλειο.
Αναρωτιέμαι όμως το κόστος;
Μάνο πόσο κάνει αυτό το μοντέλο;
Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες αν σου είναι δυνοτόν!
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά
Μάριος Παπαδόπουλος
Αναρωτιέμαι όμως το κόστος;
Μάνο πόσο κάνει αυτό το μοντέλο;
Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες αν σου είναι δυνοτόν!
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά
Μάριος Παπαδόπουλος
Απάντηση: ενδιαφερον!!!
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Τέλειο.
Αναρωτιέμαι όμως το κόστος;
Μάνο πόσο κάνει αυτό το μοντέλο;
Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες αν σου είναι δυνοτόν!
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά
Μάριος Παπαδόπουλος
αγαπητε μαριε
το βιντεακι το τσεκαρα τυχαια κοιτωντας για τρικοπτερα(μιας και ειναι το τελευταιο κολλημα μου) γενικοτερα,βασιζεται στην ιδια θεωρια με την διαφορα τα δυο μοτερ(τα μπροστα) να γυρνανε ετσι ωστε να γινεται και αεροπλανο.απο οτι καταλαβα κατι τετοια χρησιμοποιει ο στρατος σαν fpvγια κατασκοπεια και ληψη φωτογραφιων,οι εμπειροτεροι ας μας πουν κατα ποσο θα ηταν εφικτο απο εμας να κατασκευαστει κατι τετοιο._Β_Ο.
Απάντηση: ενδιαφερον!!!
Θέλω να σε ρωτήσω αν ξέρεις πόσα σπίντ κοντρόλ θέλει (υποθέτω τρία μάλλον, έτσι δεν είναι;) και τι μίξη χρείαζεσε; Θα υποθέσω πως ότι για το ροτέσιον των πρόσθειον ελίκων θα πρέπει να χρείαζετε σέρβο; Αυτό όμως που δεν μπορώ να απαντήσω και έχω ακόμα ερωτηματικά είναι ότι αν θα είδες και στο βίντεο ότι το πίσω μοτέρ είναι προγραματισμένο να σταματά όταν τα μπροστινά μοτέρ έρχονται στην θέση κανονικής πτήσεως αεροπλάνου.
Εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά, εκτός αν το αναλαμβάνει καμμιά σπέσιαλ πλακέτα που μπαίνει ανάμεσα στα σέρβο του ροτέσιον τον μπροστινών μοτέρ με κάποια μίξη.
Εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά, εκτός αν το αναλαμβάνει καμμιά σπέσιαλ πλακέτα που μπαίνει ανάμεσα στα σέρβο του ροτέσιον τον μπροστινών μοτέρ με κάποια μίξη.
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: ενδιαφερον!!!
καλημερα σας μερα
στεφανε ειναι καταπληκτικο,οτι καποιοι φιλοι αερομοντελιστες εχουν ξεκινησει τετοιες κατασκευες πολυ καιρο τωρα,συγχαρητηρια!
μαριε οντως χρειαζονται τρια esc (οσα ειναι και τα μοτερ).τις μιξεις των μοτερ στα τρικοπτερα τις κανει ο σταθεροποιητης η διαφορα του βιντεο με του φιλου απο το γειτονικο φορουμ,ειναι οτι στου βιντεο το αεροπλανο δουλευει με τα δυο μπροστα μοτερ ενω το αλλο προτιμαει για λογους οικονομιας(ρευματος)να δουλευει το πισω.αυτο που δεν εχω καταλαβει εγω ειναι με ποιον τροπο μπορει να απομονωσει το ενα η και τα δυο μοτερ αντιστοιχα.
στεφανε ειναι καταπληκτικο,οτι καποιοι φιλοι αερομοντελιστες εχουν ξεκινησει τετοιες κατασκευες πολυ καιρο τωρα,συγχαρητηρια!
μαριε οντως χρειαζονται τρια esc (οσα ειναι και τα μοτερ).τις μιξεις των μοτερ στα τρικοπτερα τις κανει ο σταθεροποιητης η διαφορα του βιντεο με του φιλου απο το γειτονικο φορουμ,ειναι οτι στου βιντεο το αεροπλανο δουλευει με τα δυο μπροστα μοτερ ενω το αλλο προτιμαει για λογους οικονομιας(ρευματος)να δουλευει το πισω.αυτο που δεν εχω καταλαβει εγω ειναι με ποιον τροπο μπορει να απομονωσει το ενα η και τα δυο μοτερ αντιστοιχα.
Απάντηση: ενδιαφερον!!!
και επειδη καποιοι στο τρικοπτερο θεωρουν αδυναμια(ως κινητο μερος)το σερβο στην ουρα,υπαρχει και αυτη ηλυση...v-tail!!!http://www.youtube.com/watch?v=XKWX6taVpcU&feature=related
Απάντηση: ενδιαφερον!!!
αλλο σχεδιο...!@/-=}{{!@/-=}{{!@/-=}{{φαντασια μου πλανευτρα!!!http://www.youtube.com/watch?v=twSB1XL2-eg&feature=related.