Αγορα τηλεκατευθυνσης
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Αγορα τηλεκατευθυνσης
Καλησπερα σε ολους ! Εδω και λιγο καιρο ασχολουμαι με τα ελικοπτερα και τωρα τον τελευταιο καιρο μπορω να πω οτι αρχιζω να μπαινω σε καλο δρομο (πτησεις χωρις πτωσεις και ζημειες , αψογη ρυθμιση του μοντελου μου και επιτελους το ευχαριστιεμαι) . Για να μην παρεξηγηθω , να πω οτι ακομα ειμαι στις αρχες με την ενασχοληση μου με το χομπυ , πεταω μεσα στο σπιτι ακομα , με εκπαιδευτικο τυπου coaxial , αλλα τωρα πια τα παω ολο και πιο καλα χωρις τα αρχικα προβληματα που ειχα . Στο θεμα μας τωρα ..... τον τελευταιο καιρο κατι μου λεει να ασχοληθω και με τα αεροπλανα , μιας και οταν μπαινω σε καποιο site καταστηματος μοντελισμου ξεροσταλιαζω χαζευοντας αυτα τα ""ΚΟΥΚΛΙΑ"" που λεγονται ''Warbirds'' . Εχω παθει πλακα , τα ζηλευω σαν να ειμαι μικρο παιδακι μπροστα στη βιτρινα . Λεω να το επιχειρησω και να κανω την πρωτη μου αγορα (FU4 CORSAIR) που το λατρευω !!!!!+(*) Θελω λοιπον τη βοηθεια σας για να παρω μια τηλεκατευθυνση για να ξεκινησω . Δεν μπορω να διαθεσω πολυ χρημα γιατι οι καιροι οπως ολοι ξερετε ειναι πολυ δυσκολοι . Αυτο που θα ηθελα να μαθω ειναι αν με μια πεντακαναλη θα ειμαι καλυμενος για τα Warbirds που θελω να ασχοληθω . Καθε βοηθεια δεκτη , σας ευχαριστω εκ των προτερων .
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
...χμμμμ ... warbirds εεεε ... λοιπόν, θέλεις ένα κανάλι για τα aileron, ένα για elevator, ένα για rudder, ένα για μοτέρ, η, κινητήρα, ένα για την μπαταρία σε περίπτωση που το μοντέλο είναι θερμικό ...
...εν ολίγοις χρειάζεσαι το λιγότερο 5 κανάλια για ξεκίνημα , αν δε αργότερα ζηλέψεις κ' θέλεις retracts τότε μιλάμε για έξη κανάλια, ... , εεε δεν θάρθει η ώρα και για τα flaps ... τα κανάλια γίνονται επτά .... κάπου εκεί τα πράγματα είναι ικανοποιητικά για warbirds διαφόρων ειδών κ' μεγεθών...
...τώρα όσον αφορά το F4U Corsair (Parkzone..?) που λες, η πεντακάναλη είναι ok...!
...εν ολίγοις χρειάζεσαι το λιγότερο 5 κανάλια για ξεκίνημα , αν δε αργότερα ζηλέψεις κ' θέλεις retracts τότε μιλάμε για έξη κανάλια, ... , εεε δεν θάρθει η ώρα και για τα flaps ... τα κανάλια γίνονται επτά .... κάπου εκεί τα πράγματα είναι ικανοποιητικά για warbirds διαφόρων ειδών κ' μεγεθών...
...τώρα όσον αφορά το F4U Corsair (Parkzone..?) που λες, η πεντακάναλη είναι ok...!
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
Αν θέλεις για πρώτο μοντέλο warbird θα σε συμβούλευα να το ξανασκεφτείς...
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
καλημερα φιλε. εγω ξεκινησα με spectrum dx7. ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος πεταω ελικοπτερα και αεροπλανα. οσο για τα πολεμικα, ειναι δυσκολα πτητικα! καλυτερα να ξεκινησεις με ενα τυπου cesna η piper η esy glider
-
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:38 am
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
Επισης, εχε υποψην σου οτι υπαρχει ενας ολοκληρος κοσμος στα ελικοπτερα τον οποιο μπορεις να εξερευνησεις αν σε ενδιαφερει, πολυ διαφορετικος απο οτι εχεις βιωσει με το coaxial.
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
HeliWizard έγραψε: ↑Καλησπερα σε ολους ! Εδω και λιγο καιρο ασχολουμαι με τα ελικοπτερα και τωρα τον τελευταιο καιρο μπορω να πω οτι αρχιζω να μπαινω σε καλο δρομο (πτησεις χωρις πτωσεις και ζημειες , αψογη ρυθμιση του μοντελου μου και επιτελους το ευχαριστιεμαι) . Για να μην παρεξηγηθω , να πω οτι ακομα ειμαι στις αρχες με την ενασχοληση μου με το χομπυ , πεταω μεσα στο σπιτι ακομα , με εκπαιδευτικο τυπου coaxial , αλλα τωρα πια τα παω ολο και πιο καλα χωρις τα αρχικα προβληματα που ειχα . Στο θεμα μας τωρα ..... τον τελευταιο καιρο κατι μου λεει να ασχοληθω και με τα αεροπλανα , μιας και οταν μπαινω σε καποιο site καταστηματος μοντελισμου ξεροσταλιαζω χαζευοντας αυτα τα ""ΚΟΥΚΛΙΑ"" που λεγονται ''Warbirds'' . Εχω παθει πλακα , τα ζηλευω σαν να ειμαι μικρο παιδακι μπροστα στη βιτρινα . Λεω να το επιχειρησω και να κανω την πρωτη μου αγορα (FU4 CORSAIR) που το λατρευω !!!!!+(*) Θελω λοιπον τη βοηθεια σας για να παρω μια τηλεκατευθυνση για να ξεκινησω . Δεν μπορω να διαθεσω πολυ χρημα γιατι οι καιροι οπως ολοι ξερετε ειναι πολυ δυσκολοι . Αυτο που θα ηθελα να μαθω ειναι αν με μια πεντακαναλη θα ειμαι καλυμενος για τα Warbirds που θελω να ασχοληθω . Καθε βοηθεια δεκτη , σας ευχαριστω εκ των προτερων .
.....................................................................................................
Αφού έχεις ξεκινήσει με ελικόπτερα, τότε να γνωρίζεις ότι το ελάχιστο που θέλουν τα ελικόπτερα είναι μια5κάναλη ελικοπτερική τ/κ.
Μιλάμε για μοντέλα, όχι παιγχνίδια.
Τα 5 κανάλια αφορούν μόνο τον έλεγχο και χειρισμό του ελ/ρου. Δέν θα έχεις δηλαδή ανασυρόμενους τροχούς ( 6ο κανάλι ).
Στα α/φη με την ίδια αρχή, έλεγχος δηλαδή, 4 κανάλια, δηλαδή, δέν θα έχεις δηλαδή ανασυρόμενους τροχούς ( 5ο κανάλι ).
Εάν έχεις χρήματα λοιπόν παίρνεις μια Spectrum 7 ή μια FUTABA 8 ή JR, κ.α. /!/!* ψηφιακές, 2,4Ghz με οθόνη υγρών κρυστάλων, μίξεις για αεροπλάνο ελικόπτερο και ανεμόπτερο, και..........καθάρισες. Πετάς τα πάντα.
Δές ποιά σου αρέσει, πιάστην, δουλεψέ την λίγο στα χέρια σου, και η απόφαση δική σου.
Εγώ είμαι 30+ χρόνια Φουταμπάκιας, @P@ και δεν σκέπτομαι να αλλάξω.^hola^
Καλή επιλογή, και καλές πτήσεις.
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
Καλημερα φιλε μου.
Κατ'αρχην καλο το ε/π διπλου στροφειου για αρχη να μαθεις τις βασικες κινησεις αλλα καμμια σχεση πτητικα μ'ενα ''πραγματικο'' ελικοπτερο μονου στροφειου.Οποτε αν θελεις να γνωρισεις την χαρα της πτησης ενος ελικοπτερου θα πρεπει καποια στιγμη να προχωρησεις παραπανω.
Τωρα οσον αφορα τα αεροπλανα νομιζω πως για πρωτο δεν θα ηταν σοφη επιλογη ενα warbird,οσο και αν σου αρεσουν οπτικα.Mια πιθανη επιλογη ισως μονο να ηταν ενα Τ-28 της PARKZONE.
Υπαρχει και αντιστοιχο θεμα εδω:http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=5385
Απο τ/κ τωρα εγω χρησιμοποιω εδω και αρκετο καιρο την FUTABA 7CH 2.4.Μεχρι στιγμης πεταω ελικοπτερα+αεροπλανα και δεν εχω χρειαστει κατι παραπανω.
Κατ'αρχην καλο το ε/π διπλου στροφειου για αρχη να μαθεις τις βασικες κινησεις αλλα καμμια σχεση πτητικα μ'ενα ''πραγματικο'' ελικοπτερο μονου στροφειου.Οποτε αν θελεις να γνωρισεις την χαρα της πτησης ενος ελικοπτερου θα πρεπει καποια στιγμη να προχωρησεις παραπανω.
Τωρα οσον αφορα τα αεροπλανα νομιζω πως για πρωτο δεν θα ηταν σοφη επιλογη ενα warbird,οσο και αν σου αρεσουν οπτικα.Mια πιθανη επιλογη ισως μονο να ηταν ενα Τ-28 της PARKZONE.
Υπαρχει και αντιστοιχο θεμα εδω:http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=5385
Απο τ/κ τωρα εγω χρησιμοποιω εδω και αρκετο καιρο την FUTABA 7CH 2.4.Μεχρι στιγμης πεταω ελικοπτερα+αεροπλανα και δεν εχω χρειαστει κατι παραπανω.
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
Επειδή είμαι φανατικός με τα warbirds η εμπειρία μου λέει ότι το λιγότερο που θες είναι μια εξακάναλη γιατί σωστό warbird χωρίς flaps δε νοείται και φυσικά για να το θαυμάσεις πτητικά πρέπει να έχει και ανασυρόμενους τροχούς!
Ο Νίκος μίλησε για 7 αλλά προφανώς εννοεί στο δέκτη και όχι στο πομπό. Όσο για επιλογή Τ/Κ, όπως έχω πει πολλές φορές στο forum, ένα είναι το σύστημα στα 2.4 GHz για να κοιμάσαι ήσυχος, FASST (Futaba).
Όσο για το Corsair πολύ καλή επιλογή και πολύ όμορφο αεροπλάνο....προσοχή όμως στην ένωση των φτερών (στις διέδρους) παρουσιάζουν ευπάθεια ανάλογα τη φίρμα.
Κάνε και αρκετή εξάσκηση σε simulator γιατί είναι περίεργα πτητικά τα warbird....#**
Καλή επιλογή σου εύχομαι
Δημήτρης
Ο Νίκος μίλησε για 7 αλλά προφανώς εννοεί στο δέκτη και όχι στο πομπό. Όσο για επιλογή Τ/Κ, όπως έχω πει πολλές φορές στο forum, ένα είναι το σύστημα στα 2.4 GHz για να κοιμάσαι ήσυχος, FASST (Futaba).
Όσο για το Corsair πολύ καλή επιλογή και πολύ όμορφο αεροπλάνο....προσοχή όμως στην ένωση των φτερών (στις διέδρους) παρουσιάζουν ευπάθεια ανάλογα τη φίρμα.
Κάνε και αρκετή εξάσκηση σε simulator γιατί είναι περίεργα πτητικά τα warbird....#**
Καλή επιλογή σου εύχομαι
Δημήτρης
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
Για ένα warbird όπως αναφέρθηκε και από τον Δημήτρη τα ελάχιστα κανάλια που θες είναι 6 αν έχεις ανασυρόμενα σκέλη και φλαπς (τα ίδια ακριβώς κανάλια για ένα ελικόπτερο χωρίς governor). Επομένως μία οικονομική λύση είναι DX6 Spektrum και άλλη μία η 6κάναλη της Futaba!
Στο θέμα του πρώτου αεροπλάνου, καλύτερα να πάρεις ένα εκπαιδευτικό οικονομικό έτσι ώστε με επιτυχία να κάνεις τις πρώτες πτήσεις. Εφόσον το συγκεκριμένο σκάφος το μάθεις και το "έχεις" πλήρως τότε μπορείς να πας σε ένα warbird, πάντα με τη βοήθεια κάποιου πιο έμπειρου. Εκτός και αν μιλάς για warbird foam (π.χ. Parkzone) που αυτά πετάνε σχεδόν ίδια και εύκολα. Απλά ίσως να σε δυσκολέψει ο πίσω τροχός κατά την απογείωση.
Στο θέμα του πρώτου αεροπλάνου, καλύτερα να πάρεις ένα εκπαιδευτικό οικονομικό έτσι ώστε με επιτυχία να κάνεις τις πρώτες πτήσεις. Εφόσον το συγκεκριμένο σκάφος το μάθεις και το "έχεις" πλήρως τότε μπορείς να πας σε ένα warbird, πάντα με τη βοήθεια κάποιου πιο έμπειρου. Εκτός και αν μιλάς για warbird foam (π.χ. Parkzone) που αυτά πετάνε σχεδόν ίδια και εύκολα. Απλά ίσως να σε δυσκολέψει ο πίσω τροχός κατά την απογείωση.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
Μιας και το θέμα έχει παίξει πολλές φορές, και η ερώτηση είναι κλασική, θα ήθελα να πω και εγώ την άποψη μου…
Πανσώστος. Ωστόσο, για να ανακεφαλαιώσουμε το θέμα, εν έτη 2012 δεν νοείτε να έχεις Τ/Κ κάτω από 8. Παράλληλα, θα πρέπει να σου προσφέρει δυνατότητα να μεταπηδήσεις σε ελικόπτερο ή ανεμόπτερο.
Ανήκω σε αυτούς που δεν θεωρούν το hobby μας, οικονομικό. Αν θες να μπεις σωστά στο αντικείμενο καλό είναι να ξεκινήσεις όπως πρέπει. Το λέω αυτό, διότι πλέον υπάρχει αρκετός κόσμος που θα σε βοηθήσει να μάθεις να πετάς, οπότε ένας αρχάριος, μέσα σε λίγο καιρό καταφέρνει να πετά μια χαρά, οπότε ότι πάρεις μέχρι και 6 ή 7 κανάλια θα σου φανεί πολύ γρήγορα λίγο….και έτσι θα χάσεις πολύ περισσότερα λεφτά από το να έδινες κάποια παραπάνω από την αρχή.
Έτσι ακριβός.
Βέβαια war bird που σέβεται τον εαυτό του δεν νοητέ με κάτι λιγότερο από τα παρακάτω:
2 κανάλια (2 servo, ;ένα για το κάθε Aileron) – αυτό διότι τα περισσότερα warbirds έχουν coupling (ειδικά το F4U Corsair), και χρειάζεται Aileron differential.
1 κανάλι Elevator (1 servo)
1 κανάλι Rudder (1 servo)
1 κανάλι Retracts (1 ή 2 servo)
1 κανάλι Flaps (2 servo)
1 κανάλι Throttle (1 servo)
Επίσης θα σου έλεγα να πας σε σύστημα FAAST…
Όντος, πολύ καλή επιλογή, για μετά από 2 χρόνια όμως…μιλάμε πάντα για το χειρότερο πτητικά warbird που υπάρχει στον κόσμο. Άμα θες warbird παίρνεις κάτι σε Hellcat για αρχή, και για να μην παρεξηγούμε, όταν λέω αρχή εννοώ, μετά το πρώτο 6μηνο αφού σου έχουν λυθεί χέρια και φυσικά αφού έχεις μάθει να πηγαίνεις μπούνια το εκπαιδευτικό σου….
Γενικά ξέχνα τα Corsair και τα λοιπά warbirds για αρχή τουλάχιστον. Αν θες να μπεις σωστά στο χώρο ξεκίνα με ένα απλό 4-κάναλο μοντέλο υψηλοπτέρυγο, με μεγάλη δίεδρο, με ήπεια πτητικά χαρακτηριστικά και μεγάλο μέγεθος από 1350mm wingspa και πάνω. Έτσι θα μπεις σωστά στο χώρο, χωρίς άγχος, και με τον καιρό θα δεις κατά που σε πάει το πράγμα.
palafdim έγραψε: ↑
…η εμπειρία μου λέει ότι το λιγότερο που θες είναι μια εξακάναλη γιατί σωστό warbird χωρίς flaps δε νοείται και φυσικά για να το θαυμάσεις πτητικά πρέπει να έχει και ανασυρόμενους τροχούς!
Πανσώστος. Ωστόσο, για να ανακεφαλαιώσουμε το θέμα, εν έτη 2012 δεν νοείτε να έχεις Τ/Κ κάτω από 8. Παράλληλα, θα πρέπει να σου προσφέρει δυνατότητα να μεταπηδήσεις σε ελικόπτερο ή ανεμόπτερο.
Ανήκω σε αυτούς που δεν θεωρούν το hobby μας, οικονομικό. Αν θες να μπεις σωστά στο αντικείμενο καλό είναι να ξεκινήσεις όπως πρέπει. Το λέω αυτό, διότι πλέον υπάρχει αρκετός κόσμος που θα σε βοηθήσει να μάθεις να πετάς, οπότε ένας αρχάριος, μέσα σε λίγο καιρό καταφέρνει να πετά μια χαρά, οπότε ότι πάρεις μέχρι και 6 ή 7 κανάλια θα σου φανεί πολύ γρήγορα λίγο….και έτσι θα χάσεις πολύ περισσότερα λεφτά από το να έδινες κάποια παραπάνω από την αρχή.
Έτσι ακριβός.
Βέβαια war bird που σέβεται τον εαυτό του δεν νοητέ με κάτι λιγότερο από τα παρακάτω:
2 κανάλια (2 servo, ;ένα για το κάθε Aileron) – αυτό διότι τα περισσότερα warbirds έχουν coupling (ειδικά το F4U Corsair), και χρειάζεται Aileron differential.
1 κανάλι Elevator (1 servo)
1 κανάλι Rudder (1 servo)
1 κανάλι Retracts (1 ή 2 servo)
1 κανάλι Flaps (2 servo)
1 κανάλι Throttle (1 servo)
palafdim έγραψε: ↑
Όσο για επιλογή Τ/Κ, όπως έχω πει πολλές φορές στο forum, ένα είναι το σύστημα στα 2.4 GHz για να κοιμάσαι ήσυχος, FASST (Futaba).
Επίσης θα σου έλεγα να πας σε σύστημα FAAST…
Όντος, πολύ καλή επιλογή, για μετά από 2 χρόνια όμως…μιλάμε πάντα για το χειρότερο πτητικά warbird που υπάρχει στον κόσμο. Άμα θες warbird παίρνεις κάτι σε Hellcat για αρχή, και για να μην παρεξηγούμε, όταν λέω αρχή εννοώ, μετά το πρώτο 6μηνο αφού σου έχουν λυθεί χέρια και φυσικά αφού έχεις μάθει να πηγαίνεις μπούνια το εκπαιδευτικό σου….
Γενικά ξέχνα τα Corsair και τα λοιπά warbirds για αρχή τουλάχιστον. Αν θες να μπεις σωστά στο χώρο ξεκίνα με ένα απλό 4-κάναλο μοντέλο υψηλοπτέρυγο, με μεγάλη δίεδρο, με ήπεια πτητικά χαρακτηριστικά και μεγάλο μέγεθος από 1350mm wingspa και πάνω. Έτσι θα μπεις σωστά στο χώρο, χωρίς άγχος, και με τον καιρό θα δεις κατά που σε πάει το πράγμα.
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
Παιδια καλημερα σε ολους και σας ευχαριστω για το ενδιαφερον και για τις συμβουλες σας !!!! Τωρα θα προσπαθησω να απαντησω στον καθενα σας ξεχωριστα γιατι ολοι μου εχετε γραψει ενδιαφεροντα πραγματα !!!
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
nasa έγραψε: ↑...χμμμμ ... warbirds εεεε ... λοιπόν, θέλεις ένα κανάλι για τα aileron, ένα για elevator, ένα για rudder, ένα για μοτέρ, η, κινητήρα, ένα για την μπαταρία σε περίπτωση που το μοντέλο είναι θερμικό ...
...εν ολίγοις χρειάζεσαι το λιγότερο 5 κανάλια για ξεκίνημα , αν δε αργότερα ζηλέψεις κ' θέλεις retracts τότε μιλάμε για έξη κανάλια, ... , εεε δεν θάρθει η ώρα και για τα flaps ... τα κανάλια γίνονται επτά .... κάπου εκεί τα πράγματα είναι ικανοποιητικά για warbirds διαφόρων ειδών κ' μεγεθών...
...τώρα όσον αφορά το F4U Corsair (Parkzone..?) που λες, η πεντακάναλη είναι ok...!
Φιλε μου nasa σε ευχαριστω πολυ , να σου πω οτι δεν σκεφτομαι καθολου τα θερμικα . Θα ξεκινησω με ηλεκτρικα και στο ''πολυ μελλον'' βλεπουμε για τα θερμικα .
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
gorillas έγραψε: ↑Αν θέλεις για πρώτο μοντέλο warbird θα σε συμβούλευα να το ξανασκεφτείς...
gorillas σε ευχαριστω πολυ !!! Ξερω τι εννοεις , εχω διαβασει σχετικα και στο δικο μας φορουμ αλλα και σε αλλα . Μπορει να παρω και ενα εκπαιδευτικο . Θα δουμε , το σκεφτομαι , πιο πολυ γιατι δεν θελω να δω το corsair να γινεται κοματια . Παντως εχω γραψει και γραφω ακομα παρα πολλες ωρες στον εξομοιωτη πετωντας και ε/κ και α/π . (γνωριζω οτι δεν ειναι το ιδιο με την πραγματικοτητα , αλλα λινονται τα χερια) .
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
Kilomeater έγραψε: ↑Επισης, εχε υποψην σου οτι υπαρχει ενας ολοκληρος κοσμος στα ελικοπτερα τον οποιο μπορεις να εξερευνησεις αν σε ενδιαφερει, πολυ διαφορετικος απο οτι εχεις βιωσει με το coaxial.
Φιλε μου Kilomeater δεν υπαρχει περιπτωση να αφησω τα ελικοπτερα με τιποτα , ειναι η μεγαλη μου αγαπη . Αν και αργησα πολυ να ασχοληθω με τον μοντελισμο , γιατι δεν μπορουσα τοσα χρονια , για διαφορους προσωπικους λογους , τωρα που εχω ξεκινησει δεν προκειται να σταματησω με τιποτα . Ειναι ενα απο τα δυο πραγματα στη ζωη μου που μου δινουν ευχαριστηση !!!!!! (Το πρωτο ειναι η μουσικη με την οποια ασχολουμαι απο την κοιλια της μανας μου)
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Αγορα τηλεκατευθυνσης
d.corsair έγραψε: ↑.....................................................................................................
Αφού έχεις ξεκινήσει με ελικόπτερα, τότε να γνωρίζεις ότι το ελάχιστο που θέλουν τα ελικόπτερα είναι μια5κάναλη ελικοπτερική τ/κ.
Μιλάμε για μοντέλα, όχι παιγχνίδια.
Τα 5 κανάλια αφορούν μόνο τον έλεγχο και χειρισμό του ελ/ρου. Δέν θα έχεις δηλαδή ανασυρόμενους τροχούς ( 6ο κανάλι ).
Στα α/φη με την ίδια αρχή, έλεγχος δηλαδή, 4 κανάλια, δηλαδή, δέν θα έχεις δηλαδή ανασυρόμενους τροχούς ( 5ο κανάλι ).
Εάν έχεις χρήματα λοιπόν παίρνεις μια Spectrum 7 ή μια FUTABA 8 ή JR, κ.α. /!/!* ψηφιακές, 2,4Ghz με οθόνη υγρών κρυστάλων, μίξεις για αεροπλάνο ελικόπτερο και ανεμόπτερο, και..........καθάρισες. Πετάς τα πάντα.
Δές ποιά σου αρέσει, πιάστην, δουλεψέ την λίγο στα χέρια σου, και η απόφαση δική σου.
Εγώ είμαι 30+ χρόνια Φουταμπάκιας, @P@ και δεν σκέπτομαι να αλλάξω.^hola^
Καλή επιλογή, και καλές πτήσεις.
Φιλε μου d.corsair σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου , οι οποιες θα ληφθουν σοβαρα υποψη γιατι γνωριζω οτι εισαι ενας εμπειρος μοντελιστης με μεγαλη πειρα . Σε ευχαριστω πολυ !