Νεα απο τη Σερβια
Απάντηση: Νεα απο τη Σερβια
Και αλλο...
- Συνημμένα
-
- DSC00245[1].jpg (91.31 KiB) Προβλήθηκε 225 φορές
-
- DSC00243[1].jpg (93.64 KiB) Προβλήθηκε 225 φορές
Απάντηση: Νεα απο τη Σερβια
Ιδου και αλλες.
- Συνημμένα
-
- DSC00249[1].jpg (95.23 KiB) Προβλήθηκε 225 φορές
-
- DSC00248[1].jpg (90.67 KiB) Προβλήθηκε 225 φορές
-
- DSC00247[1].jpg (92.52 KiB) Προβλήθηκε 225 φορές
Απάντηση: Νεα απο τη Σερβια
Και οι τελευταιες,ουφφφφφ.
- Συνημμένα
-
- DSC00252[1].jpg (98.24 KiB) Προβλήθηκε 225 φορές
-
- DSC00251[1].jpg (95 KiB) Προβλήθηκε 225 φορές
-
- DSC00250[1].jpg (91.23 KiB) Προβλήθηκε 225 φορές
Απάντηση: Νεα απο τη Σερβια
Καλησπέρα φίλε μου, πολύ ωραίο μέρος για πτήσεις και πάρα πολύ καλή η παρέα σας εκεί!
Κράτησα αυτό που είπες ότι πέρα από τα ανεμόπτερα και το δικό σου μοντέλο όλα τα άλλα ήταν θερμικά. Μήπως ρώτησες πως και δεν υπήρχαν πολλά ηλεκτρικά? Δηλάδη μήπως δεν τα προτιμάνε.
Αγγλία που είμαι και πετάμε μέσα σε τόσους μήνες έχοντας πετάξει με καμία 60αριά αερομοντελιστές έχω δει μετρημένα 4 (άντε 5 να πούμε μπας και μου ξέφυγε και κανένα???) ηλεκτρικά μοντέλα και ένα glider. Όλα τα άλλα είναι κυρίως βενζίνες ή glow.
Έχοντας λοιπόν την απορία πως και δεν πολύ-πετάνε ηλεκτρικά, δεν κατάφερα να πάρω κάποια συγκεκριμένη απάντηση από 2 άτομα που ρώτησα. Ένας μου απάντησε ότι είναι θέμα επιλογής του καθενός (χαίρω πολύ), ο άλλος μου είπε ότι έχει σπίτι 2 ηλεκτρικά για να πετάει πιο χαλαρά αλλά απλά δεν έχει τύχει να τα πετάξει τόσους μήνες.
Γενικά απ' ότι αντιλήφθηκα και δεν ξέρω αν είναι μόνο φαινόμενο στο club που πετάω, τα ηλεκτρικά δεν τα πολυσυμπαθούν.
Συμβαίνει κάτι παρόμοιο Σερβία εκεί που πετάς ή απλά έτυχε εκείνη την μέρα και δεν υπήρχαν πολλά ηλεκτρικά?
Απλά ήταν το πρώτο πράγμα που με παρεξένεψε με το που πέταξα εδώ γιατί μέσα σε λίγες πτήσεις που έκανα το καλοκαίρι στο ελληνικό είχα συνηθήσει να βλέπω σχεδόν μόνο ηλεκτρικά.
Κράτησα αυτό που είπες ότι πέρα από τα ανεμόπτερα και το δικό σου μοντέλο όλα τα άλλα ήταν θερμικά. Μήπως ρώτησες πως και δεν υπήρχαν πολλά ηλεκτρικά? Δηλάδη μήπως δεν τα προτιμάνε.
Αγγλία που είμαι και πετάμε μέσα σε τόσους μήνες έχοντας πετάξει με καμία 60αριά αερομοντελιστές έχω δει μετρημένα 4 (άντε 5 να πούμε μπας και μου ξέφυγε και κανένα???) ηλεκτρικά μοντέλα και ένα glider. Όλα τα άλλα είναι κυρίως βενζίνες ή glow.
Έχοντας λοιπόν την απορία πως και δεν πολύ-πετάνε ηλεκτρικά, δεν κατάφερα να πάρω κάποια συγκεκριμένη απάντηση από 2 άτομα που ρώτησα. Ένας μου απάντησε ότι είναι θέμα επιλογής του καθενός (χαίρω πολύ), ο άλλος μου είπε ότι έχει σπίτι 2 ηλεκτρικά για να πετάει πιο χαλαρά αλλά απλά δεν έχει τύχει να τα πετάξει τόσους μήνες.
Γενικά απ' ότι αντιλήφθηκα και δεν ξέρω αν είναι μόνο φαινόμενο στο club που πετάω, τα ηλεκτρικά δεν τα πολυσυμπαθούν.
Συμβαίνει κάτι παρόμοιο Σερβία εκεί που πετάς ή απλά έτυχε εκείνη την μέρα και δεν υπήρχαν πολλά ηλεκτρικά?
Απλά ήταν το πρώτο πράγμα που με παρεξένεψε με το που πέταξα εδώ γιατί μέσα σε λίγες πτήσεις που έκανα το καλοκαίρι στο ελληνικό είχα συνηθήσει να βλέπω σχεδόν μόνο ηλεκτρικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Νεα απο τη Σερβια
Πριν καιρό λόγο δουλειάς βρέθηκα στη Γερμανία και είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ με φίλο μου έλληνα που πλέον μένει μόνιμα στη Γερμανία, το μοντελοδρόμιο όπου είναι μέλος και πετά, σχεδόν 20χλμ έξω από το Essen. Οι εντυπώσεις φοβερές…και από ότι μου εξήγησαν το όλο εγχείρημα απλό χωρίς πολλά μπερδέματα, πέραν της ασφάλισης και των κανών πτήσεις και συνύπαρξης των μελών και των φιλοξενουμένων…πχ. και εγώ όπως και όλοι οι φιλοξενούμενοι, άσχετα με την εμπειρία που μπορεί να είχε ο καθένας, πετάξαμε με T/K που είχε training chord και μόνο με «εύκολο» μοντέλο….
Μέσα στην ευρύτερη κουβέντα…να πω εδώ ότι στην Γερμανία το νούμερο 1 είναι τα ανεμόπτερα και μετά όλα τα άλλα…έκαναν και την σχετική ερώτηση περί ηλεκτρικών και θερμικών μοντέλων. Γενικά, κατέληξαν ότι στη Γερμανία η τάση είναι τα μοντέλα μέχρι τα 1600gr να γίνονται ηλεκτρικά με εξαίρεση τα μεγάλα μοτοανεμόπτερα μεταξύ 2400 – 3200 gr που και αυτά γίνονται ηλεκτρικά. Η αλήθεια είναι ότι είχαν αρκετά ηλεκτρικά μέχρι 1200mm άνοιγμα φτερών. Από εκεί και πάνω (0.46 με 1.20) όλα ήταν νίτρου και από 1.40 και πάνω βενζίνα.
Γενικά δεν είδα κάποιον να υπερασπίζεται σθεναρά τα θερμικά μοντέλα, είτε αυτά ήταν νίτρου, είτε βενζίνας. Χαρακτηρίστηκα, ένας από τα ιδρυτικά στελέχη του μοντελοδρομίου, που εκείνη την μέρα είχε φέρει ένα Giant Fokker Wolf με Zenoa, μου είπε ότι ο λόγος που δεν φτιάχνουν μεγάλα μοντέλα με ηλεκτρικό setup αφορά καθαρά στο απαγορευτικό κόστος…και συγκεκριμένα, μαζί με άλλους μοντελιστές που ήταν παρόν κατέληξαν στο ότι «αν το κόστος του ηλεκτρικού setup μοντέλων που έχουν πάνω από 2 κιλά MTOW (mass take-off weight) δεν ήταν απαγορευτικό, σπάνια θα φτιάχναμε θερμικά μοντέλα class 46/60/90».
Ωστόσο, δεν νομίζω ότι φταίει μόνο το κόστος. Σίγουρα ένα ηλεκτρικό μοντέλο είναι πιο καθαρό και σχετικά πιο μανιτζέβελο σε όλα του. Όμως, πιστεύω ότι μια σοβαρή παράμετρος είναι και ο ήχος του θερμικού όπως επίσης και το γεγονός ότι οι παλαιότεροι στο hobby νιώθουν πιο άνετα με το ρυθμίζουν το μοτέρ παρά να παίζουν με τα watt-meters και τα amberόμετρα….
Μέσα στην ευρύτερη κουβέντα…να πω εδώ ότι στην Γερμανία το νούμερο 1 είναι τα ανεμόπτερα και μετά όλα τα άλλα…έκαναν και την σχετική ερώτηση περί ηλεκτρικών και θερμικών μοντέλων. Γενικά, κατέληξαν ότι στη Γερμανία η τάση είναι τα μοντέλα μέχρι τα 1600gr να γίνονται ηλεκτρικά με εξαίρεση τα μεγάλα μοτοανεμόπτερα μεταξύ 2400 – 3200 gr που και αυτά γίνονται ηλεκτρικά. Η αλήθεια είναι ότι είχαν αρκετά ηλεκτρικά μέχρι 1200mm άνοιγμα φτερών. Από εκεί και πάνω (0.46 με 1.20) όλα ήταν νίτρου και από 1.40 και πάνω βενζίνα.
Γενικά δεν είδα κάποιον να υπερασπίζεται σθεναρά τα θερμικά μοντέλα, είτε αυτά ήταν νίτρου, είτε βενζίνας. Χαρακτηρίστηκα, ένας από τα ιδρυτικά στελέχη του μοντελοδρομίου, που εκείνη την μέρα είχε φέρει ένα Giant Fokker Wolf με Zenoa, μου είπε ότι ο λόγος που δεν φτιάχνουν μεγάλα μοντέλα με ηλεκτρικό setup αφορά καθαρά στο απαγορευτικό κόστος…και συγκεκριμένα, μαζί με άλλους μοντελιστές που ήταν παρόν κατέληξαν στο ότι «αν το κόστος του ηλεκτρικού setup μοντέλων που έχουν πάνω από 2 κιλά MTOW (mass take-off weight) δεν ήταν απαγορευτικό, σπάνια θα φτιάχναμε θερμικά μοντέλα class 46/60/90».
Ωστόσο, δεν νομίζω ότι φταίει μόνο το κόστος. Σίγουρα ένα ηλεκτρικό μοντέλο είναι πιο καθαρό και σχετικά πιο μανιτζέβελο σε όλα του. Όμως, πιστεύω ότι μια σοβαρή παράμετρος είναι και ο ήχος του θερμικού όπως επίσης και το γεγονός ότι οι παλαιότεροι στο hobby νιώθουν πιο άνετα με το ρυθμίζουν το μοτέρ παρά να παίζουν με τα watt-meters και τα amberόμετρα….
Απάντηση: Νεα απο τη Σερβια
Να σας πω. King Kostas, αυτο λενε και εδω παντως, οτι ο κυριος λογος ειναι το κοστος. Και πραγματι, οταν φτανουμε τα περιπου 2 κιλα μοντελου οι τιμες ξεφευγουν καπως,ποσο μαλλων οταν φτανουμε στα 5 και πανω. Να πω οτι εδω στη ΣΕρβια το νιτρο δεν ειναι πολυ ακριβο γιατι ο καθενας φτιαχνει μονος του τη μιξη, υπαρχουν τα υλικα, βεβαια η βενζινα και παλι ειναι φτηνοτερη. Skywalker, απο οτι βλεπεις ειναι καθαρα θεμα πρακτικο, και μην ξεχναμε οτι και οι lipo μετα απο ενα σημειο ξεφευγουν σε βαρος..(και τιμη).
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Νεα απο τη Σερβια
Skropi έγραψε: ↑
και μην ξεχναμε οτι και οι lipo μετα απο ενα σημειο ξεφευγουν σε βαρος..(και τιμη).
Σωστός.
Και πέρα από αυτό, οι 5S και 6S Lipo δεν αντέχουν για πάντα....το πολύ 60-70 πτήσεις, μετά αρχίζει η πτώση της απόδοσης τους, και ελλοχεύουν αρκετοί κίνδυνοι...και μια καλή LiPo με τόσα στοιχεία αρχίζει από 85 ευρώ και φτάνει μέχρι και τα 150 ευρώ αναλόγως του βάρους και των mAh...
Οπότε έχουμε πολύ καιρό ακόμα μέχρι την τελειωτική παρακμή του νίτρο...