EASYSTAR II
Απάντηση: EASYSTAR II
εκανα και εγω τελικα τη παρθενικη πτηση την περασμενη Κυριακη στο Ελληνικο μια κ ο χρονος ηταν περιορισμενος και δεν προλαβαινα να κατεβω Μαραθωνα απο Ηλιουπολη...
Με το turnigy 2217 και 3σελη μπαταρια ζυγισε μια χαρα και χρειαστηκε ελαχιστο τριμαρισμα....το εντυπωσιακο ηταν οτι μετα απο 2 12λεπτα πτησης (με αρκετο αερακι) η μπαταρια ειχε πεσει απο 12,6 στα 11,85 Volt....τερας οικονομιας λεμε :) :) :) το μοτερ και η μπαταρια ηταν τελειως κρυα ενω το esc χλιαρο...σκεφτομαι μηπως του βαλω ενα εξωτερικο bec που εχω αφου σε τετοιο στυλ πτησης πιο πολυ ρευμα τραβανε τα σερβο που δουλευουν ολη την ωρα παρα το μοτερ....
Περιμενω αυτες τις μερες κ 2 μοτερακια 1600 και 2200 KV που λογικα με 7αρη ελικα θα το πηγαινουν σφαιρα...για να δουμε :) :) :)
Με το turnigy 2217 και 3σελη μπαταρια ζυγισε μια χαρα και χρειαστηκε ελαχιστο τριμαρισμα....το εντυπωσιακο ηταν οτι μετα απο 2 12λεπτα πτησης (με αρκετο αερακι) η μπαταρια ειχε πεσει απο 12,6 στα 11,85 Volt....τερας οικονομιας λεμε :) :) :) το μοτερ και η μπαταρια ηταν τελειως κρυα ενω το esc χλιαρο...σκεφτομαι μηπως του βαλω ενα εξωτερικο bec που εχω αφου σε τετοιο στυλ πτησης πιο πολυ ρευμα τραβανε τα σερβο που δουλευουν ολη την ωρα παρα το μοτερ....
Περιμενω αυτες τις μερες κ 2 μοτερακια 1600 και 2200 KV που λογικα με 7αρη ελικα θα το πηγαινουν σφαιρα...για να δουμε :) :) :)
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Τελικα ακολουθησα τη συμβουλη του Αντωνη Κ. και εφτιαξα προεκτασεις για το ESC , το οποιο τωρα τοποθετηθηκε μεσα στη ατρακτο για ευκολη αντικατασταση σε περιπτωση βλαβης .... Η ατρακτος εκλεισε και εχουν μεινει ελαχιστα πραγματα ακομα για να τελειωσει το EASY ... Οταν τελειωσει στο 100% θα βαλω φωτο για να το δειτε .... Μερα για την παρθενικη του πτηση , εχει οριστει η Κυριακη (καιρου επιτρεποντος) .....
- Συνημμένα
-
- DSC00364.jpg (99.15 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: EASYSTAR II
αποφάσισα να ξεκινήσω και το δικό μου
εκανα προεκτάσεις για τον ρυθμιστή ωστε να μπει στην ατρακτο Χρησιμοποιησα ξεχωριστά καλωδια για τα aileron και εβαλα καρμπονοντιζες στο σταμπιλαιζερ Τα υπόλοιπα όπως προβλέπει το σχέδιο Δεν έχω καμία εμπειρία και πιθανόν να γίνουν κάποια λάθη Το ζητούμενο είναι να μή διαλυθεί στον αέρα Το κακό είναι οτι ακόμη δεν έχω πάρει μπαταρίες και φορτιστή και δεν μπορώ να βάλω τα servo
εκανα προεκτάσεις για τον ρυθμιστή ωστε να μπει στην ατρακτο Χρησιμοποιησα ξεχωριστά καλωδια για τα aileron και εβαλα καρμπονοντιζες στο σταμπιλαιζερ Τα υπόλοιπα όπως προβλέπει το σχέδιο Δεν έχω καμία εμπειρία και πιθανόν να γίνουν κάποια λάθη Το ζητούμενο είναι να μή διαλυθεί στον αέρα Το κακό είναι οτι ακόμη δεν έχω πάρει μπαταρίες και φορτιστή και δεν μπορώ να βάλω τα servo
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Για την τοποθετηση των σερβο , απλα ακολουθησε τις οδηγιες στο manual (Abb 13 , Abb 14) , τα λεει και τα δειχνει πολυ απλα και κατατοπιστικα ..... εκτος βεβαια και αν τα σερβο που εχεις παρει δεν κουμπωνουν στις θεσεις που προβλεπεται ...... Ποια σερβο εχεις παρει ??? Βαλε φωτο να σε βοηθησουμε !!!!!
Απάντηση: EASYSTAR II
Το να έβαζα το ESC μέσα στην άτρακτο δεν το θεώρησα βιώσιμη αλλά και πρακτική λύση και εξηγώ αμέσως.
Η τρύπα που έχει ήδη εκει που πρέπει να μπει είναι αρκετή για να το αερίζει,
κάτι που στην αντίθετη περίπτωση δεν γίνεται επαρκώς αν μπει στην άκτρακτο και στην δική μου περίπτωση δεν θα αεριζόταν καθόλου γιατί έχω ψιλομπουκώσει την τρύπα για αέρα που έχει στην μύτη επειδή έχω βάλει ένα σφουγγάρι (το μπλε σφουγγάρι μπροστά που φαίνεται) ώστε να μετατοπίσω την μπαταρία λίγο πιο πίσω. Αυτό γιατί αααααν ποτέ φάει καμία στούκα στο έδαφος με την μύτη να μην σπάσει η μπαταρία και πάει για πέταμα, πράγμα που μου είχε συμβεί με το AXN στις πρώτες πτήσεις.
Σκοπός είναι να να προφυλάξω τον "εξοπλισμό" όσο το δυνατόν καλύτερα. Το ζύγισμα όπως έβαλα την μπαταρία με το σφουγγάρι ήταν μια χαρά στο πέταγμα. Στην γη φαινόταν μπροστόβαρο... αν είχα κολλήσει την μπαταρία στην μύτη θα ήταν ακόμα χειρότερα. Στο πέταγμα ήταν μια χαρά και όπως είπα με λίγο τριμάρισμα καθόταν στάσιμο εκεί ψιλά για ώρα σε σημείο να βγάζω τα χέρια από την Τ/Κ για 10+ δευτερόλεπτα και αυτό να είναι καρφί χωρίς κινητήρα.
Έπειτα βάζοντας την μπαταρία σε εκείνο το σημείο και ακριβώς πίσω το δέκτη (όπως ακριβώς λέει στο manual) οι θέσεις μου έρχονται ακριβώς έτσι.
Χρησιμοποιώντας και τα μήκη extension που λέει στο manual, έχοντας και τα καλώδια των σέρβο από rudder, elevator, του esc (αυτό που πάει στην μπαταρία και αυτό που πάει σε δέκτη) και όχι και μια έξτρα προέκταση και με τα 3 βύσματα που πάνε στην μηχανή μιλάμε για πάρα πολύ καλωδιομάνι που μέσα είναι ακριβώς έτσι (στο βάθος πίσω από το δέκτη).
Και τα έχω πιάσει και μεταξύ τους με Plastic strap για να συμπτυχθούν και να μην πετάνε δεξιά αριστερά .
Θα μου πείτε καλά και λίγο να έβγαιναν κάτω από το canopy δεν έτρεχε και τίποτα. Απάντώ ότι το ξέρω αλλά δεν μου φαινόταν αρκετά τακτικά να έχω καλώδια μπροστά μου και μέσα στα χέρια μου όταν πάνω να συνδέσω την μπαταρία.
Τώρα όπως βλέπετε υπάρχει μόνο ένα καλώδιο που βγαίνει διακριτικά από το βάθος της ατράκτου και είναι αυτό που περιμένει να συνδεθεί πάνω του η μπαταρία.
Γενικά θα ήταν λίγο μπέρδεμα να πέσουν όλα τα καλώδια και το esc εκεί μέσα για μένα.
Γενικά είμαι της άποψης ότι πέφτει πολύ καλωδιο εκεί μέσα και το πιο απλό και εύκολο χωρίς να ασχολείστε με προεκτάσεις είναι να βάλετε το ESC σύμφωνα με τις οδηγίες. Τα καλώδια περνάνε αρκετά εύκολα μέσα στην άτρακτο, ειδικά αν γέρνετε την μούρη στο έδαφος για να έχετε την βοηθεια της βαρύτητας και το esc κάθεται πανεύκολα στην προκαθορισμένη του θέση σε δευτερόλεπτα και απλά μετά βάζετε και τα καλώδια esc+μοτέρ και τέλος. Αν χαλάσει αποσυνδέετε βύσματα και τραβάτε το esc έξω και ξαναβάζετε το νεό.
Όπως είπα αυτό είναι για μένα το πιο απλό δεδομένου ότι υπάρχει πολύ μελέτημένη θεσούλα στο EZ για το esc.
Επίσης τα σέρβο για μένα καλύτερα να τα βιδώσετε γιατί εμένα αν και κουμπώνανε και άκουγα καθαρά 2 κλακ-κλακ από κάθε θέση των σέρβο, μόλις έπαιξα την Τ/Κ με 2 κινήσεις ξεκούμπώσαν (rudder +elevator).
Οι βίδες είναι κάτι που δεν θα χαλάσει το μοντέλο. Αν χαλάσει το σέρβο το αφαιρείτε και απλά ξαναβιδώνετε το νέο. Απλά με τις βίδες ακόμα και τέλεια εφαρμογή να κάνουν σε εσάς, έχετε μια ακόμα δικλείδα ασφαλείας και δεν πρόκειται με τίποτα το σέρβο να ξεκουμπώσει εν πτήσει από τις θέσεις και να χάσετε πχ to elevator...
Η τρύπα που έχει ήδη εκει που πρέπει να μπει είναι αρκετή για να το αερίζει,
κάτι που στην αντίθετη περίπτωση δεν γίνεται επαρκώς αν μπει στην άκτρακτο και στην δική μου περίπτωση δεν θα αεριζόταν καθόλου γιατί έχω ψιλομπουκώσει την τρύπα για αέρα που έχει στην μύτη επειδή έχω βάλει ένα σφουγγάρι (το μπλε σφουγγάρι μπροστά που φαίνεται) ώστε να μετατοπίσω την μπαταρία λίγο πιο πίσω. Αυτό γιατί αααααν ποτέ φάει καμία στούκα στο έδαφος με την μύτη να μην σπάσει η μπαταρία και πάει για πέταμα, πράγμα που μου είχε συμβεί με το AXN στις πρώτες πτήσεις.
Σκοπός είναι να να προφυλάξω τον "εξοπλισμό" όσο το δυνατόν καλύτερα. Το ζύγισμα όπως έβαλα την μπαταρία με το σφουγγάρι ήταν μια χαρά στο πέταγμα. Στην γη φαινόταν μπροστόβαρο... αν είχα κολλήσει την μπαταρία στην μύτη θα ήταν ακόμα χειρότερα. Στο πέταγμα ήταν μια χαρά και όπως είπα με λίγο τριμάρισμα καθόταν στάσιμο εκεί ψιλά για ώρα σε σημείο να βγάζω τα χέρια από την Τ/Κ για 10+ δευτερόλεπτα και αυτό να είναι καρφί χωρίς κινητήρα.
Έπειτα βάζοντας την μπαταρία σε εκείνο το σημείο και ακριβώς πίσω το δέκτη (όπως ακριβώς λέει στο manual) οι θέσεις μου έρχονται ακριβώς έτσι.
Χρησιμοποιώντας και τα μήκη extension που λέει στο manual, έχοντας και τα καλώδια των σέρβο από rudder, elevator, του esc (αυτό που πάει στην μπαταρία και αυτό που πάει σε δέκτη) και όχι και μια έξτρα προέκταση και με τα 3 βύσματα που πάνε στην μηχανή μιλάμε για πάρα πολύ καλωδιομάνι που μέσα είναι ακριβώς έτσι (στο βάθος πίσω από το δέκτη).
Και τα έχω πιάσει και μεταξύ τους με Plastic strap για να συμπτυχθούν και να μην πετάνε δεξιά αριστερά .
Θα μου πείτε καλά και λίγο να έβγαιναν κάτω από το canopy δεν έτρεχε και τίποτα. Απάντώ ότι το ξέρω αλλά δεν μου φαινόταν αρκετά τακτικά να έχω καλώδια μπροστά μου και μέσα στα χέρια μου όταν πάνω να συνδέσω την μπαταρία.
Τώρα όπως βλέπετε υπάρχει μόνο ένα καλώδιο που βγαίνει διακριτικά από το βάθος της ατράκτου και είναι αυτό που περιμένει να συνδεθεί πάνω του η μπαταρία.
Γενικά θα ήταν λίγο μπέρδεμα να πέσουν όλα τα καλώδια και το esc εκεί μέσα για μένα.
Γενικά είμαι της άποψης ότι πέφτει πολύ καλωδιο εκεί μέσα και το πιο απλό και εύκολο χωρίς να ασχολείστε με προεκτάσεις είναι να βάλετε το ESC σύμφωνα με τις οδηγίες. Τα καλώδια περνάνε αρκετά εύκολα μέσα στην άτρακτο, ειδικά αν γέρνετε την μούρη στο έδαφος για να έχετε την βοηθεια της βαρύτητας και το esc κάθεται πανεύκολα στην προκαθορισμένη του θέση σε δευτερόλεπτα και απλά μετά βάζετε και τα καλώδια esc+μοτέρ και τέλος. Αν χαλάσει αποσυνδέετε βύσματα και τραβάτε το esc έξω και ξαναβάζετε το νεό.
Όπως είπα αυτό είναι για μένα το πιο απλό δεδομένου ότι υπάρχει πολύ μελέτημένη θεσούλα στο EZ για το esc.
Επίσης τα σέρβο για μένα καλύτερα να τα βιδώσετε γιατί εμένα αν και κουμπώνανε και άκουγα καθαρά 2 κλακ-κλακ από κάθε θέση των σέρβο, μόλις έπαιξα την Τ/Κ με 2 κινήσεις ξεκούμπώσαν (rudder +elevator).
Οι βίδες είναι κάτι που δεν θα χαλάσει το μοντέλο. Αν χαλάσει το σέρβο το αφαιρείτε και απλά ξαναβιδώνετε το νέο. Απλά με τις βίδες ακόμα και τέλεια εφαρμογή να κάνουν σε εσάς, έχετε μια ακόμα δικλείδα ασφαλείας και δεν πρόκειται με τίποτα το σέρβο να ξεκουμπώσει εν πτήσει από τις θέσεις και να χάσετε πχ to elevator...
Απάντηση: EASYSTAR II
Στο παρακατω βιντεο η Multiplex μας δειχνει που εχει προγραμματισει να τοποθετειτε το esc.
Απο την στιγμη που μπορεις να το βαλεις-βγαλεις και με κολλημενη ατρακτο δεν βλεπω λογο να μην μπει εκει και να παει μεσα.
http://www.youtube.com/watch?v=AzwPAmTXkJs&feature=related
Απο την στιγμη που μπορεις να το βαλεις-βγαλεις και με κολλημενη ατρακτο δεν βλεπω λογο να μην μπει εκει και να παει μεσα.
http://www.youtube.com/watch?v=AzwPAmTXkJs&feature=related
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Αφού το ESC μπορεί να βγει από την άτρακτο χωρίς κόπο πράγματι ισως δεν είναι απαραίτητο να πάει στο εσωτερικό εκτός αν στο πρόγραμμα είναι η πτήση με μικρότερη - ελαφρότερη μπαταρία οπότε θα βοηθούσε στο ζύγισμα να βρεθεί λίγο ποιο εμπρός ..........που πραγματικά πιστευω οτι δεν είναι κακή σκέψη μια και υπάρχει αρκετός χώρος και περισοτερες θυρίδες αερισμού
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Μερικες φωτο και απο το δικο μου EASYSTAR II που εχει σχεδον τελειωσει ........ εχει μεινει μονο να μπει ταινια με υφασματινες ινες σε ολη την κοιλια της ατρακτου και στο κατω μερος των φτερων , για προστασια στις προσγειωσεις , ρυθμιση πηδαλιων με την Τ/Κ και ζυγισμα ...... μετα ...... ''Οι ουρανοι ειναι δικοι μας'' ..........
- Συνημμένα
-
- DSC00369.jpg (92.91 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- DSC00368.jpg (93.62 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- DSC00367.jpg (93.66 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Και μερικες ακομη ...........
- Συνημμένα
-
- DSC00372.jpg (93.2 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- DSC00371.jpg (94 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- DSC00370.jpg (93.46 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Και μια πολυ σημαντικη προσθηκη στα φτερα ............ ^%^
- Συνημμένα
-
- DSC00374.jpg (94.09 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- DSC00373.jpg (92.38 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: EASYSTAR II
Πανέμορφο φίλε μου! Καλές πτήσεις να έχει και ακόμα καλύτερες προσγειώσεις!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
:>>>κουκλί ,απίθανο
Μπράβο Ζώη:>)
Μπράβο Ζώη:>)
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Ευχαριστω πολυ παιδια ... η αληθεια ειναι οτι με παιδεψε πολυ .... ειναι ολα στο χερι , ακομα και η σκακιερα , κομματακι κομματακι την εφτιαξα ..... αλλα το αποτελεσμα με ικανοποιησε πολυ ..... ^%^
Απάντηση: EASYSTAR II
...'συγχαρητήρια κύριε, προσλαμβάνεσθε' ...!!! Ζώη έχεις μπεί στο παιχνίδι δυναμικά ...νάχεις πάντα καλές πτήσεις...! @P@
η ταν, η, τα πετάν...