Θα με βγάζατε απο ενα μεγάλο θέμα αν με διαφωτίζατε στο προβλημα μου.
ΞΑφνικά το αεροπλάνο μου δεν "τραβαει" καυσιμο στο σωληνάκι που πάει στον κινητήρα. Ακόμα και αν βάλω την αντλία για να βγάλω το καυσιμο δεν το "τραβαει" πίσω.
Αν το γεμίσω 100% το τεπόζιτο τότε τροφοδοτει το μοτερ κανονικα απο το σωληνάκι, αλλα μόλις κατεβει η σταθμη 1 δαχτυλο τοτε τίποτα. Φανταστείτε για να καταφέρω να βγάλω το καυσιμο ωστε να το αποθηκευσω πρεπει να φερω το μοντέλο κατακόρυφα με την μύτη κατω για να βάλω με την αντλία.
Η δική μου διαγνωση είναι μήπως εχει φύγει το βαρυδακι απο το σωληνακι μεσα στο τεπόζιτο? Παρακαλώ βοηθήστε με αν γνωρίζετε.
Τέλος, είναι το πρώτο μου θερμικό μοντέλο και δεν ξέρω πώς μπορω να βγάλω το τεπόζιτο να δω αν όλα ειναι οκ, αφου τα δαχτυλά μου με το ζορι χωράνε να το ακουμπίζω, πόσο μάλλον να το βγαλω...
Βοήθεια για Τεπόζιτο.
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Βοήθεια για Τεπόζιτο.
έχει κοπή το σωληνάκι μέσα στο τεπόζιτο.
Ανέβασε foto του μοντέλου να σου πούμε πως βγαίνει το τεπόζιτο.
Εύκολο είναι _P_P
.
Ανέβασε foto του μοντέλου να σου πούμε πως βγαίνει το τεπόζιτο.
Εύκολο είναι _P_P
.
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Βοήθεια για Τεπόζιτο.
Είναι πιθανό να έχει κοπεί ,μέσα στο τεπόζιτο, το σωληνάκι του βοσκού (έτσι λέγεται αυτό το βαρυδάκι) . Σε μια τέτοια περίπτωση η μηχανή τροφοδοτείται,με το αεροπλάνο οριζόντιο, μέχρι η στάθμη να φτάσει το ύψος του λαιμού του τεπόζιτου ,που βρίσκονται και τα σωληνάκια.
Πριν ανοίξεις το τεπόζιτο όμως ,κάνε πρώτα κάποιες εξακριβώσεις γιατί αν με το αεροπλάνο οριζόντιο, η μηχανή δεν τραβάει καύσιμο όταν η σταθμη κατέβει μόλις ένα δάκτυλο από το φουλ ,τότε είναι πολύ πιθανο να συμβαίνουν άλλα πράγματα. Γιατί όπως σου γράφω παραπάνω, ο κομμένος βοσκός είναι αιτία διακοπής ροής καυσίμου όταν όμως η στάθμη πέσει κάτω από το ύψος του λαιμού. Μιλάμε πάντα για οριζόντιο αεροπλάνο γιατί σε άνοδο με μεγάλη κλίση έστω και λίγο να πέσει η στάθμη, η ροή διακόπτεται. Αν λοιπόν με το αεροπλάνο οριζόντιο διακόπτεται η ροή για ένα δάκτυλο, τσέκαρε καταρχήν μήπως έχεις συνδέσει τα σωληνάκια ανάποδα και αυτό που νομίζεις για σωληνάκι τροφοδοσίας είναι στην πραγματικότητα της πίεσης. Το άλλο ενδεχόμενο είναι να έχει κολλήσει κάπου ψηλά ο βοσκός με αποτέλεσμα μόλις πέσει λίγο η στάθμη ,να μη βρίσκει καύσιμο. Στην περίπτωση αυτή ,τίναξε δυνατά το αεροπλάνο πάνω κάτω για να έρθει ο βοσκός στη θέση του. Αν τελικά το πρόβλημα είναι κολλημένος βοσκός ,μην νομίσεις ότι όλα είναι εντάξει επειδή το πρόβλημα δείχνει να διορθώθηκε. Βοσκός που κολλάει έτσι σημαίνει ότι δεν έχει την απαρραίτητη απόσταση από το πίσω τοίχωμα του τεπόζιτου. Θα πρέπει να βγάλεις το τεπόζιτο να δεις που ακουμπάει ο βοσκός και μετά να το ανοίξεις για να κοντύνεις το σωληνάκι ώστε να έχει μια απόσταση γύρω στα 10 χιλιοστά από το πίσω τοίχωμα.
Τώρα οδηγίες για το πως θα βγάλεις το τεπόζιτο δεν μπορώ να σου δώσω γιατί δεν ξέρω το αεροπλάνο σου. Πάντως, τα τεπόζιτα ,είναι συνήθως στερεωμένα ή με σφουγγάρια ή με κομμάτια αρμαφλέξ σφηνωμένα ανάμεσα στο τεπόζιτο και στη φωλιά του. Πιθανόν πίσω από το τεπόζιτο να βρίσκεται και κάποια ξύλινη γέφυρα ,η οποία αφαιρείται με βίδες. Σε κάθε περίπτωση δες προσεκτικά με το είναι σφηνωμένο. Δεν αποκλείεται ,σε ορισμένες περιπτώσεις ,να χρειαστεί να βγάλεις τη μηχανή για να φανεί η τρύπα του καθρέφτη ώστε να το σπρώξεις από κει προς τα πίσω. Επίσης ,επειδή το λάστοιχο του λαιμού θα έχει παραμορφωθεί μετά το πρώτο σφίξιμο όταν τοποθετήθηκε το τεπόζιτο ,λίγο σαπούνι θα το κάνει να γλυστράει πολύ ευκολότερα και θα βοηθήσει τόσο στην αποσυναρμολόγηση όσο και στη συναρμολόγηση.
Φιλικά Κώστας.
Πριν ανοίξεις το τεπόζιτο όμως ,κάνε πρώτα κάποιες εξακριβώσεις γιατί αν με το αεροπλάνο οριζόντιο, η μηχανή δεν τραβάει καύσιμο όταν η σταθμη κατέβει μόλις ένα δάκτυλο από το φουλ ,τότε είναι πολύ πιθανο να συμβαίνουν άλλα πράγματα. Γιατί όπως σου γράφω παραπάνω, ο κομμένος βοσκός είναι αιτία διακοπής ροής καυσίμου όταν όμως η στάθμη πέσει κάτω από το ύψος του λαιμού. Μιλάμε πάντα για οριζόντιο αεροπλάνο γιατί σε άνοδο με μεγάλη κλίση έστω και λίγο να πέσει η στάθμη, η ροή διακόπτεται. Αν λοιπόν με το αεροπλάνο οριζόντιο διακόπτεται η ροή για ένα δάκτυλο, τσέκαρε καταρχήν μήπως έχεις συνδέσει τα σωληνάκια ανάποδα και αυτό που νομίζεις για σωληνάκι τροφοδοσίας είναι στην πραγματικότητα της πίεσης. Το άλλο ενδεχόμενο είναι να έχει κολλήσει κάπου ψηλά ο βοσκός με αποτέλεσμα μόλις πέσει λίγο η στάθμη ,να μη βρίσκει καύσιμο. Στην περίπτωση αυτή ,τίναξε δυνατά το αεροπλάνο πάνω κάτω για να έρθει ο βοσκός στη θέση του. Αν τελικά το πρόβλημα είναι κολλημένος βοσκός ,μην νομίσεις ότι όλα είναι εντάξει επειδή το πρόβλημα δείχνει να διορθώθηκε. Βοσκός που κολλάει έτσι σημαίνει ότι δεν έχει την απαρραίτητη απόσταση από το πίσω τοίχωμα του τεπόζιτου. Θα πρέπει να βγάλεις το τεπόζιτο να δεις που ακουμπάει ο βοσκός και μετά να το ανοίξεις για να κοντύνεις το σωληνάκι ώστε να έχει μια απόσταση γύρω στα 10 χιλιοστά από το πίσω τοίχωμα.
Τώρα οδηγίες για το πως θα βγάλεις το τεπόζιτο δεν μπορώ να σου δώσω γιατί δεν ξέρω το αεροπλάνο σου. Πάντως, τα τεπόζιτα ,είναι συνήθως στερεωμένα ή με σφουγγάρια ή με κομμάτια αρμαφλέξ σφηνωμένα ανάμεσα στο τεπόζιτο και στη φωλιά του. Πιθανόν πίσω από το τεπόζιτο να βρίσκεται και κάποια ξύλινη γέφυρα ,η οποία αφαιρείται με βίδες. Σε κάθε περίπτωση δες προσεκτικά με το είναι σφηνωμένο. Δεν αποκλείεται ,σε ορισμένες περιπτώσεις ,να χρειαστεί να βγάλεις τη μηχανή για να φανεί η τρύπα του καθρέφτη ώστε να το σπρώξεις από κει προς τα πίσω. Επίσης ,επειδή το λάστοιχο του λαιμού θα έχει παραμορφωθεί μετά το πρώτο σφίξιμο όταν τοποθετήθηκε το τεπόζιτο ,λίγο σαπούνι θα το κάνει να γλυστράει πολύ ευκολότερα και θα βοηθήσει τόσο στην αποσυναρμολόγηση όσο και στη συναρμολόγηση.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Βοήθεια για Τεπόζιτο.
ελπίζω να βοηθάνε αυτές οι φωτος.. :)
- Συνημμένα
-
- WP_001256.jpg (93.99 KiB) Προβλήθηκε 23 φορές
-
- WP_001255.jpg (90.43 KiB) Προβλήθηκε 23 φορές
-
- WP_001254.jpg (87.76 KiB) Προβλήθηκε 23 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Βοήθεια για Τεπόζιτο.
φάε λίγο το ξύλο εκεί που ακουμπάνε οι ντίζες
για να κάνουν άκρη να περάσει το τεπόζιτο,
αποσύνδεσε τα σωληνάκια από καρμπιρατέρ και εξάτμιση και πάρε μια πένσα ,
πιάσε το τεπόζιτο από το αφτάκι του που φαίνεται στο πίσω μέρος και τραβατο πίσω και έξω
για να κάνουν άκρη να περάσει το τεπόζιτο,
αποσύνδεσε τα σωληνάκια από καρμπιρατέρ και εξάτμιση και πάρε μια πένσα ,
πιάσε το τεπόζιτο από το αφτάκι του που φαίνεται στο πίσω μέρος και τραβατο πίσω και έξω
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Βοήθεια για Τεπόζιτο.
Μάλιστα. Αφού δεν σου δίνει χέρι να το τραβήξεις από πίσω, θα πρέπει να το σπρώξεις από μπροστά. Δεν βλέπω κάτι να το συγκρατεί άρα, πιθανότατα, να χρησιμοποιούνται λαστιχένιες σφήνες. Στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να σπρωχτεί με κάποια δύναμη για να ξεσφηνώσει οπότε καλύτερα ξεβίδωσε τις τέσσερις βίδες που κρατάνε τη μηχανή στη θέση της για να τη βγάλεις και να φανεί η τρύπα του καθρέφτη. Μετά ,ακούμπα ένα κατσαβίδι στη βίδα που σφίγγει το λαιμό του τεπόζιτου (έτσι δεν κινδυνεύεις να τρυπήσεις το τεπόζιτο με το κατσαβίδι) και σπρώξε πίσω για να ξεσφηνώσει. Στην επανατοποθέτηση, αν χάσεις τις σφήνες ,φτιάξε άλλες ή από σφουγγάρι ή από ταινία αρμαφλέξ.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Βοήθεια για Τεπόζιτο.
Παω να το δοκιμάσω!!
Ευχαριστώ παρα πολύ για τη βοήθεια και τους δυο σας.!
Ευχαριστώ παρα πολύ για τη βοήθεια και τους δυο σας.!