γιατι καηκε;;;
γιατι καηκε;;;
Καλησπερα... Αποφάσισα να ξαναπεταξω ένα παλιό μοντελο τύπου δέλτα. Είχα μόνο το σκαρί και γ αυτο αγόρασα εσκ και μοτερ. (τα αλλα τα χά) . Πήγα για πτήση και ολα δούλευαν μια χαρα. Αφού γύρισα σπιτι ήθελα να δω ποσο δυναμη έχει ακομα η μπαταρία. Εδωσα φουλ και ξεβιδωσε η έλικα. χωρίς να ποσυνδεσω τη μπαταρία καιρνω έψαχνα κλειδί έκλεισα ασυναισθητ την τ.κ και ξαφνικά έκανε το μοτερ έναν ήχο 4-5 φορές κ μετα άρχισε να βγάζει καπνούς..... Ετυχε;;; φταίει που έκλεισα τ.κ ενώ είχα συνδεδεμένη μπαταρία;;; Ας μου πει κάποιος... Ευχαριστώ κ συγνώμη για το γιγαντιαίο μηνυμα...
Απάντηση: γιατι καηκε;;;
Δεν γνωρίζει κανειις;;
Απάντηση: γιατι καηκε;;;
To ότι έκλεισες την τ/κ δεν έχει σχέση.
Μήπως βραχυκύκλωσες κάτι;
Τα καλώδια ανάμεσα σε esc και μοτέρ είναι καλά μονωμένα;
Τί μπαταρία έβαλες σε τί μοτέρ;
Μήπως το μοτέρ σου δεν σήκωνε την μπαταρία;
Δώσε πληροφορίες, γιατί χωρίς δεν μπορούμε να βοηθήσουμε.
Μήπως βραχυκύκλωσες κάτι;
Τα καλώδια ανάμεσα σε esc και μοτέρ είναι καλά μονωμένα;
Τί μπαταρία έβαλες σε τί μοτέρ;
Μήπως το μοτέρ σου δεν σήκωνε την μπαταρία;
Δώσε πληροφορίες, γιατί χωρίς δεν μπορούμε να βοηθήσουμε.
Απάντηση: γιατι καηκε;;;
Mpampis έγραψε: ↑Δεν γνωρίζει κανειις;;
Το πιο πιθανό είναι όταν έδωσες φουλ γκάζι, το μοτέρ τράβηξε πολύ ρεύμα. Περισσότερο από ότι έχει για προδιαγραφές.
Πρέπει να το έκανες για αρκετά δευτερόλεπτα.
Σταμάτησες αμέσως και όλη η θερμότητα έκαψε το περίβλημα του περιτυλιγμένου καλωδίου με αποτέλεσμα οι 3 φάσεις να βραχυκυκλώσουν. Αν το μοτέρ έτρεχε στο ρελαντί με λίγο αέρα να περνάει. Η απαγωγή θερμότητας θα ηταν πιο ομαλή και η θερμοκρασία δεν θα ανέβαινε τόσο πολύ. Αυτό συμβαίνει όταν δεν αφήνουμε το αερόρευμα να ψύξει το μοτερ.
Έχω κάψει 2-3 μοτέρ έτσι.
Οι θόρυβοι που άκουσες είναι αυτό που συνήθως κάνει το ESC όταν χάσει το σήμα από τον δέκτη και δεν ευθύνεται.
Η άλλη πιθανότητα είναι ότι το ένα από τα 3 καλώδια δεν είναι καλά συνδεδεμένο. Αν μία από τις φάσεις δεν κάνει καλή επαφή το μοτέρ διστάζει να πάρει στροφές και υπερθερμαίνεται αλλά αυτό συνήθως έχει ως αποτέλεσμα την καταστροφή του ESC.
Απάντηση: γιατι καηκε;;;
Χαιρετω! ΤΟ μοτερ ειναι ( ή μάλλον ήταν) αυτο.
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=344_213&products_id=5616
η μπαταρια αυτη.
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=219_333&products_id=6311
Περιμένω τις γνωμες σας.
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=344_213&products_id=5616
η μπαταρια αυτη.
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=219_333&products_id=6311
Περιμένω τις γνωμες σας.
Απάντηση: γιατι καηκε;;;
Έψαξα αλλά δεν βρήκα πληροφορίες για το μοτεράκι (max amps, προπέλα κτλ) οπότε δύσκολο να βγεί συμπέρασμα.
Η μπαταρία είναι οκ για το μοτέρ. Το θέμα είναι πόσο μεγάλη προπέλα έβαλες και πόσα amps τράβηξε. Όλα αυτά όμως χωρίς τα max amps του μοτέρ δεν έχουν καμία σημασία.
Η μπαταρία είναι οκ για το μοτέρ. Το θέμα είναι πόσο μεγάλη προπέλα έβαλες και πόσα amps τράβηξε. Όλα αυτά όμως χωρίς τα max amps του μοτέρ δεν έχουν καμία σημασία.
Απάντηση: γιατι καηκε;;;
Mpampis έγραψε: ↑Χαιρετω! ΤΟ μοτερ ειναι ( ή μάλλον ήταν) αυτο.
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=344_213&products_id=5616
η μπαταρια αυτη.
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?cPath=219_333&products_id=6311
Περιμένω τις γνωμες σας.
http://www.r2hobbies.com/turborix-rc-plane-helicopter-dm2210-3400kv-rpm-v-outrunner-bl-brushless-motor.html
Αυτά τα μοτερ ειναι ελικοπτέρου και συνήθως δεν αντέχουν για παραπάνω απο 20-25Αμπερ... 27γρ βάρος έχει....
Νομίζω ότι έβαλες πολύ μεγάλη προπέλα και κάηκε όπως σου ανέφερα πιο πάνω....τα kv του είναι υπερβολικά.
Αν έβαλες οποιαδήποτε προπέλα μεγαλύτερη απο 4χ4χιλ. τότε έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα ορια του μοτερ.
Πόσο μεγάλο και βαρύ είναι το Δέλτα σου;
Ψάχνεις για μοτερ 2826 τουλάχιστον με βάρος 60-70γρ...