Captain Stam έγραψε: ↑Λοιπόν φίλοι μου. Η μια διέλευση ήταν σε διαμόρφωση προσγείωσης, δηλαδή flaps 4 (40 μοίρες τα flaps και 27 τα slats) landing gear down. Η ταχύτητα ήταν από 140 ως 150 knots.Αυτο εξαρτάται από τον άνεμο που είχε κόντρα κατα την διέλευση (ground speed mini). Το α/φος ήταν με autopilot και autothrust. Ηταν με απλά λόγια Slow Flight, απόλυτος ασφαλές.
Η άλλη διέλευση έγινε clean. Δηλαδή, flap 0 και landing gear up. Η ταχύτητα του εκεί θα μπορούσε να είναι από 210 - 340 knots. Δεν ξέρω γιατί δεν ήμουν εκεί αλλά πιστεύω από ότι είδα στο video ότι ήταν περίπου στους 280 knots, και αυτό για safety λόγο κινδύνου bird strike.
Παντός Mogole το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θέλει ταυτότητα στο στομα:p
Σταματης
Μερικές παρατηρήσεις ..
ΑΔΕΙΟ το Α320 δεν έχει approach speed ( gear down and flaps 4 ) 140-150 αλλά πολύ μικρότερη ( δες παραπάνω ) ..
Κάτω από τα 10000 Feet τα αεροπλάνα υποχρεώνονται να έχουν ταχύτητα κάτω από IAS 250. Στην τερματική περιοχή των Αθηνών τα αεροπλάνα υποχρεούνται να έχουν ταχύτητα 240 IAS .
Οπότε το clean approach με 280 ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ( τουλάχιστον νόμιμα εκτός και αν είχε πάρει άδεια απο την Αθήνα ( που δεν το πιστεύω.)
Οσο αφορά το bird strike γιαυτό υπάρχει ο περιορισμός των 250 κάτω από τα 10000 feet . ( τα μπροστινά παράθυρα των αεροσκαφών θερμαίνονται για δύο λόγους 1. για αντοχή στην κρουση με πουλιά και 2. για defrosting )
Σε περίπτωση που χαλάσει η θέρμανση το αεροπλάνο έχει περιορισμό 250 IAS κάτω από τα 10000feet..
Ελπίζω να σας έλυσα κάποιες απορίες .. και μάλλον σας δημιούργησα άλλες..