ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Πάντως στο Ελληνικό τα τελευταία 2 χρόνια δεν νομίζω να έχω δει μη-Κινέζικο κινητήρα βενζίνης εκτός από έναν Saito FG-20 τον περασμένο Μάϊο και έναν κορεάτικο custom 110 του Νικόλα 3D Junk

Όλοι οι υπόλοιποι φοράμε DLE/RCG/... άρα η αγορά έχει περάσει το "Tipping point" και όσο να προσπαθήσει η OS αποκλείεται να αποκτήσει μερίδιο >5-10%
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

george_karasoulas έγραψε: Μια είδηση όμως που δεν έγινε και τόσο πολύ γνωστή, είναι ότι η Κινέζικη εταιρεία NGH κατασκεύασε ήδη μια 4-χρονη μηχανή βενζίνης 38cc , την GF-38, η οποία θα διατίθεται στην Ευρωπαϊκή αγορά από τα μέσα Οκτώβρη και την οποία μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία πιο κάτω.

Ενδιαφέρον έχει το απαντητικό e-mail του Michael Chow, του υπεύθυνου της NGH, σε σχετική ερώτηση μου:



Με τις NGH συνιστώ ΠΡΟΣΟΧΗ! ο τύπος βγάζει α-τεστάριστα προϊόντα στην αγορά και αν σου βγάλουν πρόβλημα και ζητήσεις εξηγήσεις ... κάνει τον Κινέζο.

Ταιριάζει μόνο σε μοντελιστές που θέλουν να κάνουν beta testing και να δίνουν συμβουλές βελτίωσης στον κατασκευαστη (με το αζημίωτο για τον Κινέζο φυσικά!).
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Γεια σας φίλοι

Η τετράχρονη μηχανή βενζίνης 38 cc της NGH βλέπω ότι έχει αρχίσει να διατίθεται ήδη στο εξωτερικό (όπως μας είχε αναγγείλει στο e-mail του, ο κ. Michael Chow) και η τιμή της είναι αρκετά χαμηλή (την έχω βρει από 340 μέχρι 400 δολλάρια), ειδικά σε σύγκριση με τις ήδη υπάρχουσες μηχανές SAITO ή ROTO.

Το γεγονός αυτό συζητιέται ευρέως –όπως είναι φυσικό- στα ξένα FORUM και οι πρώτοι αγοραστές φαίνονται ενθουσιασμένοι.

Αναμένουμε να δούμε βέβαια και την πτητική συμπεριφορά της μηχανής, με πραγματικές δηλαδή συνθήκες λειτουργίας όπως και την αντοχή της στο χρόνο.

Όσοι φίλοι έχουν ευχέρεια με τα Αγγλικά ας δουν το σχετικό θέμα στο RC-UNIVERSE

http://www.rcuniverse.com/forum/m_11298314/tm.htm


και ένα από τα καταστήματα που την διαθέτουν στην Αμερική (πιθανόν κάποιος …τολμηρός να την αγοράσει και να μας πει τις εντυπώσεις του!):

http://www.amr-rc.com


Περιμένω ότι τώρα θα κινητοποιηθούν και οι άλλες Κινέζικες εταιρείες του χώρου.


Με φιλικούς χαιρετισμούς

Γιώργος Καρασούλας
Συνημμένα
9244_1.jpg
9244_1.jpg (47.01 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
Alexander1
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Alexander1 »

Θα μου επιτρέψετε να βάλω κ εγώ τη γλωσσίτσα μου και να πώ οτι όσο υπάρχει αυτός ο ήχος screamer, οι επιδόσεις και η μυρωδιά, το νίτρο δεν θα περάσει ποτέ στην αφάνεια. Η τουλάχιστον για όσο υπάρχουν adrenaline junkies \m/
Alexander1
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Alexander1 »

george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Φίλοι Καλημέρα

όσοι παρακολουθείτε το Αυστριακό κατάστημα LINDINGER θα διαπιστώσατε ασφαλώς ότι η νέα 4-χρονη μηχανή βενζίνης NGH 38 cc εμφανίστηκε ήδη και πωλείται σε αυτό.

http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1679_1690_1692&products_id=9702733


Η τιμή της πάντως, μου φάνηκε αρκετά -ίσως και πολύ- "τσιμπημένη", στα 500 Ευρώ.

Όταν στην Αμερική την βλέπουμε 350-400 $, θα περίμενε κανείς ότι στην Ευρώπη, σε ένα κατάστημα με καλές τιμές όπως είναι ο LINDINGER, θα πουλιόταν 350-400 Ευρώ.

Η αντίστοιχη SAITO στα 36 cc κοστίζει 720 Ευρώ. Για να είναι δελεαστική η καινούργια μηχανή, πιστεύω ότι η διαφορά θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερη, δεδομένου μάλιστα ότι π.χ. η αντίστοιχη δίχρονη μηχανή βενζίνης ZENOA κοστίζει 300 Ευρώ.

Πάντως η αρχή έγινε και ελπίζω ότι σύντομα θα υπάρξει και ανταγωνισμός που θα ρίξει τις τιμές.


Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΑ ΝΕΑ! Η SAITO ΡΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ !

Αγαπητοί φίλοι Καλησπέρα

δεν πρόλαβε σχεδόν "να στεγνώσει το μελάνι" από το προηγούμενο μήνυμα μου που έγραφα

(Πάντως η αρχή έγινε και ελπίζω ότι σύντομα θα υπάρξει και ανταγωνισμός που θα ρίξει τις τιμές)

και η SAITO έριξε ήδη σημαντικά τις τιμές των 4-χρονων μηχανών της βενζίνης !

'Ετσι βλέπω την 36 cc 4-χρονη μηχανή της βενζίνης να την έχει κατεβάσει στα 575 Ευρώ από 720 Ευρώ που είχε μόλις πριν 15 μέρες!

http://shop.lindinger.at/products_filter.php?f2294=FLUG%20Motore%20Benzin&cPath=1679_1690_1692&page=2


Η SAITO τσάκισε κυριολεκτικά τις τιμές (20% κάτω), ώστε να χτυπήσει δραστικά τον ανταγωνισμό, εν προκειμένω την NGH 38 cc, που είναι στα 500 Ευρώ.

Και στα άλλα μοντέλα της όμως, οι μειώσεις φτάνουν το 20% -και πιστεύω έπεται συνέχεια!

Τόσα χρόνια που η SAITO ήταν μόνη της σχεδόν στην αγορά των 4-χρονων μηχανών βενζίνης, δεν είχα δει καμιά μείωση τιμών!

Τώρα όμως που εμφανίστηκε ανταγωνισμός...

Περιμένω σύντομα και άλλα τέτοια "χαρμόσυνα" νέα!

Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από KM »

Και η 3W προχώρησε σε μείωση τιμών, έστω και για συγκεκριμένη χρονική περίοδο...

http://www.3w-modellmotoren.com/
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Μου κάνει εντύπωση κ. Μιχαηλίδη, πως οι μεγάλες και καταξιωμένες αυτές εταιρείες (3W, DA, OS) δεν προχώρησαν ακόμα στην κατασκευή 4-χρονων μηχανών βενζίνης και -όπως φαίνεται- θα μείνουν πίσω από τον ανταγωνισμό.

Διερωτώμαι πόσο δύσκολη και δαπανηρή είναι γι αυτούς η κατασκευή, γιατί άλλο λόγο δεν βλέπω, για να μην ακολουθούν.

Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από DjBac »

H DA έχει ήδη προχωρήσει στην παραγωγή 4-χρονης boxer με supercharger!!!

http://www.youtube.com/watch?v=F4_MeAMrUD4
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Πρόκειται βέβαια για μια εξαιρετική αλλά τεράστια μηχανή, που ελάχιστοι μπορούν να αποκτήσουν.

Πιστεύω ότι το παιχνίδι θα παιχτεί μεταξύ των κυβισμών από 15 έως 36 cc (.90 έως 2.20), εκεί δηλαδή που κινούνται οι εκατοντάδες χιλιάδες αερομοντελιστών παγκοσμίως.

Τελευταία παρακολουθούσα μια συζήτηση στο RC-UNIVERSE, ακριβώς για την Κινέζικη NGH 38 cc, για την οποία τα σχόλια ήταν πολύ θετικά και φάνηκε ότι πολλοί αερομοντελιστές την ανέμεναν με αγωνία.

Είμαι πεπεισμένος ότι όπως ο υπεύθυνος της NGH κ. Michael Chow παρακολουθεί αυτές τις συζητήσεις και καμιά φορά επεμβαίνει, το ίδιο κάνουν και οι υπεύθυνοι της SAITO (ίσως και των άλλων μεγάλων εταιρειών) που όμως φαίνεται ότι δεν "καταδέχονται" να συμμετάσχουν, κακώς κατά τη γνώμη μου (εκεί άλλωστε φαίνεται και η ευελιξία και το "δαιμόνιο" των Κινέζων).

Πάντως η SAITO βλέποντας το θετικό κλίκα και την αδημονία των αερομοντελιστών για την έλευση της -σχετικά φτηνής- NGH, φαίνεται ότι τρομοκρατήθηκε και αποφάσισε να αλλάξει την πολιτική των τιμών της.

Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

george_karasoulas έγραψε: ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΑ ΝΕΑ! Η SAITO ΡΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ !

'Ετσι βλέπω την 36 cc 4-χρονη μηχανή της βενζίνης να την έχει κατεβάσει στα 575 Ευρώ από 720 Ευρώ που είχε μόλις πριν 15 μέρες!

http://shop.lindinger.at/products_filter.php?f2294=FLUG%20Motore%20Benzin&cPath=1679_1690_1692&page=2


Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας


Φίλε Γιώργο,
πριν βιαστεις να γράψεις ότι η άγνωστη NGH ανάγκασε τον κολοσσό SAITO να ρίξει άρον άρον τις τιμές για να μην χάσει την αγορά ψαξτο λίγο καλύτερα!

Επειδή μου έκανε εντύπωση, και με δύο μόνο κλικ στον ιστοχώρο είδα ότι απλά το αρχικό μοντέλο FG-36 έχει καταργηθεί:
http://www.advantagehobby.com/72525/SAIEG36/


και στην θέση του υπάρχει πλεον η νέα έκδοση FG-36B:
http://www.advantagehobby.com/226288/SAIEG36B/


η οποία έχει 800$ στις ΗΠΑ και 720 στην ΕΕ:
http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1679_1690_1692&products_id=9700762&osCsid=726f6f4738ab8a47c27b34c1642dc896


Το λινκ που παραθέτεις είναι προφανώς στοκ FG-36 που έχει μείνει στην αποθήκη και δίνει έκπτωση -20% για να το διώξει.

Καλές Γιορτές!
Νίκος
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Αγαπητέ φίλε windsurfer Καλημέρα


όταν γράφτηκε το μήνυμα (17/12) ο Lindinger είχε μειώσεις 20% σε όλα τα μοντέλα της SAITO.

Ίσως να ήταν μια προσφορά συγκεκριμένης διάρκειας, αλλά πιστεύω ότι τέτοιες προσφορές όλο και συχνότερα θα βλέπουμε στο μέλλον, ώσπου να πέσουν οριστικά οι τιμές.

Απ ότι διαπιστώνω, σε πολλά καταστήματα του εξωτερικού η NGH έχει ήδη εξαντληθεί. Αυτή η μεγάλη ζήτηση νομίζω, δεν θα περάσει απαρατήρητη και από την SAITO.

Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

Νομίζω ότι η στροφή έχει γίνει πλέον γιατί η O.S. max Engines πλέον έβγαλε στην αγορά του εξωτερικού τον GT 22 Gas.

O κινητήρας απευθύνεται σε ευρύ μοντεληστικό κοινό που χρησιμοποιεί μοντέλα αεροπλάνων και ελικοπτέρων στην κατηγορία 0.90. ( 15 κ.εκ )

Βέβαια οι κινητήρες βενζίνης δεν απευθύνονται σε αρχάριους, μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Τα δεδομένα θα μας δείξουν σε βάθος χρόνου 5-10 χρόνια άν θα είναι έτσι όπως τα ξέρουμε 10ετίες τώρα.

Πιθανολογώ, ότι σε ένα - δύο χρόνια θα έχουμε και τετράχρονο κινητήρα βενζίνης από την ιαπωνική εταιρία εκτός εάν βγάλει ακόμα μικρότερο δίχρονο. ^hola^

Άς δούμε το βίντεο παρουσίασης του αεροπορικού O.S. max GT 22 Gas _P_P

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=15qU2Bieb6M
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από DjBac »

Έχει ήδη έτοιμο η OS τον GF-40. 40cc 4-χρονος βενζίνη!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”