Downthrust σε χαμηλοπτερυγο PZL?

Απάντηση
GALE
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τετ Οκτ 17, 2012 4:59 pm

Downthrust σε χαμηλοπτερυγο PZL?

Δημοσίευση από GALE »

Βρήκα ένα ωραίο σχέδιο για το PZL Dromader , με εκπετασμα 1,2 για ηλεκτρικό κινητήρα. Στο σχέδιο δινονται οι ακόλουθες γωνίες : +2,0,-4 (φτερό, ουρά, κινητήρας). Δηλαδή -4 downthrust στον κινητήρα!!!
Ξέρω ότι τα υψηλοπτέρυγα όλα θέλουν downthrust λόγω της θέσης του φτερού. Με τα χαμηλοπτέρυγα τι γίνεται?
Οι φίλοι που φτίαχνουν και πετάνε τα χαμηλοπτέρυγα warbirds τι λένε? βάζουν downthrust? Πόσο και γιατί?#**

Ευχαριστώ
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Downthrust σε χαμηλοπτερυγο PZL?

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Δεν υπάρχει κανόνας που να σου ορίζει τις μοίρες κλίσης του κινητήρα κάτω δεξιά
Η άποψη μου είναι να ακολουθήσεις το manual αν φυσικά τοποθετήσεις τον προτεινόμενο κινητήρα
Φυσικά και τα χαμηλοπτέρυγα απαιτούν κλίσεις στο μοτέρ (το -4 δείχνει πολύ) για να πολεμίσουν τις ροπές του μοτέρ
Τις περισσότερες φορές έχει φροντίσει γι αυτές ο κατασκευαστής -σχεδιαστής αλλά σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζεται η επέμβαση σου
Παράγοντες που επηρεάζουν τις μοίρες που πρέπει να δώσεις είναι ο μεγαλύτερος κινητήρας και κάποιες φορές το είδος της προπέλας
Αυτό που θα σου δείξει ότι κάτι ζητά το μοντέλο είναι η απότομη αλλαγή ύψους στο μοντέλο σου όταν ανοίγεις απότομα το γκάζι (βασική προϋπόθεση να είναι σωστά ζυγισμένο)
Δεύτερη παρατήρηση είναι αν δείς το μοντέλο να τραβά απότομα αριστερά την στιγμή της απογείωσης
Χονδρικά αυτά είναι
Ελπίζω να με συμπληρώσει όποιος διαπιστώσει ότι παρέλειψα κάτι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αεροπλάνα/RC Airplanes”