Προβλημα με DLA 56cc
Προβλημα με DLA 56cc
Καλησπέρα παληκάρια... προσφατα πήραμε τον εν λόγω κινητήρα απο HK και μετα το στρώσιμο που χρειάστηκε σε πάγκο τοποθετήθηκε στο αεροπλάνο και πηγε στο πεδίο για τις τελικές ρυθμίσεις και το πεταγμα του... Όσο και να προσπαθήσαμε να τον ρυθμίσουμε δεν το καταφέραμε( δεν ειναι η πρώτη φορά που ρυθμίζουμε κινητήρα...) γιατι κάνει πάρα πολλά μπερδέματα και στα φούλ γκάζια αλλα και στην μεση...(εκει που πετάει) Πεταξε 2 φορες με πάρα πολλά μπερδέματα και με την ψυχή στο στόμα... Αλλάξαμε μπουζι, μπομπίνα και πάλι τα ιδια δεν μπορει να ρυθμιστεί με τίποτα..η αναλογία στο λάδι ειναι 1:40 όπως οριζει ο κατασκευαστής... Στο προκείμενο λοιπόν...
Κάποιο παληκάρι αν γνωρίζει τι μπορεί να συμβάινει...
ευχαριστώ προκαταβολικά..
Φιλικά
Θανάσης
Κάποιο παληκάρι αν γνωρίζει τι μπορεί να συμβάινει...
ευχαριστώ προκαταβολικά..
Φιλικά
Θανάσης
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Δοκίμασε με άλλη ηλεκτρονική ή άλλο σένσορα.
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Η αναλογία στο λάδι είναι 1/25 για το στρώσιμο και αφού κάψει 4 εως 5 τεποζιτα τότε θα πάς στο 1/40 . Παντα στο στρωσιμο βάζουμε ορυκτέλαιο και μετα απο τα 10 λιτρα μπορεις να το γυρισεις σε συνθετικο λάδι . Οι ρυθμιστες (βίδες) υψηλής και χαμηλής γυρω στην 1,5 στροφες περίπου.Για ευκολία... στο στρωσιμο στο 1 λιτρο καυσιμο βαζεις 40 ml λαδι και μετα στο 1 λιτρο το λαδι στα 25 ml .
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
τα εχουμε δοκιμασει ολα αυτα αλλα αποτελεσμα δεν βγαζουμε>F<
κ Αγγελε όλα αυτα που λες τα εχω κανει ακριβως τα ιδια...
κ Αγγελε όλα αυτα που λες τα εχω κανει ακριβως τα ιδια...
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Σε τι σκαφος το εχεις βάλει?
Υπάχει πιθανότητα να δημιουργουνται τυρβες στο κοουλ και να μην "αναπνέει" σωστα το μοτερ.
Υπάχει πιθανότητα να δημιουργουνται τυρβες στο κοουλ και να μην "αναπνέει" σωστα το μοτερ.
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Για να δουμε λοιπον ....Κατ αρχας στο στρωσιμο στον παγκο δουλευε σωστα,και οπως λεει ο Γιαννης μεσα στο σκαφος δημιουργει προβλημα ? Αν ειναι ετσι ,η μηχανη ειναι κλειστη στον αερα.Αν ομως και εξω ειχε προβλημα τοτε θα πρεπει να καθαρισθει το καρμπυρατερ.Να μπει φιλτρο τσοχας μεσα στο δοχειο καυσιμου,να γινει ελεγχος για τρυπια σωληνακια (με πιεση στο δοχειο).Ελεγχος στο λαστιχο της αντλιας του καρμπυρατερ.Ολα αυτα να γινουν με την μεγιστη προσοχη .κανε μια προσπαθεια και μετα βλεπουμε.
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Πληρης αναλυση ενος walbro carb εδω !
http://www.youtube.com/watch?v=k67rtdtXqfY&feature=related
και πως δουλευει εδω!
http://www.youtube.com/watch?v=5GW82csWkNk
http://www.youtube.com/watch?v=k67rtdtXqfY&feature=related
και πως δουλευει εδω!
http://www.youtube.com/watch?v=5GW82csWkNk
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Να μου πεις αν εχεις την ηλεκτρονικη που δουλεύει με 7,4 lipo ? Αυτες ειχαν παρουσιασει προβληματα και θα πρεπει να βαλεις την αλλη με τα 4,8 εως 6 volt.
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
ευχαριστώ καταρχην όλους για το ενδιαφέρον που δειχνετε για το πρόβλημά μου... Να απαντήσω σε εναν εναν...
Ο κινητήρας δούλεψε χωρίς το cawl αρα δεν υπηρχε θεμα για τετοιο πρόβλημα... Τα ίδια έκανε και στον παγκο τις πρώτες μέρες μετα το στρώσιμο αλλα είπαμε να το βαλουμε πάνω στο σκάφος και μετα να δουμε τι γινεται..
Δοκιμάστηκε και με απλη μπομπινα για CM6 μπουζι, αλλάχτηκε και το μπουζι για παν ενδεχόμενο.. και δουλεψε η μπομπινα με 4.8 μπαταρία... Η συγκεκριμένη μπομπίνα δουλευει σε εναν RCG 15cc χωρις το παραμικρό πρόβλημα.
Σημερα παρατηρήσαμε το εξής... Κλείσαμε αρκετά τον κινητήρα στα 5/8 απο την αρχή της Η. Ο κινητήρας δούλεψε άψογα χωρίς το παραμικρό... αυτό μας εβαλε σε υποψίες μηπως οι βελόνες εχουν καποιο θεμα... Ανοιχτηκαν οι βελόνες και ειδα οτι η Η είχε μικρη βελόνα μέσα και η L μια μεγάλη βελόνα. Να παρατηρήσω επίσης οτι με ΜΟΝΟ 5/8 ανοιχτή η Η το καυσιμο το ρούφιξε λές και ήταν πορτοκαλάδα...
Περιμένω νέα σας..
Φιλικά
Θανάσης
ΥΓ... επίσης να επισημάνω οτι το πανω μέρος απο το καρπυρατερ( αυτό που ξεβιδώνει με 4 βίδες) ήταν πλημμύρα στην βενζίνη μετα..
Ο κινητήρας δούλεψε χωρίς το cawl αρα δεν υπηρχε θεμα για τετοιο πρόβλημα... Τα ίδια έκανε και στον παγκο τις πρώτες μέρες μετα το στρώσιμο αλλα είπαμε να το βαλουμε πάνω στο σκάφος και μετα να δουμε τι γινεται..
Δοκιμάστηκε και με απλη μπομπινα για CM6 μπουζι, αλλάχτηκε και το μπουζι για παν ενδεχόμενο.. και δουλεψε η μπομπινα με 4.8 μπαταρία... Η συγκεκριμένη μπομπίνα δουλευει σε εναν RCG 15cc χωρις το παραμικρό πρόβλημα.
Σημερα παρατηρήσαμε το εξής... Κλείσαμε αρκετά τον κινητήρα στα 5/8 απο την αρχή της Η. Ο κινητήρας δούλεψε άψογα χωρίς το παραμικρό... αυτό μας εβαλε σε υποψίες μηπως οι βελόνες εχουν καποιο θεμα... Ανοιχτηκαν οι βελόνες και ειδα οτι η Η είχε μικρη βελόνα μέσα και η L μια μεγάλη βελόνα. Να παρατηρήσω επίσης οτι με ΜΟΝΟ 5/8 ανοιχτή η Η το καυσιμο το ρούφιξε λές και ήταν πορτοκαλάδα...
Περιμένω νέα σας..
Φιλικά
Θανάσης
ΥΓ... επίσης να επισημάνω οτι το πανω μέρος απο το καρπυρατερ( αυτό που ξεβιδώνει με 4 βίδες) ήταν πλημμύρα στην βενζίνη μετα..
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Με αυτα που μου λες με βαζεις στην υποψια οτι ειναι αρυθμιστη η βελονα του ζιγκλερ.Αυτη ειναι μεσα στο καρμπυρατερ και θελει εμπειρια να την καλιμπραρεις.Εκτος αν εχει πιασει σκουπιδια.Θα προτεινα ενα καλο καθαρισμο.Αν ησουν εδω κατι μπορουσαμε να κανουμε αλλιως στην Καβαλα καποιος που να ξερει ....και αυτος μπορει να ειναι επισκευαστης αλλυσοπριονων η χορτοκοπτικων μηχανων.
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Καλημέρα...
Ποια ακριβως ειναι αυτη η βελόνα του ζιγκλέρ και που βρίσκεται? Στο βίντεο που μου παρέθεσες κ Αγγελε την δείχνει καθόλου?
εχουμε εδω εναν που πουλαει αλυσοπρίονα STIHL αλλα δεν γνωρίζω αν κανει και service. Θα του κάνω πάντως μια ερώτηση...
ευχαριστώ
Ποια ακριβως ειναι αυτη η βελόνα του ζιγκλέρ και που βρίσκεται? Στο βίντεο που μου παρέθεσες κ Αγγελε την δείχνει καθόλου?
εχουμε εδω εναν που πουλαει αλυσοπρίονα STIHL αλλα δεν γνωρίζω αν κανει και service. Θα του κάνω πάντως μια ερώτηση...
ευχαριστώ
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Στο πρωτο video στα 13,40 λεπτα θα τις δεις !!!Παρακολουθησε το με προσοχη.
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Λοιπόν σήμερα μετά απο αρκετό ψάξιμο και την δική σας βοήθεια βέβαια βγάλαμε άκρη ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ με τον εν λόγω κινητήρα.. οι ρυθμίσεις που ήθελε ήταν 1 και 5/8 στην L και 1και 1/16 στην Η. πιάνει 7000-7200 με 22/8 έλικα και αν και σπάνια πλεον στα φουλ γκάζια κάνει κανα "γκακ", μείναμε πάρα πολυ ικανοποιημένοι απο τον κινητήρα. Πλεον μενει να τον πετάξουμε και να δουμε αν όλα πάνε καλα και εκει..
Θελω να σας ευχαριστήσω για την βοήθεια, τις γνώσεις και τον χρόνο που χαλαλήσατε...
Ευχαστιστώ
Φιλικα
Θανάσης
Θελω να σας ευχαριστήσω για την βοήθεια, τις γνώσεις και τον χρόνο που χαλαλήσατε...
Ευχαστιστώ
Φιλικα
Θανάσης
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Δεν μας ειπες αν ηταν τελικα θεμα ρυθμισεων εξ αρχης.
Απάντηση: Προβλημα με DLA 56cc
Απ'οτι φαίνεται κ Αγγελε ναι.. Απλα λόγω του οτι σε αναλογους κινητηρες ROTO και MVVS οι ρυθμίσεις δεν κατέβαιναν ποτέ κάτω απο την μιαμιση στροφή, μας προκαλούσε την απορια το οτι θα έπρεπε να παιξουμε στο "μια,μια" σε αυτον τον κινητήρα κάτι που τελικά αποδείχτηκε σωστο...