Corsair F4U Black Horse
Corsair F4U Black Horse
SPECIFICATION
􀀔 Wingspan : 1,760 mm 69.29 in.
􀀔 Length : 1,320 mm 51.97 in.
􀀔 Weight : 4.4 kg 9.68 Lbs.
􀀔 Radio : 06 channels.
􀀔 Servo : 08 servos.
􀀔 Engine : 91-120 - 4troke.
Μετά από την απώλεια του Ρ-51 και έχωντας καλή "προίκα" συν ένα κινητήρα OS FS120 SIII Pump, αποφάσισα και πήρα το παραπάνω μοντέλο μιας και δεν έβρισκα κατάλληλο war-bird άλλο για τον 120άρι. Είναι στην τιμή των 500!! Ακριβό θα έλεγα αλλά έχει και σύστημα air-Retract προεγκατεστημένο με όλα τα παρελκόμενα. Θα προτιμούσα να μην τα έχει και να έχει καλύτερη τιμή μιας και δεν θα τα χρησιμοποιήσω και θα παραθέσω παρακάτω τους λόγους.
Αρκετά προσεγμένο μοντέλο και φαίνεται καλή κατασκευή. Πολύ προσεγμένη και η συσκευασία του όπως θα δείτε στις φωτογραφίες.
􀀔 Wingspan : 1,760 mm 69.29 in.
􀀔 Length : 1,320 mm 51.97 in.
􀀔 Weight : 4.4 kg 9.68 Lbs.
􀀔 Radio : 06 channels.
􀀔 Servo : 08 servos.
􀀔 Engine : 91-120 - 4troke.
Μετά από την απώλεια του Ρ-51 και έχωντας καλή "προίκα" συν ένα κινητήρα OS FS120 SIII Pump, αποφάσισα και πήρα το παραπάνω μοντέλο μιας και δεν έβρισκα κατάλληλο war-bird άλλο για τον 120άρι. Είναι στην τιμή των 500!! Ακριβό θα έλεγα αλλά έχει και σύστημα air-Retract προεγκατεστημένο με όλα τα παρελκόμενα. Θα προτιμούσα να μην τα έχει και να έχει καλύτερη τιμή μιας και δεν θα τα χρησιμοποιήσω και θα παραθέσω παρακάτω τους λόγους.
Αρκετά προσεγμένο μοντέλο και φαίνεται καλή κατασκευή. Πολύ προσεγμένη και η συσκευασία του όπως θα δείτε στις φωτογραφίες.
- Συνημμένα
-
- DSC00630.jpg (94.81 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- DSC00628.jpg (96.36 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- DSC00626.jpg (92.88 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Εδώ βλέπετε τα φτερά με τα προεγκατεστημένα Retracts. Αποφάσισα να μην τα χρησιμοποιήσω διότι:
1. Είναι διπλής ενεργείας και προτιμώ τα απλής με spring-down για μεγαλύτερη ασφάλεια.
2. Όπως θα παρατηρήσετε, δεν είναι όλα τα εξαρτήματα μεταλλικά, πράγμα που με κάνει να τα φοβάμαι σε μια "βαριά" προσγείωση.
(Βέβαια μπορεί κανείς να τα μετατρέψει σε spring-down προσθέτωντας ελατήριο στην μπουκάλα τους.)
Έτσι προτίμησα να παραγγείλω ένα σετ Eurokit Rotation και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Αυτό σημαίνει αρκετές μετατροπές, αλλά αυτή είναι και η χαρά του μοντελιστή!
Το ωραίο είναι ότι έχει πορτάκια που ανοιγοκλείνουν με ένα έξυπνο και απλό μηχανισμό. Έχουν ελατήρια για άνοιγμα και βραχίονες που σπρώχνουν οι ρόδες και τα κρατούν κλειστά.
1. Είναι διπλής ενεργείας και προτιμώ τα απλής με spring-down για μεγαλύτερη ασφάλεια.
2. Όπως θα παρατηρήσετε, δεν είναι όλα τα εξαρτήματα μεταλλικά, πράγμα που με κάνει να τα φοβάμαι σε μια "βαριά" προσγείωση.
(Βέβαια μπορεί κανείς να τα μετατρέψει σε spring-down προσθέτωντας ελατήριο στην μπουκάλα τους.)
Έτσι προτίμησα να παραγγείλω ένα σετ Eurokit Rotation και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Αυτό σημαίνει αρκετές μετατροπές, αλλά αυτή είναι και η χαρά του μοντελιστή!
Το ωραίο είναι ότι έχει πορτάκια που ανοιγοκλείνουν με ένα έξυπνο και απλό μηχανισμό. Έχουν ελατήρια για άνοιγμα και βραχίονες που σπρώχνουν οι ρόδες και τα κρατούν κλειστά.
- Συνημμένα
-
- DSC00633.jpg (90.15 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- DSC00631.jpg (95.32 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Έγινε η κόλληση των μεντεσέδων των ailerons και η τοποθέτηση του servo και της ντίζας. Όπως θα δείτε προτιμώ ακρόντιζα Sallivan μεταλικά με ασφάλεια.
Στα Flaps πρέπει να γίνει η εγκατάσταση των μεντεσέδων οι οποίοι είναι εξωτερικοί και λειτουργούν αρκετά καλά. Θέλει προσοχή η τοποθέτησή τους ώστε να εφαρμώσουν σωστά στο κλείσιμο τα τρία κομμάτια των flaps. Μετά την τοποθέτηση, με υπομονή έβγαζα μια -μια τις βίδες και πότιζα το ξύλο με κυανοακρυλική κόλλα λεπτόρευστη.
Στη τρίτη φωτογραφία βλέπετε ένα χειρουργικό εργαλείο λαπαροσκοπικής το οποίο με βοηθά πάρα πολύ όταν θέλω να πιάσω κάτι σε τμήμα του σκάφους που δεν φτάνει το χέρι!!
Στα Flaps πρέπει να γίνει η εγκατάσταση των μεντεσέδων οι οποίοι είναι εξωτερικοί και λειτουργούν αρκετά καλά. Θέλει προσοχή η τοποθέτησή τους ώστε να εφαρμώσουν σωστά στο κλείσιμο τα τρία κομμάτια των flaps. Μετά την τοποθέτηση, με υπομονή έβγαζα μια -μια τις βίδες και πότιζα το ξύλο με κυανοακρυλική κόλλα λεπτόρευστη.
Στη τρίτη φωτογραφία βλέπετε ένα χειρουργικό εργαλείο λαπαροσκοπικής το οποίο με βοηθά πάρα πολύ όταν θέλω να πιάσω κάτι σε τμήμα του σκάφους που δεν φτάνει το χέρι!!
- Συνημμένα
-
- DSC00646.jpg (94.16 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- DSC00645.jpg (93.41 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- DSC00644.jpg (94.94 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Γειά σου Δημήτρη με τα μικροχειρουργικά σου εργαλεία ... και λέω 'βρε ποιός το πήρε ... ποιός το πήρε...?" ...χαλάλι σου .... καλορίζικο...καλή κατασκευή ...καλές πτήσεις νάχεις...
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
nasa έγραψε: ↑Γειά σου Δημήτρη με τα μικροχειρουργικά σου εργαλεία ... και λέω 'βρε ποιός το πήρε ... ποιός το πήρε...?" ...χαλάλι σου .... καλορίζικο...καλή κατασκευή ...καλές πτήσεις νάχεις...
Νικόλα και να με παρακαλάς δεν στο ξαναδίνω....+(*)
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!...Έπεται συνέχεια της κατασκευής.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
αστέρι!!
_P_P_P_P_Β_Ο
_P_P_P_P_Β_Ο
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Μπήκαν και οι βάσεις της μηχανής. Έπρεπε για να τοποθετηθούν να γίνουν μετρήσεις στο firewall μιας και ο κατασκευαστής δεν είχε προκαθορίσει τους άξονες. Ένα άλλο πρόβλημα ήταν η επιλογή των βάσεων. Η FS 120 με την Pump πρέπει να έλθει πολύ κοντά στο firewall και οι βάσεις του κατασκευαστή δεν έκαναν. Βρήκα κάτι παλιές μεταλικές βάσεις και ταίριαξαν μια χαρά.
- Συνημμένα
-
- DSC00652B.jpg (92.49 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Και τώρα μια πατέντα για να δίνω ρεύμα στο μπουζί. Jack 3mm θηλυκό το οποίο τοπεθετείται στην άτρακτο και καλώδιο το οποίο καταλήγει σε πίπα OS ειδική για το μπουζί. Ειδικό δε καλώδιο το οποίο από την μια μεριά είναι φτιαγμένο για να συνδέεται στο Glow Starter και από την άλλη Jack 3mm αρσενικό.
- Συνημμένα
-
- DSC00650B.jpg (68.68 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- DSC00651B.jpg (81.37 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- DSC00648B.jpg (86.99 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Δημήτρη καλησπέρα!
Καλορίζικο! Καλές πτήσεις! Καλή κατασκευή!
Άντε να το δούμε σύντομα στο μοντελοδρόμιο να το πετάς!<++>
Καλορίζικο! Καλές πτήσεις! Καλή κατασκευή!
Άντε να το δούμε σύντομα στο μοντελοδρόμιο να το πετάς!<++>
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
jimpilot έγραψε: ↑Δημήτρη καλησπέρα!
Καλορίζικο! Καλές πτήσεις! Καλή κατασκευή!
Άντε να το δούμε σύντομα στο μοντελοδρόμιο να το πετάς!<++>
Ευχαριστώ Δημήτρη...το πάω σιγά-σιγά...οπότε υπομονή....:D
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Δημήτρη καλορίζικο και καλοπέταχτο το F4U
Η προσωπική μου εμπειρία από Black Horse και συγεκριμένα το Ρ-40 είναι ότι τα φτιάχνουν πολύ ελαφριά με "εκπτώσεις" στην αντοχή και στιβαρότητα, πιο πολύ σαν ηλεκτρικά 3D παρά θερμικα warbird.
Βλέποντας την παραπάνω φωτο από το εσωτερικό της ατράκτου και επειδή θα βάλεις μεγάλο 4-χρονο, θα συνιστούσα ενισχύσεις με τριγωνα πηχάκια (όπως έχει μπροστα στο firewall) και υαλούφασμα στο εσωτερικό.
Στο Ρ-40 είχα καλύψει με υαλούφασμα μόνο εξωτερικά την βάση του κινητήρα και έπαθα αποκόλληση του firewall από την άτρακτο! πετούσα με 90-αρη 4-χρονο.
Καλη συνέχεια
Νίκος
Η προσωπική μου εμπειρία από Black Horse και συγεκριμένα το Ρ-40 είναι ότι τα φτιάχνουν πολύ ελαφριά με "εκπτώσεις" στην αντοχή και στιβαρότητα, πιο πολύ σαν ηλεκτρικά 3D παρά θερμικα warbird.
Βλέποντας την παραπάνω φωτο από το εσωτερικό της ατράκτου και επειδή θα βάλεις μεγάλο 4-χρονο, θα συνιστούσα ενισχύσεις με τριγωνα πηχάκια (όπως έχει μπροστα στο firewall) και υαλούφασμα στο εσωτερικό.
Στο Ρ-40 είχα καλύψει με υαλούφασμα μόνο εξωτερικά την βάση του κινητήρα και έπαθα αποκόλληση του firewall από την άτρακτο! πετούσα με 90-αρη 4-χρονο.
Καλη συνέχεια
Νίκος
- Συνημμένα
-
- BHM P-40.jpg (81.3 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Νίκο σε ευχαριστώ για την συμβουλή και το έχω στα υπόψιν. 'Εχει ήδη τρίγωνα πηχάκια στο πίσω μέρος. Απλά ίσως προσθέσω άλλο ένα οριζόντια και μετά να περάσω υαλο-ύφασμα. Η αλήθεια είναι ότι είναι πανάλαφρο για το μέγεθός του και είναι ένας από τους λόγους που το προτίμησα. Για τον 120άρη δυστυχώς δεν βρίσκω εύκολα μοντέλα war-birds 90άρια . H εξηντάρια θα είναι οπότε ο 120άρης πέφτει πολύς ή 120άρια αλλά πολύ βαριά οπότε πέφτει λίγος. π.χ. το μοντέλα τα 120άρια του ESM δύσκολα πάνε με 120άρι όσο και αν επιμένουν κάποιοι γι αυτό. Έχωντας τον κινητήρα αυτόν στην άκρη εδώ και 3 χρόνια είπα να τον αξιοποιήσω. Ποιά η γενική σου εντύπωση από το Ρ-40; Λες τελικά ο 120άρης να του πέσει πολύς;
Δημήτρης
Δημήτρης
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
H Kyosho έχει 3 90αρια warbird: P-51, Spitfire Mk. II & Focke Wolf Ta-152 τα οποία επίσης είναι πολύ ελαφριά για το μέγεθος τους (4,5 κιλά, 1.80 εκπέτασμα).
Επισκευάζω ένα Spitfire το οποίο είχε διαρροή καυσίμου και είχαν ποτίσει τα ξύλα, οπότε κάνω παρόμοιες ενισχύσεις με πηχάκια και υαλούφασμα. Θα φορέσει Saito 125. Παρά τις ενισχύσεις θα βγει κάτω από 5 κιλά οπότε πάλι πούπουλο θα είναι.
Για το F4U σου προτείνω να βάλεις 3-φυλη 15χ7 για πιο scale εμφάνιση και λιγότερη ταχύτητα, τέτοια θα βάλω και εγώ στο Spit.
.
Επισκευάζω ένα Spitfire το οποίο είχε διαρροή καυσίμου και είχαν ποτίσει τα ξύλα, οπότε κάνω παρόμοιες ενισχύσεις με πηχάκια και υαλούφασμα. Θα φορέσει Saito 125. Παρά τις ενισχύσεις θα βγει κάτω από 5 κιλά οπότε πάλι πούπουλο θα είναι.
Για το F4U σου προτείνω να βάλεις 3-φυλη 15χ7 για πιο scale εμφάνιση και λιγότερη ταχύτητα, τέτοια θα βάλω και εγώ στο Spit.
.
- Συνημμένα
-
- IMG_0644.jpg (86.32 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- IMG_0642.jpg (87.24 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
-
- IMG_0631.jpg (94 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
palafdim έγραψε: ↑Νίκο σε ευχαριστώ για την συμβουλή και το έχω στα υπόψιν. 'Εχει ήδη τρίγωνα πηχάκια στο πίσω μέρος. Απλά ίσως προσθέσω άλλο ένα οριζόντια και μετά να περάσω υαλο-ύφασμα. Η αλήθεια είναι ότι είναι πανάλαφρο για το μέγεθός του και είναι ένας από τους λόγους που το προτίμησα. Για τον 120άρη δυστυχώς δεν βρίσκω εύκολα μοντέλα war-birds 90άρια . H εξηντάρια θα είναι οπότε ο 120άρης πέφτει πολύς ή 120άρια αλλά πολύ βαριά οπότε πέφτει λίγος. π.χ. το μοντέλα τα 120άρια του ESM δύσκολα πάνε με 120άρι όσο και αν επιμένουν κάποιοι γι αυτό. Έχωντας τον κινητήρα αυτόν στην άκρη εδώ και 3 χρόνια είπα να τον αξιοποιήσω. Ποιά η γενική σου εντύπωση από το Ρ-40; Λες τελικά ο 120άρης να του πέσει πολύς;
Δημήτρης
CMPro και FlyModels βγαινουν στο 177-180 και πετανε με 120αρι (αλλα και 7 κιλα να ειναι πεταει με 120αρα). Οσο για προπέλα, συμφωνώ στην επιλογή 15Χ7 ή 14Χ8-10 για πιο γρήγορη πτήση.
ps: Ξεχνα τα G σε αυτό το σκάφος. Θα σκορπίσει στον αερα.
Βαλε πανιά και στην σελα.
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Τα Kyosho δεν τα προτίμησα γιατί 1. Spitfire έχω δύο 2. Το Ρ-51 που είδα το manual δεν μου άρεσε το setup του και 3. το Focke wolf της δεν μου αρέσει εμφανησιακά. (βίτσια είναι αυτά)
Για την Flymodel δεν το συζητάω. Φτηνοκατασκευές, πολλές μετατροπές και το κυριότερο ανταλλακτικά;
Cmpro δεν το έχω ψάξει η αλήθεια είναι. Αλλά γενικά προτιμώ πιο ακριβές εταιρείες μόνον για το λόγο των ανταλλακτικών και ειδικά στα warbirds όλο και κάτι θα χρειαστείς από τα παρελκόμενά τους! Ένα canopy ζητάω για το Spitfire μου του ESM εδώ και 2 χρόνια και ακόμα να έλθει!!!! Ενώ Hangar9, Greatplanes, Topflite "βρωμάει" ο τόπος!!
Τώρα κατά πόσον πετάει ένα warbird 7 κιλά με 120άρη είναι υπό συζήτηση. Το Spitfire μου είναι 7.5 Κιλά και πετά συμπαθητικά με τον OS FS200 P!
Για προπέλα σκέφτομαι κι εγώ να βάλω τρίφυλη 15Χ7.
Στη σέλα Γιάννη έχει διπλά τοιχώματα και το θεωρώ αρκετά ανθεκτικό. Εκείνο επου θα κάνω είναι να περάσω όσα ξύλα μπορώ με εποξειδική κόλλα 2 συστατικών οπότε και θα σκληρύνουν και θα αυξηθεί λίγο το βάρος.
Για την Flymodel δεν το συζητάω. Φτηνοκατασκευές, πολλές μετατροπές και το κυριότερο ανταλλακτικά;
Cmpro δεν το έχω ψάξει η αλήθεια είναι. Αλλά γενικά προτιμώ πιο ακριβές εταιρείες μόνον για το λόγο των ανταλλακτικών και ειδικά στα warbirds όλο και κάτι θα χρειαστείς από τα παρελκόμενά τους! Ένα canopy ζητάω για το Spitfire μου του ESM εδώ και 2 χρόνια και ακόμα να έλθει!!!! Ενώ Hangar9, Greatplanes, Topflite "βρωμάει" ο τόπος!!
Τώρα κατά πόσον πετάει ένα warbird 7 κιλά με 120άρη είναι υπό συζήτηση. Το Spitfire μου είναι 7.5 Κιλά και πετά συμπαθητικά με τον OS FS200 P!
Για προπέλα σκέφτομαι κι εγώ να βάλω τρίφυλη 15Χ7.
Στη σέλα Γιάννη έχει διπλά τοιχώματα και το θεωρώ αρκετά ανθεκτικό. Εκείνο επου θα κάνω είναι να περάσω όσα ξύλα μπορώ με εποξειδική κόλλα 2 συστατικών οπότε και θα σκληρύνουν και θα αυξηθεί λίγο το βάρος.
- Συνημμένα
-
- DSC00653b.jpg (73.79 KiB) Προβλήθηκε 57 φορές