Corsair F4U Black Horse
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Αυτό το αεροπλάνο είναι για Saito 100. Θα του πηγαίνει τρέλα και διότι είναι ελαφρύτερος και έχει μεγάλη ροπή αλλά οι καιροί δεν επιτρέπουν και πολλά ανδραγαθήματα. Ελπίζω να πάει καλά με τον 120άρη μιας και αυτόν έχω. Θα το δούμε πρώτα στο τελικό ζύγισμα και φυσικά στην πτήση!!
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Έκανα αλλαγή στις ντίζες για elevator και rudder γιατί οι δικές του είναι με μικρότερο σπείρωμα οπότε δεν κάνουν οι μεταλικές Sallivan. Έχωντας μακριές ντίζες από παλιά (δεν πετάω τίποτα) άνοιξα σπείρωμα και έτσι μπήκαν αυτές.
Στη δεύτερη φωτογραφία βλέπετε την λεπτόρευστη κόλα 2 συστατικών με την οποία θα περάσω τα ξύλα. Ίσως έπρεπε να το κάνω από την αρχή αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Άλλωστε με έπεισε και ο Νίκος με τις συμβουλές του.+(*)
Στη δεύτερη φωτογραφία βλέπετε την λεπτόρευστη κόλα 2 συστατικών με την οποία θα περάσω τα ξύλα. Ίσως έπρεπε να το κάνω από την αρχή αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Άλλωστε με έπεισε και ο Νίκος με τις συμβουλές του.+(*)
- Συνημμένα
-
- DSC00656.jpg (96.44 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSC00655.jpg (91.03 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Δημήτρη
Το ευαίσθητο σημείο των Corsair είναι η κούρμπα στην αρχή του φτερού μέχρι την φωλιά των retracts. Στο Hangar 9 έβαλα ενίσχυση με μεταλλική ντίζα σε σχήμα Π στο σημείο που λόγω των retract δεν υπάρχει κάτω δοκός στο φτερό.
http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=59153&postcount=16
Είχα κάποτε το H9 Hellcat στο οποίο δίπλωσε το φτερό ακριβώς στο ύψος της βάσης των retract, και από τότε κάνω αυτό το κόλπο σε όλα τα warbird με περιστρεφόμενα retract (F4U, P-40, F6F).
Βαλε καμμία φωτο του φτερού στην βάση των retract να δούμε πόσο γερό είναι.
Το ευαίσθητο σημείο των Corsair είναι η κούρμπα στην αρχή του φτερού μέχρι την φωλιά των retracts. Στο Hangar 9 έβαλα ενίσχυση με μεταλλική ντίζα σε σχήμα Π στο σημείο που λόγω των retract δεν υπάρχει κάτω δοκός στο φτερό.
http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=59153&postcount=16
Είχα κάποτε το H9 Hellcat στο οποίο δίπλωσε το φτερό ακριβώς στο ύψος της βάσης των retract, και από τότε κάνω αυτό το κόλπο σε όλα τα warbird με περιστρεφόμενα retract (F4U, P-40, F6F).
Βαλε καμμία φωτο του φτερού στην βάση των retract να δούμε πόσο γερό είναι.
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Ξέρω γι' αυτό που μου λες Νίκο και είναι ένα θέμα που με απασχόλησε. Δυστυχώς τα φτερά χωρίζονται σε 2 μέρη και όχι σε 3 που θα ήταν καλύτερο (π.χ. Corsair Topflite). Τα δικά του retract βιδώνονται χαμηλά ενώ γι αυτά που θα βάλω πρέπει να φτιάξω και να κολλήσω βάσεις. Έχει κάθετο όμως όπως θα δεις και αυτό θα το ενισχύσω όπως θα ενισχύσω και με πανάκι την όλη περιοχή.
- Συνημμένα
-
- DSC00660.jpg (90.31 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSC00659.jpg (91.62 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSC00658.jpg (94.52 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSC00657.jpg (97.02 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
OK, μια χαρά
Διάβασα γενικά καλά λόγια (εκτός από τα retracts) στο http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1202254
Διάβασα γενικά καλά λόγια (εκτός από τα retracts) στο http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1202254
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Τα retracts είναι λίγο ψεύτικα και δυστυχώς τα πληρώνεις...αλλά τα βίτσια πληρώνονται...^%^
Θα συνεχίσω με ότι κάνω τις ανακοινώσεις. Τώρα πρέπει να κάνω όλα τα παραπάνω....w
Θα συνεχίσω με ότι κάνω τις ανακοινώσεις. Τώρα πρέπει να κάνω όλα τα παραπάνω....w
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
χα!χα! και έπιασε κρύο !!!
Τί τραβάμε και εμέις οι μπαλκονάτοι??????
Οσο για την κατασκευή την χαιρόμαστε όλοι μαζί και συμετέχουμε έστω και νοερά
Προχώρα Δημήτρη
Τί τραβάμε και εμέις οι μπαλκονάτοι??????
Οσο για την κατασκευή την χαιρόμαστε όλοι μαζί και συμετέχουμε έστω και νοερά
Προχώρα Δημήτρη
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
palafdim έγραψε: ↑
Πάντως έτσι ένα γενικό σχόλιο, είναι η πρώτη φορά που ανακοινώνω κατασκευή στο forum και μπορώ να πώ ότι το χαίρομαι. Με βοηθάτε πολύ και σας ευχαριστώ γι αυτό...Ας είστε καλά όπως να είναι καλά η ΠΕΤΜΕ και το πετάμε!!!.........#**
Η αλήθεια είναι ότι ντρέπομαι να δείχνω το "εργαστήριό" μου που δεν είναι άλλο από το μπαλκόνι μου!!
Και εγώ μπαλκονάτος, τουλάχιστον βλέπει νότια και έτσι έχει ήλιο και είναι προστατευμένο από τον κρύο βοριά!
Το μοντέλο σου είναι ωραίο και σπάνιο, βάζε φωτό να το χαιρόμαστε και εμείς μαζί σου _P_P
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Χαχαχαχα...μοιάζουμε και σε αυτό...νότιο είναι και μένα αλλά έχω πάντα κατεβασμένη τέντα οπότε έχω την ψευδαίσθηση της απομόνωσης...βέβαια έχω φάει και κάτι ξεχ....σίματα από τους γείτονες όταν δουλεύει το Dremel ή το κομπρεσέρ......!@/-=}{{
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
palafdim έγραψε: ↑
Η αλήθεια είναι ότι ντρέπομαι να δείχνω το "εργαστήριό" μου που δεν είναι άλλο από το μπαλκόνι μου!!
Mητσάρα μη στεναχωριέσαι και εγώ "μπαλκονάτος" είμαι!+(*)
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Ένας ακόμη μπαλκονάτος.... Τι να κάνουμε,όταν δεν υπάρχει χώρος βολευόμαστε και στο μπαλκόνι.Ευτυχώς το δικό μου είναι μεγάλο!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
palafdim έγραψε: ↑Ένα canopy ζητάω για το Spitfire μου του ESM εδώ και 2 χρόνια και ακόμα να έλθει!!!!
Επειδή παρήγγειλα πρόσφατα cowl για το Bf 109, έχω πρόχειρα τα λινκς:
http://www.troybuiltmodels.com/items/ESMSPITF-73FCN.html
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=71262
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
w1ndsurfer έγραψε: ↑Επειδή παρήγγειλα πρόσφατα cowl για το Bf 109, έχω πρόχειρα τα λινκς:
http://www.troybuiltmodels.com/items/ESMSPITF-73FCN.html
http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=71262
http://bigplanes.nl/
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Ευχαριστώ πολύ για τα links!
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
w1ndsurfer έγραψε: ↑
Επισκευάζω ένα Spitfire το οποίο είχε διαρροή καυσίμου και είχαν ποτίσει τα ξύλα, οπότε κάνω παρόμοιες ενισχύσεις με πηχάκια και υαλούφασμα. Θα φορέσει Saito 125. Παρά τις ενισχύσεις θα βγει κάτω από 5 κιλά οπότε πάλι πούπουλο θα είναι.
.
Νίκο ξέχασα να σου πω να χρησιμοιποιήσεις για εμποτισμό των ξύλων την εποξειδική λεπτόρευστη κόλλα που έδειξα. Και να ξανατρέξει καύσιμο δεν θα πειραχτούν τα ξύλα μιας και όχι μόνο τα σκληραίνει αλλά και τα αδιαβροχοποιεί χωρίς να προσθέτει ιδιαίτερο βάρος! Τη χρησιμοποιώ σε firewall και όχι μόνον πάντα.