Corsair F4U Black Horse

dgiatr
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 1:48 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από dgiatr »

palafdim έγραψε: Φίλε Νίκο το cowl του corsair είναι όλο ανοιχτό από πίσω και δεν χρειάζεται άλλα ανοίγματα.
Γι αυτό έχει και αυτό το στρογγυλό πλαίσιο μετά από την άτρακτο.
Φίλε συνονόματε νομίζω ότι σε έχει καταλάβει το σύνδρομο του "κλειστού cowl" το οποίο ομολογουμένως βασανίζει αρκετούς συναδέλφους scale-άδες (βλέπε τον κοινό μας φίλο Νίκο Δέδε........ακόμα να απεξαρτητοποιηθεί απο αυτό το σύνδρομο), νομίζω ότι ο Νίκος (windsurfer) έχει δίκιο σε αυτό που λέει, καταλαβάινω αυτό που λές για το πίσω μέρος του cowl, όμως είναι το ιδανικότερο να περνάει όλος ο αέρας και με πίεση απο την κεφαλή του μοτέρ γιατί δεν θα είναι πάντα ιδανικές οι καιρικές συνθήκες όπως τώρα που κάνει κρύο, εξάλλου εάν κόψεις απο κάτω, όταν θα είναι κάτω το αεροπλάνο δε θα φαίνεται το κόψιμο αλλά και ούτε όταν είναι στον αέρα επίσης.
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από palafdim »

Το να το κλείσω μπροστά και να αφήσω τον αέρα να μπαίνει μόνο στο κινητήρα ναι, αλλά από πίσω δεν χρειάζεται. Είναι τόσο μεγάλο το άνοιγμα που θα ρέει ελεύθερα ο αέρας. Θα τραβήξω φωτό όταν το τοποθετήσω και θα το δείτε.
To ίδιο έχω κάνει και στο Ρ-47 και δεν έχω κανένα πρόβλημα Χειμώνα - Καλοκαίρι....._P_P
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από palafdim »

dgiatr έγραψε: Φίλε συνονόματε νομίζω ότι σε έχει καταλάβει το σύνδρομο του "κλειστού cowl" το οποίο ομολογουμένως βασανίζει αρκετούς συναδέλφους scale-άδες (βλέπε τον κοινό μας φίλο Νίκο Δέδε........ακόμα να απεξαρτητοποιηθεί απο αυτό το σύνδρομο), νομίζω ότι ο Νίκος (windsurfer) έχει δίκιο σε αυτό που λέει, καταλαβάινω αυτό που λές για το πίσω μέρος του cowl, όμως είναι το ιδανικότερο να περνάει όλος ο αέρας και με πίεση απο την κεφαλή του μοτέρ γιατί δεν θα είναι πάντα ιδανικές οι καιρικές συνθήκες όπως τώρα που κάνει κρύο, εξάλλου εάν κόψεις απο κάτω, όταν θα είναι κάτω το αεροπλάνο δε θα φαίνεται το κόψιμο αλλά και ούτε όταν είναι στον αέρα επίσης.


Δημήτρη εσύ έχεις απεξαρτητοποιηθεί και από άλλα σύνδρομα, όπως το σύνδρομο του ίσιου cowl...........*SAR*
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από Mogolos »

Το να εχεις σωστή θερμοκρασια στο μοτερ ειναι αναγκαίο. Και αυτο σε γλιτώνει από πολλά προβλήματα (σβησήματα, ζωή του μοτερ κλπ)
Μια σωστή αναλογία λοιπόν ειναι 1/3.
πχ 1cm2 εισαγωγή, 3cm2 ανοιγμα εξαγωγής
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Mogolos έγραψε: Το να εχεις σωστή θερμοκρασια στο μοτερ ειναι αναγκαίο. Και αυτο σε γλιτώνει από πολλά προβλήματα (σβησήματα, ζωή του μοτερ κλπ)
Μια σωστή αναλογία λοιπόν ειναι 1/3.
πχ 1cm2 εισαγωγή, 3cm2 ανοιγμα εξαγωγής

Ετσι είναι το σωστό............
.......και αν είσαι μερακλής κάνεις τα cowl flaps ανοικτά η και λειτουργικά!!!!!
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από palafdim »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: Ετσι είναι το σωστό............
.......και αν είσαι μερακλής κάνεις τα cowl flaps ανοικτά η και λειτουργικά!!!!!


Στο πραγματικό corsair υπήρχαν ανοιγόμενα flaps στο cowl. Εδώ είναι ήδη ανοιχτά αν παρατηρείσετε καλά τις φωτό.
Όσο για τις τρύπες άλλοι λένε 1:2 και άλλοι 1:3. Εμπάς περιπτώσει θα κλείσω μπροστά το cowl και έτσι θα έλθω σε μια καλή αναλογία εισόδου-εξόδου αέρος.
Χώρια ότι δεν "σφυρίζω" στο τέρμα τους κινητήρες μου. Πλούσιο μίγμα καλύτερη ψύξη!
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

πράγματι ανοικτά είναι Δημήτρη αλλά και ενωμένα μεταξύ τους Το μυαλό μου πήγε σε κάτι τέτοιο σε μίξη με το γκάζι η με απλό διακόπτη
Επειδή είναι πολύ δουλειά ίσως μπορείς να το κάνεις μόνιμα ανοικτό με τα κενά να προσφέρουν ωραία εικόνα μα και απομάκρυνση περισσότερου αέρα
http://www.youtube.com/watch?v=VA5_yLPgLlI
http://www.youtube.com/watch?v=rVJusOgWUB0
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από palafdim »

Φανταστικό είναι Αντώνη...με βάζεις σε περιπέτειες....είναι μικρό το μοντέλο για κάτι τέτοιο ίσως όταν μπορέσω σε ένα μεγαλύτερο το οποίο σχεδιάζω για του χρόνου.

Οι φωτογραφίες δείχνουν το άνοιγμα που έχει...ίσως να κόψω κιόλας....θα το μελετήσω.
Συνημμένα
DSC00671_resize.jpg
DSC00671_resize.jpg (88.56 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
DSC00670_resize.jpg
DSC00670_resize.jpg (85.68 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από palafdim »

Τοποθετήθηκε και το servo του γκαζιού το οποίο δουλεύει με συρματόσχοινο και easy connectors. Επίσης και η δεξαμενή την οποία σφηνώνω με αφρολέξ για να μοιώσω όσο γίνεται και τους κραδασμούς από την άμεση επαφή με τα ξύλα.
Συνημμένα
DSC00673_resize.jpg
DSC00673_resize.jpg (90.26 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
DSC00672_resize.jpg
DSC00672_resize.jpg (89.91 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από palafdim »

Από ένα παλιό Dummy engine που είχα έκλεισα το cowl και επίσης κόλλησα και το κάθετο ουραίο.

Σκέφτομαι να βάψω όλο το Dummy engine μαύρο.....τι λέτε;
Συνημμένα
DSC00676_resize.jpg
DSC00676_resize.jpg (88.37 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
DSC00675_resize.jpg
DSC00675_resize.jpg (84.26 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
DSC00674_resize.jpg
DSC00674_resize.jpg (86.59 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

πάρε μια ιδέα πως μπορείς να το κάνεις όμορφο με λίγη ασημί μπογιά και μερικά σωληνάκια
Συνημμένα
IMG_0037.jpg
IMG_0037.jpg (79.15 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από Mogolos »

w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από palafdim »

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας!!
To Dummy Engine του Ρ-47 μου. Κάπως έτσι το σκεφτόμουνα μιας και μοιάζει με αυτά που δείχνετε, αλλά εδώ θα προσπαθήσω να βάλω μερικές πινελιές ασημί. Οι λεπτομέρειες βέβαια του Dummy Engine του Corsair δεν έχουν καμμιά σχέση με αυτές που δείχνετε αλλά θα κάνω το καλύτερο δυνατόν.....>F<
Συνημμένα
DSC00678_resize.jpg
DSC00678_resize.jpg (91.23 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 09, 2010 8:41 am

Απάντηση: Corsair F4U Black Horse

Δημοσίευση από ΔΕΔΕΣ ΝΙΚΟΣ »

Φιλε Δημητρη καλημερα χαιρομαι για σενα και το καινουργιο σου αποκτημα και σου ευχομαι καλοριζικο και καλες προσγειωσεις.Μεγαλη σημασια να δωσεις στις συμβουλες του Δημητρη οσον αφορα τον κρατηρα!για την ψυξη της μηχανης το right-thrust βεβαιως απαραιτητως στις 30-40 μοιρες για να πεταει ευθεια το μοντελο και βεβαιως τελευταιο και κεφαλαιωδες το ΒΑΡΟΣ γιατι οτι ειναι κατω απο 13,200 kg δεν πεταει σωστα!!!
Τελος παντων μετα απο τα αστεια ολα τα παιδια πιστευω οτι με αυτα που εγραψαν θα βοηθησουν ωστε να δουμε ομορφες και πολλες πτησεις.
Υ.Γ.Εαν θες παρε με τηλ γιατι εχασα το τηλ. και μαζι τις περισσοτερες επαφες.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Scale Αεροπλάνα”