Φίλε συνονόματε νομίζω ότι σε έχει καταλάβει το σύνδρομο του "κλειστού cowl" το οποίο ομολογουμένως βασανίζει αρκετούς συναδέλφους scale-άδες (βλέπε τον κοινό μας φίλο Νίκο Δέδε........ακόμα να απεξαρτητοποιηθεί απο αυτό το σύνδρομο), νομίζω ότι ο Νίκος (windsurfer) έχει δίκιο σε αυτό που λέει, καταλαβάινω αυτό που λές για το πίσω μέρος του cowl, όμως είναι το ιδανικότερο να περνάει όλος ο αέρας και με πίεση απο την κεφαλή του μοτέρ γιατί δεν θα είναι πάντα ιδανικές οι καιρικές συνθήκες όπως τώρα που κάνει κρύο, εξάλλου εάν κόψεις απο κάτω, όταν θα είναι κάτω το αεροπλάνο δε θα φαίνεται το κόψιμο αλλά και ούτε όταν είναι στον αέρα επίσης.palafdim έγραψε: ↑Φίλε Νίκο το cowl του corsair είναι όλο ανοιχτό από πίσω και δεν χρειάζεται άλλα ανοίγματα.
Γι αυτό έχει και αυτό το στρογγυλό πλαίσιο μετά από την άτρακτο.
Corsair F4U Black Horse
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Το να το κλείσω μπροστά και να αφήσω τον αέρα να μπαίνει μόνο στο κινητήρα ναι, αλλά από πίσω δεν χρειάζεται. Είναι τόσο μεγάλο το άνοιγμα που θα ρέει ελεύθερα ο αέρας. Θα τραβήξω φωτό όταν το τοποθετήσω και θα το δείτε.
To ίδιο έχω κάνει και στο Ρ-47 και δεν έχω κανένα πρόβλημα Χειμώνα - Καλοκαίρι....._P_P
To ίδιο έχω κάνει και στο Ρ-47 και δεν έχω κανένα πρόβλημα Χειμώνα - Καλοκαίρι....._P_P
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
dgiatr έγραψε: ↑Φίλε συνονόματε νομίζω ότι σε έχει καταλάβει το σύνδρομο του "κλειστού cowl" το οποίο ομολογουμένως βασανίζει αρκετούς συναδέλφους scale-άδες (βλέπε τον κοινό μας φίλο Νίκο Δέδε........ακόμα να απεξαρτητοποιηθεί απο αυτό το σύνδρομο), νομίζω ότι ο Νίκος (windsurfer) έχει δίκιο σε αυτό που λέει, καταλαβάινω αυτό που λές για το πίσω μέρος του cowl, όμως είναι το ιδανικότερο να περνάει όλος ο αέρας και με πίεση απο την κεφαλή του μοτέρ γιατί δεν θα είναι πάντα ιδανικές οι καιρικές συνθήκες όπως τώρα που κάνει κρύο, εξάλλου εάν κόψεις απο κάτω, όταν θα είναι κάτω το αεροπλάνο δε θα φαίνεται το κόψιμο αλλά και ούτε όταν είναι στον αέρα επίσης.
Δημήτρη εσύ έχεις απεξαρτητοποιηθεί και από άλλα σύνδρομα, όπως το σύνδρομο του ίσιου cowl...........*SAR*
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Το να εχεις σωστή θερμοκρασια στο μοτερ ειναι αναγκαίο. Και αυτο σε γλιτώνει από πολλά προβλήματα (σβησήματα, ζωή του μοτερ κλπ)
Μια σωστή αναλογία λοιπόν ειναι 1/3.
πχ 1cm2 εισαγωγή, 3cm2 ανοιγμα εξαγωγής
Μια σωστή αναλογία λοιπόν ειναι 1/3.
πχ 1cm2 εισαγωγή, 3cm2 ανοιγμα εξαγωγής
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Mogolos έγραψε: ↑Το να εχεις σωστή θερμοκρασια στο μοτερ ειναι αναγκαίο. Και αυτο σε γλιτώνει από πολλά προβλήματα (σβησήματα, ζωή του μοτερ κλπ)
Μια σωστή αναλογία λοιπόν ειναι 1/3.
πχ 1cm2 εισαγωγή, 3cm2 ανοιγμα εξαγωγής
Ετσι είναι το σωστό............
.......και αν είσαι μερακλής κάνεις τα cowl flaps ανοικτά η και λειτουργικά!!!!!
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Ετσι είναι το σωστό............
.......και αν είσαι μερακλής κάνεις τα cowl flaps ανοικτά η και λειτουργικά!!!!!
Στο πραγματικό corsair υπήρχαν ανοιγόμενα flaps στο cowl. Εδώ είναι ήδη ανοιχτά αν παρατηρείσετε καλά τις φωτό.
Όσο για τις τρύπες άλλοι λένε 1:2 και άλλοι 1:3. Εμπάς περιπτώσει θα κλείσω μπροστά το cowl και έτσι θα έλθω σε μια καλή αναλογία εισόδου-εξόδου αέρος.
Χώρια ότι δεν "σφυρίζω" στο τέρμα τους κινητήρες μου. Πλούσιο μίγμα καλύτερη ψύξη!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
πράγματι ανοικτά είναι Δημήτρη αλλά και ενωμένα μεταξύ τους Το μυαλό μου πήγε σε κάτι τέτοιο σε μίξη με το γκάζι η με απλό διακόπτη
Επειδή είναι πολύ δουλειά ίσως μπορείς να το κάνεις μόνιμα ανοικτό με τα κενά να προσφέρουν ωραία εικόνα μα και απομάκρυνση περισσότερου αέρα
http://www.youtube.com/watch?v=VA5_yLPgLlI
http://www.youtube.com/watch?v=rVJusOgWUB0
Επειδή είναι πολύ δουλειά ίσως μπορείς να το κάνεις μόνιμα ανοικτό με τα κενά να προσφέρουν ωραία εικόνα μα και απομάκρυνση περισσότερου αέρα
http://www.youtube.com/watch?v=VA5_yLPgLlI
http://www.youtube.com/watch?v=rVJusOgWUB0
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Φανταστικό είναι Αντώνη...με βάζεις σε περιπέτειες....είναι μικρό το μοντέλο για κάτι τέτοιο ίσως όταν μπορέσω σε ένα μεγαλύτερο το οποίο σχεδιάζω για του χρόνου.
Οι φωτογραφίες δείχνουν το άνοιγμα που έχει...ίσως να κόψω κιόλας....θα το μελετήσω.
Οι φωτογραφίες δείχνουν το άνοιγμα που έχει...ίσως να κόψω κιόλας....θα το μελετήσω.
- Συνημμένα
-
- DSC00671_resize.jpg (88.56 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
-
- DSC00670_resize.jpg (85.68 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Τοποθετήθηκε και το servo του γκαζιού το οποίο δουλεύει με συρματόσχοινο και easy connectors. Επίσης και η δεξαμενή την οποία σφηνώνω με αφρολέξ για να μοιώσω όσο γίνεται και τους κραδασμούς από την άμεση επαφή με τα ξύλα.
- Συνημμένα
-
- DSC00673_resize.jpg (90.26 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
-
- DSC00672_resize.jpg (89.91 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Από ένα παλιό Dummy engine που είχα έκλεισα το cowl και επίσης κόλλησα και το κάθετο ουραίο.
Σκέφτομαι να βάψω όλο το Dummy engine μαύρο.....τι λέτε;
Σκέφτομαι να βάψω όλο το Dummy engine μαύρο.....τι λέτε;
- Συνημμένα
-
- DSC00676_resize.jpg (88.37 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
-
- DSC00675_resize.jpg (84.26 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
-
- DSC00674_resize.jpg (86.59 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
πάρε μια ιδέα πως μπορείς να το κάνεις όμορφο με λίγη ασημί μπογιά και μερικά σωληνάκια
- Συνημμένα
-
- IMG_0037.jpg (79.15 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Πριν βαψεις την dummy engine διάβασε αυτά:
http://bestpilots.typepad.com/my_weblog/scale-painting-tips-insignia.html
http://www.tompierce.net/SBD/html/building/dummy.htm
http://bestpilots.typepad.com/my_weblog/scale-painting-tips-insignia.html
http://www.tompierce.net/SBD/html/building/dummy.htm
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας!!
To Dummy Engine του Ρ-47 μου. Κάπως έτσι το σκεφτόμουνα μιας και μοιάζει με αυτά που δείχνετε, αλλά εδώ θα προσπαθήσω να βάλω μερικές πινελιές ασημί. Οι λεπτομέρειες βέβαια του Dummy Engine του Corsair δεν έχουν καμμιά σχέση με αυτές που δείχνετε αλλά θα κάνω το καλύτερο δυνατόν.....>F<
To Dummy Engine του Ρ-47 μου. Κάπως έτσι το σκεφτόμουνα μιας και μοιάζει με αυτά που δείχνετε, αλλά εδώ θα προσπαθήσω να βάλω μερικές πινελιές ασημί. Οι λεπτομέρειες βέβαια του Dummy Engine του Corsair δεν έχουν καμμιά σχέση με αυτές που δείχνετε αλλά θα κάνω το καλύτερο δυνατόν.....>F<
- Συνημμένα
-
- DSC00678_resize.jpg (91.23 KiB) Προβλήθηκε 44 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 09, 2010 8:41 am
Απάντηση: Corsair F4U Black Horse
Φιλε Δημητρη καλημερα χαιρομαι για σενα και το καινουργιο σου αποκτημα και σου ευχομαι καλοριζικο και καλες προσγειωσεις.Μεγαλη σημασια να δωσεις στις συμβουλες του Δημητρη οσον αφορα τον κρατηρα!για την ψυξη της μηχανης το right-thrust βεβαιως απαραιτητως στις 30-40 μοιρες για να πεταει ευθεια το μοντελο και βεβαιως τελευταιο και κεφαλαιωδες το ΒΑΡΟΣ γιατι οτι ειναι κατω απο 13,200 kg δεν πεταει σωστα!!!
Τελος παντων μετα απο τα αστεια ολα τα παιδια πιστευω οτι με αυτα που εγραψαν θα βοηθησουν ωστε να δουμε ομορφες και πολλες πτησεις.
Υ.Γ.Εαν θες παρε με τηλ γιατι εχασα το τηλ. και μαζι τις περισσοτερες επαφες.
Τελος παντων μετα απο τα αστεια ολα τα παιδια πιστευω οτι με αυτα που εγραψαν θα βοηθησουν ωστε να δουμε ομορφες και πολλες πτησεις.
Υ.Γ.Εαν θες παρε με τηλ γιατι εχασα το τηλ. και μαζι τις περισσοτερες επαφες.