dgiatr έγραψε: ↑........φίλε μου να ξέρεις οτι ο Νίκος είναι ΥΠΕΡ-αισιόδοξος εκ φύσεως!!R:/
Ωχ, αρχισαμε......+(*)~!!
Απλα ελπιζουμε και στηριζομαστε στην αδρανεια του ελληνικου συστηματος και στη μεγαλη διαφορα φασης μεταξυ σχεδιου και υλοποιησης που χαρακτηριζει το κρατος μας................
Και στην βασική αρχή του καπιταλισμού που λέγεται Return on Investment, και κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει για το Ελληνικό σε αντίθεση με άλλα "projects" όπως λιμάνια, ΟΣΕ, ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, κλπ.
σήμερα στο Ελληνικό δεν είχε και πολύ κόσμο, ειδικά κατά τις 2μμ που έφυγε "η πρωϊνή βάρδια" ο κόσμος αραίωσε πολύ.
Ίσως η μουντάδα του καιρού να αποθάρρυνε πολλούς, κακώς όμως, γιατί η μέρα ήταν πολύ καλή, δεν φυσούσε παρά ελάχιστα.
Όσοι πιστοί πάντως, είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την παρθενική πτήση του F7F TIGERCAT της ESM, με εκπέτασμα 2.20 m, βάρος περίπου 11 κιλά, εφοδιασμένο με 2 δίχρονες μηχανές βενζίνης της DLE, 20 cc η κάθε μια.
Η πτήση ήταν πολύ καλή, το ίδιο και η προσγείωση του μοντέλου, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Όταν ζυγίζεις στο 1/4 τα μοντέλα του ESM πως να μην σου βγει 12 κιλά. Δεν έχω κάνει ποτέ σχόλιο επ΄αυτού του θέματος αλλά εγώ δεν ακολουθώ αυτή την σχολή αλλά την σχολή που λέει ότι ζυγίζουμε εκεί που λέει ο κατασκευαστής!!