Η επομενη μερα VQ p40
-
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Ντα το λευκό.
Σπύπο παρατηρώ οτι η εξάτμισή σου είναι πολύ μακριά. Αυτό είχε το πρόβλημα στον κινητήρα?
Σπύπο παρατηρώ οτι η εξάτμισή σου είναι πολύ μακριά. Αυτό είχε το πρόβλημα στον κινητήρα?
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
το λευκό φαίνεται και καλά στις προσγειώσεις
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
...........και με την κατάληλη κάσκα θα το αλλάξεις απο οav163 σε tavarish red163 :p :p
- Συνημμένα
-
- P-40-Red26.jpg (87.89 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑...........και με την κατάληλη κάσκα θα το αλλάξεις απο οav163 σε tavarish red163 :p :p
:D:D:D
Το ΛΕΥΚΟ Σπύροοοοοοο ............
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
ντροπή ρε 'σεις...το P40 ρουσλάνα.....
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Προεδρε αμα το κανω ρωσικο θα μπορω να πεταω στον Ερμη γιατι δεν ξερω αν ειμαστε φιλικα προσκειμενοι στο ανατολικο μπλοκ....
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
oav163 έγραψε: ↑Προεδρε αμα το κανω ρωσικο θα μπορω να πεταω στον Ερμη γιατι δεν ξερω αν ειμαστε φιλικα προσκειμενει στο ανατολικο μπλοκ....
Για τον Πρόεδρο, ο χρόνος σταμάτησε κάπου εκεί στο '44... Τότε όλα ήταν συμμαχικά άρα δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα....
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, η Σοβιετική Ένωση ήταν στην πραγματικότητα η δεύτερη χώρα (μετά από τη Μεγάλη Βρετανία) που
εισήγαγε το Curtiss P-40.
Συνολικά, η ΕΣΣΔ παρέλαβε 247 P40C (Tomahawk ΙΙΒ) και 2.178 P-40E, Κ-, L-, Ν από το 1941 έως το 1944, το οποίο κατατάσσει αυτό το είδος αεροσκάφους στην τέταρτη θέση (μετά το Ρ-39, ο Hurricane, και P-63) μεταξύ των ξένων αεροσκαφών που παραδόθηκαν στη Σοβιετική Ένωση
Κατά τη διάρκεια του πολέμου το P-40 είχε συμπεριληφθεί στους καταλόγους των τριών βασικών κλάδων της σοβιετικής αεροπορίας: VVS Κόκκινος Στρατός (VVS ΚΑ), VVS Ναυτικού (VVS VMF), και PVO (εθνικής αεράμυνας) της αεροπορίας, και αγωνίστηκε σχεδόν σε όλα τα μέτωπα από τη Μαύρη Θάλασσα ως τη Θάλασσα του Μπάρεντς. Είναι γνωστό γεγονός ότι τα Tomahawks και Kittyhawks με κόκκινα αστέρια συμμετείχαν σε όλες τις αποφασιστικές μάχες: μάχη για τη Μόσχα, στο Στάλινγκραντ, άμυνα του Λένινγκραντ, στο Κουμπάν, στη διόγκωση του Κουρσκ, και πέρα ​​από την Ανατολική Πρωσία
Το Kittyhawk θεωρήθηκε ένα "μέσο" αεροσκάφος στη Σοβιετική VVS, καλύτερο από τα Ι-15, Ι-16, και τα Hurricane, αλλά όχι τόσο καλό όσο και τα P-39, Yak, ή Lavochkin.
Η πρώτη παρτίδα του Tomahawks από τις ΗΠΑ εστάλη στην ΕΣΣΔ τον Σεπτέμβριο του 1941
. Παρά τις δυσκολίες της αξιοποίησης αυτών των αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του χειμώνα (δυσλειτουργία σε κινητήρες, γεννήτριες και άλλα στοιχεία ήταν η αιτία πολλών ατυχημάτων), το Tomahawk θεωρείται ένα σχετικά απλό αεροσκάφος κατάληλο για πιλότους μέσου όρου. Χάρη στην αντοχή του άντεξε τις αδέξιες προσγειώσεις και αναγκαστικές προσγειώσεις με κοιλιά που ήταν αναπόφευκτες κατά τη διαδικασία κατάρτισης.
Το mastering του αμερικανικού αεροσκάφους περιπλέκεται από την έλλειψη τεχνικών εγχειριδίων και οδηγίες στη ρωσική γλώσσα. Οι πιλότοι και μηχανικοί έπρεπε να μεταφράσουν αυτά τα υλικά με ένα λεξικό το βράδυ, μετά τη δουλειά στο αεροδρόμιο.
Τα Tomahawk ΙΙΒ ήταν πλήρως ακατάλληλα για χρήση στο Ρωσικό χειμώνα. Το λάδι, τα υδραυλικά, και αντιψυκτικά πάγωναν σε θερμοκρασίες που έφθανανστους -38 ° C.
Στη πορεία έγιναν πολλές τροποποιήσεις και αλλαγές όπως αυτές του υδραυλικού υγρού, λαδιού κινητήρα, και τα συστήματα ψύξης Τα υγρά μάλιστα μεσω ειδικών petcocks μπορούσαν να αδειάσουν τελείως το βράδυ. Υπήρξε παντελής έλλειψη ανταλλακτικών και κινητήρων (είχαν σταλεί χωρίς εφεδρικές μηχανές) ως και πυρομαχικά για τα Αμερικάνικα πολυβόλα.
Μόνο εννέα αεροσκάφη ήταν σε πτητική κατάσταση μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου 1942
Παρά τα προβλήματα αυτά, η ενεργός δράση συνέχιστηκε.
Στατιστικά στοιχεία αποκαλύπτουν ένα εκπληκτικό γεγονός
Αποδεικνύεται ότι τα Tomahawk ήταν πλήρως σε θέση για επιτυχή αντιμετώπιση των Bf-109. Οι εκθέσεις των πιλότων σχετικά με τις συνθήκες των αερομαχιών επιβεβαιώνουν αυτό το γεγονός. Στις 18 Ιανουαρίου 1942, οι SV Levin και IP Levsha (σε ζευγάρι) ήρθαν σε εμπλοκή με επτά Bf-109 και κατέρριψαν δύο από αυτά χωρίς απώλειες.
Στις 22 Ιανουαρίου μια πτήση τριών αεροσκαφών με επικεφαλής τον υπολοχαγό Ε.Ε. Lozov ενεπλάκησαν με 13 αεροσκάφη του εχθρού και κατέρριψαν δύο Bf-109Es, και πάλι χωρίς απώλεια.
Ωστόσο, τα Tomahawk ήταν ένας συχνός στόχος των φιλικών πυρών . Αυτό είχε ως αποτέλεσμα συνήθως δεκάδες τρύπες από σφαίρες αλλα και μεμονομένες καταρίψεις
Αλλά η κύρια πηγή των ζημιών ήταν μηχανικές βλάβες
Ήταν μια κοινή πρακτική να προσγειωθεί ένα Ρ40 με νεκρό κινητήρα. Παρά την πληθώρα των ατυχημάτων και συμβάντων, η γενική εντύπωση των πιλότων σχετικά με αυτό το αεροσκάφος παρέμεινε καλή.
Το Tomahawk είχε ιδιότητες που έλειπαν από τα αεροσκάφη της σοβιετικής παραγωγής.
Η πορεία των P40 στην Ρώσικη αεροπορία την περίοδο του ww2 δεν μπορεί να περιγραφεί σε μερικές αράδες Πληθώρα πληροφοριών μπορούν να βρεθούν στο διαδίκτυο από όπου τις άντλησα και εγώ
εισήγαγε το Curtiss P-40.
Συνολικά, η ΕΣΣΔ παρέλαβε 247 P40C (Tomahawk ΙΙΒ) και 2.178 P-40E, Κ-, L-, Ν από το 1941 έως το 1944, το οποίο κατατάσσει αυτό το είδος αεροσκάφους στην τέταρτη θέση (μετά το Ρ-39, ο Hurricane, και P-63) μεταξύ των ξένων αεροσκαφών που παραδόθηκαν στη Σοβιετική Ένωση
Κατά τη διάρκεια του πολέμου το P-40 είχε συμπεριληφθεί στους καταλόγους των τριών βασικών κλάδων της σοβιετικής αεροπορίας: VVS Κόκκινος Στρατός (VVS ΚΑ), VVS Ναυτικού (VVS VMF), και PVO (εθνικής αεράμυνας) της αεροπορίας, και αγωνίστηκε σχεδόν σε όλα τα μέτωπα από τη Μαύρη Θάλασσα ως τη Θάλασσα του Μπάρεντς. Είναι γνωστό γεγονός ότι τα Tomahawks και Kittyhawks με κόκκινα αστέρια συμμετείχαν σε όλες τις αποφασιστικές μάχες: μάχη για τη Μόσχα, στο Στάλινγκραντ, άμυνα του Λένινγκραντ, στο Κουμπάν, στη διόγκωση του Κουρσκ, και πέρα ​​από την Ανατολική Πρωσία
Το Kittyhawk θεωρήθηκε ένα "μέσο" αεροσκάφος στη Σοβιετική VVS, καλύτερο από τα Ι-15, Ι-16, και τα Hurricane, αλλά όχι τόσο καλό όσο και τα P-39, Yak, ή Lavochkin.
Η πρώτη παρτίδα του Tomahawks από τις ΗΠΑ εστάλη στην ΕΣΣΔ τον Σεπτέμβριο του 1941
. Παρά τις δυσκολίες της αξιοποίησης αυτών των αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του χειμώνα (δυσλειτουργία σε κινητήρες, γεννήτριες και άλλα στοιχεία ήταν η αιτία πολλών ατυχημάτων), το Tomahawk θεωρείται ένα σχετικά απλό αεροσκάφος κατάληλο για πιλότους μέσου όρου. Χάρη στην αντοχή του άντεξε τις αδέξιες προσγειώσεις και αναγκαστικές προσγειώσεις με κοιλιά που ήταν αναπόφευκτες κατά τη διαδικασία κατάρτισης.
Το mastering του αμερικανικού αεροσκάφους περιπλέκεται από την έλλειψη τεχνικών εγχειριδίων και οδηγίες στη ρωσική γλώσσα. Οι πιλότοι και μηχανικοί έπρεπε να μεταφράσουν αυτά τα υλικά με ένα λεξικό το βράδυ, μετά τη δουλειά στο αεροδρόμιο.
Τα Tomahawk ΙΙΒ ήταν πλήρως ακατάλληλα για χρήση στο Ρωσικό χειμώνα. Το λάδι, τα υδραυλικά, και αντιψυκτικά πάγωναν σε θερμοκρασίες που έφθανανστους -38 ° C.
Στη πορεία έγιναν πολλές τροποποιήσεις και αλλαγές όπως αυτές του υδραυλικού υγρού, λαδιού κινητήρα, και τα συστήματα ψύξης Τα υγρά μάλιστα μεσω ειδικών petcocks μπορούσαν να αδειάσουν τελείως το βράδυ. Υπήρξε παντελής έλλειψη ανταλλακτικών και κινητήρων (είχαν σταλεί χωρίς εφεδρικές μηχανές) ως και πυρομαχικά για τα Αμερικάνικα πολυβόλα.
Μόνο εννέα αεροσκάφη ήταν σε πτητική κατάσταση μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου 1942
Παρά τα προβλήματα αυτά, η ενεργός δράση συνέχιστηκε.
Στατιστικά στοιχεία αποκαλύπτουν ένα εκπληκτικό γεγονός
Αποδεικνύεται ότι τα Tomahawk ήταν πλήρως σε θέση για επιτυχή αντιμετώπιση των Bf-109. Οι εκθέσεις των πιλότων σχετικά με τις συνθήκες των αερομαχιών επιβεβαιώνουν αυτό το γεγονός. Στις 18 Ιανουαρίου 1942, οι SV Levin και IP Levsha (σε ζευγάρι) ήρθαν σε εμπλοκή με επτά Bf-109 και κατέρριψαν δύο από αυτά χωρίς απώλειες.
Στις 22 Ιανουαρίου μια πτήση τριών αεροσκαφών με επικεφαλής τον υπολοχαγό Ε.Ε. Lozov ενεπλάκησαν με 13 αεροσκάφη του εχθρού και κατέρριψαν δύο Bf-109Es, και πάλι χωρίς απώλεια.
Ωστόσο, τα Tomahawk ήταν ένας συχνός στόχος των φιλικών πυρών . Αυτό είχε ως αποτέλεσμα συνήθως δεκάδες τρύπες από σφαίρες αλλα και μεμονομένες καταρίψεις
Αλλά η κύρια πηγή των ζημιών ήταν μηχανικές βλάβες
Ήταν μια κοινή πρακτική να προσγειωθεί ένα Ρ40 με νεκρό κινητήρα. Παρά την πληθώρα των ατυχημάτων και συμβάντων, η γενική εντύπωση των πιλότων σχετικά με αυτό το αεροσκάφος παρέμεινε καλή.
Το Tomahawk είχε ιδιότητες που έλειπαν από τα αεροσκάφη της σοβιετικής παραγωγής.
Η πορεία των P40 στην Ρώσικη αεροπορία την περίοδο του ww2 δεν μπορεί να περιγραφεί σε μερικές αράδες Πληθώρα πληροφοριών μπορούν να βρεθούν στο διαδίκτυο από όπου τις άντλησα και εγώ
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Καλή η αναδρομή, δε λέω...αλλά ρουσλάνα ρε φίλε....
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Συγνώμη ...... αλλά ..... μετα απο ολα αυτά που έγραψε .......... :/)- Τα λόγια είναι περιτά ...........................
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Και η γνώμη μου:
Και το άσπρο και το λαδί είναι από τα πιο δύσκολα χρώματα να πετύχεις ώστε να φαίνεται σαν warbird (και όχι ένα βαμένο πλαστικό παιχνίδι).
Το λαδί θέλει "σπάσιμο" με άσπρο στο κέντρο των πανελς και άλλες περιοχές διάβρωσης.
Το άσπρο (ή winter camo) ήταν συνήθως περασμένο πρόχειρα με πινέλο ή ακόμα και με σκούπες! πάνω από το αρχικό καμουφλάζ, και ξέβαφε με την έκθεση στα στοιχεία της φύσης. Πάλι αν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά πρέπει πρώτα να περάσεις το καμουφλάζ και μετά αραιά και σε επιλεγμένα σημεία το άσπρο.
Να και δείγματα:
.
Και το άσπρο και το λαδί είναι από τα πιο δύσκολα χρώματα να πετύχεις ώστε να φαίνεται σαν warbird (και όχι ένα βαμένο πλαστικό παιχνίδι).
Το λαδί θέλει "σπάσιμο" με άσπρο στο κέντρο των πανελς και άλλες περιοχές διάβρωσης.
Το άσπρο (ή winter camo) ήταν συνήθως περασμένο πρόχειρα με πινέλο ή ακόμα και με σκούπες! πάνω από το αρχικό καμουφλάζ, και ξέβαφε με την έκθεση στα στοιχεία της φύσης. Πάλι αν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά πρέπει πρώτα να περάσεις το καμουφλάζ και μετά αραιά και σε επιλεγμένα σημεία το άσπρο.
Να και δείγματα:
.
- Συνημμένα
-
- LaGG-3 winter camo.jpg (54.26 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές
-
- P-39 olive drab.jpg (52.56 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Και δευτερεύουσας σημασίας λεπτομέρεια:
Το VQ είναι P-40 F model, τα paint schemes που παραθέσατε είναι τα περισσότερα C model - έχουν διαφορά στην γεωμετρία του cowl #**
Ότι και να αποφασίσεις γέμισε το νήμα με φωτο να φτιαχνόμαστε !!
,
Το VQ είναι P-40 F model, τα paint schemes που παραθέσατε είναι τα περισσότερα C model - έχουν διαφορά στην γεωμετρία του cowl #**
Ότι και να αποφασίσεις γέμισε το νήμα με φωτο να φτιαχνόμαστε !!
,
- Συνημμένα
-
- DSC_0897cr.jpg (37.19 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο Νίκος
Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις τα παλαιά διακριτικά ήταν ελαφρά εμφανή κάτω από τα κόκκινα αστέρια Είχαν δε έντονες φθορές σε χείλος προσβολής και στα σημεία που πατούσαν οι πιλότοι και συντηρητές
Μία Αμερικάνικη παραλλαγή που θα μπορούσε να γίνει με έντονη παρουσία του λευκού στην ουρά μα και στο χείλος προσβολής είναι και αυτή στην παρακάτω Φώτο Μία παραλλαγή που θα εξυπηρετεί πολύ και στο μάτι του μοντελιστή Η έντονη αντίθεση πράσινου με άσπρο το κάνει ιδιαιτέρα εμφανές αλλά είναι πολύ νεότερου τύπου
Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις τα παλαιά διακριτικά ήταν ελαφρά εμφανή κάτω από τα κόκκινα αστέρια Είχαν δε έντονες φθορές σε χείλος προσβολής και στα σημεία που πατούσαν οι πιλότοι και συντηρητές
Μία Αμερικάνικη παραλλαγή που θα μπορούσε να γίνει με έντονη παρουσία του λευκού στην ουρά μα και στο χείλος προσβολής είναι και αυτή στην παρακάτω Φώτο Μία παραλλαγή που θα εξυπηρετεί πολύ και στο μάτι του μοντελιστή Η έντονη αντίθεση πράσινου με άσπρο το κάνει ιδιαιτέρα εμφανές αλλά είναι πολύ νεότερου τύπου
- Συνημμένα
-
- 800px-Curtiss_P-40N.jpg (28.22 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές
Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40
Και λιγες ακομα
- Συνημμένα
-
- IMG_3883.jpg (82.33 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές
-
- IMG_3882.jpg (81.89 KiB) Προβλήθηκε 45 φορές