Η επομενη μερα VQ p40

Alexander1
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από Alexander1 »

Ντα το λευκό.
Σπύπο παρατηρώ οτι η εξάτμισή σου είναι πολύ μακριά. Αυτό είχε το πρόβλημα στον κινητήρα?
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από Mogolos »

το λευκό φαίνεται και καλά στις προσγειώσεις
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

...........και με την κατάληλη κάσκα θα το αλλάξεις απο οav163 σε tavarish red163 :p :p
Συνημμένα
P-40-Red26.jpg
P-40-Red26.jpg (87.89 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
HeliWizard
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από HeliWizard »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ...........και με την κατάληλη κάσκα θα το αλλάξεις απο οav163 σε tavarish red163 :p :p

:D:D:D

Το ΛΕΥΚΟ Σπύροοοοοοο ............
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από King Kostas »

ντροπή ρε 'σεις...το P40 ρουσλάνα.....
RedCharly
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 11:21 pm

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από RedCharly »

Προεδρε αμα το κανω ρωσικο θα μπορω να πεταω στον Ερμη γιατι δεν ξερω αν ειμαστε φιλικα προσκειμενοι στο ανατολικο μπλοκ....
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

oav163 έγραψε: Προεδρε αμα το κανω ρωσικο θα μπορω να πεταω στον Ερμη γιατι δεν ξερω αν ειμαστε φιλικα προσκειμενει στο ανατολικο μπλοκ....


Για τον Πρόεδρο, ο χρόνος σταμάτησε κάπου εκεί στο '44... Τότε όλα ήταν συμμαχικά άρα δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα....
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, η Σοβιετική Ένωση ήταν στην πραγματικότητα η δεύτερη χώρα (μετά από τη Μεγάλη Βρετανία) που
εισήγαγε το Curtiss P-40.
Συνολικά, η ΕΣΣΔ παρέλαβε 247 P40C (Tomahawk ΙΙΒ) και 2.178 P-40E, Κ-, L-, Ν από το 1941 έως το 1944, το οποίο κατατάσσει αυτό το είδος αεροσκάφους στην τέταρτη θέση (μετά το Ρ-39, ο Hurricane, και P-63) μεταξύ των ξένων αεροσκαφών που παραδόθηκαν στη Σοβιετική Ένωση

Κατά τη διάρκεια του πολέμου το P-40 είχε συμπεριληφθεί στους καταλόγους των τριών βασικών κλάδων της σοβιετικής αεροπορίας: VVS Κόκκινος Στρατός (VVS ΚΑ), VVS Ναυτικού (VVS VMF), και PVO (εθνικής αεράμυνας) της αεροπορίας, και αγωνίστηκε σχεδόν σε όλα τα μέτωπα από τη Μαύρη Θάλασσα ως τη Θάλασσα του Μπάρεντς. Είναι γνωστό γεγονός ότι τα Tomahawks και Kittyhawks με κόκκινα αστέρια συμμετείχαν σε όλες τις αποφασιστικές μάχες: μάχη για τη Μόσχα, στο Στάλινγκραντ, άμυνα του Λένινγκραντ, στο Κουμπάν, στη διόγκωση του Κουρσκ, και πέρα ​​από την Ανατολική Πρωσία
Το Kittyhawk θεωρήθηκε ένα "μέσο" αεροσκάφος στη Σοβιετική VVS, καλύτερο από τα Ι-15, Ι-16, και τα Hurricane, αλλά όχι τόσο καλό όσο και τα P-39, Yak, ή Lavochkin.
Η πρώτη παρτίδα του Tomahawks από τις ΗΠΑ εστάλη στην ΕΣΣΔ τον Σεπτέμβριο του 1941
. Παρά τις δυσκολίες της αξιοποίησης αυτών των αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του χειμώνα (δυσλειτουργία σε κινητήρες, γεννήτριες και άλλα στοιχεία ήταν η αιτία πολλών ατυχημάτων), το Tomahawk θεωρείται ένα σχετικά απλό αεροσκάφος κατάληλο για πιλότους μέσου όρου. Χάρη στην αντοχή του άντεξε τις αδέξιες προσγειώσεις και αναγκαστικές προσγειώσεις με κοιλιά που ήταν αναπόφευκτες κατά τη διαδικασία κατάρτισης.
Το mastering του αμερικανικού αεροσκάφους περιπλέκεται από την έλλειψη τεχνικών εγχειριδίων και οδηγίες στη ρωσική γλώσσα. Οι πιλότοι και μηχανικοί έπρεπε να μεταφράσουν αυτά τα υλικά με ένα λεξικό το βράδυ, μετά τη δουλειά στο αεροδρόμιο.
Τα Tomahawk ΙΙΒ ήταν πλήρως ακατάλληλα για χρήση στο Ρωσικό χειμώνα. Το λάδι, τα υδραυλικά, και αντιψυκτικά πάγωναν σε θερμοκρασίες που έφθανανστους -38 ° C.
Στη πορεία έγιναν πολλές τροποποιήσεις και αλλαγές όπως αυτές του υδραυλικού υγρού, λαδιού κινητήρα, και τα συστήματα ψύξης Τα υγρά μάλιστα μεσω ειδικών petcocks μπορούσαν να αδειάσουν τελείως το βράδυ. Υπήρξε παντελής έλλειψη ανταλλακτικών και κινητήρων (είχαν σταλεί χωρίς εφεδρικές μηχανές) ως και πυρομαχικά για τα Αμερικάνικα πολυβόλα.
Μόνο εννέα αεροσκάφη ήταν σε πτητική κατάσταση μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου 1942
Παρά τα προβλήματα αυτά, η ενεργός δράση συνέχιστηκε.
Στατιστικά στοιχεία αποκαλύπτουν ένα εκπληκτικό γεγονός
Αποδεικνύεται ότι τα Tomahawk ήταν πλήρως σε θέση για επιτυχή αντιμετώπιση των Bf-109. Οι εκθέσεις των πιλότων σχετικά με τις συνθήκες των αερομαχιών επιβεβαιώνουν αυτό το γεγονός. Στις 18 Ιανουαρίου 1942, οι SV Levin και IP Levsha (σε ζευγάρι) ήρθαν σε εμπλοκή με επτά Bf-109 και κατέρριψαν δύο από αυτά χωρίς απώλειες.
Στις 22 Ιανουαρίου μια πτήση τριών αεροσκαφών με επικεφαλής τον υπολοχαγό Ε.Ε. Lozov ενεπλάκησαν με 13 αεροσκάφη του εχθρού και κατέρριψαν δύο Bf-109Es, και πάλι χωρίς απώλεια.
Ωστόσο, τα Tomahawk ήταν ένας συχνός στόχος των φιλικών πυρών . Αυτό είχε ως αποτέλεσμα συνήθως δεκάδες τρύπες από σφαίρες αλλα και μεμονομένες καταρίψεις
Αλλά η κύρια πηγή των ζημιών ήταν μηχανικές βλάβες
Ήταν μια κοινή πρακτική να προσγειωθεί ένα Ρ40 με νεκρό κινητήρα. Παρά την πληθώρα των ατυχημάτων και συμβάντων, η γενική εντύπωση των πιλότων σχετικά με αυτό το αεροσκάφος παρέμεινε καλή.
Το Tomahawk είχε ιδιότητες που έλειπαν από τα αεροσκάφη της σοβιετικής παραγωγής.

Η πορεία των P40 στην Ρώσικη αεροπορία την περίοδο του ww2 δεν μπορεί να περιγραφεί σε μερικές αράδες Πληθώρα πληροφοριών μπορούν να βρεθούν στο διαδίκτυο από όπου τις άντλησα και εγώ
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από King Kostas »

Καλή η αναδρομή, δε λέω...αλλά ρουσλάνα ρε φίλε....
HeliWizard
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από HeliWizard »

Συγνώμη ...... αλλά ..... μετα απο ολα αυτά που έγραψε .......... :/)- Τα λόγια είναι περιτά ...........................
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Και η γνώμη μου:

Και το άσπρο και το λαδί είναι από τα πιο δύσκολα χρώματα να πετύχεις ώστε να φαίνεται σαν warbird (και όχι ένα βαμένο πλαστικό παιχνίδι).

Το λαδί θέλει "σπάσιμο" με άσπρο στο κέντρο των πανελς και άλλες περιοχές διάβρωσης.

Το άσπρο (ή winter camo) ήταν συνήθως περασμένο πρόχειρα με πινέλο ή ακόμα και με σκούπες! πάνω από το αρχικό καμουφλάζ, και ξέβαφε με την έκθεση στα στοιχεία της φύσης. Πάλι αν θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά πρέπει πρώτα να περάσεις το καμουφλάζ και μετά αραιά και σε επιλεγμένα σημεία το άσπρο.

Να και δείγματα:

.
Συνημμένα
LaGG-3 winter camo.jpg
LaGG-3 winter camo.jpg (54.26 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
P-39 olive drab.jpg
P-39 olive drab.jpg (52.56 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Και δευτερεύουσας σημασίας λεπτομέρεια:

Το VQ είναι P-40 F model, τα paint schemes που παραθέσατε είναι τα περισσότερα C model - έχουν διαφορά στην γεωμετρία του cowl #**

Ότι και να αποφασίσεις γέμισε το νήμα με φωτο να φτιαχνόμαστε !!

,
Συνημμένα
DSC_0897cr.jpg
DSC_0897cr.jpg (37.19 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο Νίκος
Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις τα παλαιά διακριτικά ήταν ελαφρά εμφανή κάτω από τα κόκκινα αστέρια Είχαν δε έντονες φθορές σε χείλος προσβολής και στα σημεία που πατούσαν οι πιλότοι και συντηρητές


Μία Αμερικάνικη παραλλαγή που θα μπορούσε να γίνει με έντονη παρουσία του λευκού στην ουρά μα και στο χείλος προσβολής είναι και αυτή στην παρακάτω Φώτο Μία παραλλαγή που θα εξυπηρετεί πολύ και στο μάτι του μοντελιστή Η έντονη αντίθεση πράσινου με άσπρο το κάνει ιδιαιτέρα εμφανές αλλά είναι πολύ νεότερου τύπου
Συνημμένα
800px-Curtiss_P-40N.jpg
800px-Curtiss_P-40N.jpg (28.22 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
RedCharly
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 11:21 pm

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από RedCharly »

Αρχισα δουλειά.
Συνημμένα
image.jpg
image.jpg (92.54 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
RedCharly
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 11:21 pm

Απάντηση: Η επομενη μερα VQ p40

Δημοσίευση από RedCharly »

Και λιγες ακομα
Συνημμένα
IMG_3883.jpg
IMG_3883.jpg (82.33 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
IMG_3882.jpg
IMG_3882.jpg (81.89 KiB) Προβλήθηκε 47 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”