Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από hkousoulos »

Έχουμε και λέμε... επιτέλους με σωστό οργανάκι... δυο μετρήσεις..!!

Η πρώτη με την μαμά έλικα(9,1/2-7,1/2)...http://youtu.be/TGjCGm4rhuw


και η δεύτερη με τρίφυλλη (10-7)...http://youtu.be/FHK2BPk74nI


Για δείτε τα και εσείς.... αλλά το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι η έλικα είναι τελείως λάθος..η' απλά μάπα(έχω καλομάθει με αυτές της Α.P.C..)!

Λάθος βήμα αλλά και λάθος μέγεθος για το βάρος και την αντίσταση του αεροσκάφους...(φοράει την ίδια με το Extra 300.. αλλά είναι 1 κιλό βαρύτερο..)και με την 10-7 (την τρίφυλλη..)βουίζει αλλά δεν πάει βήμα..!

Δοκίμασα και μια καινούργια μπαταρία Wild-Scorpion 3S 3000 60C με αρκετά καλά αποτελέσματα..!!! Πήρα άλλο ένα με ενάμιση λεπτό..!!!@/-=}{{
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Ηρακλή,

το πρώτο βίντεο δείχνει φυσιολογική λειτουργία και μοτέρ και μπαταρίας.
hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από hkousoulos »

ΑνδρεαςΛ έγραψε: Ηρακλή,

το πρώτο βίντεο δείχνει φυσιολογική λειτουργία και μοτέρ και μπαταρίας.

28Amp δεν είναι πολλά... για 30 esc... και 3S 2200 25C μπαταρία?_Β_Ο
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

hkousoulos έγραψε: 28Amp δεν είναι πολλά... για 30 esc... και 25C μπαταρία?_Β_Ο


Όχι. Το 30αρι ESC μάλλον θα αντέχει περισσότερα.

Η 25C μπαταρία μπορεί να δώσει μέχρι 50 στη θεωρία. 30 στην πράξη άνετα.

Αλλά, οι δικές σου οι παλιές δεν μπορούν....
hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από hkousoulos »

Ενα πρόγραμμα για υπολογισμούς μοτέρ,ρεύματα, έλικες..!!!

http://www.ecalc.ch/motorcalc_e.htm


Είναι καλός μπούσουλας για να βγάλεις άκρη..!@/-=}{{

Όπου βάζοντας όλα τα στοιχειά..μου λέει παρά πολύ απλά ότι * Prop may stall -> static thrust may not be reached! (see Prop Stall Thrust) *

Για να δουλέψει σωστά μου δείχνει ότι κανονικά έπρεπε να έχω 9-5 η' 9-6 έλικα... αλλά τετράφυλλη... και 6 λεπτά πτήση!!!Με τον πόνο μου παίζει..!
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από DjBac »

Ηρακλή το Extra φοράει 10.5x9. Τη δοκίμασες? Με αυτή θα τραβάει ακόμα περισσότερο πάντως!
hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από hkousoulos »

DjBac έγραψε: Ηρακλή το Extra φοράει 10.5x9. Τη δοκίμασες? Με αυτή θα τραβάει ακόμα περισσότερο πάντως!

Mπααα...δεν την δοκίμασα.. είναι απαγορευτική για την κατανάλωση μου..!
Δοκίμασα όμως την τρίφυλλη από το παλιό Corsair..που έσπασε από τα γκάζια.!
Αύριο θα δοκιμάσω APC τετράφυλλη 9-6 και βλέπουμε..!
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

hkousoulos έγραψε: Mπααα...δεν την δοκίμασα.. είναι απαγορευτική για την κατανάλωση μου..!
Δοκίμασα όμως την τρίφυλλη από το παλιό Corsair..που έσπασε από τα γκάζια.!
Αύριο θα δοκιμάσω APC τετράφυλλη 9-6 και βλέπουμε..!


Ηρακλή,

νομίζω το ξέρεις, οι 3/4φυλλες για περισσότερη ροπή καίνε περισσότερο ρεύμα, άρα αν το ζητούμενο είναι η οικονομία ρεύματος θα πρέπει να ψάξεις για έλικα που καίει λιγότερο ρεύμα για μεγαλύτερο pitch speed.

Μια πολύ καλή προπέλα είναι αυτή....

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7951___TGS_Sport_9x6E_Precision_propeller.html
hkousoulos
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 6:37 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από hkousoulos »

Τελικά το μόνο που ήθελε ήταν μεγαλύτερη δεξαμενή(μπαταρία..).!@/-=}{{

Με την 3000 3S 60C έβγαλε άνετα.. όχι τέρμα γκάζι... 8 λεπτά και κατέβηκε και με 40%.. άρα είχε ακόμα... αλλά δεν υπάρχει λόγος να ξελιγώνω την μπαταρία..μου αρκεί..αν βγούνε και οι δεξαμενές(είναι βιδωτές..) θα είμαι αρκετά ευχαριστημένος .!

Τελική δοκιμή και το Σ/Κ με μια 3300..

Πτητικά πάντως ακόμα και με αυτές τις μπαταρίες δεν είχε κανένα πρόβλημα.. ζύγισε στα σημάδια του (1/4 του φτερού..)και έκανε μια υπέροχη γλυκιά πτήση..!
orck
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:31 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από orck »

Κατι δεν παει καλα εδω, δεν ειναι λογικο μοντελο 850 γραμμαριων στην κατηγορια Park Flyers να θελει μπαταρια 3000mAh και μαλιστα 60C.
Εχω το T28 απο την ιδια εταιρια που ειναι ουσιαστικα το ιδιο μοντελο (σε ογκο, μαζα και στυλ πτησης) και πεταω με τις φτηνες 1800mAh 20C και 2200mAh 20C.
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από DjBac »

Μάλλον αναφέρεσαι στο "παλιό" Corsair!
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από McThemis »

Ναι, συμφωνώ με τον orcK ΑΠΟΛΥΤΑ. Κάτι δεν πάει καλά σε αυτό εδώ το σκηνικό. Από το thread αυτό, το NEO-ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ-ΘΕΙΚΟ-ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ Corsairακι της Parkzone θαύεται ασύστολα και κινδυνεύει να μην κάνει την εμφάνισή του σε κανένα μοντελοδρόμιο...Μα καλά, πώς έκανε έτσι λάθος η Parkzone??? Δεν μας έχει συνιθίσει σε τέτοια...Άλλωστε, δεν έκανε και τίποτα το φοβερό...Πήρε "ΤΟΝ" ένα και μοναδικό κινητήρα που έχει σε όλα της τα μοντέλα-warbirds, και τον έβαλε σε άλλο ένα παρόμοιου βάρους-εκπετάσματος-υλικού μοντέλο. Παλιά μου τέχνη κόσκινο δηλαδή. Πώς στο καλό κατάφερε και απέτυχε τόσο πολυ??? Ναι οκ, οκ, έχει και 1-2 άλλους κινητήρες η parkzone (βλ. Stricker), αλλά δεν είναι εκει το θέμα μας τώρα, πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που έχουν τα: T-28, P-47, F4U, extra300, Spitfire, Stinson, Icon A5, Albadros, FW190 κτλ κτλ, είναι τόσα πολλά που βαριέμαι να τα γράψω όλα. Όλα αυτά τα μοντέλα έχουν εκπετάσματα και βάρη που αποκλίνουν το ένα από το άλλο όχι πάνω απο 5%!!! Δεν γίνεται να χρειάζεται να θέλει άλλη μπαταρία, άλλο μοτέρ, άλλο ESC και άλλη προπέλα! Δηλαδή στην Parkzone (Kαι στην κάθε Parkzone δηλαδή) δεν ξέρουν από μοντέλα??? Περιμένουν την Ελληνική πατέντα για να δουν προκοπή???
Αλλά κοντός ψαλμός Alleluia!!! H αλήθεια είναι ότι το έχω βάλει στο μάτι από την στιγμή που βγήκε, αν τα οικονομικά μου έρθουν καλά, λέω να το χτυπήσω...και θα του βάλω επάνω του τα ΠΑΝΤΑ:
- scale drop tanks (που έχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ DRAG και δεν θέλει μεταπτυχιακό αεροδυναμιστή αυτό, για να το καταλάβει κάποιος)
- 90 retracts
- flaps
- 8 κάναλο δέκτη
- 3S 2200Mah μπαταρία
- μέχρι και τηλεμετρία θα το βάλω να κουβαλάει το κακόμοιρο για να βαρύνει κι άλλο! Και να δούμε πως θα τα πάει...
Εύχομαι να το πάρω...Και αν το πάρω...(Γιατί η άτιμη η κρίση μας έχει τσακίσει), Υπόσχομαι ότι θα του κάνω όσο πιο εκτενές test flight μπορώ...για να ακολουθήσει ένα ΤΕΤΑΣΤΙΟ ρεαλιστικό review!!! Αν είναι όντως έτσι, όπως γράφονται σε αυτό το thread, τα πράγματα για το νέο Corsairάκι...Θα τα φάω τα λόγια μου και θα κράξω και θα βρίσω και εγώ μαζί σας την Parkzone. Αν όμως το μοντελάκι είναι σαν τα υπόλοιπα της εταιρίας (Δηλαδή ΑΨΟΓΟ)...κρίμα...αυτό μόνο.
socratesb
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 25, 2010 8:53 pm

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από socratesb »

Εύχομαι να το πάρω...Και αν το πάρω...(Γιατί η άτιμη η κρίση μας έχει τσακίσει), Υπόσχομαι ότι θα του κάνω όσο πιο εκτενές test flight μπορώ...για να ακολουθήσει ένα ΤΕΤΑΣΤΙΟ ρεαλιστικό review!!! Αν είναι όντως έτσι, όπως γράφονται σε αυτό το thread, τα πράγματα για το νέο Corsairάκι...Θα τα φάω τα λόγια μου και θα κράξω και θα βρίσω και εγώ μαζί σας την Parkzone. Αν όμως το μοντελάκι είναι σαν τα υπόλοιπα της εταιρίας (Δηλαδή ΑΨΟΓΟ)...κρίμα...αυτό μόνο.


Φίλε Θέμη, με το καλό να αποκτήσεις αυτό το πανέμορφο α/π. Ο Ηρακλής όχι απλά μοιράστηκε με τους φίλους του φόρουμ τους προβληματισμούς του αλλά έκανε και πολλές μετρήσιμες δοκιμές για να προσπαθήσει να καταλάβει τι συμβαίνει.
Αντίστοιχα και σε διεθνές φόρουμ
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1640767&highlight=f4u+a1

αναφερόμενοι σε χρόνους πτήσεις και τι μπαταρίες κατέληξαν να χρησιμοποιούν τελικά οι 2200 είχαν χρόνους περίπου στα 5 λεπτά και πολλοί έχουν καταλήξει να χρησιμοποιούν 3000mah+. Προσωπικά δεν ένιωσα ότι το α/π "θαύεται" απλά εκφράστηκε ο πολύ λογικός προβληματισμός της αυτονομίας και πως θα μπορούσε να βελτιωθεί.
Με το καλό να θαυμάσουμε και το δικό σου σους αιθέρες.
ΑνδρεαςΛ
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Δευ Αύγ 16, 2010 10:44 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από ΑνδρεαςΛ »

Μου φαίνεται ότι η Parkzone/Horizon έχει μείνει αρκετά πίσω από τον Κινέζικο ανταγωνισμό στα μικρά φοαμένια.

Αν και έχω πετάξει το "παλιό" Corsair και έμεινα ευχαριστημένος,
αποκομίζω την εντύπωση (σωστή η λανθασμένη δεν ξέρω) από τα γραφόμενα ότι το νέο έρχεται μαζί με αστερίσκους...

Η FMS και η Dynam έχουν βγάλει αρκετά οικονομικά φοαμένια warbrids στα 1.1 και 1.3μ.
McThemis
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2009 7:55 am

Απάντηση: Parkzone Corsair F4U-A1 (Το καινούργιο..)

Δημοσίευση από McThemis »

Ναι, δεν ξέρω πως να απαντήσω σε αυτό...Πραγματικά...

Ότι τι δηλαδή? Υπάρχει κάποιος που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ πιστεύει ότι ένα τυχαίο κινέζικο μοντελάκι έχει καλύτερα Servo, καλύτερο κινητήρα, καλύτερο ESC, καλύτερο σκαρί και καλύτερη πτητική συμπεριφορά από ένα τυχαίο της Horizon??? Ε OK βρε παιδιά! Παρ'τε τα κινέζικα τότε!!! Ελεύθερη αγορά έχουμε. Και στο κάτω-κάτω της γραφής δίπλα σας θα είμαι και εγώ να απολαύσω την ΠΡΟΧΩΡΗΜΈΝΗ τεχνογνωσία των κινέζικων μοντέλων. Θα παρακολουθώ ΚΑΙ ΕΓΏ για ακόμη μια φορά, τα κινεζάκια να καίνε ESC, να διπλώνουν τα retracts με την πιο μαλακιά προσγείωση, να χρειάζονται "ενίσχυση εδώ", "κόλλα εκεί" "άλλο μοτέρ γιατί δεν τραβάει" κτλ κτλ κτλ...Και κυρίως θα απολαύσω αυτήν την εξαιρετική ποιότητα στο FOAM που είναι από κατασκευής ΟΛΌΙΣΙΟ! Σωστά???

Και για να αποφύγω άστοχες απαντήσεις, ΝΑΙ υπάρχουν ΚΑΙ ΚΆΠΟΙΑ εξαιρετικά Κινέζικα μοντέλα, ανώτερα από τα Horizon. Ποια όμως??? Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις!!!Πρέπει να κάνεις πρώτα μια mini διπλωματική εργασία στο RcGroups για να μάθεις αν το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πατάτα ή όχι. Και μετά καλό είναι να κάνεις τον σταυρό σου, ένα ευχέλαιο και μερικές προσευχές ώστε αυτό που θα σου έρθει να είναι αυτό που περίμενες. Ο Horizon Hobby προσπαθεί να έχει κάτι άγνωστο για τους Κινέζους. Λέγεται STANDARD ΤΙΜΈΣ παγκοσμίως και STANDARD ΠΟΙΌΤΗΤΑ σε όλα τα μοντέλα ανεξαιρέτως! Ο γραφών της προηγούμενης απάντησης προφανώς ξεχνάει ένα κινέζικο P-38 με ΔΥΟ ΔΕΞΙΈΣ (η δύο αριστερές, δεν θυμάμαι) ατράκτους που πετούσε κάποτε στην αλάνα του Μαραθώνα! Να παραγγέλνεις P-38 και να σου έρχεται με 2 ατράκτους της ίδιας πλευράς!!! Και να πληρώνεις και 30 eurο για αυτήν την αηδία! Καλύτερα δώσε 130 euro στον Horizon για να τελειώνει η υπόθεση.

Επίσης κακώς αποκομίζετε όλοι την εντύπωση ότι το μοντέλο έρχεται με αστερίσκους!!! Να έχουμε και λίγο κριτική σκέψη! Δεν ξέρω ακόμη για το καινούριο F4U A1, ξέρω όμως για το παλιό P-47!!! Υπάρχει κάποιος σε αυτό thread, που γράφει ότι έχει το P-47 της Parkzone "ούτε διανοείται να το πετάξει με 3S μπαταρία" (ναι...από 4S και πάνω). Ναι, βασικά, το εν λόγω μοντέλο είναι το ΔΙΚΌ ΜΟΥ! ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΟΎΛΗΣΑ! Αυτό το P-47 της Parkzone, με τα retracts, τα flaps, τα 5 κιλά χρώμα και 3 κιλά αυτοκόλλητα που του είχα φτιάξει!!! (με τον λύκο σαν noseart) Σαφέστατα ένα από τα βαρύτερα P-47 της parkzone που πετάξανε στον Μαραθώνα (λόγω custom-ιάς)...Εγώ βρε παιδιά πως το πετούσα 10 ΟΛΌΚΛΗΡΑ ΛΕΠΤΆ ΜΕ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΆ ΜΕ 3S 2200MaH 25C Turnigy μπαταρίες????? Δίπλα ήσασταν και οι 2!!! Δεν το θυμάστε? Τώρα τι συζητάμε εδώ??? 'Οτι το "δίδυμο" F4U A1 θέλει OVER-HAULING για να δουλέψει??? Sorry, δεν το πιστεύω!!! Έτσι απλά! Τόσο πολύ δεν το πιστεύω, που θα πάω και θα το αγοράσω, χωρίς φόβο και χωρίς άγχος.

Και ξέρετε κάτι? Εμένα δεν με νοιάζει. Εγώ ξέρω και ποιο μοντέλο θα αγοράσω και τι να περιμένω από αυτό. Άλλοι χρειάζονται συμβουλές από εμάς που ξέρουμε. Αρχάριοι είναι, δεν ξέρουν...Διαβάζουν αυτό το forum και δέχονται τυφλά ότι γράφεται εδώ! Καλό είναι να μην τους "κάψουμε" με κάποιο κακό μοντέλο που δεν πετάει. H FMS και η DYNAM είναι "περίπου" κινέζικες και ΔΕΝ είναι σαν τα χαζοπούλια του Hobby King, είναι σαφέστατα καλύτερα. Το παραδέχομαι! Αλλά όμως ΔΕΝ είναι όλα τα μοντέλα τους καλά. Θέλει ψάξιμο πριν πάρεις κάποιο! Κάνω λάθος??? Εσείς που τους λέτε να τα πάρουν, θα είστε εκεί αν αυτό που τους προτείνατε αποδειχθεί κακοπέταχτο και αποτυχία???

Αντιθέτως, της Horizon Hobby είναι όλα STANDARD! Όλα είναι καλοπέταχτα! Ξέρουμε πως πετάνε! Θέλετε και απόδειξη??? Είναι τα μόνα μοντέλα που (ενώ είναι πιο ακριβά από τα κινέζικα) άνετα τα δίνουμε στο φιλαράκι μας να τα πετάξει μια βόλτα. Γιατί??? Γιατί πετάνε "μαμάτα" και είμαστε σίγουροι ότι δεν θα μας το σπάσει ο άλλος!!! Γι' αυτό!!! ...Όλα είναι καλά, με μοναδική εξαίρεση το F4U Α1 το όποιο διαπρέπει σε όλα τα forum εξωτερικού και μόνο στο ELLADA θάβεται!!! Γιατί ΈΝΑΣ απογοητεύτηκε και οι υπόλοιποι, χωρίς να έχουν προσωπική εμπειρία στο μοντέλο, αποφασίζουν να συμφωνήσουν. Είπα, θα το πάρω και θα το δω και εγώ πως πετάει. Και αν είναι έτσι όπως τα λέτε, θα τα φάω τα λόγια μου, και θα παίρνω μόνο κινεζάκια από εδώ και στο εξής...Αλλά χλωμό το κόβω...

Και όσο για την Horizon Hobby που έχει αρχίσει και μένει πίσω...Σε λίγο όλα τα μοντέλα της θα φοράνε το AS3X με το σύστημα S.A.F.E. Τι είναι αυτό ε? Δεν έχουν κάτι τέτοιο οι Κινέζοι???
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ηλεκτρικά Αεροπλάνα”