"VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
"VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Τα ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης είναι πια συνηθισμένα στα σύγχρονα μαχητικά μιας και προσφέρουν καλύτερο έλεγχο σε μικρές ταχύτητες,
στρέφοντας τα οπλικά συστήματα πιο γρήγορα στον εχθρό ._Β_Ο
Θανατηφόρο πλεονέκτημα σε DogFights,
εντυπωσιακό προσόν σε αεροπορικές επιδείξεις.
Στα video :
-η ρωσικη έκδοση της "ζωντανής"εξάτμισης, _P_P
-το Mig με αυτα τα ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης _P_P
http://www.youtube.com/watch?v=wsJyC5g4IBo
http://www.youtube.com/watch?v=bK1GChMOnrQ
στρέφοντας τα οπλικά συστήματα πιο γρήγορα στον εχθρό ._Β_Ο
Θανατηφόρο πλεονέκτημα σε DogFights,
εντυπωσιακό προσόν σε αεροπορικές επιδείξεις.
Στα video :
-η ρωσικη έκδοση της "ζωντανής"εξάτμισης, _P_P
-το Mig με αυτα τα ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης _P_P
http://www.youtube.com/watch?v=wsJyC5g4IBo
http://www.youtube.com/watch?v=bK1GChMOnrQ
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Γιατί όχι και στα jet μοντέλα_P_P
μερικά παραδείγματα από τις εξατμίσεις που φτιάχνει ο TAM:_Β_Ο
http://www.tamjets.com/original/product_info.php?cPath=3_43&products_id=220
http://www.tamjets.com/original/product_info.php?products_id=716&osCsid=15d6019d0faf37b2ba57fef13cb62f04
Video από τον Sebastiano με το Mig του_P_P
http://www.youtube.com/watch?v=hfvD8q5qcdU
μερικά παραδείγματα από τις εξατμίσεις που φτιάχνει ο TAM:_Β_Ο
http://www.tamjets.com/original/product_info.php?cPath=3_43&products_id=220
http://www.tamjets.com/original/product_info.php?products_id=716&osCsid=15d6019d0faf37b2ba57fef13cb62f04
Video από τον Sebastiano με το Mig του_P_P
http://www.youtube.com/watch?v=hfvD8q5qcdU
- Συνημμένα
-
- Rookie pipe.jpg (26.56 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Για όσους το σχέδιο δεν είναι απλός σωλήνας (= κύλινδρος)
και συμπεριλαμβάνει κόλουρο κώνο ,το πιο δύσκολο στάδιο της κατασκευής είναι η μετατροπή του σε σχέδιο, για να μπορέσουμε να κόψουμε το κομμάτι μας.
Για καλή μας τύχη υπάρχει δωρεάν προγραμματάκι τόσο ευκολόχρηστο που σε 1 λεπτό έχουμε σχέδιο έτοιμο για εκτύπωση:
_Β_Ο http://www.conelayout.com
_Β_Ο
Φωτό ένα από τα σχέδια μου για vector nozzle_P_P
..με την βοήθεια ταινίας διπλής επικολλήσεως κρατάμε το σχέδιο σε ανοξείδωτο ατσάλι Stainless Steel > GRADE : 316 < πάχους 4 δεκάτων κατά προτίμηση.
Ελαφρύ και ικανό να αντέξει 160άρη κινητήρα
και συμπεριλαμβάνει κόλουρο κώνο ,το πιο δύσκολο στάδιο της κατασκευής είναι η μετατροπή του σε σχέδιο, για να μπορέσουμε να κόψουμε το κομμάτι μας.
Για καλή μας τύχη υπάρχει δωρεάν προγραμματάκι τόσο ευκολόχρηστο που σε 1 λεπτό έχουμε σχέδιο έτοιμο για εκτύπωση:
_Β_Ο http://www.conelayout.com
_Β_Ο
Φωτό ένα από τα σχέδια μου για vector nozzle_P_P
..με την βοήθεια ταινίας διπλής επικολλήσεως κρατάμε το σχέδιο σε ανοξείδωτο ατσάλι Stainless Steel > GRADE : 316 < πάχους 4 δεκάτων κατά προτίμηση.
Ελαφρύ και ικανό να αντέξει 160άρη κινητήρα
- Συνημμένα
-
- vot.jpg (27.82 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
-
- IMG_2448.jpg (90.36 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Με την βοήθεια ηλεκτροποντας κολλάμε το ανοξείδωτο.
Η ροή των καυσαερίων όπως κοιτάμε την εξάτμιση του κινητήρα είναι αριστερόστροφη άρα καλο είναι όπως κοιτάμε το ακροφύσιο μας από πίσω , το αριστερό τελείωμα να καβαλάει το δεξί για να υπάρχει καλή ροή χωρίς περαιτέρω ανάπτυξη θερμοκρασίας στην ένωση.
Με την βοήθεια μιας πένσας λυγίζουμε την σεπαρτινα που θα διατηρεί την απόσταση από τον εξωτερικό σωλήνα ψύξης.
Το χορν που θα πιάνει το link μας είναι μια M4 πάλι που της ανοίγουμε μια τρυπα 2 χιλιοστά μετά από λίγο φάγωμα.
_P_P
Η ροή των καυσαερίων όπως κοιτάμε την εξάτμιση του κινητήρα είναι αριστερόστροφη άρα καλο είναι όπως κοιτάμε το ακροφύσιο μας από πίσω , το αριστερό τελείωμα να καβαλάει το δεξί για να υπάρχει καλή ροή χωρίς περαιτέρω ανάπτυξη θερμοκρασίας στην ένωση.
Με την βοήθεια μιας πένσας λυγίζουμε την σεπαρτινα που θα διατηρεί την απόσταση από τον εξωτερικό σωλήνα ψύξης.
Το χορν που θα πιάνει το link μας είναι μια M4 πάλι που της ανοίγουμε μια τρυπα 2 χιλιοστά μετά από λίγο φάγωμα.
_P_P
- Συνημμένα
-
- IMG_2370.jpg (107.8 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
-
- IMG_2305.jpg (95.74 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
-
- IMG_2304.jpg (96.17 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
.ελαφρύς και στιβαρός συνδυασμός..._P_P
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
..για τους φιλόδοξους που θέλουν να χρησιμοποιήσουν και εξωτερικό scale κάλυμμα θα πρέπει να το βάψουν από μέσα με κεραμικό χρώμα και να προσθέσουν και κεραμική κουβέρτα.
Στα άβαφτα σημεία θα κολληθούν G10 κομμάτια όπου εκεί θα πιάνονται με σύρμα οι βίδες που διακρίνονται στις προηγούμενες φωτό.
..προσωπικά φτιάχνω και δεύτερο εξωτερικό κάλυμμα πάλι απο S.S.316 GRADE αλλα παχους κάτω του δεκατου.Το πιο ακριβό υλικό της κατασκευής και δυσεύρετο για χάρη του βάρους.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τυπογραφικό τσίγκο.
Στα άβαφτα σημεία θα κολληθούν G10 κομμάτια όπου εκεί θα πιάνονται με σύρμα οι βίδες που διακρίνονται στις προηγούμενες φωτό.
..προσωπικά φτιάχνω και δεύτερο εξωτερικό κάλυμμα πάλι απο S.S.316 GRADE αλλα παχους κάτω του δεκατου.Το πιο ακριβό υλικό της κατασκευής και δυσεύρετο για χάρη του βάρους.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τυπογραφικό τσίγκο.
- Συνημμένα
-
- VOT 3.jpg (40.23 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
-
- IMG_2307.jpg (90.05 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
-
- VOT 6.jpg (46.4 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
όσο για την εξωτερική βαφή μια ιδέα μπορείτε να πάρετε εδώ
_Β_Ο http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8171
_Β_Ο
ελπίζω να ενέπνευσα κάποιους για περαιτέρω εξέλιξη και ιδέες _P_P
_Β_Ο http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8171
_Β_Ο
ελπίζω να ενέπνευσα κάποιους για περαιτέρω εξέλιξη και ιδέες _P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 22, 2013 2:09 am
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
παιδια θελω να φτιαξω ενα nozzle για p20 jetcat και προσπαθω να βγαλω ακρη με τις διαστασεις του nozzle .. εχω βγαλει καποιες τιμες , ωστοσο θα μπορουσε κανεις να μου προτεινει διαστασεις η εστω καποιο tip μιας και ειμαι νεος στο χομπι?
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Πιστεύω ότι πρέπει να αρχίσεις από τις συνιστώμενες διαστάσεις από την jetcat.
Στην περίπτωση της p20 η μικρότερη επιτρεπτή διάμετρο είναι στα 45mm.
Εάν δε σε παίρνει η διάμετρος αυτή να πιάσεις τις μοίρες που θέλεις τότε πρέπει να την μεγαλώσεις.Το σχήμα κανε το κυλινδρικό και όχι κόλουρο κώνο για τις πρώτες δοκιμες _Β_Ο
καλη τυχη
.
Στην περίπτωση της p20 η μικρότερη επιτρεπτή διάμετρο είναι στα 45mm.
Εάν δε σε παίρνει η διάμετρος αυτή να πιάσεις τις μοίρες που θέλεις τότε πρέπει να την μεγαλώσεις.Το σχήμα κανε το κυλινδρικό και όχι κόλουρο κώνο για τις πρώτες δοκιμες _Β_Ο
καλη τυχη
.
- Συνημμένα
-
- IMG_6103.jpg (97.91 KiB) Προβλήθηκε 86 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 22, 2013 2:09 am
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
φιλε σε ευχαριστω πολυ , στο μυαλο μου εχω κατι τετοιο http://www.turbinenshop.com/JetCat-Thrust-Vector-Control-suitable-for-P80-P160
, νομιζω αυτο εννοεις κυλινδρικο ε?
, νομιζω αυτο εννοεις κυλινδρικο ε?
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 22, 2013 2:09 am
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
παρατηρω πως αν εξερεσεις την διαμετρο των nozzle (45mm to minimun) στην εικονα που σου εδειξα εγω και σε αυτη που μου εστειλες ( η εικονα με τις διαστασεις καθε jetcat p20,80,160 klp...) το σχεδια ειναι διαφορετικα καθως το δικο σου στην αρχη κανει μιαζει με μικρη καμπανα...αρα σο αναφορα το συνολικο μηκος του nozzle δυσκολευομαι να βγαλω ακρη. εσυ ποσο μηκος θα εβαζες για την τουρμπινα (εγω με λιγο ψαξιμο εβαλα 125mm )? επειτα καμια γνωμη για το παχος του κυλινδρου ( εγω εβαλα 5mm )? εχω χαθει λιγο με τις διαστασεις και δεν ξερω περα απο την διαμετρο κατα ποσο οι υπολοιπες διαστασεις παιζουν ρολο
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
Δώσε μου την διάμετρο της εξαγωγής του κινητήρα σου να το σκεφτώ.
.
.
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 22, 2013 2:09 am
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
http://www.tzimport.com/jetcat-turbine.html
συμφωνα με αυτο το link ο P20 εχει διαμετρο 60mm και μηκος 180mm
συμφωνα με αυτο το link ο P20 εχει διαμετρο 60mm και μηκος 180mm
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης
όχι την διάμετρο του κινητήρα σου, την διάμετρο της εξαγωγής = της εξάτμισης σου χρειάζομαι
.
.