"VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

"VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Τα ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης είναι πια συνηθισμένα στα σύγχρονα μαχητικά μιας και προσφέρουν καλύτερο έλεγχο σε μικρές ταχύτητες,
στρέφοντας τα οπλικά συστήματα πιο γρήγορα στον εχθρό ._Β_Ο

Θανατηφόρο πλεονέκτημα σε DogFights,
εντυπωσιακό προσόν σε αεροπορικές επιδείξεις.

Στα video :
-η ρωσικη έκδοση της "ζωντανής"εξάτμισης, _P_P
-το Mig με αυτα τα ακροφύσια κατευθυνόμενης ώσης _P_P

http://www.youtube.com/watch?v=wsJyC5g4IBo


http://www.youtube.com/watch?v=bK1GChMOnrQ
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Γιατί όχι και στα jet μοντέλα_P_P

μερικά παραδείγματα από τις εξατμίσεις που φτιάχνει ο TAM:_Β_Ο

http://www.tamjets.com/original/product_info.php?cPath=3_43&products_id=220


http://www.tamjets.com/original/product_info.php?products_id=716&osCsid=15d6019d0faf37b2ba57fef13cb62f04


Video από τον Sebastiano με το Mig του_P_P

http://www.youtube.com/watch?v=hfvD8q5qcdU
Συνημμένα
Rookie pipe.jpg
Rookie pipe.jpg (26.56 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Για όσους το σχέδιο δεν είναι απλός σωλήνας (= κύλινδρος)
και συμπεριλαμβάνει κόλουρο κώνο ,το πιο δύσκολο στάδιο της κατασκευής είναι η μετατροπή του σε σχέδιο, για να μπορέσουμε να κόψουμε το κομμάτι μας.

Για καλή μας τύχη υπάρχει δωρεάν προγραμματάκι τόσο ευκολόχρηστο που σε 1 λεπτό έχουμε σχέδιο έτοιμο για εκτύπωση:

_Β_Ο http://www.conelayout.com
_Β_Ο


Φωτό ένα από τα σχέδια μου για vector nozzle_P_P

..με την βοήθεια ταινίας διπλής επικολλήσεως κρατάμε το σχέδιο σε ανοξείδωτο ατσάλι Stainless Steel > GRADE : 316 < πάχους 4 δεκάτων κατά προτίμηση.
Ελαφρύ και ικανό να αντέξει 160άρη κινητήρα
Συνημμένα
vot.jpg
vot.jpg (27.82 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
IMG_2448.jpg
IMG_2448.jpg (90.36 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Με την βοήθεια ηλεκτροποντας κολλάμε το ανοξείδωτο.
Η ροή των καυσαερίων όπως κοιτάμε την εξάτμιση του κινητήρα είναι αριστερόστροφη άρα καλο είναι όπως κοιτάμε το ακροφύσιο μας από πίσω , το αριστερό τελείωμα να καβαλάει το δεξί για να υπάρχει καλή ροή χωρίς περαιτέρω ανάπτυξη θερμοκρασίας στην ένωση.

Με την βοήθεια μιας πένσας λυγίζουμε την σεπαρτινα που θα διατηρεί την απόσταση από τον εξωτερικό σωλήνα ψύξης.



Το χορν που θα πιάνει το link μας είναι μια M4 πάλι που της ανοίγουμε μια τρυπα 2 χιλιοστά μετά από λίγο φάγωμα.

_P_P
Συνημμένα
IMG_2370.jpg
IMG_2370.jpg (107.8 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
IMG_2305.jpg
IMG_2305.jpg (95.74 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
IMG_2304.jpg
IMG_2304.jpg (96.17 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

.ελαφρύς και στιβαρός συνδυασμός..._P_P
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

..για τους φιλόδοξους που θέλουν να χρησιμοποιήσουν και εξωτερικό scale κάλυμμα θα πρέπει να το βάψουν από μέσα με κεραμικό χρώμα και να προσθέσουν και κεραμική κουβέρτα.

Στα άβαφτα σημεία θα κολληθούν G10 κομμάτια όπου εκεί θα πιάνονται με σύρμα οι βίδες που διακρίνονται στις προηγούμενες φωτό.

..προσωπικά φτιάχνω και δεύτερο εξωτερικό κάλυμμα πάλι απο S.S.316 GRADE αλλα παχους κάτω του δεκατου.Το πιο ακριβό υλικό της κατασκευής και δυσεύρετο για χάρη του βάρους.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τυπογραφικό τσίγκο.
Συνημμένα
VOT 3.jpg
VOT 3.jpg (40.23 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
IMG_2307.jpg
IMG_2307.jpg (90.05 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
VOT 6.jpg
VOT 6.jpg (46.4 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

όσο για την εξωτερική βαφή μια ιδέα μπορείτε να πάρετε εδώ

_Β_Ο http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=8171
_Β_Ο

ελπίζω να ενέπνευσα κάποιους για περαιτέρω εξέλιξη και ιδέες _P_P
spirosssss
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Οκτ 22, 2013 2:09 am

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από spirosssss »

παιδια θελω να φτιαξω ενα nozzle για p20 jetcat και προσπαθω να βγαλω ακρη με τις διαστασεις του nozzle .. εχω βγαλει καποιες τιμες , ωστοσο θα μπορουσε κανεις να μου προτεινει διαστασεις η εστω καποιο tip μιας και ειμαι νεος στο χομπι?

Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Πιστεύω ότι πρέπει να αρχίσεις από τις συνιστώμενες διαστάσεις από την jetcat.
Στην περίπτωση της p20 η μικρότερη επιτρεπτή διάμετρο είναι στα 45mm.
Εάν δε σε παίρνει η διάμετρος αυτή να πιάσεις τις μοίρες που θέλεις τότε πρέπει να την μεγαλώσεις.Το σχήμα κανε το κυλινδρικό και όχι κόλουρο κώνο για τις πρώτες δοκιμες _Β_Ο

καλη τυχη


.
Συνημμένα
IMG_6103.jpg
IMG_6103.jpg (97.91 KiB) Προβλήθηκε 97 φορές
spirosssss
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Οκτ 22, 2013 2:09 am

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από spirosssss »

φιλε σε ευχαριστω πολυ , στο μυαλο μου εχω κατι τετοιο http://www.turbinenshop.com/JetCat-Thrust-Vector-Control-suitable-for-P80-P160
, νομιζω αυτο εννοεις κυλινδρικο ε?
spirosssss
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Οκτ 22, 2013 2:09 am

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από spirosssss »

παρατηρω πως αν εξερεσεις την διαμετρο των nozzle (45mm to minimun) στην εικονα που σου εδειξα εγω και σε αυτη που μου εστειλες ( η εικονα με τις διαστασεις καθε jetcat p20,80,160 klp...) το σχεδια ειναι διαφορετικα καθως το δικο σου στην αρχη κανει μιαζει με μικρη καμπανα...αρα σο αναφορα το συνολικο μηκος του nozzle δυσκολευομαι να βγαλω ακρη. εσυ ποσο μηκος θα εβαζες για την τουρμπινα (εγω με λιγο ψαξιμο εβαλα 125mm )? επειτα καμια γνωμη για το παχος του κυλινδρου ( εγω εβαλα 5mm )? εχω χαθει λιγο με τις διαστασεις και δεν ξερω περα απο την διαμετρο κατα ποσο οι υπολοιπες διαστασεις παιζουν ρολο
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Δώσε μου την διάμετρο της εξαγωγής του κινητήρα σου να το σκεφτώ.



.
spirosssss
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί Οκτ 22, 2013 2:09 am

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από spirosssss »

http://www.tzimport.com/jetcat-turbine.html
συμφωνα με αυτο το link ο P20 εχει διαμετρο 60mm και μηκος 180mm
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: "VECTOR THRUST" Σχεδιασμός/κατασκευή ακροφυσίου κατευθυνόμενης ώσης

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

όχι την διάμετρο του κινητήρα σου, την διάμετρο της εξαγωγής = της εξάτμισης σου χρειάζομαι


.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Jet - Τουρμπίνες”