Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Μοντελάρα Δημήτρη !!!!!!!!!!!!
Διόρθωσε με αλλά νομίζω οτι το μοντέλο αυτό βγαίνει κάπου στα 7 αντε 8 κιλά βαρύ βαρύ
Πώς κατάφερες να 12αρίσει
Aντώνη, 8 κιλά δεν βγαίνει αυτό το αεροπλάνο που να κτυπιέσαι!!!ακόμα κι αν δεν το έχεις ζυγίσει στο 1/4 αλλά εκεί που λέει ο κατασκευαστής όπως κάνει ο φίλος Δημήτρης (palafdim), η διαφορά σε συνολικό βάρος σε αυτή την περίπτωση (μεταξύ 1/4 και ζυγίσματος στο σημείο που δηλώνει ο κατασκευαστής δηλαδή) δεν είναι παραπάνω από 1/2 με 3/4 του κιλού. Επειδή σε αυτό το μοντέλο ο esm έχει προσπαθήσει να αντιγράψει το πραγματικό αεροπλάνο με μεγάλη ακρίβεια έχει τοποθετήσει τη μηχανή πολύ κοντά στο φτερό, όπως άλλωστε είναι και στο πραγματικό, με αποτέλεσμα να χρειάζεσαι επιπλέον 2 κιλά έρμα!!!^%^ για να ζυγίσεις με 30άρα μηχανή βενζίνα(....σίγουρα θα έπρεπε να βάλω μεγαλύτερη μηχανή...), επιπρόσθετα η εποξική άτρακτος σε συνδιασμό με το ότι όλη η ουρά είναι εποξική (rudder-fin, elevator-stabilizer) και όχι κτιστή (οπότε και ελαφρύτερη) συντελούν στο μεγάλο τελικό βάρος....περιττό να σου πώ ότι έχω επισημη πρόταση απο την BP-TEXACO να ξεκινήσουμε "γεωτρήσεις" στο Ελληνικό με τη βοήθεια του Typhoon!