ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

DjBac έγραψε: Έχει ήδη έτοιμο η OS τον GF-40. 40cc 4-χρονος βενζίνη!!


Στον επίσημο κατάλογο της η O.S. max δεν τον έχει. Αυτό δεν αναιρεί αυτό που λές.

Προφανώς θα είναι μόνο για την ιαπωνική αγορά.

Και το μόνο που μένει είναι να δούμε πότε θα είναι προς πώληση στην Αμερική και ευρώπη.

http://www.os-engines.co.jp/news/webdir/25/01.jpg


Και ναί τώρα μόλις διάβασα θα είναι διαθέσιμος στο τέλος του 2013.
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

Ας δούμε και μερικές φωτογραφίες των εν λόγω κινητήρων.

Οι 3 πρώτες είναι για τον ελικοπτερικό. Η τελευταία είναι ο αεροπορικός.
Συνημμένα
osmg1522-inset-2b.jpg
osmg1522-inset-2b.jpg (56.75 KiB) Προβλήθηκε 59 φορές
osmg1915bs01l-carb-lg.jpg
osmg1915bs01l-carb-lg.jpg (93.97 KiB) Προβλήθηκε 59 φορές
osmg2878bt01l-pipe-lg.jpg
osmg2878bt01l-pipe-lg.jpg (45.53 KiB) Προβλήθηκε 59 φορές
osmg1915-main-lg.jpg
osmg1915-main-lg.jpg (93.11 KiB) Προβλήθηκε 59 φορές
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

Συνεχίζουμε με τον αεροπορικό. Στην τελευταία φωτογραφία είναι ο πρώτος τετράχρονος κινητήρας βενζίνης της O.S. max engines 40 κ.εκ. Υπομονή μέχρι τέλους του χρόνου που θα βγεί στην ιαπωνική αγορά.

Πάνω που που κατάφερα να ανεβάσω τις πρώτες φωτό με .....μάτιασα.
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

ελπίζω να τα κατάφερα τώρα.
Συνημμένα
01.jpg
01.jpg (35.67 KiB) Προβλήθηκε 59 φορές
osmg1522ai02l-lg.jpg
osmg1522ai02l-lg.jpg (89.3 KiB) Προβλήθηκε 59 φορές
osmg1522-inset-1b.jpg
osmg1522-inset-1b.jpg (33.73 KiB) Προβλήθηκε 59 φορές
warlockm42
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ Ιαν 25, 2013 8:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από warlockm42 »

Παιδια εγω εχω ενα jba 15cc και δουλευει σαν αλυσοπριονο κανενα προβλημα απολυτως!!! Νομιζω οτι η καλη λειτουργεια εγγειται στο σωστο στρωσιμο αναλογια λαδιου βενζινης και στην καλη ρυθμιση τα υλικα και η ποιοτητα τωρα πια ειναι σχεδον τα ιδια ειται εινα κινεζος ιαπωνας η ευρωπεος....
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από yankos »

Βάλε κανένα βίντεο από τον JBA αν μπορείς.
Σε τι μοντέλο τον έχεις; Τι έλικα γυρίζει; Στροφές;
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

Ο γνωστός '' κινέζος '' προσφέρει αυτόν τον δίχρονο κινητήρα βενζίνης στα 9 κ.εκ. Τα κυβικά πέφτουν και γίνονται προσιτά στην πλειοψηφία των χρηστών του αερομοντελιστικού κόσμου._P_P+(*)_Β_Ο
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__28238__NGH_GT9_9cc_Gas_Engine_With_Rcexl_CDI_Ignition.html
Συνημμένα
28238(1).jpg
28238(1).jpg (24.91 KiB) Προβλήθηκε 59 φορές
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Γεια σας φίλοι

αυτά είναι πραγματικά εκπληκτικά νέα!

Εκτός από τον κινητήρα που αναφέρει ο Δημήτρης, βλέπω στον LINDINGER και άλλον πολύ μικρό κινητήρα βενζίνης, τον EVOLUTION, 10 cc

http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1679_1690_1692&products_id=9702886


Επιπλέον βλέπω σε ένα μαγαζί της Αυστραλίας ότι αναγγέλεται προς πώληση ο νέος κινητήρας της OS-MAX με τιμή 670$

http://budgethobbies.com.au/store/tabid/86/categoryid/33/productid/394/default.aspx


πιστεύω λοιπόν ότι δεν θα αργήσει να εμφανιστεί κανονικά στην αγορά, πιο σύντομα μάλλον από το τέλος του 2013.

Η τιμή μπορεί να φαίνεται λίγο τσουχτερή, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για μοτέρ OS-MAX και θα πρέπει να την συγκρίνουμε π.χ. με την τιμή της αντίστοιχης SAITO, που την βλέπω στον LINDINGER στα 720 Ευρώ.

Άλλωστε είναι σίγουρο ότι τώρα πλέον θα εμφανιστούν και άλλοι -πλην της NGH - Κινέζικοι κινητήρες/κλώνοι, που θα ρίξουν τις τιμές.


Όλα αυτά είναι πραγματικά πολύ ωραία αερομοντελιστικά νέα και αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις !


Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Mogolos »

warlockm42 έγραψε: Παιδια εγω εχω ενα jba 15cc και δουλευει σαν αλυσοπριονο κανενα προβλημα απολυτως!!! Νομιζω οτι η καλη λειτουργεια εγγειται στο σωστο στρωσιμο αναλογια λαδιου βενζινης και στην καλη ρυθμιση τα υλικα και η ποιοτητα τωρα πια ειναι σχεδον τα ιδια ειται εινα κινεζος ιαπωνας η ευρωπεος....


Oταν παλικάρι μου σταματήσεις να πετας τα λεφτά σου σε σκουπίδια και ασχοληθείς με πραγματικά μοτέρ (ευρωπαϊκά - ιαπωνικά - αμερικάνικα) τοτε θα καταλάβεις και την διαφορά στην ποιότητά τους!!

Τώρα όσο αφορά τα υπόλοιπα μοτέρ που με τόση χαρα μας παρουσιάζονται, θα ήθελα να ρωτήσω τους Δημήτρη και Γιώργο, ποιον από τους παραπάνω κινητήρες εχουν στην κατοχή τους, εχουν δουλέψει, η τελος πάντων εχουν δει να δουλεύει!!!! Διότι από ιστοσελίδες με κινητήρες αλλο τίποτα!!!

Α!!!! και μην ξεχάσω. Ευχάριστα νέα για ΟΛΟΥΣ τους αερομοντελιστές. O Σαϊντέλ εβγαλε 14 κυλινδο double wasp βενζίνα 400cc.
Μολις 6000 ευρώπουλα!!!!
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Φίλε "Moggolos" Καλησπέρα


ασφαλώς δεν είμαστε δοκιμαστές κινητήρων, αλλά ούτε και θυμάμαι να γράψαμε στα προηγούμενα ότι οι κινητήρες που παρουσιάζουμε είναι καλοί ή κακοί κλπ. ούτε παροτρύνουμε τους αναγνώστες να τους αγοράσουν ή όχι κλπ.

Δημιούργησα αυτό το θέμα προκειμένου να ανταλλάξουμε γνώμες και απόψεις πάνω στην τάση της αγοράς (αυτό ήταν προσωπική μου άποψη) να αντικαταστήσει τους κινητήρες μεθανόλης με κινητήρες βενζίνης.

Κάποιοι συμφώνησαν με αυτή τη θέση και κάποιοι διαφώνησαν και όλα αυτά είναι θεμιτά στην συζήτηση του θέματος.

Άλλωστε είναι ένα θέμα που απασχολεί τους αερομοντελιστές διεθνώς, σε όλα τα μεγάλα αερομοντελιστικά FORUM.

Τώρα αν μέσα στα χιλιάδες SITES που αναφέρεις, υπάρχουν πληροφορίες που να συνηγορούν ή να αντιπαρατίθενται στο θέμα, θα είναι ευχαρίστηση μου να τα πληροφορηθώ.

Και αυτό το γράφω με ειλικρίνεια, χωρίς ειρωνεία.


Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Φίλοι παρουσιαστές νέων βενζινοκινητήρων, αντι να ψάχνετε το web για ανακοινώσεις εταιρειών που έχουν συνταχθεί από τμήματα μαρκετιγκ, κάντε κάτι πιο χρήσιμο

Προσπαθείστε να βρείτε ουσιώδη στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να αποφασίσουμε, όπως:

- ώση / βάρος κινητήρα (αμφιβάλλω αν < 20cc έχει ανταγωνισμό το glow)
- αξιοπιστία: αυτός που προτείνει τον jba 15cc έχει διαβάσει αυτό; http://www.rcuniverse.com/forum/m_9609247/mpage_9/key_/tm.htm

- ιστορία του κατασκευαστή: οι περισσότεροι μικροί κινέζοι "αμολάνε" ότι τύχει στην αγορά σε χαμηλές τιμές και τον ποιοτικό έλεγχο τον κάνουν οι δύσμοιροι πελάτες
- ύπαρξη ανταλλακτικών

κλπ, καταλάβατε τι εννοώ
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

Και μια που το ανάφερε ο Μογγόλος......._P_P

SEIDEL 14 κύλινδροι......απολαύστε+(*)

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1rBwKOdBLdQ


TOLEDO 2011 RC Universe Forum
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Fkfu7Xle440


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=x0rxRcaEEcg
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από yankos »

Mogolos έγραψε:
Τώρα όσο αφορά τα υπόλοιπα μοτέρ που με τόση χαρα μας παρουσιάζονται, θα ήθελα να ρωτήσω τους Δημήτρη και Γιώργο, ποιον από τους παραπάνω κινητήρες εχουν στην κατοχή τους, εχουν δουλέψει, η τελος πάντων εχουν δει να δουλεύει!!!! Διότι από ιστοσελίδες με κινητήρες αλλο τίποτα!!!

Α!!!! και μην ξεχάσω. Ευχάριστα νέα για ΟΛΟΥΣ τους αερομοντελιστές. O Σαϊντέλ εβγαλε 14 κυλινδο double wasp βενζίνα 400cc.
Μολις 6000 ευρώπουλα!!!!


Γιάννη πάλι πάς το θέμα στο αν οι κινέζες είναι καλές ή όχι.
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό, το παρόν θέμα είναι, βενζίνη ή νιτρομεθανόλη;

Και επειδή ρωτάς το Δημήτρη και το Γιώργο αν έχουν στην κατοχή τους, έχουν δουλέψει ή τέλος πάντων έχουν δει να δουλεύει κάποιο μοτέρ από αυτά που αναφέρουν, θα σου κάνω την ίδια ακριβώς ερώτηση:

έχεις στην κατοχή σου, έχεις δουλέψει ή τέλος πάντων έχεις δει να δουλεύει κάποιον seidel 14κύλινδρο;
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

O.S. max GF40 4χρονος Βενζίνης 40κ.εκ. πρωτότυπος κινητήρας.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rDyJy_N1xi0
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”