Θες να πεις Γιάννη ότι εσύ είσαι φουλ γκάζια στην κάθοδο και όχι στην άνοδο;
Δηλαδή με πόσα g κατεβαίνεις;
Το σχήμα του ντεπόζιτου αλλάζει τη συμπεριφορά του καυσίμου;
Γιατί το καύσιμο δεν παίρνει το σχήμα της δεξαμενής;
Δεν υπάρχουν ανάλογα με το μοντέλο και διαφορετικά σχήματα δεξαμενών;
Και όταν τελειώνεις τη πτήση είσαι πάνω από το μισό της δεξαμενής;
H κίνηση του καυσίμου στον αέρα...
Απάντηση: H κινηση του καυσι μου στον αερα...
Pantelis papageorgiou έγραψε: ↑Την πληρέστερη απάντηση δίνει ο Αργύρης εδώ http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=33183.msg225670;topicseen#new
Αυτό Παντελή χρησιμοποιείται στα jet κυρίως γιατί εάν πάει έστω και μια φυσαλίδα αέρα στη τουρμπίνα αυτή τότε έσβησε αμέσως. Και όπως σωστά λέει ο φίλος αερομοντελιστής σε μοντέλα όπου ο χειριστής κάνει πολλά ακροβατικά και παρατεταμένες καθόδους. Αλλά δεν είναι η συνήθης πρακτική κυρίως λόγω χώρου στα μικρά μοντέλα. Από την άλλη πάλι δεν είναι σύνηθες να στεγνώνει ο κινητήρας και πιστεύω ότι είναι πολλοί οι λόγοι αλλά όχι ότι το καύσιμο πάει πίσω στην κάθοδο!!
Απάντηση: H κινηση του καυσι μου στον αερα...
palafdim έγραψε: ↑Θες να πεις Γιάννη ότι εσύ είσαι φουλ γκάζια στην κάθοδο και όχι στην άνοδο;
Δηλαδή με πόσα g κατεβαίνεις;
Το σχήμα του ντεπόζιτου αλλάζει τη συμπεριφορά του καυσίμου;
Γιατί το καύσιμο δεν παίρνει το σχήμα της δεξαμενής;
Δεν υπάρχουν ανάλογα με το μοντέλο και διαφορετικά σχήματα δεξαμενών;
Και όταν τελειώνεις τη πτήση είσαι πάνω από το μισό της δεξαμενής;
Den καταλαβες.
1. Το σε ποια θεση θα εχει τρυπα το ντεπόζιτο, παιζει ρολο.
2. Εαν εχεις προσεξει τα μτεπόζιτά μας δεν ειναι στενομακρα, αλλα κοντοχοντρα. Σκεψου γιατί... (μικροτερο σωληνακι, βαθύτερο νετεπόζιτο)
3. Φυσικά και δεν κατεβαινω με γκάζι, και ουτε αναφερθηκα σε αυτό. Ειπα οτι το πάει στο θεό, και μετα το αφινει να πέφτει αρκετή ώρα για να βγεί ο βοσκος από το καυσιμο. Εχει κάνει αρκετες φορές βουτιά 3-4'' με το p 47?
Τες πά. Οι ελικοπτεράδες σε αυτο το θεμα ειναι πολύ μπροστα.
Απάντηση: H κινηση του καυσι μου στον αερα...
Και βέβαια έχω κάνει μεγάλη βουτιά και όχι μόνο με το Ρ47, όσο για τα ντεπόζιτα στα περισσότερα scale και όχι μόνο είναι στενόμακρα. Στο δε βίντεο το ντεπόζιτο είναι μισογεμάτο άρα δεν παίζει τόσο ρόλο το μήκος του και στη βουτιά που κάνει μόλις πάρει τη κάθοδο το καύσιμο πάει μπροστά από το πρώτο sec αν προσέξεις σωστά το χρονόμετρο κάτω. Το βρίσκω πολύ αξιόπιστο το βίντεο.
Απάντηση: H κινηση του καυσι μου στον αερα...
Mogolos έγραψε: ↑Δεν προσέξατε καθόλου την πτήση. Ο τυπάκος...
1. Ειχε μισό ντεπόζητο. Με τόσο κάυσιμο σηνήθως εισαι λίγο πρίν την προσγείωση.
2. Δεν ειχε ντεπόζητο, αλλα μπουκάλι. Η διαφορά ειναι στις αναλογίες X Y Z.
3. Πεταγε το σκαφος σαν πατσαβουρι με φανερό σκοπό το να βγαινει ο βοσκος από το υγρό. Φουλ γκαζι στα ουρανια, και ελευθερη πτωση στην συνεχεια `M`
Με λίγα λόγια μην τρελενεστε. Δεν μενετε από καυσιμο λόγο πτήσης. Αλλα εαν εχετε τέτοιο άγχος, τα ελικόπτερα εχουν δώσει απάντηση... _Β_Ο
Το θέμα είναι τι βλέπεις;
Πώς το επεξεργάζεσαι;
Πώς το αντιλαμβάνεσαι;
Πώς το εξωτερικεύεις;
Για να γίνω πιο κατανοητός............+(*)
Γιάννη,
1) Έβαλε μισό τεπόζιτο για να είναι εύκολο στην παρατήρηση, και για να πιάσει τον μέσο όρο του φαινομένου ( άν ήταν γεμάτο, ή άν ήταν σχεδόν άδειο.... άντε να δείς τις σταγόνες που πάνε με αυτό το βίντεο και αυτήν τη λήψη............)
2) Το πλαστικό μπουκάλι είναι σχεδόν διάφανο και επιτρέπει την παρατήρηση από εμάς και από την κάμερα, σε αντίθεση με τα τεπόζιτα που χρησιμοποιούμε στα μοντέλα μας, που είναι σχεδόν ημιδιάφανα στην πλεοιοψηφία τους.
Εξάλου στο παρελθόν, αλλά και τώρα μοντελιστές ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν μπουκάλια τύπου κόκα-κόλα γιατί τους εξυπηρετούν π.χ. στην χωριτικότητα.
Η διαφορά στις αναλογίες χ', ψ' ,ω' που αναφέρεις είναι αμελητέες στην προκειμένη περίπτωση και εξυπηρετεί μόνο τους σκοπούς λήψης.
3) Πέταγε το σκάφος, με άτσαλα και απότομα ακροβατικά για να...........δείξει σε εμάς καλύτερα ( πιο έντονα το φαινόμενο ) και να γίνει πιο..... κατανοητός και αντιληπτός.
Μα και βέβαια, ο σκοπός του είναι να μας δείξη την ανεξάρτητη κίνηση υγρού και βοσκού μέσα στο τεπόζιτο έν πτήση.
Προσπαθώντας να κάνει πιο πιστή την προσομοίωση του γεγονότος που θέλει να περιγράψει.
Δηλαδή ένα αερομοντέλο που πετάει σε όλες τις γωνίες κλίσεις και ταχύτητες.@P@
Ένα εκπαιδευτικό πετάει πολύ πιο περιορισμένα, πιο ομαλά, και δεν εκτελεί ακροβατικά εκτός άν το επιθυμεί ο χειριστής του.^hola^
Άνοδος στα ουράνια με περιστροφή γύρω από τον εγκάρσιο άξονα ( ρόλ )......απώλεια στήριξης...........και κατόπιν κόθοδος με συνεχόμενες περιστροφές και στους 3 άξονες ..........θα έκάνα εγώ, όπως συνήθιζα και το συνήθίζω. Σιγά μήν το αφήσω να χάσει ύψος........ήρεμα και απλά.
Τελειώνοντας μας ενδιαφέρει το φαινόμενο όταν κάνουμε ακροβατικά και έχουμε απαιτήσεις.
Όχι όταν πετάει ευθεία ομαλή πτήση ( εκπαιδευτική ) γιατί εκεί όλα λειτουργούν με ασφάλεια τις περισσότερες φορές.
Απάντηση: H κίνηση του καυσίμου στον αέρα...
Καλημέρα,
Ένα εύκαμπτο τεπόζιτο σε στυλ φουσκωτού σκάφους που καθώς αδειάζει "μαζεύει" (και έτσι δεν έχει αέρα μέσα) δεν θα έδινε τη λύση;
Μάλιστα, αν είχε μέσα του απο εμπρός (την εξοδο του καυσίμου) μέχρι πίσω ενα διάτρητο ημι-εύκαμπτο σωληνάκι, θα "έδινε" καύσιμο πάντοτε, ακόμα και αν για κάποιο λόγο "τσάκιζε".
Μπορεί να λέω και χαζομάρα
Ένα εύκαμπτο τεπόζιτο σε στυλ φουσκωτού σκάφους που καθώς αδειάζει "μαζεύει" (και έτσι δεν έχει αέρα μέσα) δεν θα έδινε τη λύση;
Μάλιστα, αν είχε μέσα του απο εμπρός (την εξοδο του καυσίμου) μέχρι πίσω ενα διάτρητο ημι-εύκαμπτο σωληνάκι, θα "έδινε" καύσιμο πάντοτε, ακόμα και αν για κάποιο λόγο "τσάκιζε".
Μπορεί να λέω και χαζομάρα