Sebart SU29s 2.2m

KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: Sebart SU29s 2.2m

Δημοσίευση από KM »

Χαχαχα μπράβο Γιώργο!!!
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Sebart SU29s 2.2m

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

kordi έγραψε: Μην διαβάζεις τα άρθρα για Video editing σου κάνουν κακό*SAR*:p


..,αν δεν ήσουν εσύ κανεις δε θα με καταλάβαινε..προδότη.

Κώστα ένας φίλος το έφτιαξε στο MAC του:D
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Sebart SU29s 2.2m

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

και εδώ ένα video της DA-60 με την συντονισμένη πίπα της MTW ,
να αποδίδει 6840rpm με Vess 25A !! ...."Balistic Performance"

DA-60
+
Vess 25A
+
MTW R-2 Tune pipe
:/)- http://www.mtw-silencer.com/index.php/option/content/task/view/id/6/catid/8/Itemid/69


_P_P
http://www.youtube.com/watch?v=xL6a5tlThPw
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Sebart SU29s 2.2m

Δημοσίευση από 3DJunk »

George super. Οντως balistic με την VESS 25A. Νομιζω οτι 25Α=25x6 σωστα??

Με την Mejzlik 24x10 TH και RE2 κοντα στις 6.600rpm.

http://www.youtube.com/watch?v=LaVogeuaT9o
Άβαταρ μέλους
Dell Gatto Grande
Δημοσιεύσεις: 1721
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm

Απάντηση: Sebart SU29s 2.2m

Δημοσίευση από Dell Gatto Grande »

Δε ξέρω Νίκο,για παράδειγμα ξέρω ότι η Vess 22A έχει βήμα 8 ενώ η 22B έχει 10.Το ίδιο και η 28άρα.
Αλλα απ ότι φαίνεται δε συμβαίνει σε όλα τα μεγέθη,γιατί οι στροφές την δείχνουν για 6άρα όπως είπες.
Πάντως πέρα από την δύναμη του κινητήρα εντυπωσιάστηκα και με το φρενάρισμα πετώντας μια τόσο μεγάλη προπέλα για την κατηγορια

http://www.vessaero.com
_Β_Ο


.
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: Sebart SU29s 2.2m

Δημοσίευση από 3DJunk »

Dell Gatto Grande έγραψε: Δε ξέρω Νίκο,για παράδειγμα ξέρω ότι η Vess 22A έχει βήμα 8 ενώ η 22B έχει 10.Το ίδιο και η 28άρα.
Αλλα απ ότι φαίνεται δε συμβαίνει σε όλα τα μεγέθη,γιατί οι στροφές την δείχνουν για 6άρα όπως είπες.
Πάντως πέρα από την δύναμη του κινητήρα εντυπωσιάστηκα και με το φρενάρισμα πετώντας μια τόσο μεγάλη προπέλα για την κατηγορια

http://www.vessaero.com
_Β_Ο


.


Καλημερα Γιωργη,

Λοιπον το Β σημαίνει baseline. Πχ Baseline στα 100cc θεωρεί ο VESS το βημα 10 αρα 27Β=27x10. Συνεπως 27Α~27x8 και 27C~27x12.

Τωρα αναλογα με τη διαμετρο και τα κυβικα που προοριζεται η προπελα το baseline αλλαζει. Για τα 50-60cc το baseline ειναι στο 8. Συνεπως 24Β~24x8, 24A~24x6 και 24C~24x10.

Θα ηθελα να δοκιμασω κι εγω μια VESS καποια στιγμη, απο το video που ειδα παντως με το SU29 το αεροπλανο αναπτυσσει πολυ καλη ταχυτητα εστω και με μικρο βημα, αυτο οφειλεται τοσο στην ισχυ που δινει το setup οσο και στο deisgn που ειναι γενικα low drag οπως και ολα τα Sebart αλλωστε.

Φιλικα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γιγάντια Αερομοντέλα ”