Το πρώτο μας μοντέλο!
Το πρώτο μας μοντέλο!
Να λοιπόν μία ωραία ιδέα από τον Αντώνη Κριτζά για ένα νέο θέμα σχετικά με το πρώτο μας μοντέλο. Λοιπόν ας αρχίσω...
Πως μπλέχτηκα με αυτό το hobby. Όλα ξεκίνησαν από ένα δώρο που μου έκαναν. Ήταν ένα χτιστό λαστιχοκίνητο αεροπλάνο της Herr όπου έσπασα το κεφάλι μου να το φτιάξω. H απουσία γνώσης και κυανοακριλικής με δυσκολεψαν πολύ. Φυσικά δεν κατάφερα να το ντύσω με το ριζόχαρτο που έδινε το κιτ και έμεινε γυμνό... Ακόμη και σήμερα βρίσκεται στο εργαστήριο σε περίοπτη θέση (δείτε στην τέταρτη φωτογραφία).
Τα της Cessna γνωστά… Τρεις δικές μου φωτογραφίες από την εποχή που ξεκίνησα πριν 10 περίπου χρόνια. Το Cessna 182 ήταν το πρώτο μου αεροπλάνο που ¨κατάφερα¨ να χτίσω μόνος μου χωρίς καμία γνώση και βοήθεια. Όπως θα δείτε η δίεδρος είναι ανάποδα μιας και δεν μπορούσα να καταλάβω από το σχέδιο ποια είναι η πάνω και η κάτω πλευρά. Παρόλα αυτά το αεροπλάνο πέταγε ικανοποιητικά με ένα κινητήρα super custom 52 τετράχρονο.
Στην τρίτη φωτογραφία το Arising Star που αναγκαστικά πήρα για να μάθω να πετάω. Η Cessna ήταν πολύ δύσκολο και ιδιότροπο αεροπλάνο μέχρι που καταστράφηκε ολοσχερώς και ησύχασα.
Σειρά σας τώρα!
Πως μπλέχτηκα με αυτό το hobby. Όλα ξεκίνησαν από ένα δώρο που μου έκαναν. Ήταν ένα χτιστό λαστιχοκίνητο αεροπλάνο της Herr όπου έσπασα το κεφάλι μου να το φτιάξω. H απουσία γνώσης και κυανοακριλικής με δυσκολεψαν πολύ. Φυσικά δεν κατάφερα να το ντύσω με το ριζόχαρτο που έδινε το κιτ και έμεινε γυμνό... Ακόμη και σήμερα βρίσκεται στο εργαστήριο σε περίοπτη θέση (δείτε στην τέταρτη φωτογραφία).
Τα της Cessna γνωστά… Τρεις δικές μου φωτογραφίες από την εποχή που ξεκίνησα πριν 10 περίπου χρόνια. Το Cessna 182 ήταν το πρώτο μου αεροπλάνο που ¨κατάφερα¨ να χτίσω μόνος μου χωρίς καμία γνώση και βοήθεια. Όπως θα δείτε η δίεδρος είναι ανάποδα μιας και δεν μπορούσα να καταλάβω από το σχέδιο ποια είναι η πάνω και η κάτω πλευρά. Παρόλα αυτά το αεροπλάνο πέταγε ικανοποιητικά με ένα κινητήρα super custom 52 τετράχρονο.
Στην τρίτη φωτογραφία το Arising Star που αναγκαστικά πήρα για να μάθω να πετάω. Η Cessna ήταν πολύ δύσκολο και ιδιότροπο αεροπλάνο μέχρι που καταστράφηκε ολοσχερώς και ησύχασα.
Σειρά σας τώρα!
- Συνημμένα
-
- Herr.jpg (82.75 KiB) Προβλήθηκε 597 φορές
-
- Arising Star.jpg (97.22 KiB) Προβλήθηκε 597 φορές
-
- Pica Cessna 182 2.jpg (97.21 KiB) Προβλήθηκε 597 φορές
-
- Pica Cessna182.jpg (93.1 KiB) Προβλήθηκε 597 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
Πρέπει να ήταν το 1986 όταν μπήκα σε ένα κατάστημα μοντελιστικών ειδών χωρίς να έχω ιδέα από αερομοντελισμό και με το στόμα ανοιχτό χάζευα τα αεροπλάνα μικρά και μεγάλα
Ήμουν όμως αποφασισμένος ……..έπρεπε να πάρω αεροπλάνο σήμερα …………δεν πάει άλλο
Ενημέρωσα τον πωλητή για την παντελή άγνοια μου στην κατασκευή και πτήση έβγαλε ένα που όπως μου είπε είναι κατάλληλο για αρχάριο γιατί έχει το φτερό ψηλά και σχετικά εύκολη κατασκευή γιατί έχει έτοιμη άτρακτο
Το μοντέλο ήταν ένα mfa αν θυμάμαι καλά τον τύπο με πολυεστερική άτρακτο και φτερά foam ντυμένα με μπάλσα Πήρα ένα μοτέρ magnum 28 και μία multiplex europa sprint
Όταν πήγα στο σπίτι άπλωσα την πραμάτεια στο πάτωμα και με τα λιγοστά μέσα και γνώσεις έπεσα με τα μούτρα στην δουλειά μέρα νύχτα κόλαγα έτριβα (πολύ τρίψιμο βρε παιδιά)
Εκείνη την εποχή ένας φίλος έβαφε ένα σκαραβαίο φούξια και έτσι το μοντελάκι έγινε και αυτό φούξια στο φούρνο!!με άσπρα φτερά (το monocot τότε μου φάνηκε επιστήμη)
Έτοιμο (το ποιο ωραίο μοντέλο του κόσμου πίστευα ότι έκανα)
Ραντεβού στα Σπάτα (με τον πωλητή) μετά το ευλαβικό στρώσιμο για την πρώτη πτήση
Η αγωνία στα ύψη και μετά από πού αναμονή (φάνηκε αιώνας) ναμαστε στον διάδρομο
Γκάζια στο φουλ ,τροχοδρόμηση, άνοδος και με μία εντυπωσιακή τούμπα ……πάρτο κάτω ……ωχ αμάν ……γιατί σε μένα να πάρει ………..κομμάτια μου φάνηκε πως έγινε το μοντέλο και η καρδιά μου
Ανάποδα aileron μου είπε ο πιλότος αααχχχχ (μα γιατί δεν το είδε ποιο πριν?)
Πολυλογία τέρμα …..δεν θα πω για τις επόμενες προσπάθειες που έκανα μόνος αφού το έφτιαξα και το ξαναέφτιαξα
Σημασία έχει ότι μετά από σχεδόν 25 χρόνια το μοντέλο πετάει και ιδού οι ποιο πρόσφατες φωτογραφίες του χωρίς τα πα*****ακια του και με cowl από…………μπουκάλι μαλακτικού
η τελευταία Φώτο από το δικό μου arising star που με έμαθε να πετάω........... (αφού είχα απογοητευθεί και τα παρατήσα για πολλά χρόνια)
Ήμουν όμως αποφασισμένος ……..έπρεπε να πάρω αεροπλάνο σήμερα …………δεν πάει άλλο
Ενημέρωσα τον πωλητή για την παντελή άγνοια μου στην κατασκευή και πτήση έβγαλε ένα που όπως μου είπε είναι κατάλληλο για αρχάριο γιατί έχει το φτερό ψηλά και σχετικά εύκολη κατασκευή γιατί έχει έτοιμη άτρακτο
Το μοντέλο ήταν ένα mfa αν θυμάμαι καλά τον τύπο με πολυεστερική άτρακτο και φτερά foam ντυμένα με μπάλσα Πήρα ένα μοτέρ magnum 28 και μία multiplex europa sprint
Όταν πήγα στο σπίτι άπλωσα την πραμάτεια στο πάτωμα και με τα λιγοστά μέσα και γνώσεις έπεσα με τα μούτρα στην δουλειά μέρα νύχτα κόλαγα έτριβα (πολύ τρίψιμο βρε παιδιά)
Εκείνη την εποχή ένας φίλος έβαφε ένα σκαραβαίο φούξια και έτσι το μοντελάκι έγινε και αυτό φούξια στο φούρνο!!με άσπρα φτερά (το monocot τότε μου φάνηκε επιστήμη)
Έτοιμο (το ποιο ωραίο μοντέλο του κόσμου πίστευα ότι έκανα)
Ραντεβού στα Σπάτα (με τον πωλητή) μετά το ευλαβικό στρώσιμο για την πρώτη πτήση
Η αγωνία στα ύψη και μετά από πού αναμονή (φάνηκε αιώνας) ναμαστε στον διάδρομο
Γκάζια στο φουλ ,τροχοδρόμηση, άνοδος και με μία εντυπωσιακή τούμπα ……πάρτο κάτω ……ωχ αμάν ……γιατί σε μένα να πάρει ………..κομμάτια μου φάνηκε πως έγινε το μοντέλο και η καρδιά μου
Ανάποδα aileron μου είπε ο πιλότος αααχχχχ (μα γιατί δεν το είδε ποιο πριν?)
Πολυλογία τέρμα …..δεν θα πω για τις επόμενες προσπάθειες που έκανα μόνος αφού το έφτιαξα και το ξαναέφτιαξα
Σημασία έχει ότι μετά από σχεδόν 25 χρόνια το μοντέλο πετάει και ιδού οι ποιο πρόσφατες φωτογραφίες του χωρίς τα πα*****ακια του και με cowl από…………μπουκάλι μαλακτικού
η τελευταία Φώτο από το δικό μου arising star που με έμαθε να πετάω........... (αφού είχα απογοητευθεί και τα παρατήσα για πολλά χρόνια)
- Συνημμένα
-
- ar star.jpg (74.94 KiB) Προβλήθηκε 597 φορές
-
- P5100307.jpg (94.27 KiB) Προβλήθηκε 597 φορές
-
- P5100309.jpg (18.4 KiB) Προβλήθηκε 597 φορές
-
- P5100308.jpg (70.06 KiB) Προβλήθηκε 597 φορές
-
- DSC00118.jpg (97.59 KiB) Προβλήθηκε 597 φορές
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
sos.o.ka έγραψε: ↑ η τελευταία Φώτο από το δικό μου arising star που με έμαθε να πετάω........... (αφού είχα απογοητευθεί και τα παρατήσα για πολλά χρόνια)
που τώρα έγινε το δικό μου πρώτο μοντέλο
-
- Δημοσιεύσεις: 472
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 12:14 pm
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
Και πολύ trainer to trainer!
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
Το πρωτο μου μοντελο ηταν το Concept 30 SR της Kyosho αγορασμενο απο καταστημα στο Λονδινο (SMC) οντας φοιτητης.
Το εν λογω Ε/Π εσπαγα συστηματικα για παραπανω απο 1μηνα το καλοκαιρι του '93 μεχρι να καταφερω την πρωτη παρατεταμενη αιωρηση κυριως λογω ελλειψης εμπειρης βοηθειας, γνωσης αλλα και υπομονης.
Πληροφορηση μονο μεσω περιοδικων και εγχειριδιων. Παραγγελιες ανταλλακτικων τηλεφωνικως με φοιτητικη καρτα Swich.
Που να μπεις στα μαγαζια του Ελληνα αντιπροσωπου τοτε!!!
Πετρινα Χροννια...
Το εν λογω Ε/Π εσπαγα συστηματικα για παραπανω απο 1μηνα το καλοκαιρι του '93 μεχρι να καταφερω την πρωτη παρατεταμενη αιωρηση κυριως λογω ελλειψης εμπειρης βοηθειας, γνωσης αλλα και υπομονης.
Πληροφορηση μονο μεσω περιοδικων και εγχειριδιων. Παραγγελιες ανταλλακτικων τηλεφωνικως με φοιτητικη καρτα Swich.
Που να μπεις στα μαγαζια του Ελληνα αντιπροσωπου τοτε!!!
Πετρινα Χροννια...
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
φωτογραφία δεν του έβγαλες ποτέ.........να το δούμε
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
Το πρώτο μου τ/κ αερομοντέλου, ήταν το Q.B 15 II της PILOT.
Ήταν ή πρώτη μου ξυλοκατασκευή το 1980.
Τυχαία μπήκα στο μικρό κατάστημα του αντιπροσώπου, hobby makriyiannis ,ήταν ο Χρήστος Κιούρτης και ο Κώστας Μακρυγιάννης, πήρα φυλλάδια και πληροφορίες και άρχισα να μαζεύω στον κουμπαρά και να ονειρέυομαι ότι θα αγόραζα και θα πετούσα μια κόκκινη citabria υπόκλίμακα της pilot.
Κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχω κάνει.
Το Q.B15 σύντομα αγοράστηκε μαζί με κινητήρα Τhunder Tiger 20R/C.
Επειδή δεν είχα εργαστήριο, ούτε πάγκο, το συναρμολογούσα στα γονατά μου, και στο τραπέζι της κουζίνας.
Σκεφθήτε την γκρίνια της μαμάς και του μπαμπά.~!!
Δέν ήξερα την τεχνική κατασκευής, και το κολλούσα με κόλλα εποξική των 20' ή 30' arraldid που αγόραζα από το χρωματοπωλείο της γειτονιάς μου.
Παρά τα αρκετά, κατασκεαυστικά μου λάθη, το μοντέλο τελείωσε, και έκανε την πρώτη του πτήση στα Σπάτα.
Εκείνο το καλοκαίρι, Ιούνιο ή Ιούλιο.
Δάσκαλος μου ήταν ο Λάκης Μαρτίνος, και τον ευχαριστώ πολύ.
Εκείνος τότε, πέταγε τον καρχαρία του Σοφού με Webra.
Mάλιστα, τότε ανέβαζε ψηλά τον καρχαρία, έσβηνε και προσγειώνονταν άφου έκανε χαμηλή διέλευση να ακούγεται ο ήχος των φτερών που έσκιζαν τον αέρα.^hola^
Το QB15II μου, πρόσφερε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για μένα, και με αυτό έμαθα να πετάω τ/κ μοντέλα.
Ήταν το μοναδικό μου α/φος για χρόννια. Κατά περιόδους το έπιασαν ο Κώστας Παπαδόπουλος, και ίσως ο Παναγιώτης σοφός, δεν θυμάμαι όμως καλά, για τον τελευταίο.
Άν και το πλήγωσα 2 ή 3 φορές, το μοντέλο υπάρχει ακόμα, παροπλισμένο και περιμένει τον γιό μου εάν θέλει, να τον πετάξει και εκείνον στα ουράνια, έστω νοερά, όπως τόσο ευχάριστα και χωρίς άρνηση έκανε για μένα.@P@
Ήταν ή πρώτη μου ξυλοκατασκευή το 1980.
Τυχαία μπήκα στο μικρό κατάστημα του αντιπροσώπου, hobby makriyiannis ,ήταν ο Χρήστος Κιούρτης και ο Κώστας Μακρυγιάννης, πήρα φυλλάδια και πληροφορίες και άρχισα να μαζεύω στον κουμπαρά και να ονειρέυομαι ότι θα αγόραζα και θα πετούσα μια κόκκινη citabria υπόκλίμακα της pilot.
Κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχω κάνει.
Το Q.B15 σύντομα αγοράστηκε μαζί με κινητήρα Τhunder Tiger 20R/C.
Επειδή δεν είχα εργαστήριο, ούτε πάγκο, το συναρμολογούσα στα γονατά μου, και στο τραπέζι της κουζίνας.
Σκεφθήτε την γκρίνια της μαμάς και του μπαμπά.~!!
Δέν ήξερα την τεχνική κατασκευής, και το κολλούσα με κόλλα εποξική των 20' ή 30' arraldid που αγόραζα από το χρωματοπωλείο της γειτονιάς μου.
Παρά τα αρκετά, κατασκεαυστικά μου λάθη, το μοντέλο τελείωσε, και έκανε την πρώτη του πτήση στα Σπάτα.
Εκείνο το καλοκαίρι, Ιούνιο ή Ιούλιο.
Δάσκαλος μου ήταν ο Λάκης Μαρτίνος, και τον ευχαριστώ πολύ.
Εκείνος τότε, πέταγε τον καρχαρία του Σοφού με Webra.
Mάλιστα, τότε ανέβαζε ψηλά τον καρχαρία, έσβηνε και προσγειώνονταν άφου έκανε χαμηλή διέλευση να ακούγεται ο ήχος των φτερών που έσκιζαν τον αέρα.^hola^
Το QB15II μου, πρόσφερε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για μένα, και με αυτό έμαθα να πετάω τ/κ μοντέλα.
Ήταν το μοναδικό μου α/φος για χρόννια. Κατά περιόδους το έπιασαν ο Κώστας Παπαδόπουλος, και ίσως ο Παναγιώτης σοφός, δεν θυμάμαι όμως καλά, για τον τελευταίο.
Άν και το πλήγωσα 2 ή 3 φορές, το μοντέλο υπάρχει ακόμα, παροπλισμένο και περιμένει τον γιό μου εάν θέλει, να τον πετάξει και εκείνον στα ουράνια, έστω νοερά, όπως τόσο ευχάριστα και χωρίς άρνηση έκανε για μένα.@P@
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
Το πρώτο μου αεροπλάνο ήταν το 1975 το acrovator του οποίου τα σχέδια τα βρήκα υπό κλίμακα στο περιοδικό ΄΄ο μικρός επιστήμων΄΄ ήταν δέσμιο, όλο από κόντρα πλακέ με κινητήρα os max και κουνούσε ailerons και elevator. Αργότερα ακολούθησαν αυτοκίνητα θερμικά και σκαφάκια και το πρώτο τηλεκατευθηνόμενο αεροπλάνο, μια citabria κόκκινη με άσπρα αστέρια. Αγοράστηκε από τον Μακρυγιάννη το 1979, η οποία καταστράφηκε στη πρώτη της πτήση. Ήθελα και εγώ citabria!!! μετά πρωσγειώθηκα και ξεκίνησα με ένα PT 40 το οποίο το έχω και τώρα αγρατσούνιστο.
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
Συγνώμη, ο κινητήρας του acrovator ήταν cox 20άρης, 1cc.
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
d.corsair έγραψε: ↑Το πρώτο μου τ/κ αερομοντέλου, ήταν το Q.B 15 II της PILOT.
Ήταν ή πρώτη μου ξυλοκατασκευή το 1980.
Τυχαία μπήκα στο μικρό κατάστημα του αντιπροσώπου, hobby makriyiannis ,ήταν ο Χρήστος Κιούρτης και ο Κώστας Μακρυγιάννης, πήρα φυλλάδια και πληροφορίες και άρχισα να μαζεύω στον κουμπαρά και να ονειρέυομαι ότι θα αγόραζα και θα πετούσα μια κόκκινη citabria υπόκλίμακα της pilot.
Κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχω κάνει.
Το Q.B15 σύντομα αγοράστηκε μαζί με κινητήρα Τhunder Tiger 20R/C.
Επειδή δεν είχα εργαστήριο, ούτε πάγκο, το συναρμολογούσα στα γονατά μου, και στο τραπέζι της κουζίνας.
Σκεφθήτε την γκρίνια της μαμάς και του μπαμπά.~!!
Δέν ήξερα την τεχνική κατασκευής, και το κολλούσα με κόλλα εποξική των 20' ή 30' arraldid που αγόραζα από το χρωματοπωλείο της γειτονιάς μου.
Παρά τα αρκετά, κατασκεαυστικά μου λάθη, το μοντέλο τελείωσε, και έκανε την πρώτη του πτήση στα Σπάτα.
Εκείνο το καλοκαίρι, Ιούνιο ή Ιούλιο.
Δάσκαλος μου ήταν ο Λάκης Μαρτίνος, και τον ευχαριστώ πολύ.
Εκείνος τότε, πέταγε τον καρχαρία του Σοφού με Webra.
Mάλιστα, τότε ανέβαζε ψηλά τον καρχαρία, έσβηνε και προσγειώνονταν άφου έκανε χαμηλή διέλευση να ακούγεται ο ήχος των φτερών που έσκιζαν τον αέρα.^hola^
Το QB15II μου, πρόσφερε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για μένα, και με αυτό έμαθα να πετάω τ/κ μοντέλα.
Ήταν το μοναδικό μου α/φος για χρόννια. Κατά περιόδους το έπιασαν ο Κώστας Παπαδόπουλος, και ίσως ο Παναγιώτης σοφός, δεν θυμάμαι όμως καλά, για τον τελευταίο.
Άν και το πλήγωσα 2 ή 3 φορές, το μοντέλο υπάρχει ακόμα, παροπλισμένο και περιμένει τον γιό μου εάν θέλει, να τον πετάξει και εκείνον στα ουράνια, έστω νοερά, όπως τόσο ευχάριστα και χωρίς άρνηση έκανε για μένα.@P@
Γιασου.Το σχεδιο το εχης ακομη απο το κιτ του αεροπλανου.
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
Γεια σας και απο εμενα...Εγω ξεκινησα σχετικα αργα το χομπυ. Καλοκαιρι 2006,και το πρωτο μου μοντελο ηταν το slow stic της GWS ηλεκτρικο! Μερικους μηνες αργοτερα ηρθε και το κλασσικο θερμικο trainer. Το Phoenix classic 40 της Phoenix models... με κινητηρα OS LA40. Οσο για Τ/Κ την ειχα παρει πακετο μαζι με το Slowstic,και αυτη της GWS,μια αναλογικη τετρακαναλη στα 40ΜΗΖ,και με αυτη πεταγα σχεδον ολα τα μοντελα μου... Δυστυχως το θερμικο Trainer δεν υπαρχει... ειχε αδοξο τελος οταν το εσπασα στο εδαφος! (σκονταψα και επεσα επανω του,κανοντας το θρυψαλα)! αντιθετα το slowstic ζει και βασιλευει και μου χαριζει ακομα χαλαρες στιγμες πτησεων!
- Συνημμένα
-
- ClassicTRainer_HBox (1).JPG (48.85 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
-
- 1-5-07 003.jpg (76.95 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Tα δικά μας μοντέλα (Παλαιά & τωρινά)
Ας ξεκινήσουμε σιγά σιγά με τη σειρά. #**
Το πρώτο μοντέλο...
Δεν υπάρχει βεβαίως - αναπαύεται εδώ και είκοσι χρόνια στα Άγια χώματα των Σπάτων .
Υπάρχουν όμως τα σχέδια του .;;)
Παρεδόθησαν σε εμένα μαζί με την Πολυεστερική 'Ατρακτο ,τα κομμάτια των πτερύγων και ένα σακουλάκι χρειαζούμενα ,απο τον Διδάσκαλο Παναγιώτη Σοφό στο εργαστήρι του. Το είχα επισκεφθεί -(αν θυμάμαι καλά κάπου στα Βριλήσσια )- ίσως φθινόπωρο του 1989.
Αν διαβάσει ετούτο το πόστ ,ας δεχθεί τον σεβασμό και τους χαιρετισμούς μου.
Το πρώτο μοντέλο...
Δεν υπάρχει βεβαίως - αναπαύεται εδώ και είκοσι χρόνια στα Άγια χώματα των Σπάτων .
Υπάρχουν όμως τα σχέδια του .;;)
Παρεδόθησαν σε εμένα μαζί με την Πολυεστερική 'Ατρακτο ,τα κομμάτια των πτερύγων και ένα σακουλάκι χρειαζούμενα ,απο τον Διδάσκαλο Παναγιώτη Σοφό στο εργαστήρι του. Το είχα επισκεφθεί -(αν θυμάμαι καλά κάπου στα Βριλήσσια )- ίσως φθινόπωρο του 1989.
Αν διαβάσει ετούτο το πόστ ,ας δεχθεί τον σεβασμό και τους χαιρετισμούς μου.
- Συνημμένα
-
- Cessna192 10.jpg (95.69 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
-
- Cessna192 8.JPG (83.59 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
-
- Cessna192 5.JPG (84.25 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
-
- Cessna192 2.JPG (74.92 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
-
- Cessna192 1.JPG (81.31 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Tα δικά μας μοντέλα (Παλαιά & τωρινά)
Το πρώτο Μοντέλο λοιπόν φίλοι,δεν ήταν ούτε χτιστό ούτε μπάλσα ούτε τίποτα.Αλλά Πολυεστερικό .
Ετσι βρέθηκα να πειραματίζομαι με πολυεστέρες, πολυεστερικούς στόκους ,καταλύτες , δοκιμές και χρόνο σκλήρυνσης και βάρους και αναλογίες και δουλειά στα ξύλα μέχρι να βγεί το firewall , το servo tray ...κλπ. κλπ..και τρίψιμο ,λιμάρισμα και ξανά τρίψιμο και μπόλικο
μαστούρεν απο τον πολυεστέρα και το πρώτο μονοκοτάρισμα με το σίδερο της μάνας ..και...και...και....
Κατάφερα να το τελειώσω περίπου δυο χρόνια μετά.
Το απογείωσε ένα σούρουπο στα Σπάτα κάποιος καλός φίλος .
Πέταξε καλά αν και ολίγο Βαρύ όπως μου είπε .
Κι αν και δεν το πετούσα εγώ , εγώ πετούσα μαζί του.....
Ενα μεγάλο ταξίδι είχε ξεκινήσει.
Το έκανα θρύψαλα λίγο καιρό μετά........στην πρώτη μου Απογείωση. :)>)>)
Ετσι βρέθηκα να πειραματίζομαι με πολυεστέρες, πολυεστερικούς στόκους ,καταλύτες , δοκιμές και χρόνο σκλήρυνσης και βάρους και αναλογίες και δουλειά στα ξύλα μέχρι να βγεί το firewall , το servo tray ...κλπ. κλπ..και τρίψιμο ,λιμάρισμα και ξανά τρίψιμο και μπόλικο
μαστούρεν απο τον πολυεστέρα και το πρώτο μονοκοτάρισμα με το σίδερο της μάνας ..και...και...και....
Κατάφερα να το τελειώσω περίπου δυο χρόνια μετά.
Το απογείωσε ένα σούρουπο στα Σπάτα κάποιος καλός φίλος .
Πέταξε καλά αν και ολίγο Βαρύ όπως μου είπε .
Κι αν και δεν το πετούσα εγώ , εγώ πετούσα μαζί του.....
Ενα μεγάλο ταξίδι είχε ξεκινήσει.
Το έκανα θρύψαλα λίγο καιρό μετά........στην πρώτη μου Απογείωση. :)>)>)
- Συνημμένα
-
- Cessna192 14.JPG (59.2 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
-
- Cessna192 13.JPG (70.12 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
-
- Cessna192 12.JPG (83.3 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
-
- Cessna192 11.JPG (74.31 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 10, 2017 10:57 pm
Αναμνήσεις.... αμα γερνάς με αυτές ζείς... σε αυτή την ηλικία, αν δεν κάνω λάθος όλοι από τον Μακρυγιάννη πέρασαν για Pilot και Futaba... όπως και εγώ με ένα QB10... και χάσαμε και τους φίλους μας αυτούς (αν δεν κάνω λάθος) σε αεροπορικό
Ημουν και από αυτός που πέρασαν από τον Παναγιώτη Σοφό, όταν ήταν νεώτατος πριν 40 χρόνια περίπου και μάλιστα στην αποθήκη του όταν πρωτοείχε φτιάξει την συσκεύη για κόψιμο φτερών από φελιζόλ με την μπαταρία αυτοκινήτου αν θυμάμαι καλά, και για να την χειριστεί χρειαζόταν τη βοήθεια της γυναίκας του (επίσης αν θυμάμαι καλά). Είχαμε πάει για φτερά με τον φίλο το Αλέξη Αραπαντώνη (τι θυμήθηκα τώρα).
Ημουν και από αυτός που πέρασαν από τον Παναγιώτη Σοφό, όταν ήταν νεώτατος πριν 40 χρόνια περίπου και μάλιστα στην αποθήκη του όταν πρωτοείχε φτιάξει την συσκεύη για κόψιμο φτερών από φελιζόλ με την μπαταρία αυτοκινήτου αν θυμάμαι καλά, και για να την χειριστεί χρειαζόταν τη βοήθεια της γυναίκας του (επίσης αν θυμάμαι καλά). Είχαμε πάει για φτερά με τον φίλο το Αλέξη Αραπαντώνη (τι θυμήθηκα τώρα).
Απάντηση: Το πρώτο μας μοντέλο!
Ξεκίνησα το 1983 με ένα control line κίτ συναρμολογούμενο με balsa και ριζόχαρτο από τον ΚΑΛΦΑΚΗ στην ΣΤΑΔΙΟΥ !! Κινητήρας cox 0.49. Σύνολο πτήσεων 1 και μοναδική. Εμεινε μόνο ο κινητήρας που τελικά μετά από αχρηστία αρκετών χρόνων, είναι τώρα κολημένος.
Ξανα προσπάθεια το 1992 με ένα ΜΚΙΙ και magnum 40αρη. Ραντευού και προσπαθειες στα Σπάτα, 3 εξατμίσεις σπασμένες από 'βαρειές΄ προσγειώσεις(λέμε τώρα) !@/-=}{{
Επιστροφή ξανά το 2015 με επισκευασμένο το MKII και επονομαζόμενο πλέον ΦΟΙΝΙΞ με νέες ελπίδες και όνειρα για προσγειώσεις αναίμακτες !!!!
Ξανα προσπάθεια το 1992 με ένα ΜΚΙΙ και magnum 40αρη. Ραντευού και προσπαθειες στα Σπάτα, 3 εξατμίσεις σπασμένες από 'βαρειές΄ προσγειώσεις(λέμε τώρα) !@/-=}{{
Επιστροφή ξανά το 2015 με επισκευασμένο το MKII και επονομαζόμενο πλέον ΦΟΙΝΙΞ με νέες ελπίδες και όνειρα για προσγειώσεις αναίμακτες !!!!
- Συνημμένα
-
- OLD_0127.jpg (174.82 KiB) Προβλήθηκε 596 φορές