Lavochkin La-7

w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Μπράβο Χάρη, άντε να δούμε scale κατασκευές _P_P
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Και η κατασκευή συνεχίζετε αργά και σταθερά._P_P_P_P_P_P
Συνημμένα
IMG_3260.jpg
IMG_3260.jpg (87.43 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
IMG_3259.jpg
IMG_3259.jpg (91 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Για την πίσω ρόδα σκέφτηκα να κάνω κάτι ποιο scale.
Συνημμένα
IMG_3283.jpg
IMG_3283.jpg (91.2 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
IMG_3282.jpg
IMG_3282.jpg (89.28 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
rob160wc.jpg
rob160wc.jpg (21.02 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Να τα μας, αρχίσαμε!

Αν έχει τους διακόπτες μέσα σε καπάκια και ανασυρόμενο ουραίο δεν μπορεί να μην έχει και:
- sliding canopy,
- πιλότο που να στρίβει το κεφάλι με το rudder,
- cowl flaps τα οποία θα ανοιγοκλείνουν με θερμοστάτη ανάλογα με την θερμοκρασία του κινητήρα,
- variable pitch prop

και με τις συμβουλές του DGiatr θα φτάσει τα 18 κιλά οπότε προορίζεται για μια πανέμορφη "hangar queen" !
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Mogolos »

w1ndsurfer έγραψε: Να τα μας, αρχίσαμε!

Αν έχει τους διακόπτες μέσα σε καπάκια και ανασυρόμενο ουραίο δεν μπορεί να μην έχει και:
- sliding canopy,
- πιλότο που να στρίβει το κεφάλι με το rudder,
- cowl flaps τα οποία θα ανοιγοκλείνουν με θερμοστάτη ανάλογα με την θερμοκρασία του κινητήρα,
- variable pitch prop

και με τις συμβουλές του DGiatr θα φτάσει τα 18 κιλά οπότε προορίζεται για μια πανέμορφη "hangar queen" !



Τουλάχιστον :D

Με τι μοτερ θα το πεταξεις Χάρη?
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

w1ndsurfer έγραψε:
και με τις συμβουλές του DGiatr θα φτάσει τα 18 κιλά οπότε προορίζεται για μια πανέμορφη "hangar queen" !


:?<<>Δηλαδή το όνειρο του Δημήτρη (dgiatr) ήταν να γίνει μπετατζής αλλα του προέκειψε αερομοντελισμός ???????????:D:D:D:D
dgiatr
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 1:48 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από dgiatr »

λέγετε ο,τι θέλετε εσείς εγώ ξέρω οτι τα αεροπλάνα μου πετάνε, προς πείσμα μερικών - μερικών που κάθε φορά κουβαλάνε και τη ζυγαριά ακριβείας μαζί τους μήπως και έχει κατακάτσει κάνα γραμμάριο σκόνης στο μοντέλο τους και χρειαστεί να πλακωθούν στα ηρεμιστικά για να μπορέσουν να πετάξουν w
dgiatr
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 1:48 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από dgiatr »

w1ndsurfer έγραψε: Να τα μας, αρχίσαμε!


και με τις συμβουλές του DGiatr θα φτάσει τα 18 κιλά οπότε προορίζεται για μια πανέμορφη "hangar queen" !


εξάλου αγαπητέ φίλε windsurfer τα αεροπλάνα μου κάθε άλλο παρά "hangar queen" είναι, εσύ ειδικά θα έπρεπε να το ξέρεις αυτό>:(
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Mogolos έγραψε: Τουλάχιστον :D

Με τι μοτερ θα το πεταξεις Χάρη?

Μάλλον με DLE 55RA._P_P_P_P
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Charis έγραψε: Μάλλον με DLE 55RA._P_P_P_P


Εγώ λέω μια τελευταία συμβουλή και βάζω τελεία:

Χάρη κάντο όσο πιο ελαφρύ γίνεται, για να το χαρείς στον αέρα και να έχει διάρκεια ζωής.

Ο Δημήτρης τα φτιάχνει με δικό του τρόπο (καρδαμωμένα *SAR*) επειδή έχει μεγάλη πτητική εμπειρία στην συγκεκριμένη "κατηγορία" μοντέλων και μπορεί να τα χειρίζεται παρά τους εξωπραγματικούς πτερυγικούς φόρτους. Και πάλι που και που έχει τα ατυχηματάκια του (π.χ. ESM Fw-190 10kg σε 1.80 φτερό)

ΥΓ: Μήτσο για σένα θα δημιουργηθεί η νέα κατηγορία των "υπερβαρέων" (σαν αντίθετο του "υπερελαφρά"!)
dgiatr
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 1:48 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από dgiatr »

w1ndsurfer έγραψε: Εγώ λέω μια τελευταία συμβουλή και βάζω τελεία:

Χάρη κάντο όσο πιο ελαφρύ γίνεται, για να το χαρείς στον αέρα και να έχει διάρκεια ζωής.

Ο Δημήτρης τα φτιάχνει με δικό του τρόπο (καρδαμωμένα *SAR*) επειδή έχει μεγάλη πτητική εμπειρία στην συγκεκριμένη "κατηγορία" μοντέλων και μπορεί να τα χειρίζεται παρά τους εξωπραγματικούς πτερυγικούς φόρτους. Και πάλι που και που έχει τα ατυχηματάκια του (π.χ. ESM Fw-190 10kg σε 1.80 φτερό)

ΥΓ: Μήτσο για σένα θα δημιουργηθεί η νέα κατηγορία των "υπερβαρέων" (σαν αντίθετο του "υπερελαφρά"!)


...................θα στο ξαναπώ άλλη μια φορά φίλε windsurfer γιατί μάλλον δεν φαίνεται να το έχεις καταλάβει....(^%^ ) , το La-7 είναι κοντομούρικο και έτσι κι αλλιώς θέλει επιπλέον βάρος μπροστά για να ζυγίσει, ακόμα και εγώ με την 50άρα του έβαλα επιπλέον βάρος 200kgr, άσε που σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας του είναι απο τα πιο ελαφριά, το έχω πετάξει άπειρες φορές στο Ελληνικό και κάθε φορά μου λες το ίδιο πράγμα "ρε Μήτσο τι ωραία που πετάει τούτο!"

ΥΓ : ...εδώ έχεις εσύ ατυχήματα με τα υπεραλαφρά - playmobill που πετάς δεν θα έχουμε εμείς ατυχήματα;
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Θα το ζυγίσω καλά και θα βγει και ελαφρύ.
:D:D:D

http://www.youtube.com/watch?v=A_nOnS_c1Zo
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Mogolos »

Charis έγραψε: Μάλλον με DLE 55RA._P_P_P_P



!!!!!!
εγώ το πετάω με 33cc και εσυ θα βάλεις 55???!!!!

ερε γλέντιααααα
Charis
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 03, 2013 8:35 pm

Απάντηση: Lavochkin La-7

Δημοσίευση από Charis »

Mogolos έγραψε: !!!!!!
εγώ το πετάω με 33cc και εσυ θα βάλεις 55???!!!!

ερε γλέντιααααα

Τωρα που το ξανασκεφτομαι μαλλον εχεις δικιο . Θα του βαλω 60cc.
^%^
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αεροπλάνα/RC Airplanes”